Ostatak proizvoda za njegu problematične kože

Prvo da se zahvalim na komentarima i savjetima u prethodnom postu, in a good way and in a bad way :D In a good way zato što znam da su dobronamjerni i što se nadam da će mi pomoći, a in a bad way zato što sam opet trošila pareeeeeeeeeee :D

Mislim da ja ne izađem iz kuće a da ne svratim u DM :$ Razmotrila sam vase savjete :D da ne koristim više baby maramice za skidanje šminke i hajde makar da pokusam sa mlijekom. Uzela sam neko Green line, jeftino je bilo, oko 5KM, samo da vidim jel ja mogu samo time skinuti šminku jer ne vjerujem da samo time može da se ukloni sav puder sa mog lica. Ja sam dosad morala prvo maramicama očistit pa onda nekim gelom, npr. onim Avene cleanence gelom. Ali eto trudim se da skidam samo tim mlijekom i poslije gelom. Je li ja ne smijem koristiti samo baby maramice ili bilo kakve maramice za uklanjanje šminke?
Pa dajte, izađite mi u susret, makar mi neke dopustite :D

Uglavnom, uzela sam to Green line čistilno mleko :)))


Kupila sam one spužvice da mi bude lakđe sa mlijekom ćistit jer ste mi ukinuli maramice :D  nisu skupe, dođu dvije pa mogu često kupovati. Dvije su 1,80KM.

I uzela sam ponovo kremicu sa 5% benzoil peroksidom u apoteci iako sam je jednom tako slasno bacila u smeće kad mi se zacrvenilo oko oka jer mi je bubuljica bila na obrazu i nju sam namazala al ono je izgleda skliznulo dok sam spavala i malo prema oku i tako da sam jedva gledala na to oko :$ Sad cu pokušati obazrivije da je stavljam iako ni tad nije bilo greške ali eto...

Eh sad da nastavim sa predstavljanjem ostalih proizvoda koje koristim povremeno pa vi opet meni recite da ja to pobacam i kupim sebi nesto novo i bankrotiram, go ahead :D
Da krenem od tonika - imam klindamicin koji sam stavljala 2 sedmice, kako sam cula, to je antibiotik i njega ne bih smjela koristiti duze od dvije sedmice, nego moram pauzu napravit. Pa evo ja pravim pauzu i pisem vam sa 4 akne na licu :D It's just not working for me :) Ali povremeno ga natapćem :) po licu, da malo počistim ta mjesta gdje mi najčešće izlaze bubuljice. Klindamicin se moze tražiti u apotekama, posebno onim koji imaju svoje labaratorije za mućkanje :) Moj je bio oko 6KM.

Skoro sam kupila jedan balea tonik za koji sam se uzasno pokajala, ne mogu da vjerujem da je tako ljepljiv, samo sam malo vaticom stavila a osjećaj je ko da sam se umila njime.



To je to što se tonika tiče, ja stvarno želim neki fin tonik i za to mi treba vas savjet. So, pretty please...? :)

..da pređem na kreme!

Dok sam išla u Dom zdravlja dermatologinji (ispravno za reći??), ona je meni sve i svašta preporučivala. Svake druge sedmice sam išla na kontrolu, a svake sedmice na čišćenje lica tečnim azotom. I tako svake druge sedmice dođem ja na pregled, a ona meni bub - nova krema ili nesto za čiščenje. Kontam, ženo!, volim ja kupovat te stvarčice, ali smiri doživljaj :) Prvo je govorila da uzimam sindet sapune, ali to je uglavnom eucerin, vichy sapun..isto je to. Pila sam i antibiotike, one neke konjske :D Klamox...to je ogromno. Mislim, za nekoga ko prepolovi paracetamol, ona tableta je meni išla na 4 komada. Onda je prešla na Cerin sensilab. Pila sam i njihove kapsule, i koristila gel za čišćenje, i uzela neki kremni gel za lice. Ništa posebno, moram da kažem po koji put :)

Potrošila sam gel, a taj kremni gel mi jos stoji u ormariću, gledamo se.

Vichy normaderm krema mi je ok, nju sam koristila kao podlogu za šminku. Sviđa mi se sve sto je na pumpicu sto nas vodi do toga da mi đavo nije dao mira pa sam sebi uzela jos jednu kremu.

Garnier Pure Active:

Nažalost ne mogu reći da mi je pomogla, iskoristila sam pola i bacila sam je u kantu. Sadrži salicilnu kiselinu.

Onda sam kupila još jednu kremu. 
Tačan naziv je Nivea visage mattifying effect. Ima spf 15. Nju stavljam ujutro nakon čiscenja lica. I ona mi je super, lijepo hidrira pa mi se ne zamasti lice tako brzo.

Od tretmanskih kremica zasad imam Avonov gel sa 2% salicilnom kiselinom da smiri potkožnu bubuljicu. Mislim da djeluje kao i svaki drugi gel sa ovakvim sastavom:
Avene triacneal skin care
Pa eto pise da je za ozbiljne kozne nepravilnosti. Stavim na bubuljicu ali ne reaguje na one potkožne, nego tek kad se takva oćisti, pa možda malo brže da ode ožiljak koji ostane.
Nju znate, da ne stavljam sliku, zatrpa ja post maximalno :))

That's pretty much it :)

Hajde sad vi meni opet fino recite šta da bacim a šta da kupim, pa odo peglat karticu :)



You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Stavljam zabranu na sve maramice. Mleko umasiraj u lice pa ga pobrisi tuferima i onda na umivanje. Isto tako stavljam zabranu i na peskire. Probaj jedno vreme da vodu posle umivanja samo "istapkas" onim kuhinjskim ubrusima (ipak se na vlaznim peskirima skuplja sve i svasta ma koliko pazili). Ako ti je toliko stalo do tonika probaj zeleni Garnier (odnos cena-kvalitet je odlican :)) I dalje ruke od lica u toku dana!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ni peskir ne smijem? :D Ali mijenjam ga cesto :$ Ouuuukeeej, prestat cu :)
      Jel mislis na ovaj tonik?
      http://2.bp.blogspot.com/_-iCVxyQU720/TGUCgc7NZ0I/AAAAAAAAAEQ/FOQq2qKInNc/s320/Garnier+Fresh+Toner.jpg

      Izbriši
    2. Nista te ne kosta da probas bez peskira ;))
      Jep, taj je tonik. Lagan, bez alkohola, divno osvezava
      Jos nesto sam htela ali kad se setim, vraticu se :))

      Izbriši
    3. Probat cu i bez toga, ima da mi izljecite lice do Nove godine! :D
      A samo ti pisi cega god se sjetis :) izlazit cu ja u toku dana, pa cu vjerovatno tonik uzet hahah. Od mame vise ne trazim pare, izbacit ce me,srecom imam ustedjenih, a i tek sam diplomirala pa mi daju ljudi pare :D

      Izbriši
  2. Ja koristim maramice samo da skinem maskaru sa očiju,u situacijama kad je imam baš puno a ostalo TUFERI I MICELARNA . Ja ti preporučujem micelarnu otopinu,ona je za čišćenje šminke ili jednostavno čišćenje lica. Imam Avene,skuplja je i odlična . Mlijeko ti može biti problem ako ti je koža masna i sklona bubuljicama . Klindamicin sam koristila ali na drugi način,jednom sedmično sam sa njim temeljito čistila lice i koristila konstantno iako je antibiotik ( moraću ga ponovo kupiti ) .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupit cu je, cim bude kakvih parica :$ vidjela sam u apoteci da je 18KM ta avene..

      Izbriši
  3. A možda ti i imaš problema s kožom baš zbog svih ovih skalamerija što stavljaš po sebi. :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha ali ja moram da cistim kozu :D i kad je ocistim moram da je hidriram, a poslije toga ciljano da tretiram odredjene probleme, JA MOOOOOOOORAM :D ja ne zelim :D

      Izbriši
    2. Jesi kad išla na detaljne zdravstvene pretrage? Ne mislim kod dermatologa, nego komplet sve? Problemi s kožom često mogu biti refleksija nekih (poremećenih) unutrašnjih stanja organizma, bilo psihičke ili fiziološke prirode. Pa eto, možda je i do tog. :)

      Izbriši
    3. Ocekivala sam da ce me dermatolog uputit da vadim nalaze a davala mi je antibiotike bez toga sto mi je bilo glupo pa sam joj nakon trece preporucene ture antibiotika samo govorila da sam ispila a nisam ih ni kupovala. Mislila sam i da je do stresa, i ona je govorila, kao fakultet i te briga, sad sam ga zavrsila pa hocu da vidim da li ce se smirit malo lice, jer mi je preko ljeta svejedno ok. Od jeseni pa nadalje je problem. Ako se ne smiri, mislila sam pregledat sve moguce nalaze pa cu vidjet sta je, dotad sam evo sve se nadala da ce same da odu.

      Izbriši
  4. Jao,ali si se nakupovala.Ali svastaris,ne valja ti to.
    Ovako- jel tebi ikad ta tvoja dermatologinja uradila bris lica-prvo da se vidi da nisi zakacila kakvu bakteriju?Klindamicin ok losion na lice,ali klindamicin tablete jedno veliko NE.Unistavaju sluzokozu,narocito su stetne za crijeva.Ako je to ok,onda pravac ginekologu.Te akne najcesce poticu od policisticnih jajnika,sto se utvrdi vrlo lako na ginekoloskom ultrazvuku(onaj sa sondom,a sigurno si valjda nekad radila)Po meni ako imas akne,sva ta mlijeka za ciscenje su suvisna,nabavi blag kiseliji gel za umivanje bez zrnaca da njime mozes umiti i oci i skinuti sminku i onda poslije umivanja ocisti tonikom.Naravno sminku sa ociju mozes skidati sa tuferima i mlijekom pa se poslije umiti.Znaci obavezno tuferi za jednokratnu upotrebu,nikakave maramice za skidanje sminke koje se peru i sl.(tipa one Bozen i sl.)Ni ove obicne vlazen maramice,to je za cure neproblematicne koze,a i to vise kad nije dostupno normalno ciscenje koze.Posebno ne baby maramice.Redovno mijenjaj jastucnice,ciste peskire za lice skoro svaki dan,prebrisi s vremena na vrijeme mobilni i fiksni telefeon alkoholom jer tu ima milion bakterija koje ti idu onda na lice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi to uradila :/ a koristila sam losion, ne tablete. Davala mi je neke druge antibiotike - klamoks, almacin i sl.
      Hvala za savjete, izbacila sam baby maramice, ne koristim te koje se peru, peskir pokusavam sto cesce da mijenjam, kao i jastucnice. Postoji mogucnost da je nesto unutrasnje ako vec nije do masne koze. Planiram na preglede svega i svacega jer sad imam malo vise vremena na raspolaganju da se posvetim sebi pa se nadam da cu rijesiti dosta toga.
      Hvala jos jednom :)

      Izbriši
    2. Prije svega ti je ginekologu otici i taj bris lica uraditi kod nekog dermatologa koji ga radi.Ovi ostali nalazi,nema ti to neke veze sa aknama.Jedino povisena sedimentacija od upala (Npr.jajnici) i ako slabo jetra radi,bubrezi,e onda mogu iskakati neke bubuljice,ali to je samo dok poremecaj traje,uostalom vec bi znala da si bolesna. Znam..niko od nas ne voli ici,ali i to je doktor kao i svaki drugi.Mozda si negdje vec pisala,a koliko godina imas ako nije tajna ?

      Izbriši
  5. Ja ti iskreno kažem, kako sam ti rekla i u prošlom postu - previše toga koristiš i previše brzo mijenjaš. Ne možeš tako ni vidjeti efekat. Bolje bi bilo da si umjesto ovih jeftinih điđa od kojih su neke prejake za tvoju kožu, kupila tri poštena (malo skuplja) proizvoda za njegu lica. Moraš shvatiti da tvoje lice ipak nije za eksperimentiranje - promijeni dermatologa, malo se smiri i uštedi za Clinique recimo (http://www.clinique.com/product/1669/5615/Skincare/Acne/Clear-Skin-Starter-Kit/Acne-Solutions-Clear-Skin-System-Starter-Kit/index.tmpl)

    OdgovoriIzbriši
  6. Your beauty blog is awesome! Thank you for sharing! I am happy to be your lucky 13th follower! :) Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...