Instapost

       Best friends u zadnjoj sedmici :)

     Pocetak slaganja slagalice od 2000 dijelova koja je sad...

    Gotovaaaaaa :)) Ovo je zapravo neki dvorac u Njemackoj :)

     Prvi snijeg :) 

          Moja piletina sa povrcem u Woku :)

            No job? Become a housewife :)

            Spicy orange - NOTD

   NOTD

   Cvjetic za dodjelu diploma

   Pauza za rucak u Osijeku

  Kinder torta (ne nakon prethodnog rucka,drugi dan :D)

      Fluffiest thing eveeeeeer! :)

 
Pampering time 

 
Last Christmas reminder



                           Drage, ostavite svoje instagram ime da vidim vase bits&pieces ;)                       



You may also like

Broj komentara: 20:

  1. great pics!

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Budem, budem, cim bacim ovaj krs i uzmem novi fon koji sam narucila :-)
    To ti je dvorac Neuschwanstein u Bavarskoj. Bila ja, aaaaa fantazija :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Citala sam o njemuuu :) drago mi je sto si bila, kad sam procitala i ja sam zazeljela :) Valjda je dvorac Uspavane ljepotice inspirisan ovim :)
      Vazi, cim budes prijavi ime :) :*

      Izbriši
  3. Obozavam ovakve postove, neke random slike, super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih volim zabiljezit, da se sjetim sitnica :)

      Izbriši
  4. I izloga broj dva biram tortu i video flafi. xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas volim ovakve postove...divne slicice ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. šajn brajt lajk a daj'mnt :D pisma koju nisan primjećivala, svaki dan je puste na radiju i ušla mi podsvjesno u glavu, najviše zbog refrena i eto, navukla se malo na nju :D
    fluffy ogrtač ti je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zarazna je bas :) ma fluffy ... ne treba izlazit iz njega :)

      Izbriši
  7. Obozavam insta postove, ai tvoj blog sam tek otkrila i bas mi se dopada :) Pratim definitivno :) Nadam se da ces svratiti i kod nas na nas blog :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  8. SUPER SLIKICE, JA SAM EMILLANA NA INSTAGRAMU. PS NADAM SE DA IMAS VREMENA DA NAVRATIS NA MOJ BLOG I MOZDA OSVOJIS CVIKEEEEE

    OdgovoriIzbriši
  9. aa svidja mi se fluffy thing-ogrtac jel? gdje si ga nabavila :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...