Nove stvarcice

Nisam sve nakupovala zadnjih sedmicu nego se kupilo u zadnje vrijeme. U međuvremenu sam bankrotirala :)

Sve je slikano na novom toplom dzemperku od angore (New Yorker). Slične sam imala na wish listi od ranije :)


Ebelin maxi blaznice za skidanje šminke, uvijek potrebne...troše se ko lude :))

Becollino puder za bebe. Dosad sam imala becutan a ovaj je ubjedljivo ljepši. Bolje miriše, podsjeća me na nešto što sam imala a nikako da dokučim šta :/ i čak malkice svjetluca :$

Oriflame diamond cellular micelarni losion - ako koga interesuje, mogu više o njemu u iducim postovima?



Schauma balzam za kosu - kao što sam rekla, njih uvijek mijenjam, a sad je ovaj na redu. Podsjetio me na Pantene aqua light kolekciju, ali je duplo jeftiniji, pa da isprobam.

Kapi od koprive - Ovo sam vec ulila u Afroditin šampon od koprive zajedno sa pantenolom.


Max factor puder u kamenu(translucent) - ovaj puder sam dobila pa još uvijek nisam stigla da isprobam kakav je, mada mi se vec sad cini da je "teži" od Rimmelovog, a i tamniji.

Vichy dermablend (nude25) - ponovo došao na red da ga kupim. Za njega, kao i za micelarnu ima skoro spremna recenzija, pa ne znam šta vas interesuje vise.


Oriflame visenamjenski zastitni balzam od badema - pakovanje preslatko, posebno unutra - Treat yourself :) I suuuure will!

Carmex - uh što je ovo dobro :) Sestra je dobila od drugarice ali neće koristiti, pa sam tražila :$ Tako fin osjećaj ostavlja na usnama, a kad tek stavim usne kao da se povećavaju :D


Uvijek kad vidim dm maramice u limited edition, uzimam :) Prošle su mi bile motivi Australije. Dođe 5x3 pakovanja, za oko 3KM.


Mobitel nema mira sa mnom :) Head case maska za mobitel i torbica za mobitel iz Accessorizze-a :)


Nova podloga i miš :)

Oriflame krema za ruke - brazilski orasi :)
 Oriflame Pure skin scrub

That's pretty much it. Čekam torbu sa ASOSA, hoću da kupim I love vanilla&ice cream losion za tijelo i šta ja znam za šta mi još ruke uhvate :D

Snijeg pada, me no like it!!!!!!!! ne mogu to dovoljno naglasit!


You may also like

21 komentar:

  1. mene užasno zanima ta oriflame miclearna... nisam njihov katalog pregledala 100 godina, baš me zanima šta imaju. obično me ništa ne privuče toliko da bih kupila osim triple core ruževa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisat cu nesto onda uskoro za nju :) A ne bih ni ja dosla do oriflame-a da sestra nije pocela radit s tim i onda nekako uvijek se nesto moze uzet :)

      Izbriši
  2. Kakve maramice <3 Ja bih ih samo gledala, bilo bi mi zao da trosim :-D
    Imala sam ovaj Oriflame piling za lice, bio mi je dobar.
    Moze o tom micelarnom losionu (ja ne znam ni sta je to).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proslo pakovanje sam trosila od avgusta do sad :) bas mi bude zao. A za micelarnu uskoro :*

      Izbriši
  3. E sad... reci mi prvo kako mirise ta krema za ruke iz Oriflame-a i posto mi tender care od badema nije dosao opisi mi kako on mirise da znam da li d aga ponovo narucujem dok je jos snizen je rnisma lud ada a narucjem po punoj cijeni?
    Preslatko ti ej to sve za mobilni i mis naravno. Ja i nemam misa a stalno se nakanjujem da kupim jednog i prikacim ga za laptop kad nesto vise radim. Gdje si uzela tog svog, sad tek vidim da je to komplet, soba mi je crno bijela, odgovarao bi i meni :-)Uh, taj Max factor creme puff kameni je zlo za kozu, pazi se bubuljica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema za ruke bas lijep blagi miris ima,fino njeguje mada ne vjerujem da bi bila spas nekome sa suhim rukama skroz. ja stalno mazuckam nekom kremom pa mi je tu koza normalna :) Mis sam kupila u jednoj prodavnici kompjutera i kompjuterske opreme -genelec. znam da je tuzlanska pa nisam sigurna ima li he gdje ti zivis. Potrazi u slicnim prodavnicama ili naruci preko ebaya,kinezi uvijek imaju interesantnih. A sto se tice MF pudera,nisam ni stavila jos a vec vidim da je vise za cementiranje a ne za matiranje. srecom pa ga nisam platila :)

      Izbriši
  4. Me no like it eather..brrrr..kakva su ova brazilska jajca?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema za ruke,bas je fina,lijepo blago mirise a opet se osjeti :)

      Izbriši
  5. Javi nam kakva je micelarna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super stvarcice! Mis mi je fenomenalan :D i bas su interesantne te maramice, morat cu da pogledam u nasem DM-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ima bar neka dm limited edition :)

      Izbriši
  7. Podloga i miš su divni, kao i te maramice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E sad moram da dodam da me mis razocarao, malo lose mu radi onaj dio za scrollanje :/ steta, bas je lijep. Sad je samo za gledanje :)

      Izbriši
  8. Imala sam taj puder Maxfactor, super je i lijepo miriši. :-) Podloga i miš u tako cool. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirise bas kao parfem samo se bojim da me nece previse "zacepiti"

      Izbriši
    2. Neće, ja imam masnu kožu i nije mi stvarao probleme, ugodan je i nježan. ;-)

      Izbriši
    3. Eh super, onda cu mu makar pruzit nekoliko prilika da vidim kako ce se pokazat :)

      Izbriši
  9. Maramice obozavam, posebno kad su ovako fancy :D , i mis i podloga su divni, uzivaj u novim stvarima, volim ovakve postove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :) posebno kad skontam da samo trosim haha, ali hajde pare su da se trosE :D

      Izbriši
  10. MIŠ I PODLOGA!! Predobro! Baš me oduševilo!
    Reci mi kojeg si podtona kože? I koje nijanse pudera otprilike koristiš? Pitan zbog Vich Dermablenda. Gledan ga već duže vrime, ali me izbor boja malo zeza.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...