INDOLA Smooth serum finish

Novčanik je bio nemiran pa sam ovih dana nesto kupila. 
U pitanju je INDOLA Smooth serum finish, serum za zaglađivanje kose. 

INDOLA je linija profesionalnih proizvoda kosu, tj. onih koji se koriste u salonima. Dosad sam ih vidjela samo u CM-u.

Na njih je trenutno sniženje 40% cini mi se. Ovaj proizvod, ako sam dobro upamtila, inače kosta oko 15,50KM a sad na sniženju je 9,20KM, što je super cijena jer inače toliko i dajem za serume za kosu manje kvalitete. Volim da tetošim kosu pa nema veze što je treći serum koji imam, nije mi bilo žao dati novac za njega.

Moja kosa je inace frizzy jer je imala period kad je bila peglana, pa onda i onaj period sa pramenovima, što ju je poprilično uništilo i sad se ona tako "napuše" redovno. Zato sam stalno u potrazi za nečim što će je smirit a da ne moram posezati za peglom. Sad i kada peglam kosu, uništavam ovaj već uništeni dio koji je svjetliji, dok ovaj gornji dio moje kose koja izrasta uopste ne diram, ravna je sama od sebe, i nadam se da će takva ostati i dok bude više izrasla.

Što se ovog seruma tiče, zaista umiruje kosu, naročito onu novu kosu koja raste. Da se razumijemo, kosa je ipak ostećena i ne očekujem čuda i da će mi obnoviti vlas ali dovoljno da je malo umiri i ja sretna :)

Kada sam nanijela serum, miris je baš kao kad vam u frizerskom salonu stave neke svoje losiončice, kremice, lakove, sprejeve ili sta već. Rijetke je teksture, što mi se sviđa jer sam se bojala da će biti previse uljano. Najgori takav serum mi je bio Klasov. Ovaj je, dakle, rijeđi i od onog Avonovog zelenog seruma za vrhove, vjerovatno vas većina ima njega, pa znate kakav je.

Bočica ima 150ml, i ima pumpicu na vrhu.
Upustvo kaže da se istisnu 1-2 mjere pumpice i da se ravnomjerno rasporedi po kosi, izbjegavajući tjeme. Meni je dovoljna samo jedna.

Sadrži macadamia ulje. 

Mislim da je dobar ulov dok traju ova sniženja i vjerovatno ću otići da pregledam šta još imaju za kosu.
Imate li vi problema sa frizzy kosom i šta vam pomaže? 



You may also like

Broj komentara: 18:

  1. zelim ti brzo ozdravljenje! ja sam prije dosta bojala kosu,radila trajnu što je uzrokovano i oštećenjima. ponekad je bilo potrebno uništeno i ošišat jer se drugačije nije moglo. što sam tad koristila sad se stvarno nemogu sjetit al znam da mi je tad nedostajao avonov serum koji mi je bio od velike pomoći prije dosta godina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga jos uvijek imam i za vrhove nema nicega boljeg, cak mi se cini da mi privremeno i ono osteceno vrati u zivot :) A sisam se ja redovno, bas sam skoro imala post o kosi pa sam tu pisala kakva je trenutno i sta sve koristim ne bi li se popravila, ako te interesuje, procitaj :) :*

      Izbriši
  2. Mene muče moji vrhovi..ne znam sta da radim a da ne ispucaju bas toliko.. a i u zadnje vrijeme cesto mi se masti kosa, inace nije prije..ako imas kakve preporuke, javi :)

    http://puurebeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja kosa nikad nije bila pretjerano masna, prala sam je uvijek dvaput, a po potrebi za izlazak i triput. Znao je naici period da se malo vise masti ali to je obicno ima veze sa godisnjim dobom. Evo sad joj ne mozes zamjerit s obzirom sta sve ima u zraku :/ Ja mislim da ce ti se manje mastiti od Afroditinog sampona od koprive, ja sam napisala o njemu u jednom od proslih postova, tu je negdje blizu pa pogledaj :) Za vrhove definitivno, i mislim da ce se mnogi sloziti, upravo ovaj Avon serum o kojem sam pricala. I njega imas uslikanog u istom postu kada sam pisala o kosi. Nadam se da ce ti pomoci :) :*

      Izbriši
  3. Ja sam se dugo opirala da ne secem kosu i mazala sam krajeve raznim serumima itd medjutim nista nije pomoglo tako da cu uskoro morati dooobro da je potkratim :/
    Odlicna recenzija :)
    Zelim ti brz oporavak...^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sjecem vrhove svaka 2-3 mjeseca i toliko cm odsjecem, ali jednostavno nisam navikla na kratku kosu pa ne bih previse da sjecem. Ovako sad raste pa je u onom ombre fazonu, da iskoristim dok je u trendu i provucem se kroz to dok pustam svoju kosu :))
      Hvala ti :*

      Izbriši
  4. I meni je kosa problematična pa moram da je smirujem raznim proizvodima, stavljam ulje na krajeve itd. Nisam pre čula za ovu marku, kod nas nema CM prodavnica, jedino ako nađem negde drugde ili kad posetim rođake u Sarajevu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snizenje je do 19.1. ako sam dobro vidjela, ali proizvod je provjereno dobar, pa ti preporucujem da ga kupis i po standardnoj cijeni, naravno ako ti ona odgovara :)
      Ja sam ponovo narucila i onaj Avonov serum za vrhove. Sta cemo? Na nama je da mazuckamo i lijecimo kosu cime stignemo :D ali ja sam stvarno odlucila da vise nema pramenova, farbanje mozda, jer manje ostecuje. :*

      Izbriši
  5. U mene jaran imao malog jarića i zvao se Indol. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo nisan probala, ali puno brinem o svojoj kosi, trudeći se da je šta manje oštećujem. Koristim ulje od L'oreala - Mythic Oil koje je odlično! Zaista san oduševljena tim proizvodom, kao i Mlijeko iz iste linije, o kojem ću ubrzo pisat recenziju.
    Inače od jeftinijih varijanti Balein serum je također dobar za male novce, negdi oko 3-4 eura košta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na koji balein serum mislis? nisam taj koristila. A koliko kostaju ulje i mlijeko od loreala?

      Izbriši
  7. Lovely post!! I'm your new follower!! I'd love it if you follow back!! Keep in touch!! Kisses!! :)

    thebeautyfairyblog.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je to fino samo sto ti ne razumijes rijec sto sam ja rekla :D a i tvoj blog na grckom pa mi se ne da.... Vjerovatno ces sad rec i za komentar da je lovely iako veze nemas sta pricam :)

      Sto bi jedna recepcionarka vasa u Grckoj rekla - Oh yes, which room? -na svako moje pitanje na engleskom... eto i tebi :)

      Nek smo se vala ispricale, dosta mi ovih folowera cisto zbog toga :) Blog je napravljen da bih razmijenila iskustva sa drugim djevojkama, i kako bismo pomogle jedna drugoj u problemima sa kozom, dale savjete i sl. Ne treba mi puno folowera, samo korisnih :)

      KISSES :)

      Izbriši
  8. hej hej bas super, ja koristim redken i on mi je naj naj.Narucim na stranici feelunique. Kisss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za smirivanje kose? Ma ja trazim bilo sta takvo :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...