Parfemi

S obzirom da sam smorila predugim prošlim postom, sad ću bit kraća :)

Malo o parfemimaaaa :)


Ovo su trenutno parfemi kojima raspolažem. Ja inače volim blaže, cvjetne i blago puderaste parfeme i ovdje su svi blaži osim D&G The one. On je slatkast i njega jednom prsnem i dovoljno mi je, za naveče naravno :)

Dakle...

  • KENZO AMOUR FLORALE
  • BVLGARI OMNIA CRYSTALLINE
  • CHLOE EDT 
  • D&G THE ONE

Koje vi koristite i koji blagi mi možete preporučiti a da je postojan?
Razmišljam da uzmem :


ili:


Koji je vaš omiljeni parfem? Kakve note volite?



You may also like

Broj komentara: 13:

  1. Ja najviše mrzim davati pare na parfeme ... al stvarno - VERSACE CRYTAL NOIR 160 KM EDP,aa - aaaa,no way :D
    Inače,taj Crystal Noir i Crystal Bright su nešto najljepše što sam ikad njuškala . Prihvatljiv cijenom je Car deluxe koji isto tako obožavam i Avon Far Away koji je orijentalno-cvijetna kategorija,jak parfem koji volim zimi ...
    Probala sam i HYPNOTIC,ouuu maj gad,sad mi se to ide njuškatiiii !

    OdgovoriIzbriši
  2. Crystal bright i noir su totalno razliciti :D nikad nisam cula da neko voli i jedno i drugo :D Ja volim ovaj crystal bright, ali noir - umrem kad neko samo prodje kraj mene a da ga nosi, mene to utusi :D Hypnotic mi je isto jak...
    Ja volim da je postojan i da ga ljudi osjete na meni al ne moram ga ja osjetit, takav mi je ovaj crystalline omnia.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. TakFa sam ti ja :D mogu volit' dvije nespojive stvari ... i volim jake parfeme,valjda što sam jaka žena :P hahaha !

      Izbriši
  3. Ako hoces neki blag, nenametljiv parfem, koji mirise mozda na cisto ili tako nesto,a da opet ima jacinu i postojanost preporucila bih ti vise njih npr. Mania Armani, Noa Cacharel, Lacoste, She/Lei Armani, Naomi C.(njen prvi parfem )
    Moj omiljeni vec neko vrijeme je Hypnotic Poison C.Dior, kao Womanity i Alien od T.Muglera.
    Obozavam i Samsaru Guerlain.Doduse svi ovi moji sem Aliena su jaci,i orijentalni

    OdgovoriIzbriši
  4. Noa cacharel i naomagic su super, ali naomagic mislim nema u prodaji vise uopste :/ A mislila sam da su armani jaki pa ih nikad nisam probala, svidio mi se ovaj zadnji - luna il nesto tako? Svijetla je bocica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam mislila na Naomagic,vec na onaj u zlatnoj izduzenoj bocici,prvi njen,samo se Naomi Campbel zove.A Armani ima dosta tih blazis klasicnih/ na cisto mirisa,inace She Armani je meni gotovo identican kao Naomagic,kad ga vec pomenu,a to i dosta ljudi kaze.Mania je onako bas lagana,prefinjena.Po meni sa Armani parfemima nema promasaja,uvijek mi se vrte barem 2-3 na polici,trenutno Code i Mania

      Izbriši
    2. Code je prejak,on mi nikako ne prija..
      I ja moram da ih imam vise, zavisi kako mi ide neki taj dan, njega i stavim :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se tvoj izbor :)
    Moj problem sa parfemima je taj što su mi najdraži V/S od Versacea i Naomagic, koji se više ne prodaju. Tako već dugo godina se snalazim kako znam, nađem ih tu i tamo na forumu, ali uvijek ostale strah kada ću ih potrošiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa pokusaj sa bright crystal ili omnia crystalline, oni su bas blagi :) Super je kad se pronadje neki signature-parfume :) ali izgleda da najbolje povuku :)

      Izbriši
  6. your blogis lovely! i'm following you now. i have a new post up if you get a chance to stop by, thanks x

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...