Alverde all in one maskara

Za početak da se pohvalim da sam napokon privela kraju časove vožnje i da sam u subotu polagala i položilaaaa :)

Drugi događaj ove sedmice jeste da je bila svečana dodjela diploma za sve koji su diplomirali u prethodnoj godini.

Ovih dana me čeka procedura oko dobijanja vozačke dozvole, ovjeravanja diplome, polaganja ispita iz informatike jer će mi sigurno trebati za konkurse i nadam se da ću napokon ugrabiti vremena da iskoristim najdivniji poklon od mog momka (poklon bon u kozmetičkom salonu Farah). Želim opuštanjeeee :)

(Izvinjavam se sto sam odstupila od naziva posta i oduzila, ali gdje da se istresem ako necu ovdje? )

Eh sad ipak dio o maskari...

Svako ima svoj ukus što se tiče toga kako želi da mu trepavice izgledaju nakon nanošenja maskare. Ja sam uvijek bila za to da mi one budu počesljane i blago uvijene. Sve dosadašnje maskare ili mi sastave po nekoliko trepavica, ili su toliko tečne da ih obore i šta sve već ne.
Ova maskara mi baš počeslja trepavice, jer su onako rekla bih fine dužine i gustine. Namijenjena je za osjetljive oči i za osobe koje nose sočiva. Dok je nanosim, kao da osjetim blagi povjetarac u očima :)) drugačije se ne znam izraziti. To je vjerovatno i zbog mirisa mentola koji osjetim. Ne pecka, ne suze oči, nego samo blago osvježava, ako i to može da radi :)
Četkica je blago zaobljena i dosta debela.Sadrzi 12ml a kosta oko 7KM.







You may also like

Broj komentara: 14:

  1. Ja sam juce, trazeci takvu cetkicu, greskom kupila Collosal cat eye :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cim bude nove prilike, kupuj i ovu :) valjda ti bude odgovarala koliko i meni :)

      Izbriši
  2. Čestitke za diplomu i vozački :)))))))) :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo čestitam na dobijenoj diplomi a drugo čestitam i za položen vozački....

    Treće zaista bih voljela da vidim kako maskara izgleda na trepavicama.... ako nekad napraviš neku dobru slikicu edituj post pa me obavjesti ako nije problem ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)

      Pokusat cu na dnevnom svijetlu jer je ovako nemoguce :/

      Izbriši
    2. eh pa ti već imaš lijepe i guste trepavce pa ti i nije problem kakva god da je maskara :-) pitam se kako ta maskara radi sa mojim rijetkim i kratkim trepavicam :-)

      Izbriši
    3. Jesi li pokusavala sa ricinusovim uljem malo da ih popravis?

      Izbriši
  4. Šta diplomira :D ? Čestitam za položen vozački ... nego,hajde slikaj maskaru na trepavicama da vidim hoću li kupiti još jednu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diplomirala pravo :) i hvala :)
      A potrudit cu se makar iz sto pokusaja da nesto uslikam.. :*

      Izbriši
  5. Čestitam i na jednom i na drugom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ce uskoro u upotrebu oboje :D <3

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...