New in...

Nešto poklončica, nešto samu sebe sponzorisala ali u svakom slučaju :me very happy: with new things :)

Bila sam u Osijeku prošli vikend i jedino su u New looku vječno sniženja čini mi se, ovi ostali su tek sad počeli... U New look-u sam kupila dvije haljine i ogrtač. Stvarno ima lijepih haljina, ja sam jedva izabrala.. Haljina je iz kolekcije New look by Kelly Brook (240kn). Ja nisam tako puna oblina na svim mjestima kao ona ali ovaj peplum će mi u tome možda pomoći :P :dreamon:


 Druga haljina je isto sa peplumom, većina tamo ih je zapravo takva. (145kn)



Pišem vam iz ogrtača koji je najfluffavija stvar ikad! A već sam spomenula da sam obožavatelj all things fluffy :D Moj je neke krem boje a na stranicu su stavili samo ovaj u ljubičastoj. Postoje i jednobojne varijante :) Snižen je na 145kn. Da, mrsko mi je slikat :)



U Mulleru sam se zadržala dugo i kao što obicno biva, što duze pregledam, manje kupim :)
Ali uzela sam Cadeavera piling i Cadeavera ampulicu za lice.


Torbu sam dobila na poklon sa ASOS.COM - Ogromna je i svašta se može potrpati u nju :)


Džemper i shiny čarapice (H&M) su poklon od drugarice koja je dosla iz Beča :)




Pošto se tetošim u zadnje vrijeme, kupila sam sebi u dm-u svijeću s mirisom vanilije da mi miri soba i u cm-u I love....vanilla&ice cream piling za tijelo i isti takav losion. Sad je neko sniženje od 30% na ovu kolekciju. Mirise baaaaš na sladoled, samo bih se mazuckala :) (evo na ovoj slici ispod mozete da vidite fluffy ogrtač)


That's pretty much it sto se kupovine tiče osim nekih sitnica ne toliko vrijednih spominjanja na blogu :)

Ponovo vam ostavljam pjesmicu...by Ryan Gosling. Da, ne samo da glumi nego i pjeva i svira dva instrumenta :D Enjoy my ladies :D



Ostanite zdravi i uživajte u idućim danima nadolazećih praznika :)


You may also like

Broj komentara: 20:

  1. Ogrtač je divan, vidi se da je beskrajno mekan, želim! Lepe su i haljine, ali ne za moj tip građe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ogrtac je jedan veliki oblak :D
      Ne izlazi mi se iz njega :)))

      Izbriši
  2. Ja volim peplum halljine, ali na nekom drugom :D my ass is too big to waer those :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha mah kad moze kelly brook, sto ne moze bilo ko drugi :D

      Izbriši
  3. Super stvari, ogrtac me je odusevio, ja trazim upravo takav, mekan i topao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj u new look-u, zaljubit ces se u njih :) a i snizen je sad, mada mozda se jos snizi :)

      Izbriši
  4. Crvena haljna je super, i volim peplum,imam jednu jarko pink peplum haljinu i obozavam je.Ogrtac je takodje divan. Reci mi koliko su ti I love proizvodi, nekako ih nikako nisam nesto zagledala,a i u zadnje vrijeme cesce udjem u DM nego CM.Torba pismo ti je bas prakticna, te boje ces se nanositi,ide uz sve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa, i ja vidim sad da mi ne pristaju lose :)

      I love su od 9-12KM, zavisi sta.. Ja sam ovo dvoje platila po 7,80KM sad kad je u cm-u akcija 30% snizenje na njih. Mirisu svi bas intenzivno mada su mi svi ostali previse jaki osim ove vanilije i sladoleda. Mozda u ljeto uzmem nesto drugo kad budu mogli "disat" na meni, i kad budem izlazila na otvoreno fino.

      U torbu moze bukvalno sve da stane, bas je prakticna i radi boje i velicine :)

      Izbriši
    2. Ja sam imala ono od borovnice,i bas je za njam njam :-)ali to sam u Becu uzimala, a vidim da odskoro ima i kod nas. Moracu u pon. otici da uzmem neki :-)

      Izbriši
    3. Ja kao da se namazem sladoledom :D bas jedan od rijetkih losiona koji ostavlja dovoljno jak miris nakon sto se nanese :) Uzmi dok je snizenje :) Zao mi je sto mi nemamo balzame za usne jer sam vidjela na stranici da su i oni dio kolekcije ... ali eto, uvijek kod nas nesto fali :D

      Izbriši
  5. Predivne stvarcice si kupila!
    Ogrtac je bas nesto sto i meni trenutno treba :)



    Sad cu da pregledam sve te silne postove koje sam propustila!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe vidim da si se zadala :) Ogrtac je premekan, ovaj je iz new look-a pa pokusaj naci, neces se pokajat ali na svoj rizik ga uzimas jer ce ti se bit tesko odvojit od njega :D Narocito odmah nakon pranja kad jos mirise i omeksivac... mah.. probaj samo :D

      Izbriši
  6. Ja i ne znam šta ti je peplum. :p
    Tebi baš nako fino u životu. :D

    I da, svi glumci znaju nešto svirati. To im je dio školovanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dajdža, sve da Rayan i ne zna pjevati, mi bi stisale ton i blazeno gledale u njega jel da N. ? :-)

      Izbriši
    2. Peplum ti je ovo oko struka sto ti napravi kao da imas obline :D
      A cuj... nije lose :D ne zalim se :D

      Dobro, znaju ovi profi skolovani glumci, ne bas svi :D nemoj mi sad banalizirat ryanove talente :D nema smisla :D

      Upravo Snow, saaamo neka on nesto cini :D

      Izbriši
    3. Čuj to, pa što mi muškarci nemamo taj peplum. :p


      http://www.youtube.com/watch?v=jL8f3HuoSu4

      http://www.youtube.com/watch?v=7F6SWKGU_tQ

      http://www.youtube.com/watch?v=9g0cCQ_ZZkY

      I evo još moj favorit. :p
      http://www.youtube.com/watch?v=Tu4Hnbor9rI

      Izbriši
    4. Ne znam, napravite sebi :D Eto ti unosnog biznisa, kreiraj :D

      Adam Sandler budaletina :D u jednom fast food-u ovdje u tz radi jedan isti adam sandler, svaki put mi smijesno kad dodjem, sjetim se ovog :D

      Svaka cast svima, talenat su, nema sta :) Antonio Banderas <3 :D volim ga cak i kao Puss in boots :D dobar je cak i kao macka :D :D samo glas da pusti ovaj latino :P aj aj aj, aj aj amor, aj mi morena de mi corasoooon :D now dance for me!
      http://www.3dman.info/Commit/80fa089whip.gif

      Izbriši
  7. cool stvarčice.. :) a nisam mogla da ne iskomentiram i odolim ryanu :) obožavam tog čovjeka :*

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...