So...I've been shopping...

Sakupila sam nekih stvari koje sam kupila u zadnje vrijeme pa da krenem... :)

Počet cu sa ovim neseserom iz DM-a. Htjela sam bilo kakav gel za tuširanje, a i nesesera mi izgleda nikad dosta, pa mi je bilo drago kad sam naišla na ovaj fini kompletić od 11KM. U ljubičastom neseseru sa motivima Pariza dobijete dva gela za tuširanje iz Balea kolekcije koji predivno mirišu, labelo Never ending story koje sam već ranije koristila pa mi je super što sam i njega dobila, i ljubičastu spužvicu za tuširanje. Za ovu cijenu činilo mi se skroz uredu :)


Isti dan sam kupila i ovu okoloočnu kremu, također Baleinu. Koštala je oko 6KM. Piše da je za podočnjake s čim, izgleda genetski, imam problema. Koliko god ja spavala, malo mi je uvijek modro ispod očiju, ne znam kakve ste vi s tim, i da li ja dižem preveliku frku. Dobijete 15ml. Ne znam baš kako funkcioniše, koristim neko vrijeme, i iako ne vjerujem da mi može neka krema izbrisat podočnjake, ipak sam je kupila. Vidjet ćemo kakva je na duže staze :)


Onda sam kupila clean&clear tonik za čiscenje lica za osjetljivu kožu. Za oko 7,50KM dobijete 200ml. Meni nekako odgovara, u svakom slučaju je bolji od baleinog ljepljivog tonika koji je bačen u kantu nakon jednog korištenja :/ ali hajde, neka, da ja isprobam sve :)) Kad ga stavim, moram priznati da mi se jedino ne sviđa sto miriše po alkoholu i salicinoj kiselini, ali ispari brzo a ostavi mi kožu glatkom. Vjerovatno isušuje, ali ne sačekam, jer nakon njega stavljam hidratantnu kremu. Sadrži i tu salicilnu kiselinu pa bi trebalo da mi polako riješava bubuljice :) (ili se ja to tješim samo)


Kupila sam i neke tablete za kožu :D Gdje je ona jedna blogerica što kaže da se razumije u ove vitamine, da mi kaže nešto o ovima? Mada, teško je meni ovo gutati, nisu bas tako male. Meni, koja dijelim paracetamol na 4 dijela a kamoli sta drugo :D


Bila sam i u Beogradu prošle sedmice i kupila sam samo torbicu i košuljicu, a vratila se bez preparative i dekorative.

Desilo mi se nesto sto mi jos uvijek ne ide u glavu :D Otisla sam u Zaru, nasla cizme, probala 38 i nisu mi mogle, a dvoje 39 su bile na dvije lutke. I trazim ja da oni meni skinu, kaze ne mozemo dok ne dodje stilista i promijeni im izgled. Pa reko mozete im samo stavit drugi broj, ne morate im izgled mijenjat, kaze ne,ne...ne moze lutki drugi broj. Reko super vam je politika, neka je lutka sredjena a to sto cete prodat, nikom nista :/ Mada znaju i oni da ce ih sigurno prodat, pa ih nije briga. Kao mozete se rezervisat i doci po njih i stvarno vadi svesku. Sto je jos gore, penjem se na sprat u Bershku, i djevojka trazi da joj skinu cizme sa lutke i prodavacica joj skinula. Da se ubijes! Kad nesto nije sudjeno, nije!


Na prvoj slici kao što vidite uspjela sam da kupim sebi fluffy jaknu :D
Poslije nje je Zarin sako od tvida, kupljen u Azelu, ah, lijepi azel :) Tu bi mi sa sebe skinuli samo da prodaju :D
Idući je zeleni samotni sako sa kožnim detaljima iz New yorkera.
Na njemu je torbica iz New look-a, bila je 990dinara.
I košulja iz iste prodavnice po istoj cijeni.


Torbica je jos jedan poklon za diplomski, iz Bershke je i može se naći i u crnoj boji. Ova je neka puderasto roza, ne znam koliko se vidi, sa podesivim lancem. Moze se poduplati da bude kraći ili pustiti da je duži.

That's all folks! ;)



You may also like

Broj komentara: 12:

  1. Dobri ti ovi vitamini..samo zazmuri i gutaj :) Sad ce Snow da ti objasni kako i sta (ja cim vidim cink, odmah kupujem i pijem)
    Tonik za osetljivu kozu nikako ne bi smeo da sadrzi alkohol!!
    Jos jedna dobra stvar - hemijski piling sa aha kiselinama. Trenutno koristim Avene K gel (samo jednom nedeljno, suva koza) ali mi za ovo kratko vreme fino pocistio ostatke fleka od pms bubuljica. Konsultuj se sa dermatologom, pa probaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cekamo Snjeguljicu :)))
      Znaci taj Avene K gel je sa aha kiselinama ili... ?

      Izbriši
    2. Jes. Samo treba da pitas koliko cesto smes da koristis. I obavezna hidratacija kad se upije posto bukvalno ljusti povrsinski sloj koze :))

      Izbriši
    3. Joj nekad i pozelim da mi oljusti taj citav sloj koze i da mi koza krene ispocetka :D ako je ikako moguce!!! :D

      Izbriši
    4. Jel me neko trazio? :-)
      Evo me :-)
      Solidni su ti vitamini. Tebi je bitno da ima sto vise cinka, naravno ne previse, dosta ce biti najvise 15-20 mg, osim ako ne treniras, pa se puno trosis.Nesto se ne sjecam koliko tacno ti tvoji imaju cinka, jel oko 10 mg ?Bilo kako bilo ja sam jedan dan proucavala te njihove vitamine pored stalka, pa sam zakljucia da su najbolji oni za trudnice, trenutno pijem vec drugu kutiju. I B kompleks je super za lice, i za zivce ( stres, od tog isto hoce bubuljice )
      Ja nikad nisam imala bubuljice,ali sam od 25-28 imala masnu kozu lica,koju sam drzala pod kontrolom,pa zato puno znam o tome.
      Koristis li maske od gline?One u prahu iz apoteke? To je prava stvar. I ja je koristim jednom nedeljno,a moja drugarica svaki drugi dan, bas joj pomaze sa aknama.
      ne pretjeruj sa tim clean & clear tonikom. Imam ga i ja, jak je kao djavo,imam osjecaj da mi progriza kozu do kosti ;-)
      Ja cu sad kad mi bude plata da uzem po MPL savjetu Garnier zelenu kolekciju cistaca :-)

      Izbriši
    5. Jesmo, jesmo, trazili smo te :)
      Koristim glinu ali nije mi nesto narocito pomogla pa sam prestala, mozda trebam ponovo da uvedem u upotrebu, imam jos pola vrecice praha gline.
      Znaci, kazes da se natjeram i progutam ovo cudo od tablete? :D Steta sto nisam pogledala kako izgleda prije nego sto sam je kupila. Imam i b kompleks, ali uvijek mi je ista stvar sa tabletama, krenem da pijem i prestanem nakon 20-ak dana :/ bar sto se tih vitamina tice. Ali pokusat cu se disciplinovat. A i smanjit tonik. Ili uzet tako neki laksi.
      Hvala ti na savjetima po koji put vec :) :*

      Izbriši
  2. E baš me nasmejaše ovi iz Zare, važno da lutka ima šta da obuje i to odgovarajući broj :-O Zanimljivo pišeš, pratiću blog.
    Balea set divno izgleda, oduvek sam padala na ambalažu. Bila sam u DM pre 2 dana, ali ga nisam videla, možda nemaju u svim.
    Torbica na poslednjoj slici mi se mnogo sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja padam na ambalazu :/ moze unutra da bude sta god, ali ako je lijepo i fino mirise, moje je :))
    Evo zapratila sam i ja tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ja taj set nisam našla :O ovih dana ne kupujem kozmetiku,okrenula sam se jaknama,čizmama i alkoholu :P i da znaš da mi je lice sad pravo dobro :P imam komedoniće sitne,OPET mi krema ne odgovara al' nemam živaca više da bacam sve pa se patim al' neka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo kao sto vidis, ja sam se bacila na kupovanje svega :D Ne znam kako nema, kod nas ih ima bar desetak naredanih, eno ih jos stoje a ovo sam kupila prije desetak dana mozda.

      Blago tebi - za lice :) meni bas varira :S krene dobro pa se pokvari, sad ce pms pa ocekujem navalu haha :)) Oticu uskoro na ciscenje, ali moram pazit da nije onda kad lice boli i kad je osjetljivije pa mi se tesko nakanit.

      Izbriši
  5. Neseser je presladak, obožavam Pariz pa padam na većinu toga što na sebi ima Eiffelov toranj i slično :D
    E, točno mi je bilo poučno čitati ove komentare sa Snow i My Perfect Lounge. Ne znam je li netko od njih već pisao post na tu temu, ali ako nije svakako bi bilo super. Malo vitamini, ovo, ono, pa da podijelimo iskustva :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i mene je Paris look kupio :)) nije neki kvalitet, ali nesesera nikad dosta, moze se svasta natrpat unutra :)

      I ja se nadam da ce neko od njih pisati o vitaminima, do tad ovako znam uvijek da jedna od njih ima informaciju kad upitam :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...