Korektori i puderi za lice

Bila sam busy bee ovih dana :) Morala sam na fax da podignem uvjerenje o diplomiranju, da se prijavim u opštinu i na biro, izmijenjam neka ovlaštenja na računima u banci i pored svega toga svaki dan sam išla na časove u auto školu od prošlog petka do ovog. Položila sam testove za početak :)

Išla sam i njuškati po DM-ovima, CM-ovima, parfimerijama i sl. :) Naravno, ne znam izaći iz tih prodavnica bez makar male kesice :)

Kad sam već pocela predstavljati šta koristim, da kažem malo i o nekom makeup-u koji koristim pa vi vidite možete li mi isto tako preporučiti neki dobar puder za moju kožu, iako sam ovim trenutnim poprilično zadovoljna :) ali eto..kad je meni bilo dosta?

Dok sam išla na neke terapije kod dermatologa, preporučen mi je jedan kamuflažni korektor od Avene kozmetike. Uzela sam presvjetao jer nije bilo testera da isprobam koji je za mene, ali sam bila uvjerena da je to nijansa za mene. Koristim ga kao korektor, stavim ga samo na bubuljice jer mi fino prekrije crvenilo i neravnine, pa nakon njega stavljam tečni. Dolazi sa spužvicom i ogledalom unutra.

Radi se o  AVENE COUVRANCE CORRECTEUR DE TEINT



Na slici nije moj, ja sam svoj već pola potrošila :) ali samo da pokažem kakva je tekstura. Stvarno je gust i baš se moze koristiti samo kao korektor jer sve ostalo bi me začepilo maksimalno :D Moja nijansa je 01 Porcelain ili ti ga DUH nijansa :D
Kad sam ga prvi put stavila, mislila sam da sam uzalud bacila 35KM, ali eto posluži mi baš za ta prikrivanja.

Za dnevnu varijantu koristim Garnier b.b. cream za mješovitu do masnu kozu, nijansa Medium. Već više puta opisana na sličnim blogovima pa da ne pišem previše. Cijena odgovara kvaliteti, nisam primjetila da mi nešto naročito matira, kad izlazi iz bočice čini mi se kao da bukvalno lije, pa takav nekakav osjećaj nastavim imati na licu. Ok je za par sati, mada se ne može ocekivati od ovakve kreme nešto bolje. Sad mi je već ova nijansa postala pretamna, a ne da mi se kupovati i light nijansu pa to nešto kombinovati.

Puder kojim sam stvarno zadovoljna i ne vjerujem da cu ga mijenjati uskoro je Vichy dermablend.


Moja nijansa je nude. Pise da drzi do 16 sati, ne bih znala, ne držim puder tako dugo na licu osim ako baš moram. Ima 30ml, kosta oko 30KM. Odlično prekriva, skroz malčice korektora na neke baš vidljive bubuljice se može staviti, ili još jedan sloj ovog pudera preko tog mjesta i to je sasvim dovoljno. Testirano je na osjetljivoj koži, nije komedogen, i ima SPF 35.

U torbici uvijek ponesem ovaj mali korektor za sitne prepravke.


And that's about it sto se kamuflaža raznih vrsta tiče. What I need from you je preporuka za neki kompaktni puder koji isto tako mogu da stavim u torbicu i da samo malo stavim na t-zonu kada vidim da počinje da prosijava :) U potrazi sam za tim pa etooo... let's spend my money some more :)


You may also like

Broj komentara: 13:

  1. Za koju kožu je Avene? Jel baš ima potpuno prekrivanje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da postoji u dvije formule, ne znam kako se zove ovaj za osjetljivu i normalnu kozu, cini mi se rich ili tako nesto, a ovaj za normalnu do masnu je oil-free. Ali 100% ima za ta dva tipa koze. Kod mene je oil-free. Nekako je kremast, ne znam koliko se vidi na slici ali apsolutno prekrije sa skroz malo. Ja stavim samo na bubuljicu ili neku sasusenu neravninu :) i bas zagladi a onda preko stavim tecni i nakon toga bude sve ravno na licu :)
    Otporan je na vodu i znoj, tako je pisalo na njemu i stvarno jeste tako ali nisam se nikad kupala s njim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh super, tako nešto tražim, treba mi za masnu kožu i da ima potpuno prekrivanje, nije da mi je to baš neophodno, ali eto ponekad dobro dođe :-) Vjeruj da nisam ni znala da Avene ima dekorativu.
      Btw sretno sa vožnjom i da to od prve položiš, samo mi reci u koje doba su ti obično časovi da bježim sa ceste ;-))

      Izbriši
    2. Ako nisi iz Tuzle, nemoj se brinuti :)

      Izbriši
    3. hahahahahah paaaa od cetvrtka nadalje ne preporucujem :D

      Izbriši
  3. Ja ti ovde nisam od velike pomoci. Godinama vec koristim Miss Sporty br 1 kad mi pobrljavi lice u PMS..on je onako gust i bas pokriva (a cimi mi se i da susi bubuljice)
    Znam da su hvalili Manhattan transparentni presovani puder (lc) i Clinique kocesesadsetitikakosebesezove :)
    Proverim pa ti dojavim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je kompaktni neki jel? Hajd provjeri mi i za clinique :) A manhattan kompaktni sam koristila neki onaj antibakterijski sto dodje u kompletu s ovim korektorom sto sam gore prikazala al ne svidja mi se. Da mi je bas transparentni da pokrije masnocu :)

      Izbriši
  4. Nice products.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey, I just found your blog!! :)
    Such an interesting post, good products!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdgovoriIzbriši
  6. Manhattan Loose powder možeš i u torbi nositi :) a inače Rimmel nije loš za matiranje ... Stay matte,on je kompaktan

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, danas sam obilazila oko njega ali nisam se mogla odlucit. Ima neku transparent nijansu 001, pa ne znam da li je bas transparent ili cu bit ko duh transparent?

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...