Gifts, gifts, gifts :)))

U subotu sam napokon proslavila svoj diplomski :) Nakon mukotrpnog učenja, zaslužila sam da to proslavim a i poklončiće :P ..da ne pricam kako je bilo super, bajno, krasno...krenuti ću sa poklonima ::)

Dobila sam dva parfema:



Nema greške s njima, mada sam za Chloe prijavila da mi se sviđa :)) a Bvlgari je bio lucky guess :)

Ja volim parfeme koji mirisu na cistocu i sa Chloe Love to je to :)

Dobila sam novčanik modne kuce Mona :) Drugarica kaze da crveni novcanik donosi "nafaku" :D pa nadajmo se da je tako mada sam se vec istrosila iz njega :D


Dobila sam i srebrne minđuse i lančić, što je uvijek fino imati.

Od momka sam dobila knjigu Riznica mudrosti :) i poklon bon u dermatološko - kozmetičkom salonu Farah na šta god hoću, da se odmorim od fakulteta i uživam. Ja to nikad ne bih sebi uzela, ali kad skontam to je savršen poklon za diplomiranje. Baš mi treba neko da izmasira sav nakupljen stres iz mene :)

Koje tretmane mi preporučujete? Moram otići ovih dana da vidim cijene pa da iskombinujem neki paketić za sebe ali prije toga vaši prijedlozi?


Najsavršeniji sat od roditelja i majke :)

Prezadovoljna! A učenje je napokon iza mene, barem do pravosudnog :)) Odmor kreće :)


You may also like

Broj komentara: 7:

  1. Ma vidi ti smizlu diplomiranu!!
    Od srca preporucujem masazu etericnim uljima i toplo kamenje
    Moram da proverim Chloe..cim kazes da mirise na cisto ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je jedna masaza ili dvije? Raspitat cu se ali sigurno cu uzeti neku masazu, mozda neki tretman lica i sta ja znam sta jos, cekam prijedloge :))

      A chloe mi je super, ovo je edp, ako ti je prejak, onda probaj edt mada se meni cini da su razliciti a ne da je edt blaza verzija edp-a :)

      Izbriši
  2. Ako ima saune, to je moja preporuka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima finska i turska, ali radije bih otisla u hotel na bazen za 12KM u saunu, ovdje kod njih je sigurno 30-40 pa da mi je na nesto drugo da iskoristim. :)

      Izbriši
  3. Beautiful post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  4. SAT <3
    Sve ostalo je super, ovi parfemi su odlicni ali SAT je fenomenalan! Zavidim tiiii :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj dugo sam ga gledala, a i sad ga ne mogu prestat gledat :D bas je prelijep, jos ljepsi uzivo. Ovdje na slici preglomazno izgleda :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...