srijeda, listopada 10, 2012

Dr.Pasha sapun od maka i cimeta

Neki dan dok sam čekala ljekarsko uvjerenje za vozački, na velikom plakatu je bila reklama za Dr.Pasha sapune. Kupila sam i po prvi put dobila nešto poput alergijske reakcije. Prepala sam se kao nikad, lice mi se zacrvenilo i osjetila sam da GORIM! Ja sam uzela ovaj sa makom i cimetom.
Traumatično iskustvo puta 3 :) mislila sam da mi je prvi put bila takva reakcija jer sam tek ušla sa sunca, jer sam ovo, jer sam ono i probam ponovo. Drugi put malo manje ali ipak opet se crveni tačno gdje je prešao sapun. I dala sam samo još jednu šansu prije dvije noći i najgore je bilo i sad stvarno odustajem.
Ne znam kakva su vaša iskustva sa ovim sapunom ali moj će da leti u kantu najvjerovatnije jer ne znam sta drugo da radim s njim.


Vaša iskustva?

Broj komentara: 17:

  1. Imam neki dr.pasha sapun od kave, i toliko smrdi da to istine nisu! Već par mjeseci stoji u kupaoni i ne usudim ga se ni probati zbog smrada :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja baš maloprije čitala na Dr.Pasha.net o tom sapunu ... nije samo tebi,inače treba da tako reaguje ... daj mu šansu,izdrži :) ja kupila kukuruz i eukaliptus pa da vidim kako će djelovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel ozbiljno? Ali uzasno je, bas se lice zacrveni. I ja sam mislila da mozda tako treba, da izvuce crvenilo i one male oziljke i nakon treceg puta kad je bilo najgore, odustanem ://

      Izbriši
    2. http://www.drpasha.ba/proizvodi.html evo :)

      Izbriši
    3. Nije to alergijska reakcija...to je CIMET! Nemoj ga koristiti na lice nego kao anticelulitni peeling... cimet grije i idealan je za celulit!

      Izbriši
  3. Potpis na sunce : I ja sam dete ciganskog leta :)
    Krute sapune ne koristim dobrih 10 godina..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe,dijelimo skoro sve sto si napisala,sem sto se tice 1 i 2, ja nit volim one temp. 40 + niti kad predugo kisa lijeva. Al vise volim kad mi je toplo nego kad moj jadni mjehur pati na - 15 :-)
    Daj sansu sapunu,tako je i meni bilo, i na mom sapunu negdje i pise da izaziva tu termo reakciju,pogledaj pakovanje, nista se ne boj.Meni je vremenom bivalo sve manje. Lice se zacrveni jer krene pojacano radit cirkulacija, sto upravo i utice na smanjenje bubuljica.I probaj da prvo u rukama napravis pjenu nego da grebes sa njim po licu dok ej jos nov i jako grub :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je da ste mi rekle dok ga nisam bacila :D pokusat cu onda opet veceras pa cu istrpit :) ali prepala sam se ko nikad! Zacrvenilo se i osjetim da goriiii :) Pravila sam pjenu, nisam njime po licu radila. Hajde hvala, spasile ste ga jadnicka od kante :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Neka, neka... vama zabavno :D Bilo je fuj, a ne mozes nigdje :D

      Izbriši
  6. Ja sam već pisala 7 stvari o sebi pa da se ne ponavljam :-) ali ipak hvala na tag-u :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. If some one desires expert view regarding blogging after that i recommend him/her
    to pay a quick visit this blog, Keep up the nice work.

    Look at my web blog :: buy steroids ()

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ovaj sapun koristim vec par mjeseci, vremenom manje zagrijava, ali jos uvijek lice bude crveno. Isto, nema vise bubuljica, kao ni mitisera. Ne znam kakvo je tebi lice, ali kod mene je poprilicno osjetljivo i donekle problematicno pa sam izdrzala. Sve pohvale za sapun.
    Da, na ambalazi isto pise kakav efekat izaziva, tako da nije alergijaska reakcija...to ti je od cimeta, on je krivac. :D
    Pozz -<-@

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Procitala sam i ja poslije na njihovoj stranici, na ambalazi ne pise ali u svakom slucaju prestala sam da ga koristim u te svrhe, sad ga koristim za piling tokom tusiranja za celulit.

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/