Oriflame micelarna

Iako sam dugo vremena govorila da ću po vašoj preporuci uzeti AVENE micelarnu, iskrsla mi je dobra prilika da kupim Oriflame-ovu. U prošlom katalogu je bila na cijeni od 20,90 ali sam je ja dobila za oko 15KM.


Micelarna je iz Diamond Cellular kolekcije i mislim da je u ovom katalogu oko 20KM.
Dolazi u tvrdoj plastičnoj providnoj ambalazi, iako djeluje kao da je staklena. Oriflame i Avon uvijek znaju ambalažama napraviti luksuzni izgled, pa tako su vjerovatno i ovdje htjeli to postići sa takvom ambalažom i srebrnim slovima, kao i sa pumpicom. Sadrzi 200ml. Miriše bas fino i cisto :) Ja sam već potrošila trećinu.

Nažalost, nisam kupovala druge micelarne pa da mogu uporediti, ali mislim da sad vidim u čemu je stvar sa ovakvim načinom čišćenja šminke i lica. Na vatici baš mogu da vidim razliku kada na kraju pređem micelarnom, koliko ona zapravo još ostataka nečistoće pokupi. Jedina mana je možda ta što me malcice peckaju oči poslije, ali to je vjerovatno i zbog mog agresivnog skidanja a i zato što prije toga koristim dvofazni skidač sminke na očima jer drugacije ne mogu.

Sastojci: (ponavljam, za one koji se razumiju u to, iako moram priznati da sam ih googlala, naročito ove navedene kiseline koje su me bas interesovale)


Za lactic i citric acid sam našla da služe za izbjeljivanje, i da se lactic koristi za neke hemijske pilinge ali u većim količinama. Pa eto nadajmo se da će mi posvijetliti malo neke mrljice.

Mislim da ću idući put ipak kupiti Avene, jer mi se čini da mi je potrebna ta termalna voda koja bi trebala da smiruje kožu.

Do tad, ovo uopšte nije loše, i baš vidim razliku u odnosu običnih skidača šminke i micelarnih losiona.


You may also like

Broj komentara: 11:

  1. Nije mi jasno za šta TAČNO služi miceralna mijenja tonik ili šta. Nakon čega se nanosi. Ja prvo očistim lice maramicama pa se umijem gelom ili sapunom i nanesem tonik, gdje tu dolazi miceralna? :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa stvar u vezi tih micelarnih da su zapravo cistaci, tonici i hidratacija u jednom. Dakle, mozes ih koristiti da skidas sminku, a mozes i kao tonik jer se ne ispire. Za razliku od vecine tonika ne isusuje kozu pa tu se valjda pokazuje ta njena hidratacija. Ne mogu ti bolje objasniti jer bolje mi nisu znale objasniti ni tete u apoteci /meni inace nista ne znaju objasnit/ :resetampitanjima:
      Ja micelarnu koristim da ocistim sminku, jer ne bih mogla koristiti kao tonik, volim da mi na cisto lice ide samo krema.
      Puno bolje skida sminku nego bilo kakav tonik ili maramice.

      U svakom slucaju ti je bolje skidati ovim nego maramicama. Ja se mogu pohvaliti da mi je lice u ovo zimsko doba ljepse nego dosadasnjih zima, zahvaljujuci savjetima blogerica da prestanem da koristim maramice za skidanje sminke i da prestanem posusivat lice peskirom.

      Izbriši
    2. Maramice su zbilja loše za lice, naročito ako neko ima osjetljivo ali su najbrže riješenje za skidanje šminke. Ja sam ih bila izbacila iz upotrebe ali ih vraćam opet samo kad naveče izlazim i stavim puno, puno maskare onda jedino maskaru skinem sa maramica a ostalo sa micelarnom , u protivnom micelarna mi traje 10 dana :D Možeš da ih koristiš kao tonik i da čistiš šminku sa njima, prodiru duboko u kožu i čiste pore bolje od tonika, dublje i više nečistoća zahvate . Pokušaj da skineš šminku skroz maramica,a umiješ se pa pređeš micelarnom i vidjećeš koliko je toga ostalo na licu . Ja se u Avene kunem mada kažu da i Vichy dobra samo jača . Ne bi te trebale peckati ni po očima, mene nikad nije moja čak i kad ode direktno u oko . Nsam Oriflame probala, sve se nekako bojim previše eksperimentisati :/

      Izbriši
    3. Ma skontala sam zasto me pecka, sad sam skidala bez ovog uljanog skidaca, i nije me peckalo. A i kazem ti, nekad navece kad dodjem kuci bas agresivno krenem skidat, pa i ne peckalo me. Trebam malo njeznije i bit ce dobro :) Ova oriflame je pravo dobra, ali htjela bih probat i avene cisto da usporedim.

      Izbriši
    4. Ja već dugo koristim maramice jer su mi praktične...veoma, kao što i same kažete. Poslje se umijem sapunom od kozjeg mlijeka. Čula sam za miceralne i kako imam problema sa miteserima i kojekavim nepravilnostima razmišljala sam da je uzmem. Avene proizvode sam koristila i koristim, pa vjerovatno probam njihovu... A maramice hmmmm možda za oči da ih nastavim koristiti. :-)))

      Izbriši
    5. Ja bih ti u svakom slucaju savjetovala da ih ili skroz ostavis ili da ih koristis ako bas moras za oci :) Mislim da je meni pomoglo. I prestala sam da koristim peskir, nego lice posusim kuhinjskim papirom tipa Teta Violeta i sl. :)
      I meni je ovo tek prva micelarna ali vidim razliku i mislim da cu uvijek kupovati bez obzira sto je malo skuplja od obicnih sredstava za skidanje sminke.

      Izbriši
    6. Razmisliću o ovim korisnim savjetima. :-))

      Izbriši
  2. Avene micelarna je i meni odlična, ali nažalost samo sam nju do sad isprobala pa je nemam s kojim usporediti, ali meni je stvarno zadovoljavajuća.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja definitivno nju uzimam iducu ali ni ova nje losa :) vazno je da sam krenula s njima :)

      Izbriši
  3. Moracu bar neku da probam, nisam nikada koristila. :) Samo me navlace blogovi da jos vise kupujem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vjeeujem ti..tako i ja tek kad sam krenula pisat..pa sve nesto da mi je novo,sad sam se malo smirila...izbjegavam da prolazim kraj dm-a i apoteka a i hladno je pa rijedje izlazim :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...