Dream a little dream of me/WISH list


Zelim, zelim, zelim....

 Kozne cizme, kratke sa sirokom petom, dugo sa ravnom petom...vrijeme je da zamijenim ove koje imam.




Kozna jakna... jer sam u petak otkrila da se moja pocela raspadati koliko sam je iskoristila :)




Mala crna torbica za izlazak


Mala crna haljina :) nikad dosta...


..a ni crvene nije dosta :) Ovaj model mi je odlican, i volim isticati ramena a da to nije haljina na jedno rame ili bez naramenica.


It's so fluffy I'm gonna dieeeeeeeeeeeeeeeee :)) ..i da mi niko ne govori kako ce se isprljat jer je bijela!


Klasicna bijela kosulja


Knit, knit, knit...



















Kozna suknja:


Murad blemish kit.. da isprobam kad ga mnogi hvale :)
Avene micelarnu..ali to planiram kupit jer mi je svako dosad to preporucio, s obzirom da ne mogu doci do biodermine.


Ko ovo ne zeli?? :) (osim ovih sretnica koje to vec imaju)



..........i puno puno toga.............. :)

Aaaaaaaaaaaaaaaand I want a job kako bih sebi kupila sve ovo :))

Trebala bih u Beograd u nedjelju, bila sam jednom prije 4 godine i jos jednom godinu poslije, vjerovatno se dosta toga i promijenilo i otvorilo pa gdje preporucujete da njuskam, i ne mislim na znamenitosti grada nego da bih kupila neke proizvode koje mi u BiH nemamo :) Npr.neke apoteke, drogerije, koji imaju proizvode poput Bioderme koju ste preporucile, i sl... ??




You may also like

24 komentara:

  1. Lijepe su ti želje :-) nego ako stvarno želiš MAC rumenilo mogu ti ga nabaviti, idem na put u slj nedelju pa se javi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije da ga ne zelim nego ga sad ne mogu priustit, nadam se nekim poslicima ili random prihodima pa mi je tad u planu. Ali hvala ti puno :) btw, pocela sam da vozim, i jos uvijek se navikavam. Dok vozim samo mislim kako zelim automatic mijenjac :D 'bem ti kvacilo! :D

      Izbriši
    2. Ok, kad budeš mogla, kad se zaposliš ili sl. ne brini, nabavićemo ga ;-) A što se tiče vožnje samo polako, ne brini naučiti češ se...

      Izbriši
    3. Hvalaaa :) pregledala sam sad na njihovoj stranici cijene i oko 20-25 dolara su, ako se ne varam? Jesu li toliko svugdje? To dodje nekako oko 35KM?

      Izbriši
    4. u USA su cijene najniže, ali na žalost ja nemam nikog u USA nego u UK tako da gledaj na www.maccosmetics.co.uk

      Izbriši
  2. Murad kit ću definitivno da kupim od sledećeg džeparca :D mislim da sam ga negdje gledala za 30ak KM pa da vidimo i to čudo . Mada,moram da se pohvalim,lice mi je sad puno,puno,puno bolje :D džempere traži u Haris exportu i Azelu ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam vidjela na ovom linku da je 14eura :) neki starter kit, manje ml da se isproba :)

      http://www.beautybay.com/skincare/murad/banblemishesstarterkit/

      A dzemperke moram otic vidjet u azelu, nisam bila dugo, otkako sam spiskala 100KM :D

      Od cega mislis da ti je lice bolje? Jesi li nesto novo koristila ili onako samo od sebe?

      Izbriši
    2. Uvela sam klindamicin u rutinu čišćenja i izbacila Misshu M PC BB kremu i koristim samo Bourjois HM serum koji je lakši i ne začepljuje pore :) trenutno sam zadovoljna sad samo opet uvodim Avene Diacneal za ožiljke :) malo je situacija bolja ...

      Izbriši
    3. Nisam nigdje vidjela taj bourjois serum, gdje si kupila ?
      Ja imam triacneal a klindamicin sam koristila i nista posebno zapravo mi nije ucinio :D

      Sad mi je "that time of the month" pa je lice ludo :) to ne mogu "ugasit" nikako :)
      Ja sam jedino zadovoljna licem ljeti kad ga sunce ocisti :)

      Izbriši
    4. Bourjois Healthy mix serum odnosno puder/podloga :) imaš ga u svakom CMu i DMu ...

      Izbriši
    5. Aha, mislila sam da mislis na neku kremu, sad sam ponovo procitala, I get it :))

      Izbriši
  3. Sve prepisujem sem kozne suknje :)) Sta te konkretno zanima od brendova? Da ne gusim s' objasnjavanjima ovde myperfectlounge@gmail.com pa se javni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jedino ove bioderma micelarne il neke druge, neko mi je nekad preporucio neke cadavera maramice i piling, ne znam odakle je. I uopsteno bilo sta sto je dobro, a da toga nema u dm-u. Ti nisi iz Bosne pa mozda ne znas sta kod nas ima a sta ne ali eto, bilo kakva preporuka mi je dobrodosla :)

      Izbriši
  4. Fine su ti đelje, nema šta :) Za Biodermu idi u Delta City najbolje, tamo imaš apoteku Celzius koja drži Biodermu, a imaš i Sephoru za druge zanimljive stvari. Pitaj ako te zanima još neki proizvod koji se ovde može kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh super hvala ti, vjerovatno hocu onda ako stignem i u Deltu i u Usce :))
      A ne znam bas konkretno za neki proizvod da te pitam, najvise zbog toga sto ga mi nemamo :D Mislila sam ako neko zna za neke isplative stvari za njegu lica da mi kaze :) Hvala :)

      Izbriši
  5. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 
    Chictopia


    OdgovoriIzbriši
  6. It's so fluffy I'm gonna die - hahah to i ja uvek pomislim kad vidim nestooo ovakvo! :D
    Bas mi se svidja lista... Ma mozda dobijes na nekoj lutriji, sta ce ti posao! :D Tome se ja bar nadam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.youtube.com/watch?v=D4i7vS_UO4Q&feature=related
      hahaha it's so fluffyyyyyyyyyyyy :D

      Eh te lutrije :D da vidis tad spisak onda kad bih dobila.. eeee :D hahah

      Izbriši
  7. Hahah :)) ma kad bi dobila te pare onda ne bi ni pravila WISH list , sve bi zelje sebi ispunila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prva fotografije desno.
    Crne cizme, savrene, presavrsene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu, napisala sam u iducem postu kakve sam muke prosla da ih pokusam dobiti u Zari, pa sam bas naisla na "susretljive" radnike... Zara me bas iznenadila.

      Izbriši
  9. Cizme zelim i ja, vidjela sam ih i uzivo i stvarno su presavrsene!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost dva broja 39 su bili na lutkama i nisu htjeli da mi skinu, nikad im necu oprostit, jos uvijek trazim :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...