Mini new in

I tako odem ja u dm :) Prohodna mi je uvijek ona Omega, ne mogu otići u nju a da ne uđem u DM,a ne mogu izaći iz DM-a a da ništa ne kupim. Imam problem.

U jednom od prošlih postova sam pitala za dobar kompaktni puder ali nisam baš dobila neke savjete, pa sam uzela "na svoju ruku" obični Rimmelov - 001 Transparent. Valjda ce biti transparent kako kaže, jer meni samo treba da malo smanji sjaj na t-zoni. Kaže da ostanem matirana (stay matte) pa eto valjda hoću!
 

Kupila sam sebi Loreal color riche lak za nokte, vec treći po redu, jer su treći put sniženi na 6,50 :D
Cijelo ljeto sam koristila Perle de Jade, a prije možda mjesec sam uzela Macaroon noisette :P privuklo me ime a i lijep je stvarno, onako za svaki dan :) A sad sam se odlučila za spicy orange :) U cm-u sam uzela Rimmel lycra pro lak 385 hot list, a nekad prije toga sam uzela Celebrity bash. Skoro sam odlučila da pobacam sve nekvalitetne smrdljive lakove i ostavim samo ove bar malo kvalitetnije od njih, za koje je dovoljan samo jedan sloj, i za ove to mogu garantovati. Brzo se i suše i ne usmrde mi sobu kao da sam lakom u spreju farbala stan. Evo ta 4 laka koji su mi najdraži u zadnjih mjesec dana.

(Spicy orange, celebrity bash, macaroon noisette, hot list)


Napokon sam našla i Essence gel za obrve :)


Na kakve sitnice, ili not-sitnice ste vi u zadnje vrijeme trošili?




You may also like

Broj komentara: 9:

  1. Odgovori
    1. Ja sam tek sad otvorila prvi put tvoj blog :/ dosad sam mislila samo da imas account ali ne i blog. Svakoga koga otvorim ide mi direktno na blog, jedino kod tebe na racun.

      Izbriši
  2. Valja li taj gel za obrve? Ne daje mi se veća suma za tako nešto, a mojim obrvama baš treba fiksiranje. Inače sam u zadnje vreme trošila samo na nesitnice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, fiksira a nije ni 5KM :)

      Izbriši
    2. Joj i meni to hitno treba, nisam dosad primjećivala da imaju, moram malo pažljivije da pogledam :)

      Izbriši
    3. Nisam ni ja, ali sazna se svasta na ovim blogovima :)) i ja sam kod nekog vidjela :)

      Izbriši
  3. Moram i ja do dm-a ali sve ga nesto zaobilazim znam da ce biti puna kesa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitala si na mom blogu gdje se moze nabaviti moj nakit,
      ako si na fejsu dodaj u prijatelje facebook.com/NakitSArt
      :)

      Izbriši
    2. Eh hvala, dodala sam te, moram skontat uz sta bih najvise kombinovala a mozda i da narucim neki sa odredjenom bojom :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...