Njega kose

U zadnje vrijeme sam citala dosta postova o njezi kose, i volim o tome da citam pa da onda napisem o proizvodima koje ja koristim.
Znam da je lose sam sebi davati komplimente, ali moram reci da mi je prije farbanja kosa, barem naspram ove sada, bila savrsena! :D Pocela sam da farbam kosu u drugom razredu srednje sto je prije nekih 8 godina. Pocela sam sa farbanjem u svjetliju boju, ali i dalje je bila prirodnog izgleda. Bila je ravna, nisam koristila peglu niti figaro. Onda sam polako pocela da se peglam i radi toga se dlaka isusila i izvukla i pocela da se uvija. Nije mi smetalo, cak je lijepo izgledalo jer sam bila skroz stepenasto osisana pa se svaki vrh uvijao onako fino.
Problemi su nastupili kada sam izvukla pramenove. Frizerka mi je uzasno istretirala kosu. Rekla sam blage, prirodne, tzv suncane pramenove a dobila sam bjelilo! Od tad je poprilicno unistena, zapravo ne toliko kakvih katastrofa ima ali eto, ja puno puno volim i pazim svoju kosu pa mi je to lose! Od tad sam izvukla pramenove jos dvaputa kod druge frizerke preko farbe koja je prekrila one prve. Sad sam u fazi pustanja svoje kose, jer sam se uhvatila ovog ombre trenda, pa reko neka bude kao da pratim trendove a ovamo samo rasti, rasti, rasti molim te! Velika se razlika vidi izmedju donjeg dijela gdje su bili pramenovi, taj je najgori, onda srednji dio gdje ima nekih 4cm farbe i onda ovaj moj diiivni :D Pocela je i da raste nova kosica pa se valjda isplatilo koristenje Afroditinog sampona sa biotinom.



Sa desna na lijevo -  
Afrodita sampon od koprive sa biotinom u koji sam ulila samo rastvor pantenola, i kupila sam kapi od koprive, ali to mi neko od vas mora reci da li da stavim citavo pakovanje ili koliko vec? 
Litarsko pakovanje koje kosta oko 6KM. Ovo mi je treca boca sampona od koprive, s tim da je prvi bio isto Afroditin ali drugacije pakovanje.

Toni&guy balzam za omeksavanje kose koja je frizzy i curly :D Moja je otprilike takva sad. Ovaj balzam ja zovem balzam za posebne prilike. Toliko je divan da ga razvlacim vec mjesecima :D I stvarno nije potrebno puno da se stavi. Ni od jednog balzama mi nije tako mekana i mirisljava. Kod nas nema da se kupi, ali sam ga kupovala redovno kad odem u Hrvatsku, u Kozmu. Bio je oko 50kuna. Mislim da ga ni tamo vise nema :( trazila sam. Ako je iko u mogucnosti da ga kupi, neka to obavezno uradi. Mirisala sam i ostale iz ove kolekcije, za ravnu kosu, i ostale, ali ne mirisu tako divno kao ovaj. Mirise kao da sam kosu kupala u parfemu, kosa je mekana, nije cupava(frizzy:D), i bas hidrirana. Ostalo mi je jos skroz malo.
Ostali balzami budu i prodju, mijenjam ih pa nisam nikakav ni slikala. Trenutno koristim syoss ali necu ga ponoviti pa nema potrebe ni da ga reklamiram. 

Pantenol u spreju, nista posebno nemam da kazem u vezi njega, posprica se na kosu da je obnovi od sunca, tretiranja peglom, farbom i sl. Nisam toliko dugo koristila da kazem da li previse djeluje, ali umiri kosu fino. Ne kazem da je los, nego se jos uvijek nisam dovoljno upoznala s njim, novi je, tek sam par puta prsnula :) Kosta oko 5,50KM u apoteci.

Avon Advance techiques moroccan argan oil - malo mi je gusci od ovog zelenog seruma za kosu, i treba se staviti skroz malo da se ne umasti kosa, ali za hidriranje je dobar, posebno za vrhove. Stavljam na mokru kosu.

Seti silikon za kosu - kupila sam ga u Frizerlandu, stavim ga ponekad ljeti kad mi se napuse kosa od silne vlage da mi je malo spusti. Ne bih ponovo kupila jer su mi draza ova dva Avonova silikona. 

Avon advance techniqes dry ends serum - mislim da ste s ovim vec upoznate, ja koristim sigurno trecu bocicu, ali stvarno sporo ide jer bas stavljam samo na vrhove. Dugo koristim, nekoliko godina unazad sigurno, i nakon isprobavanja puno slicnih seruma, ovom sam se vratila. Svi su mi premasni i preteski. Ovaj je dovoljno rijedak da se fino upije u kosu i mislim da bi mi odrzavao vrhove da se ne sisam pola godine. 
Njega za razliku od moroccan argan oila stavljam na suhu kosu i iskljucivo na krajeve ili nekih zadnjih 5-6 cm kose da mi ne umasti ostatak a da su vrhovi "zivahni".

Maska za kosu mi je najbolja samo maslinovo ulje stavim na rep, ostavim da stoji nekih 2 sata pa operem. Najbolje hidrira.



You may also like

Broj komentara: 16:

  1. Poslednja fotka :) Cim potrosim ove crvene zalihe sto sam napravila, odmaram malo kosu pa krecem u takvu fazu :)
    Probaj Baleino mleko od kajsije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba odmoriti kosu od farbanja, pegle, figara i svega :) imat cemo vremena kad cemo morati da se farbamo jer smo sijedi, tako da.... ja svojoj dajem oduska :))

      Izbriši
  2. Mrzim te zato što imaš tako dugu i divnu kosu ! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sto molim frizerke da mi sisaju puno kose?? :D

      Izbriši
  3. Stvarno ti je lepa kosa :)
    Od toga sam probala Avonov serum i Pantenol sprej, nije bilo nekog efekta, ali moja kosa je specifična, malo šta njoj može pomoći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja cu sad da natopim rep maslinovim uljem pa neka stoji do pranja, to mi uvijek najbolje omeksa i smiri kosu :) i hvala .. ali tu je ipak malo smiren peglom srednji dio, inace je griva :)

      Izbriši
  4. Kosa ti najbolje izgleda na ovoj poslednjoj slici, predivna je, dugačka, a deluje zdravo.
    Meni se više sviđa zeleno Avonovo ulje nego ono specijalno izdanje sa arganovim uljem.
    Toni&Guy nema ni kod nas u Beogradu da se kupi, ali se može naći na Sajmu kozmetike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ali kao sto sam rekla kad je tek operem, napuhana je vise nego na slici :) taj srednji dio sam malcice spustila peglom :) ali bolja je nego sto je bila dok su bili sami pramenovi, to je sigurno.
      I meni vise odgovara zeleno nego arganovo, arganovo je masnije nekako, vise me podsjeca na klasov silikon, ako si slucajno koristila? Ali nekad stavim malo na mokru kosu, ili prije pranja na vrhove zajedno sa maslinovim pa smeksa fino :)
      Nisam u Beogradu, tako da u svakom slucaju do njega ne mogu doci osim preko neta sa bas skupim postarinama.

      Izbriši
  5. Bas ti je fina kosa, nisam jos koristila Tony proizvode, morala bih probati. Inace Avon serum zeleni mi je super. Pozzzz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj rozi balzam Toni&guy tako lijepo mirisee :) ako nadjes, obavezno uzmi. A avon serum vec vise bocica koristim, evo pri kraju mi je, moram novi uzet :)

      Izbriši
  6. Lijepo ti kosa izgleda pogotovo na zadnjoj slici. Avon moroccan argan oil i serum za vrhove su mi odlični. A ovo s maslinovim uljem sa probala i stvarno kosa bude odlična.
    Veki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma maslinovo je bas spas :) ja samo na rep stavim da mi omeksa .. a serum zeleni moram cekat da se snizi malo u avonu, imam zaliha za mozda mjesec dana jos :) :*

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Hvala ti puno ali mislim da je daleko od toga :D <3

      Izbriši
  8. Imam isti taj sampon od Afrodite :) al u zadnje vrijeme kosa mi se pocela cesto mastit da ne znam vise s cim bi ju oprala :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno je onda do godisnjeg doba, u zraku ima smoga i svakakve prljavstine, nije ni cudo :/ i ja jednom kad izadjem vec je prljava, a ljeti odnosno kad je malo cisci zrak moze 2 izlaska izgledat ko da je tek oprana. Sta cemo kad nam je sve zagadjeno :/ vodu da ne spominjem!

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...