Vichy dermablend



Dugo već hoću da napišem nešto o njemu a ne stignem. Pronašla sam puder koji mi odgovara, a ja rijetko nešto kupim dvaput, pa valjda je zaslužio da ga predstavim.

Moja koža je mješovita, s tim da mi obrazi nisu suhi nego normalni. Na nekim mjestima, ne uvijek na istim, imam akne koje iza sebe ostave crvenilo i kada su sanirane pravilno. Svi puderi ili su mi pretečni, ili pregusti, ili ne prekrivaju dovoljno....ovaj je došao najbliže tome da zadovolji moje kriterije :) A izmijenjala sam ih... puno!

Ne kažem da imam dosta iskustva sa isprobavanjem nekih jako skupih pudera, ali poredeći ga sa jedinim tečnim apotekarskim kojeg sam koristila, Vichy normablendom, puno je bolji po tome što više matira moju kožu, ali ne u potpunosti, ima bolju prekrivenost, i ne curi mi iz ambalaže pri svakom otvaranju. U poređenju sa svakim drogerijskim kojeg sam probala, nema mu ravnog.

Ambalaža je poprilično jednostavna, puder je u tubi, iako bih ja radije htjela da bude sa pumpicom jer je lakše dozirati. Mada, ponavljam, ne "leti" mi iz tube kao Normablend.

Može se kupiti u apoteci, i kao i sve ostalo, cijena vjerovatno varira od jedne do druge. Moj je koštao 31,90KM (dopuna: Cijena mu je promijenjana na 34KM). Skup jeste naspram onih drogerijskih, ali sam pronašla onaj koji mi odgovara, tako da ne žalim novca. 30 ml mi je trajao od jula do decembra, ali ljeti stavljam malo ili nimalo, a i ne izlazim svaki dan pa mi se ni ne troši puno i brzo.

Za one koji se razumiju u sastojke: aqua, undecane, dimethicone, glycerin, tridecane, polyglyceryl-4-isostearate, pentylene glycol, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, magnesium sulfate, disteardimonium hectorite, cellulose gum, aluminium hydroxide, disodium stearoyl glutamate, tristearin, acetylated glycol stearate, acrylates copolymer, ethylhexylglycerin.
(Nemam pojma sta sam upravo napisala, hemija mi nije jaca strana)




Ja ga nanosim prstima i ne znam hoću li se ikada naučiti da ga nanosim kistom, a i koliko znam tako se samo brže troši. Još jedna stvar koja mi se mnogo sviđa jeste ta da mi je dovoljan jedan sloj da ujednači ten, a na određena mjesta gdje imam akne ili flekice od akni, kada stavim jos malo pudera, ne dođe do promjene boje, sto mi se dešavalo sa drugim puderima. Mada preferiram korektore u tu svrhu. Uz ovu nijansu najbolje mi se pokazala Artdeco kamuflaža nijansa 8.

Ne sadrži parabene, komedogene, parfem, hidrira kožu, i sadrži jako visok spf - 35.
Koža mi je matirana koliko to uspije izvući ali neizbježno mi je da stavljam kameni puder ili puder u prahu preko njega. Važno mi je opet i da matira a da mi lice ne izgleda kao da sam stavila 6 slojeva pudera :). Skroz se prilagodi mojoj koži i prirodno izgleda.

Piše da traje 16 sati mada ja ne volim nikad toliko držati puder na licu, tako da ne bih znala, ali izdrži mi recimo jedan radni dan.

Dostupan je u 5 nijansi, a moja je NUDE - 25.

Na njemu pise: DERMABLEND KOREKTIVNA PODLOGA(nova formula)
Tekuci korektivni puder, 16-satno prekrivanje, za osjetljivu kozu. Visoko prekrivanje, lagani osjecaj na kozi i mat izgled. Hipoalergeno, bez parabena, nekomedogeno. SPF 35. Bez ucinka maske, 24-satna hidratacija. Bez mirisa. 
Pokazatelji: neujednacen ten koze, podocnjaci, prosireno crvenilo.

Ima moje preporuke i dok mi neko ne ponudi neki magični puder, ovaj ću ponovo da kupujem :)

P.S. Skoro sam dala drugarici malo prošlog što mi je ostalo u tubi i kaže da joj je odličan a i ona ima problematičnu kožu i poprilično izražene ožiljke od akni i kaže da joj je super od prve prekrio, na nekim mjestima je samo malo jos prešla. Pa eto drago mi je što je neko prihvatio moju preporuku i što će ga kupiti. Za sve one koji imaju problema sa kožom i puderima, nadam se da ćete ga makar preko testera isprobati a ako zadovolji kriterije, i kupiti :)

P.P.S. Regrutovana je još jedna sa problematičnom kožom. :) 



You may also like

Broj komentara: 46:

  1. Ok, nagovorila si me. Idem i ovaj probati, ako ne bude funkcionisalo, ima da se naljutim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ovaj probala, neki kazu da im je super, neki da je grozan. Imam sad 2 njegova (pretamna) testera pa cu staviti jedan dan kad budem bila kod kuce da vidim kako na meni izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je eto nude ali mi se cini da je tamniji za taj naziv.. mada se fino stopi s kozom kad se nanese :)

      Izbriši
  3. Ja planiram neki medicinski da kupujem. Dosta mi je maski na licu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj puder je namjenjen upravo za jako problematicnu kozu i sakrivanje oziljaka kako od akni,tako i uopste, i pigmentacijskih mrlja.Preporucuje se dok traje lijecenje.Ima cak i jak spf od 35, sto je super za osobe koje nocu koriste retinoide( npr. Airol, Triacneal i sl.)pa da ih sunce po danu ne bi zasmetalo i napravilo im mrlje.Radila ja nekad u apoteci, pa znam o tome :-)Ali znas li da on zapravo nije predvidjen kao puder za neku stalnu svakodnevnu upotrebu,tako sam ja barem procitala nekad u brosuri.Sjecam se da je stajao sa kamuflaz sminkom, bili su taj Vichy i neki puderi u bez pakovanju, al nema sanse da se sad sjetim kako su se zvali.Kao ovaj za jace probleme, Normaderm puder ovako inace. Ali eto ti kazes da ti Normaderm ne valja, a da ovaj nije pretezak.Ali pripazi ipak, nemoj ga mazati oko ociju, i vidi ipak da eksperimentises i nadjes mozda nesto laganije. Ne u smislu prekrivanja, vec sastava. Mozda neku BB kremu al onu pravu azijsku,ili neki bolji kozmeticki puder.Meni je nekad lice bilo masno i tad sam kupovala Clinique puder za matiranje i bio mi je super.Skuplji jeste,ali i trajao mi je dugo, jer ne koristim precesto puder, a kako sam shvatila ni ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila si Clinique puder? Zanimljivo. Ja ga planiram kupiti. Imala sam tester, jako je dobar, ali mi nijansa nije odgovarala. I kada si već pomenula područje oko očiju, šta sa njim, ja nekako moram i oko očiju staviti puder, uvjerena sam da to nije dobro, ali šta stavljati....

      Izbriši
    2. Volim kad mi se javi neko ko je strucan :) apotekarke ovdje su uzas :)
      Koristim triacneal ponekad. Nisam to procitala u brosuri, ali u svakom slucaju ja puder u vrh glave nanosim 4 puta sedmicno i to ne puno. BB kremu sam koristila ljetos ali sto ti kazes, ovu nasu :/ Mogu onda nastavit ako ne nanosim cesto? Nisam primjetila da mi oko ociju stvara problem a ni da je bas toliko tezak. Ja ga ne osjetim na kozi i ovo je stvarno prvi koji mi odgovara, ne odvracaj me od njega, ko zna kad bih opet uspjela nac neki bolji :D

      Za clinique ne znam kakav je, tesko mi trazit toliko novca, kad budem sama zaradjivala, sigurno ce bit i bolje i kvalitetnije sminke :)

      Izbriši
    3. i ja ga koristim, i odlican je ... obicno ga mijesam sa drugim tekucim puderima kako bi povezala np dewy (mrzim ovu rijec) izgled a dobro pokrivanje
      bas cu veceras procitati sta pise u papiricu u kutiji - mislim da se moze koristiti stalno
      inace takodje obozavam clinique koji je po mom misljenju "agresivniji" (cak i mirise malo na alkohol) ali ne pokriva tako "jako" kao ovaj vichy

      Izbriši
    4. Meni nema boljeg od ovog za jako prekrivanje mada sam neki dan otkrila i Shiseido sun protection foundation sa jacim prekrivanjem, tj srednjim koji se moze nadograditi na jace. I njim sam zasad prezadovoljna.

      Izbriši
    5. a da taj shiseido-v mi je cak dermatolog preporucio ... ali nisam ga nikada probala...

      Izbriši
    6. Stvarno? Drago mi je da ima preporuku dermatologa, to je uvijek dobro cuti :) ako budes u prilici, isprobaj, meni je odlican!

      Izbriši
  5. dobar post, mogla bi ga i ja probati, u zadnje vrijeme mi je koža nešto osjetljiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, namijenjen je za osjetljivu :))

      Izbriši
  6. We, the Midnight Couture Team, want to wish you a very Merry Christmas! We did a little Christmas Special photoshoot in one of Berlin's IN Clubs. Come along and share your thoughts with us. We are happy to welcome you :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. mene zanima u kojoj si apoteci ga kupila?
    vrijeme je da ga i ja ispobam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apoteka Ibn sina...ne znam odakle si i da li ima kod tebe ta apoteka ali sigurna sam da ima u vecini,jer vecina drzi vichy proizvode.

      Izbriši
  8. ma iz Tz sam i ja. evo sad sam dosla kuci, bas sam gledala u ibn sina na stupinama, al ga opet nisma kupila jer nije bila najsvijetlija nijansa, pa cu ovih dana vidjeti u drugoj ibn sini.
    hvala ti puno na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas Ibn sina cini mi se na Brcanskoj u super bloku, i imas na Slatini u onoj zgradi gdje je i Planika ako znas :D preko puta Doma zdravlja ovamo ako gledas na Imbis cevabdzinicu :D ...joj objasnjenja..cc :D

      Izbriši
  9. Moram nabaviti negde tester ovog pudera, bas deluje obecavajuce, mada razmisljam o prelasku na neke lakse pudere, nekomedogene, posto ja ipak koristim puder svaki dan, a ovi sto mi koristimo jesu jaci, iako to ne osecamo :)

    u svakom slucaju odlicna recenzija! Steta sto nisi probala lrp pa da uporedis...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj je nekomedogen pa ti ga definitivno preporucujem :) planiram isprobat lrp, sad su me skroz zainteresovali zbog gela i kreme koji mi odgovaraju :)

      Izbriši
  10. ovaj puder je perfektan i najbolji koji sam ikada imala, vec godinu dana ga koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, i ja ga jos uvijek kupujem :) cak nisam ni nijansu promijenila :)

      Izbriši
  11. citav vase komentare i nazalost ne mogu u potpunosti da se slozim sa vama.ovaj puder mi sasvim solidno prikriva,svidja mi se tekstura,ali je jedan od najnepostojanijih koje sam imala,veoma brzo mi sklizne sa lica.iskljucivo iz tog razloga,mislim da ga vise necu kupovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni bas ima fino trajanje. Kakva vam je koza, masna? Kod mene je mjesovita ali ok mi je. Mozda da probate prvo sa nekom matirajucom kremom ispod ili finim matirajucim primerom, a tek onda nanesete puder. Ako vam je mjesovita ili masna koza preporucujem Rimmel stay matte puder u kamenu lagano preko bas da ne bi doslo do tog klizenja sa lica. Mozda uspijete nesto da iskombinujete pa vam ostane u upotrebi :) Taj Rimmel je cini mi se jos uvijek po dm-ovima na snizenju i kosta oko 5KM.

      Izbriši
  12. Dobila sam tester i rekla da idem baš testirati jer mi treba nešto malo bolje kada radim na osobama koji imaju malo kompliciranija lica. Jedino mi se ne sviđa što je jako visok spf .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ovaj puder bas ima dobro prekrivanje :) a meni ne smeta ni spf :)

      Izbriši
  13. upravo dolazim sa CosDna stranice za analizu sastava krema, kozmetike itd.. inaće nisam pobornik Vichya, ali jedino za ovaj puder im je analiza sastojaka obećavajuća. Minimum štetnih sastojaka. Npr Max F, Chanel, Kanebo, Shiseido su ih alarmantno puni..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam to znala, hvala ti na informaciji, definitivno jos jedna stvar koja mu ide u prilog.

      Izbriši
  14. Imam dermablend u nijansi 15 i jako sam zadovoljna. Nikad ga ne koristim kao tekući puder već umjesto korektora, tako da mi uopće nije skup obzirom koliko mi traje. Odlično prekriva podočnjake, flekice i prištiće, jedino se na suhim dijelovima lica nije baš iskazo i hvata se za ljuskice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno dobar a mozda jeste problematican nekome ko ima suhe obraze, tu jedino pomaze da se stavi vise hidratantne kreme...

      Izbriši
  15. Pozdrav, tražila sam Vichy dermablend, ali u svim ljekarnama je novo, crno pakovanje, a čitala sam po forumima da dosta ljudi nije zadovoljno tim novim puderom, iako bi sastav trebao biti isti, samo novo pakovanje. Ima li itko iskustava :) ?

    OdgovoriIzbriši
  16. Da, nazalost nesto su zeznuli :/ pokusaj nekako da nabavis staro pakovanje, ne znam odakle si ali kod mene u TZ ga ima... stvar je u tome sto je dosad bio zuti podton a sad je rozi, ali to znam samo za nijansu 25, ne znam za ostale...

    OdgovoriIzbriši
  17. U Splitu živim, potražit ću još po ljekarnama, a blizu sam granice, pa mogu skoknuti i u Hercegovinu, baš mi je žao što su to promijenili, meni bi odgovarao žućkasti podton :/

    OdgovoriIzbriši
  18. imam to staro pakovanje i mogu reci da je odlican,ne peruta mi se koza,prekrije sve moje kapilare,samo mi je malo skuplji al puno sam vise potrosila isprobavajuci razne druge.jedini kojeg mogu pohvaliti je onaj novi Rimel sto je kao penast u tubi Stay matte,a kosta 5eura.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  19. Da li ima neko ko i dalje koristi ovaj puder..? Interesuje me da li se promenio sastav, kvalitet od 2013., 2014.,? Kupila sam ga pre neki dan pa me interesuje da li ste istog misljenja (u slucaju da se nesto promenilo) posto mi se cini da je bilo vecina pozitivnih komentara?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravu si, promijenili su :/ izgleda sad ide na rozo ova nijansa. otkako imaju crnu ambalazu, drugaciji je. Sad su mi dobri la roche posay toleraine teint i bourjois flower. Ima recenzija za oba na blogu pa upisite u pretragu :)

      Izbriši
  20. BIo je odličan prije. Sad sam i ja u potrazi za novim. Jel ima u BiH La roche posay? Slučajno sam te našla u pretragama za avene gel K i čitam cijelo veče tvoje recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko znam nema :/ i ja sam svoj nabavila u Hrvatskoj. Ako volis jako prekrivanje, a da je lagan, cak laksi i od ovog..pokusaj sa novim catrice mousse mat, odlican puder, i ja sam iznenadjena. Pisat cu sigurno uskoro o njemu a ako ti se zuri da procitas, neki su vec radili recenzije pa upisi na google naziv. Nadam se da si navikla na stavljanje pudera kistom jer s ovim je tako najbolje :)

      Izbriši
  21. Imam osjetljivu kožu pa se držim pudera iz apoteka. Možda ne djeluju savršeno na prvo korištenje ali dugoročno djeluju pozitivno za kožu. Zainteresovala si me za la roche posay toleraine teint pa ću ga pokušati nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, izlet sa puderima sam napravila samo sa bourjois puderom i cc kremom i nije mi napravio nered a oboje dobro prekriva. Ali apotekarskim se uvijek vratim :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...