Pa da krenemo...

Da ne bih u budućnosti smarala Maju i govorila po njenim postovima šta sam upravo kupila, šta koristim i slično, odlučila sam da započnem pisati i ja svoj blog, ako ništa, zbog svoje lične evidencije onoga što kupim, koristim, potrošim i onoga šta mi odgovara i ne :) ako se pridruži još neko da dijeli iskustva sa mnom, dobro i jest' :) Počastite se za dobrodošlicu :D


Ne planiram pisati postove samo o beauty proizvodima, jer bih bila u iskušenju da svaki dan idem u dm ili cm i parfimerije kako bih imala o čemu pisati i kako bih imala šta predstaviti. Neka ovo bude blog o svemu o čemu mi ne bude mrsko poskrabati nešto :) Malo o kozmetici, parfemima, odjeći, hrani, organizaciji i savjetima koji su meni olakšali snalazenje u vremenu i prostoru :)

Pa da krenemo....


You may also like

1 komentar:

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...