Favoriti...

Ne bih da se ograničavam na decembar ili na 2012.-tu jer ne znam kad sam šta počela koristiti, znam samo da sam se dugo zadržala na tome a da nije završilo u kanti :) Neka to bude mjerilo :)


Avene cleanence gel - Kao što se vidi, već mi je pri kraju, ali on je ovakav .. pa ima sigurno mjesec :D Baš se sporo troši, sve mislim treba mi uskoro novi a on nikako da se potroši. Koristim ga jednom do dvaput dnevno :) Blag je i kupit ću ga čim se ovo "pri kraju" potroši. Mada će najmanje mjesec da traje.

Oriflame micelarna - Vjerujem da ima boljih, ali s obzirom da je ovo moj prvi susret sa čistacem takvog tipa, zadovoljna sam. Vidi se razlika od drugih običnih skidača šminke. Samo sto ću iduci put kupiti Avene micelarnu. Ako neko zna da je Bioderma dostupna u Tuzli, neka mi javi. I kad smo već kod prikupljanja informacija, imamo li mi La roche posay kolekciju??

Balea young 3 u 1 maska/piling/čistac :D - Ja ovo većinom koristim kao masku, sadrži voćne kiseline. Mislim da mi malo izvlači modre ožiljne od akni. Kupit ću vjerovatno ponovo, nije ni skupo, oko 5-6KM.

Nivea mattifying day care - krema koju stavljam nakon čiscenja lica ili kao podlogu za puder. Ne mogu sad da kažem da mi se t-zona neće nikad zasjajit, ali drži dovoljno dugo. Zavisno i od perioda kad se koliko sjajim u mjesecu :) 

Avene triacneal - većina vas zna dosta o njoj, umiri aknu i izgladi malo ali opet mi ostane crvenilo. Ima li neko preporuku za uklanjanje tog crvenila koje ostane nakon akne?

Benzaknen - krema sa 5% benzoil peroksidom. Eh, ovo je vec teža artiljerija za lice i aknu. Ovo ubije bubuljicu i samim tim mi oljušti podobar sloj kože ali eto najbrže djeluje pa mi se i najviše svidja. Znam da maltretiram kožu ali agresivna sam prema aknama, moram!


Opet Balea :) low budget kupovine ali ovo je odlično. Kura za kosu od kokosa i ovog nekog cvijeta na njemačkom :D Uglavnom...stavlja se nakon pranja na posušenu kosu i drži dvije minute. Puno bolje od svakog balzama i maske koji obećavaju ljepšu kosu koje sam dosad probala. Baš mi fino umiri kosu a da je ne slijepi, nego jednostavno omekša. Skoro da mogu da uporedim sa Toni&guy balzamom, minus miris balzama. Ovdje se kokos baš osjeti mnogo. Košta oko 2,50KM pa probajte :)
Nisam htjela da slikam onaj "Bojanin sampon" - vecina vas ga koristi, on mi je naravno medju favoritima.


Malo šminkice koja mi je manje-vise obavezna a koju neću u skorije vrijeme mijenjati, mozda sjenilo. Kupila sam ga skoro ali nije mi bas nešto. Nije toliko intenzivno ali nema veze, zasad služi svrsi.

Recenzija za Vichy puder - OVDJE


Mazalice za :kadgodstignem:
Tijelo, usne i ruke. Uvijek pred spavanje a nekad i usput po potrebi :)



Najdraži parfem i najdrazi lak zadnja tri mjeseca sigurno :) I dnevni i noćni i za svaku priliku.

Chloe love edp i Loreal spicy orange.


Već sam rekla da ne koristim ni karmine ni sjajeve u velikoj mjeri a ovo su jedina tri koje posjedujem :)

Astor shine deluxe - cheers 017
Astor diamond lipstick - 103
Maybelline - Sweet pink - 132

Favoriti su mi svi vaši blogovi koje pratim jer ste mi dali dosta savjeta, kroz komentare i kroz vaše postove. Ne pišem cesto, ali znate da vas čitam ;)

Neka vam je sretna 2013.ta i Bozic onima koji slave :)

:* <3


You may also like

Broj komentara: 20:

  1. Boja karmina u sredini... Već se zaljubih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskljucivo za noc :) ali bas lijepa bordo nijansa :)

      Izbriši
  2. Hvala i tebi sve najljepše za praznike. :-) Balea balzam ću svakako probati.Avene gel i ja koristim. A sa Rimmel sjenkama sam razočarana, neću ih više koristiti sigurno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam sta mi bi da uzmem, isticao mi onaj kupon od 25% u dm-u i vidim ovo sa smokey eyes i uzmem :/ Trebala sam deborah ili bilo koji drugi, mislim da bi bio bolji, steta... Morat cu nekad novi uzet. Barem cekat da MUA ponovo napravi besplatnu postarinu :)

      Izbriši
  3. ono sa makom mi dobro zvuči, baš bi htjela probati. Sigurno ću uzet od Balea masku za kosu, u zadnje vrijeme nisam ništa koristila (samo šampone) ali pošto sam opet počela bojati kosu mislim da će mi trebati nešto za malo omekšati vrhove tu i tamo. ja sam imala neko dobro rimel sjenilo ali ono prije desetak godina, u zadnje vrijeme ih nisam koristila.
    ja sam inače imala cijeli jedan period par godina kada se nisam šminkala, a sada sam ponovo počela pa svaki savjet dobro dođe:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije los sapun, mislim da se jos uvijek moze nabaviti u dm-u :) A sa ovom kurom baleinom neces pogrijesit, cak pise da ne ide samo na vrhove nego d a se skroz umasira u kosu pa pokusaj. Uostalom nije ni skupo, pa ako ti se ne svidi, nije neko veliko bacanje para. :*

      Izbriši
  4. Ja uzeo balein od grejpa i pođem se oprat, patnja živa. Ništa ne pjeni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strasno :o nije ko onaj piling svjetlucavi? Razocarenje veliko! Nista, isprobavaj dalje :D

      Izbriši
  5. Ja moram uzeti tu tešku artiljeriju za lice taman da mi skine i 12 slojeva :D hvala za savjet, sad kad rane dobijem :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sta cu .. moram tako :D nista drugo ne pomaze, sve je to njima preblago, ko da ih milujem i njegujem al zato kad ih sprzim benzoil peroksidom, nema puno price :D ljustite se do mile volje al cu vas se rijesit!

      Izbriši
  6. Volim ovakve postove :) Ima i ja da probam taj benzoil peroksidom i to vrlo skoro! Nisam nikad čula za sapun sa makom i cimetom, zvuči zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meeeni je odlican :) nemoj se iznenadit ako se zacrveni lice :) samo cirkulacija radi zbog cimeta :*

      Izbriši
  7. mislim da mi je sestra imala taj bijeli od balee ali meni je bio pregrub pa ga nisam često ni koristila. niveinu kremu sam imala i odlična mi je bila,kupujem ponovo! ostatak kozmetike koje ti imas nisam nikad ni kupovala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baleinu masku za kosu? Kako mislis pregrub?
      A ostatak ti preporucujem, osim rimmelovog sjenila, njega sam prikazala zbog toga sto ako stavljam sjenilo obicno je u toj boji ali definitivno cu promijeniti marku :)

      Izbriši
    2. Ah ovo 3 u 1 od balee :) dok pregledam sta sam stavila :)) Ne znam, bas ima malo piling cestica u sebi, meni je ok, ali ako ti treba blazi, onda uzmi neutrogenin piling rozi, on je skroz blag i ne grebe puno lice :)

      Izbriši
  8. Ja koliko znam mi nemamo biodermu u tuzli mislim da nema uopšte u bih i na mojoj je listi želja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Steta, moram pogledat u HR. Nista mi nemamo heheh

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...