Instapost #2

Evo jos malo mojih bits&pieces u zadnje vrijeme :)

                                                                       Heart coffee
                                                           
                                   
                                                                 #chloe #zara #bershka

                                                          NOTD #loreal #rebelblue

                                                     NOTD #loreal #macaroonnoisette

                                             One of the best meals in 2012 :))) -kineski tanjir
                                                         Restoran Mamma mia

                                                            #accesories #parfumes #sunglasses

                                                  tortilla mexicana <3 odlican obrok! Receptiiii :)

                                                    Spa day zahvaljujuci mom <3

Nadam se da ce iza puta u Osijek biti New in post, koje najvise volim, jer na brzinu opisem vise proizvoda pa ko po zelji zeli da zna vise, najlakse mi je tako objasniti :) :*


You may also like

Broj komentara: 6:

  1. Ah Chloe Love, obožavam ga! <3 Zgodne slikice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dosta me je ljudi nagovaralo da otvorim profil na Instagramu i sve kao hocu, ali to ipak ne uradim. Lepe slike :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post :) Sviđa mi se tvoj blog, zapravo volim sve blogove cura koje vode bitke s problematičnom kožom, a još ako znaju i pisati, jej :) Uglavnom, imaš novu sljedbenicu :D Josipa

    OdgovoriIzbriši
  4. I onda skužim da te nemam kako "slijediti"! Gdje ti je GFC ili Bloglovin? Aaaaaaaaaaa o.O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajd ubacit cu gfc :)) ja svakog zapratim tako sto dodam ovamo na naslovnicu blogera pa mi izlazi redom kad ko sta objavi :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...