Bijeli čaj

U zadnje vrijeme pokušavam da stvorim naviku da pijem čajeve. Stvarno ih volim ali jednostavno zaboravim da ih pijem. Ali kako su mi neke prehladice zaredale, to je manje više jedina tečnost koju unosim u sebe :)
Kafu ne pijem, a čaj je definitivno i zdravija varijanta toplog napitka, pa makar da imam naviku za nešto.
U zadnje vrijeme sam pila zeleni čaj, za koji vjerovatno svi znate da je jako zdrav i pun antioksidansa koji čisti tijelo od raznih toksina, ali možda vam je manje poznat BIJELI ČAJ.
Bijeli čaj potiče iz iste biljke kao i zeleni (camellia sinensis) ali se kod obrade bijeli čaj najmanje obrađuje i tako zadržava najviše hranjivih i ostalih izrazito ljekovitih tvari te najmanje kofeina (zbog minimalne obrade). Sve to čini ga najboljim, najjačim i prvenstveno najljekovitijim čajem u svijetu.

Malo sam ga googlala i ovo je ono što sam pronašla o njemu. Dobar je za mnooogo mnogo stvari, između ostalog i za kožu pa ga zato i preporučujem na blogu ove vrste :)


  • izrazito dobar kod sprečavanja kancerogenih stanica,
  • na Oregon institutu dokazano je da konzumacija bijelog čaja može zaštititi od raka debelog crijeva,
  • na sveučilištu Kingston također je dokazano da bijeli čaj zbog svog sastava znatno smanjuje rizik od nastanka nekih vrsta raka, bolesti srca, artritisa,
  • bijeli čaj je pomaže kod borbe organizma s virusima i bakterijama, za što su zaslužni antioksidansi kojima ovaj čaj obiluje. Studije su pokazala da može olakčati čaki i simptome HIV – a,
  • bijeli čaj isto tako smanjuje iscrpljivanje elastina i kolagena zbog čega je posebno poznat i izdvojen od ostalih skupina čajeva jer bijeli čaj na taj način smanjuje osobine starenja te je zbog toga dobio naziv eliksir dugovječnosti i ljepote. Studija je pokazala da bijeli čaj smanjuje njihovu aktivnost za oko 80%,
  • može smanjiti razinu šečera u krvi,
  • ublažuje simptome dijabetesa,
  • opušta tijelo što pomaže kod smanjivanja stresa, i ojačava organizam,
  • znatno smanjuje pojavu krvarenja desni te zubnog karijesa, a to bijeli čaj može zahvaliti zbog svog izrazitog bogatstva fluoridima,
  • izuzetno je dobar kod mršavljena zato jer djeluje na ubrzanje metabolizma, a to sprečava da organizam sprema zalihe tj. masnoću,
  • smanjuje kolesterol,
  • pomaže kod visokog tlaka tj. pomaže kod poboljšavanja funkcija arterija što smanjuje visoki tlak i pomaže kod održavanja normalnog tlaka, a zbog toga i znatno smanjuje mogućnost moždanog udara,
  • studija u Ohiou je dokazala da bijeli čaj pomaže kod zaštite kože od štetnog utjecaja sunčevih zraka,
  • smanjuje rizik od moždanog udara (prvenstveno zato jer poboljšava funkciju arterija),
  • istraživanja su potvrdila da bijeli čaj jača kosti. Naime ljudi koji piju bijeli čaj imaju veću gustoću kosti i kosti su jače,
  • jača imunitet cijelog organizma.

Ja sam u dm-u ovaj put kupila Tekanee cajeve koji dodju u pakovanju 6x5. Dakle,po 5 vrecica 6 vrsta bijelog i zelenog čaja. Postoji i varijanta samo bijelog čaja 20 vrećica ali ova mi je primamljivije izgledala :)

Ja se iskreno nadam samo od svega navedenog da mi neće ubrzati metabolizam jer je dovoljno brz sam od sebe i otkako znam za sebe želim da se udebljam, mada moram da priznam da sam sad najzadovoljnija kilažom nego što sam ikad bila.
Za one koji to žele, mogu potražiti navodno još bolju verziju ovog lista, a to je tzv. ŽUTI ČAJ za kojeg kažu da najučinkovitije topi masne naslage, ali je ujedno i najskuplji i najteži za naći.

Pijete li vi čajeve, i koje preporučujete? Znate li za pogodna djelovanja nekih vrsta čaja? :*


You may also like

Broj komentara: 20:

  1. super post :) ja obozavam cajeve i volim saznat pobnesto o svakom caju :)

    http://puurebeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj je odlican :) definitivno ga sebi trebas uzeti. Odgovorila sam ti i na komentar vezano za kosu ;) :*

      Izbriši
  2. Ja volim čajeve! Imam veliku kolekciju čajeva i pijem ih svakodnevno! Ali eto bijeli nisam probala, više sam okrenuta domaćim organskim čajevima i čajnim mješavinama, mada kada naiđem na neki zanimljiv na policama marketa kupim i taj! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si procitala u postu za sta je sve dobar, sigurno ces i njega kupit :) Odlican je, slican je zelenom samo sto ima malo blazi okus, nije tako gorak kao zeleni. A u ovom pakovanju posebno su dobri ovi sa ukusima, evo ja sam upravo popila ovaj sa citrusima :) :*

      Koji caj preporucujes da uzmem?

      Izbriši
  3. Nisam vidjela to pakovanje, tj. mjesavinu bijelog i zelenog. Inace kafu nikad nisam pila, niti imam nemjeru,ali sam prava cajopija, dnevno opijem bar 3 caja.Inace kupujem Teekane zeleni caj Zen chai jer mi ima najljepsi ukus(mango/limun)Bijeli nisam nikad probala. Kakav mu je ukus? Mada vidim tu su manje vise sve aromatizovani kao i taj zeleni sto ja pijem. Inace ja najvise volim hibiskus u koji uicjeidm limun, i domacu nanu sto moja baka sadi, a ako nemam to moze i onaj iz filter vrecica.Naravno volim i standardne voce: borovnica, Franck brusnica,crvena narandza, divlja tresnja i sl. Od ljekovitih po potrebi pijem neven, kantarion,rastavic i sl. cajeve koji su super za mokracne kanale i jajnike, a na proljece radim detoksikaciju sa cajem od koprive-cisti krv i izbacuje masnoce, a ujedno jaca krv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ovaj nasla u dm-u i vjeruj da ga ne bih ugledala da nisam pola sata pregledala svaki moguci caj na polici :) Ne izgleda ko svaka klasicna kutija caja pa se zato ne istice, mada je skroz interesantno pakovanje.
      Mislila sam kupit i taj zen ali zasad je ovaj na redu :)
      Ovaj bijeli ima skoro isti ukus ko zeleni, samo malo blazi, nije toliko gorak. Svi su istog ukusa, ovo su samo arome.
      Ja inace pijem kamilicu i ove standardne vocne cajeve, i "svoj" melisa caj :) on je za ljepsi san i smirivanje.
      Moram tu koprivu ukljucit :) :*

      Izbriši
  4. Nasadiću se na glavu da taj žuti nađem, ovo je godina kad sam odlučila da skinem kile pa ako hoćeš da se udebljaš prebaciću ti ja koju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je bas do toga doslo onda ga trazi, vidi na netu mozda se moze narucit :) mada pise da je bas rijedak. Dotad pij ovaj bijeli jer ubrzava metabolizam i topi masnocu, tj bori se sa kolesterolom. Nije ni on lose u svakom slucaju :) Kilice slobodno prebaci :)

      Izbriši
  5. I ja ti isto mogu prebaciti koju kilu.Mislim ne želim ja skinuti puno kilo ali eto 2-3 kile bi me usrećilo.Ako stvarno pomaže taj čaj moram ga nabaviti,sljedeci put pravac DM i bijeli čaj. :D
    Stvarno volim čajeve,volim da je caj kvalitetan zato najvise kupujem Frank čajeve.Oni su mi najbolji.

    Hvala ti što si sa nama podijelila ovo. <3

    http://fashionella123.blogspot.com/2013/01/top-5.html


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu kiliceeee :) samo salji :) A ovaj je bio oko 4,50KM. :) 30 vrecica je unutra. A imas posebno bijeli caj 20 vrecica - 5KM. Ne znam odakle si, trebam li ti valutu promijenit? :)

      Izbriši
    2. Super.Ne trebaš ništa mijenjati.Ja sam iz Srebrenika(U blizini Tuzle) :D

      Pozdrav :)

      Izbriši
  6. Još samo da te pitam koliko si platila ovu kutiju koja je na slici gore ? :D Pozz

    OdgovoriIzbriši
  7. lijepo, ja volim čajeve...Bijeli sam probala super je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam neka čajoljubiteljka, najviše ih vezujem za bolest, ali tu i tamo se ipak nateram da popijem neki. Probala sam i ovaj sa slike, fin je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih se sjetim tek kad se prehladim i zimi ako sjedim u kaficima, jer ne pijem kafu...ali pokusavam se natjerat da pijem ove zdrave, i nadat se da djeluju :)

      Izbriši
  9. Meni je beli caj ukusniji od zelenog ali trebalo bi cesce da ga pijem!!! :) hvala na korisnim informacijama!!;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slicni su dosta ali manje gorak je bijeli a ocito i zdraviji :) Nema na cemu, zdrav je, trebamo se natjerati :)

      Izbriši
  10. u Hrvatskoj nisam vidjela ovaj Teekane, a baš mi dobro izgleda i voljela bih ga probati :(
    ove zime me uhvatila manija za čajevima - pijem zeleni (gunpowder i s jasminom), roiboos (s aromom naranče i limuna, kako kad), koprivu, oolong + naravno one standardne voćne no oni sve manje stižu na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj u dm-u, sigurna sam da ima i u vasem. I ja bas pokusavam da se naviknem na cajeve, zeleni je isto odlican :) i sto kazes ove standardne vocne :)

      Moram vidjet te koje si nabrojala :*

      Izbriši
  11. Ako si iz Zagreba, preporučila bih ti Kuću zelenog čaja koja se nalazi u Ilici kod Lovačkog roga, u prolazu. Imaju zaista dobar izbor zelenih i bijelih čajeva u rinfuzi, raznoraznih okusa i za razne svrhe. Ja sam postala ovisna o njima, i nakon što ih već par mjeseci pijem, osjetno bolje se osjećam :) Ovim čajevima koji se mogu kupiti po supermarketima u vrećicama ne vjerujem baš.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...