Dugi početni post o čiščenju lica

S obzirom da me čitanje bloga nekoga ko bar po opisu ima sličnu koću lica kao ja natjeralo da pišem svoj, mislim da trebam uraditi nešto poput "sabrana djela/komentari" sa njenog bloga jer sam joj se izjadala kao nikome :) Pricam o Majinom blogu :)

Eh ovako.. moja koža uopšte nije bila problematična nekad do, nisam sigurna, ali mozda trećeg ili četvrtog srednje. Ne znam šta se onda desilo, ali pomalo su krenule bubuljice, akne zapravo. Isprobala sam sve moguće, isla na tretmane u privatne dermatološke salone, i u Dom zdravlja kod doktorice dermatologa. Ništa :) Sad sam se okrenula sebi i isprobavanju svega što dosad nisam isprobala, ako je to uopšte moguće, ali vidim da nisam jedina :) Pila sam i antibiotike ali oni samo trenutno smire upalu, kao i što smire svaku drugu upalu. Išla sam i na tretmane azotom, ništa :) Radila čiščenja lica u dermatološkom salonu, ništa :) Isprobala sve što su mi stručnjaci preporučivali ali ne ide ...

Moja trenutna rutina čiscenja kože sastoji se od toga da ujutro lice čistim Dove sapunom koji sadrzi 1/4 hidratantne kreme i košta najvise 1.50KM. Odgovara mi, dugo mi zadrzi kožu glatkom i ne osjećam da je tako masna, vjerovatno zato što ostavi taj neki tip zaštitnog sloja na koži jer ima hidratantnu kremu u sebi.
Pored toga, ponekad koristim i avene cleanance gel:


..da ne pametujem, na njemu piše da je namijenjen mladoj problematičnoj kozi, za pranje bez iritacije uz regulaciju mašćenja. Bez sapuna je pa ne bi trebalo da isušuje kožu. Meni ne isušuje ali ne sad da mi riješava potpuno problem koji imam, mada kažu da se ni ne može očekivati neka promjena prije 6 sedmica korištenja. Ok je, služi svrsi, očisti kožu, to mu priznajem. Platila sam ga 22,60 u apoteci.

Kao piling koristim Neutrogenin visibly clear pink grapefruit daily scrub:

Piše da odcepljuje pore i dubinski čisti :) Pa čisti, ja ga koristim da očistim šminku njime nakon što obrišem baby maramicama. Piling je pa ga koristim najviše 3 puta sedmično, da mi ne bi skinuo slojeve i slojeve kože :) Fino miriše ako koga interesuje :D Mislim da sam ga platila oko 10KM u SM-u.

Kao masku koristim Balea young soft&care 3u1 sredstvo za čiscenje, piling i masku sa voćnim kiselinama za mješovitu kožu.


Ovo je zapravo i piling ali rijetke su granule koje bi trebale da rade taj posao pilinga pa ja to samo koristim 2-3 puta sedmično kao masku. Stavim po licu i držim oko 5 minuta i sviđa mi se. Baš mislim da mi se malo jače zacrvene neki stari ožiljci od akni i da ih na taj način izvlači da bi što brze nestali. Ima te voćne kiseline koje bi i trebalo to da rade. Možda košta nekih 5-6KM u DM-u, nisam baš sigurna za cijenu ovoga.

Nisam sigurna hoće li predug izgledati post kad ga postavim a bojim se da nastavim sa ostatkom rutine čiscenja preko tonika, kreme i raznih sredstava koji ciljano djeluju :) Zasad neka ovoga da vidim reakcije :)

Pišite, komentarišite, savjetujte me, kritikujte ili šta već, sve me interesuje pa da zajedno riješimo moj problem :)



You may also like

Broj komentara: 25:

  1. Eto da te pozdravim i da ti zaželim ugodno blogovanje. :p
    Za početak ukini ove provjere komentara i ukucavanje one šifre i bla bla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni znala da to imam, sad cu pokusat nesto iscackat pa da to uklonim :) hvala pijani dajdza haha

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. E da,mješovita koža ne podnosi taj Avene gel nikako,radije uzmi Avene pjenu za čišćenje osjetljivog lica,to i ja planiram da kupim a i nemoj lice čistiti baby maramicama,nađi nešto blaže ( iako dosta nas misli da je to blago a nije )

      :*

      Izbriši
    2. Jeeeej :)
      cime ti cistis sminku sa lica? Ne mogu samo sapunom, moram necim prvo skinut pa nastavit ..
      I kako da uklonim ove sifre? :D i sta si ono jos rekla da uredim? :)))

      Izbriši
  3. Imam prijateljicu koja ima isti problem kao tvoj. Probala je kontracepcijske tablete, njoj su pomagale jedno vrijeme, ali najbolji dugoročni recept je da se riješiš stresa u svom životu. barem je njoj to pomoglo.
    Inače ne isprobava brdo proizvoda, ne koristi peeling (i tebi to preporučujem, barem na obrazima, jer je koža već dovoljno napaćena). Našla je neki prirodni sapun od kozijeg mlijeka i super joj pomaže.

    Za Flormar lakove, ne znam odakle si, ali kod mene u Zenici i u BiH općenito ih ima i na pijaci i u malim privatnim parfimerijama. U Hrvatskoj ih ima u Kozmu i u Accessorizeu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih smjela koristit tablete, nesto me strah da ce mi sve poremetit :/
      Stres..hm..pa eto zavrsila sam fakultet prije mjesec dana pa se nadam da ce se makar neki mali pomak i na licu vidjet :)
      Piling koristim samo kad skidam sminku nekih 1-2 puta sedmicno i obicno samo po t-zoni, ne diram obraze.
      Lakove nigdje nisam vidjela, moram njusnut, kozmo su nam zatvorili :S

      Izbriši
  4. Sretan pocetak blogovanja :-)
    Sto se bubuljica tice,i ja bih ti savjetovala kontracepcijske pilule.Znam gomilu mojih drugarica koje su para i para potrosile na razne preparate,zeludac unistile antibioticima sve plaseci se pilula,a na kraju ipak morale zavrsiti na njima.Jer sve je kretalo od stresa,koji je pak uticao na hormone koji su se uzburkali i eto.Moja naj drugarica je bukvalno imala kratere od akni i sredila je lice za nepovjerovati u samo 8 mjeseci.Ja pijem pilule neke dvije godine (doduse meni nisu trebale u te svrhe,vec bas kao kontracepcija ) i ja ti mogu samo reci da su to sve price koje pricaju neupuceni.Nikakav problem apsolutno sa njima nisam imala,kao da svaki dan popijem tic tac :-)Samo dobrobiti,ionako cist ten mi je postao blistaviji,kosa manje masna,grudi vece ;-)Ako imas inace redovan ciklus,nece ti sigurno nista poremetiti,stavise ionako ces imati ciklus u dan tacan,vjerovala ili ne skoro u sat tacno dobijem,kratko traje,ma ne osjetim.Radila sam u apoteci,pa znam dosta toga,a i kad vidim kako se djevojke muce pozelim pomoci,a problem je rijesiv.Ako bas toliko neces pilule, jesi probala Skinoren ili Avene kremu Tricneal? A i ja bih ti preporucila Eco koziji sapun ili Pasha mak/cimet.Da ti dalje ne zatrpavam komentare slobodno mi se obrati mailom preko mog bloga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, na kraju mozda i to pokusam kada se nakanim, ali cula sam da djevojke imaju losa iskustva sa pilulama pa ne bih smjela. Jeste, redovan je ciklus, pa vidjet cu, trebala bih otici na preglede pa najbolje da mi oni kazu. Triacneal jesam probala, htjela sam u buducnosti pisati i o njoj, ovo je samo pocetak sto se preparata tice hehe :)
      Skinoren nisam, kakva je to krema?
      Koziji sapun sam koristila, nisam vidjela nikakvu posebnu promjenu, pasha sapun nisam, mogu probati kad sve vec uzimam :) Hvala na komentaru :) Sto se tice pracenja, ne znam u cemu je problem i zasto se ne pojavljuje, i ja sam nova pa ne znam puno o tome, ali istrazit cu vec :)

      Izbriši
    2. Ja licno ne znam nikoga ko je imao problema sa njima ako su cure i inace zdrave.Ali u svakom slucaju potrebno je jedno 2-3 mjeseca da se organizam privikne.Izvini ako se mozda ucinilo da propagiram pilule,meni je samo malo cudno da su svugdje u svijetu najnormalnija pojava,da se uzimaju bez recepta,i imaju vise prednosti nego mana,samo se kod nas cure plase.
      Skinoren ti je Bayerova krema,na bazi azelainske kiseline,ima ucinak slican Triacnealu,ali manje agresivan sastav jer nema retinoida.Ne znam jesi znala da dok se mazu kreme na bazi retinoida(Airol,pa i Triacneal,iako je blazi ) ne bi se smjelo ostati u drugom stanju iako je to lokalno na kozi,ipak radi sigurnosti.Sjecam se koliko puta je magistra u apoteci to pominjala,a dodju cure od dermatologa da kupe kremu a on im to ne kaze.

      Izbriši
    3. Ja sam procitala kod Maje pa se isprepadala :$ a i znam da je jedno vrijeme isla ona prica iz Hrvatske da je nekoliko cura koje su koristile neke Yasmin ili sl. pilule umrle :$ Mene je lako prepasti sto se toga tice, blagi sam hipohondar :D
      U svakom slucaju najbolje je uraditi pretrage pa da mi to doktor kaze sto cu nadam se uskoro uraditi. Nisam znala za to, lijepo je znati u svakom slucaju, hvala na jos savjeta i prijedloga, drago mi je sto imam nekoga iz apoteke ko mi moze dati strucnije savjete :)

      Izbriši
  5. Msm da je od MonaSax jako dobar komentar :)
    http://www.sminkerica.com/suradnice/borba-protiv-pristica/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, procitala sam, koristila sam benzoil peroksid i mislim da je prejak za moju kozu, malo mi je unisti a to mi se ne svidja, jedino mozda sto nisam koristila hidratantnu kremu nakon njega nego namazem kremu pa tek onda stavim to kao tretman. Mozda ponovo kupim benzaknen i pokusam :)
      Hvala na komentaru

      Izbriši
  6. Ja imam iskustva sa Yasmin tabletama, i iskreno, nisu bas najsretnije rjesenje, pogotovo ako ti ih doktor ne prepise. Kod nas je generalno taj problem sto ih dosta djevojaka uzima na svoju ruku, bez ikakvog pregleda i konsultovanja prije, a to je svugdje drugo normalno da se uradi. Nisu ni sve kontracepcijske iste, posebno kad je o aknama rijec, jer ne pomazu sve podjednako. Ja sam ih koristila zbog obilnih krvarenja tokom mjesecnice, i sto se toga tice bilo je sve ok, ali sam s druge strane bila konstantno u nekim bolovima (glava, stomak, grudi...), a o naglim promjenama raspolozenja da i ne govorim. Ne znam, ja ih iskreno ne bih pila ako ti bas nisu potrebne...

    Prestani cistiti lice sa baby maramicama, one su dobre za "hitne" slucajeve, ali nikako za dugorocnu upotrebu. I ja sam isto radila, ali sam prestala prije godinu, dvije i lice mi se preporodilo. Sada koristim Avene micelarni losion u kombinaciji sa Avene termalnom vodom i ovaj Cleanance soapless gel koji si ti vec navela u postu. To mi se pokazalo kao super kombinacija, s tim da sam eksperimentisala i sa Bioderminom micelarnom i koliko god je svi hvalili, meni je Avene daleko bolja. Konkretno za povremene bubuljice sam stavljala i Triacneal i Cleanance K, ali nisam ustrajala u koristenju istih iz razloga jer prvo imas fazu "ciscenja" i tad ti poiskace sve sto poiskakat moze, i onda sve polako nestaje...Cula sam dosta pozitivnih komentara na Triacneal, pa vrijedi pokusati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokusat cu se sto prije rijesiti maramica. Koliko kostaju micelarni losion i avene termalna voda? A sto se triacneala tice, ok je on, al nista specijalno, mislim da bi se za to vrijeme koliko njemu treba, bubuljica i sama ocistila :)
      Nista, idem ja opet njuskat po apotekama i marketima :D Zao mi je samo sto apoteka nije kao dm npr, ja bih to sve uzela sama u ruke da iscitam, ovako uvijek neki red i one tete nece da objasne sve fino a cesto se desi i da ne znaju apsolutno nista o proizvodu :)

      Izbriši
    2. Micelarni losion kosta oko 19-20 maraka sad, to mu je inace nova cijena, ranije je bio otprilike 24 KM (negdje i 30!!), zavisi od apoteke. Termalnu vodu imas u razlicitim pakovanjima, najisplatnija ti je ona najveca, kosta 16 KM, dok su manje 13 i 8. Nije ni Vichy termalna losa, cijene su im tu negdje, ako ne i iste.

      Ne znam odakle si, ali ako si iz Sarajeva, nedavno se otvorila prva apoteka samousluznog tipa u Importanne centru, pa pronjuskaj malo :)

      Izbriši
    3. Uuuu morat cu kad dodjem u Sarajevo :) uvijek sam htjela tako po apotekama pregledat :D hvala

      Izbriši
  7. Jos jedno ne maramicama i od mene :)
    Probaj neki dvofazni skidac bez ulja (razlicite tipove koze imamo pa ti ne mogu preporuciti pravi) i oprezno sa sapunom. Mozda je prvi utisak ok, ali na duze staze i nije bas pametno.
    Prokopaj po Idinom blogu. Pisala je o tome kako je sredila lice :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, mislim da cu uskoro kupiti ovu micelarnu otopinu a do tad ima li neko jeftinije rijesenje? A mozes li mi dati link te Ide heh :) ne znam na koga mislis :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://iddavanmunster.blogspot.com/2012/06/history-of-my-skin.html

      Izbriši
  9. Od micelarnih preporučujem Biodermu, samo je nema kod nas.U Hrvatskoj košta 100 kn 500 ml, stvarno isplativo.

    Odakle si?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam u Tuzli i trazila sam tu Biodermu i bas nema. Mozda uskoro odem do Osijeka pa cu potrazit. Vidjela sam avene micelarnu, ona je oko 18KM kod nas..

      Izbriši
    2. Bioderma preko Ebaya za BiH dođe 40ak KM tako da,ako imaš nekog u HR uzmi je i sjeti se i mene :P haha ...
      Probaj Avene,za osjetljivu je kožu i blaža je od Vichy npr :)

      vjerni fan :*

      Izbriši
    3. moram nastavit sa postovima :D ja opet isla u dm danas i u apoteku :$ kad covjek ne zna odustat, onda ne zna :/ bankrotirat cu, bez plate jadna :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...