Trebam vase preporuke!

S obzirom da želim da kupim ponešto novo za lice, kao i dosad, nadam se da ste tu da mi pomognete. Pa da ja napišem šta meni treba, a vi preporučite, po mogućnosti još i da stavite link ako ste radili recenziju za nešto, ali nije obavezno, važno je samo da je mnogo mnogo dobro i da mislite da će mi odgovarati.

  • Za početak, pri kraju mi je dnevna krema za lice. Iako sam zadovoljna njom jer mi ne pravi probleme, htjela bih neku koja će mi možda čak popraviti i postojeće. Potrebna mi je krema za mješoviti tip kože koja je sklona aknama. Veoma poželjno da je to neka sa zaštitnim faktorom za lice. Najmanje 15spf. Ja trenutno koristim Niveinu koju sam prikazala u jednom od prošlih postova i ne žalim se na nju, ali uvijek mislim da postoji nešto bolje.

  • Sredstvo/gel za čišćenje lica? Trenutno koristim Avene onaj zeleni gel, ako ne nađem nijedan bolji, najvjerovatnije njega uzimam jer mi odgovara. Pa eto vam čisto radi usporedbe, ima li neki koji slično djeluje kao taj? Tj. da je po sastavu sličan.

  • Pored triacnela, da li postoji neka krema za koju znate da brze blijedi ove crvene ožiljčiće koji ostanu nakon što se akna smiri?

  •  Micelarna - Avene, Eucerin? 

  •  Piling za lice, onaj sa AHA I BHA kiselinama od Avene se zove CleananceK, jel tako? Pošto su me u apoteci gledali čudno kad sam tražila proizvod od Avene sa tim kiselinama, veze nisu imale o čemu pricam, onako strušno :D Ima li jos neki sličan?


Eto to je otprilike to, trebala bih u Osijek u nedjelju, pa ako znate da nešto ima tamo, a nema u BiH, preporučite da iskoristim priliku i kupim :) Po mogućnosti za svaku kremicu, bilo bi lijepo da napišete cijenu, ako je znate :)

Da ne kažete da dajete savjete besplatno, poslužite se :P


:* 


You may also like

23 komentara:

  1. Avene Cleanacne K koristim navece kao noćnu kremu i dobra je protiv flekica,mada ne toliko koliko su je nahvalili, krema Nivea zelena za masnu kožu mi je trenutno odlična, a gel koristim i ja Avene, ali sam takođe testiram Garnier onaj gel sa četkicom na vrhu, ako znaš na šta mislim. Meni se taj gel dobro pokazao za crvene flekice isto tako. :-D To koristim trenutno, pa nadam se da će pomoći.
    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bila ubijedjena da je taj Cleanence K piling za lice :$ Mozda je piling povrsinskog dijela koze u vidu kreme :)
      A nivea jel ona mattifying .. spf15? I kod mene je ta, i dobra mi je pravo, ako ne nadjem nista puno bolje, ponovo cu nju.

      Izbriši
    2. Pa da, ta krema djeluje kao piling jer drži pore otvorenima ovdje sam nešto pisala o njoj http://budinjegovana.blogspot.com/2012/12/praznici-stizu-steta-sto-nemamo-dosta.html, a da ta je krema Nivea u pitanju. :-)

      Izbriši
    3. Hvala, vidim i da sam komentarisala :D Razmislit cu o toj kremici :)

      Izbriši
  2. Od svega ovog što tražiš ja ću ti preporučiti samo jedno a to je da umjesto gela za čiščenje lica probaš pjenu, koju od ove dvije koje ću ti navesti je svejedno jer su mi obje odlične, a to su Himalaya Neem pjena ili Afrodita Acne stop, cijena je 7-8 KM, i jedna i druga..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita AHA pjena iz Faraha ili ona obicna koja se moze kupiti u dm-u? A gdje mogu ove Himalaya proizvode naci?

      Izbriši
    2. Himalaya proizvode potraži u bolje opremljenim apotekama, nekoj centralnoj u tvom gradu da znaš da je dobro snabdjevene ili u biljnim apotekama, tamo imaju vjerovatno.

      Izbriši
    3. Ne ta pjena AHA pjena nego ona obična Acne stop koju sam ja kupila u CM-u a čini mi se da se i u marketima prodaje. Himalaya je od skoro dostupna u Bingu i u Mercator marketu za nekih 7 km.... Pjena je fantastična!

      Izbriši
    4. I ja čuh za Afroditinu pjenu za lice da je odlična! Koristi je frendica, s njom skida i šminku s očiju i sve. Samo mislim da ona ima za normalnu kožu.

      Izbriši
  3. jel ulazi u obzir i on line kupnja? znan da si rekla da ideš u osijek, ali mi se čini da bi ti bija super Trilogy Rosehip Ulje samo nema SPF, ali šta se tiče boljeg izgleda kože, zacjeljenja kože od akni, kao i uklanjanje akni, odličan je proizvod. Moš ga koristiti prije kreme za lice ili umjesto kreme za lice.
    Također, preporučan da probaš gel za pranje lica od Neutrogene, onaj narančasti sa grejpom. Čitala sam da je u Plodniama na sniženju 50% sada, pa ako su ti usput Plodine, zaleti se tamo. Za Micelarnu sam čitala da je od Bioderme odlična, imaš i manja pakiranja od 100 ml za nekih 35 ml za probu. Navodno je odlična, ja je još nisan uzela, jer se silim da potrošin ovo šta iman, ali je iman u planu za kupit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry, nisu Plodine nego Interspar

      Izbriši
    2. Potpisujem za Neutrogenin gel, i meni je odličan!

      Izbriši
    3. Onaj rozi piling mi je bio odlican i bas razmisljam koji da uzmem a da je blag. Ako mi vec odgovara ta linija, mozda mi bude i narandzasti godio. Hvalaaa :)

      A idem samo u Avenue mall i Portanovu pa ne vjerujem..jedino ako u Mulleru ima?

      Izbriši
    4. Ma naći ćeš ga sigurno. ako nema Muller ima DM ;)

      Izbriši
  4. I ja bih ti preprucila Himalaja neem pjenu. Meni je koza prije 4-5 godina bila jako masna,ali srecom i tad nije bila problematicna,samo sam se sijala kao mjesec.Himalaju imas u Bigu, bas sam skoro vidjela njihove proiyvode, a sebi sam izela njihov obicni mehanicki piling sa zrnicma od marelice. Avene cleanance K ti nije piling, nego krema koja u sebi zadrzi te kiseline koje vrse blagi hemijski piling i izblijedjuju flekice. Ja bih ti za fleke i bubuljica preporucila ulje od cajevca. Imas po apotekama Cydonia ulje od cajevca koje kosta oko 4 km, u Dm imas njihovo, Oriflame ima ali nije cisto sa ruzmarinom je.Ja to uvijek imam u kuci, ako mi iskoci bubuljica, herpes na usni i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazit cu tu Himalaju :) Bigu? Bingo? :D haha ne znam sta je big :D

      Izbriši
    2. Ma da,u Bingu :) Vidis da sam nepismena i gutam slova za rucak :-)

      Izbriši
    3. hahaha potrazit cu u Bi(n)gu :D hvala :*

      Izbriši
  5. Probaj Neutrogenin roze gel za umivanje, možeš i njihov piling, blag je. Slažem se sa Snow da treba da probaš ulje čajevca, za ostalo ne znam ni sama šta bih preporučila, ništa baš dobro mi ne pada na pamet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling sam koristila i bas super cisti a skroz je blag prema kozi, moram ga opet uzet, zaboravila sam na njega :D Al imam sad jos malo onog od Cadeavere iz Mullera pa kad potrosim taman ide taj :)
      Jel cajevac smijem nanosit direktno na kozu ili kako?

      Izbriši
  6. Ja bi ti preporučila onaj Avon gel, kremu koji sam neki dan recenzirala, zbilja dobro skine masnoću i prljavštinu, što se te Cleanance K tiče to nije piling već krema al to su ti cure već objasnile, u principu se svodi na isto kao i Diacneal odnosno Triacneal . Ako ćeš u HR onda obavezno potraži Bioderminu micelarnu, hvale je nenormalno . Eto ja je neki dan zaboravila tražiti u Austriji, glupson !

    Što se kreme tiče,eeeeeeeh to je posebna priča ne znam više ni šta da kome preporučim kad sam more probala :D meni je dobra Avon Complete balance dnevna a nije loša ni ona Green Line od jabučice . Što se cijena tiče :
    Avon umivalica - 6,5KM
    Triacneal / Cleanance K - kreću se oko 30ak i više markica
    Avene micelarna ( velika ) - 21 KM
    Bioderma micelarna ( velika ) - oko 25 KM
    Avon krema - 13 KM
    Green Line krema - oko 9 KM :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Maje sa kompletnim odgovorom :D Triacneal kod nas 25,50 KM a Cleanence K nisam provjerila cijenu, ali ako isto djeluje ko triacneal, ne treba mi onda, nije to dovoljno za mene :)
      Vidjet cu za Biodermu, nisam vidjela u Mulleru da je imaju a ne znam gdje jos da pogledam s obzirom da samo idem u dva trzna centra :/ Ako nista, uzet cu Avene micelarnu. Pod velikom mislis koliko ml?
      Uzela sam termalnu vodu 300ml za 16KM :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...