Dream a little dream of me...

Ne, ne udajem se uskoro ali mislim da nema ljepse haljine od vjencanice a ovo su one koje su po mom ukusu. Vecina ih je MERMAID model jer su mi te najdraze :)
Uzivajte ;)


















Imate li svog favorita medju ovima koje sam ja odabrala ? Ili ste se vec udale pa biste pokazale svoju vjencanicu? :)


You may also like

Broj komentara: 38:

  1. nakon treće sve su mi favoriti,volim čipku a vjenčanice subas san! i ne,ja se još nisam udala

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu 3. mi je najljepša! Sličan nam je ukus, i ja uvijek mislim da ću se udati u nekoj skroz uskoj, čipkastoj i pomalo retro vjenčanici, haha. Žene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja znam da sam uvijek voljela takve kakve si opisala a skoro sam otkrila da postoji naziv za njih - mermaid model, ili ti ga sirenice :D Nisam ni ja za one puff vjencanice :D previse mi, nesto mislim da se na slikanju pola mladozenje ne bi vidjelo od nje :D

      Izbriši
  3. Ne mogu da izaberem koja mi se najvise svidja, jer obozavam ove romanticne, cipkaste vencanice. Tako su nezne i zenstvene...predivno! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Iju, videh slike i krenuh da čestitam, a onda pročitah uvod :D Ima zaista prelepih venčanica, ali ti i ja definitivno gledamo sasvim drugi model haljine, meni nijedna od ovih uskih/sirenastih ne bi stajala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su sve prekrasne!! Pogotovo ove romantične, sa čipkom :)
    Btw, u La Perle Split) više nikada ne ulazim, moju su vjenčanicu zamijenili tri dana prije vjenčanja i morala sam se boriti da mi daju onu koju sam zakaparala. Kao da već dovoljno nisi nervozan i kao da već nemaš dovoljno toga na pameti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas :S ne mogu da vjerujem da su to uradili ... neprofesionalno skroz!

      Izbriši
    2. Totalno neprofesionalno :( Ali, srećom, sve je dobro završilo :)

      Izbriši
  6. I meni se sviđaju ove sa čipkom, posebno red 3 i 14. Udala sam se (nažalost :-D, tako da sam završila s venčanicama. Mogla bih da uradim neki amaterski editorijal za blog kad mi već čami u ormaru (čim otopli).
    Da se ponovo udajem, verovatno bih izabrala neku bež čipkastu (kao da me neko pita)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnja je isto u tom rangu :) vaziiiiii napravi, ja bih da vidim kakva je tvoja :))

      Izbriši
  7. I love your Blog!!!!So cute!

    Follow me! 7 Sunshine
    http://7sunshineblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, prekrasne su! Luda sam za čipkom. Ja već znam kako bi moja jednog dana trebala izgledati, kao je ikad igdje nađem :D
    Ali trebala bi da bude neke prljavo bijele boje, čipkana, naravno, uska u grudima, tj u gornjem dijelu tijela, a da se blago širi i svom težinom pada. Ne kao one ogromne, princess vjenčanice, nego mnogo profinjenije. :)
    Ma nešto retro, zapravo, bi bilo super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto poput ove sa slike broj 10. :D

      Izbriši
    2. Da, bas tako sam i zamisljala po tvom opisu :)

      Izbriši
  9. ja ne volim vjenčanice koje se vuku po podu, koje imaju dekolte, ili otvorena leđa. sviđa mi se nešto a la kate middleton ali da se ne vuče po podu. i da ne bude bijela, nego neke nude bež boje. znam da nije vjenčanica, al ja bih je nosila na svoje vjenčanje...

    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526801_334850416625626_486427846_n.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da i ovakve haljine sve vise ulaze u rang vjencanica. Npr ove Zuhair Murad :)

      http://redcfa.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/01/Jennifer-Lopez-In-Zuhair-Murad-2013-Golden-Globe-Awards.jpg

      http://www.fashionisingpictures.net/runway/zuhair-murad-haute-couture-spring-2013-pfw47.jpg

      http://tommybeautypro.files.wordpress.com/2013/01/zuhair-murad-ss-2013-couture.jpg

      Izbriši
  10. Ona prva s otvorenim leđima izgleda kao iz neke bajke. Ne udajem se još deset godina ako mene pitaš, ali lijepo je maštati :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni se najvise svidjaju 8 i 9 odozgo na dole, posebno 8 jer je bez naramenica, i zgodnija za obuci grudnjak od 9. Ja sam se vec jednom udavala(i razvela) i imala sam predivnu vjencanicu princess kroja, sa korzetom bez naramenica, opsivenim sa gomilom kristalica i bisera,i predivnim pertlanjem pozadi a suknja tj. donji dio je bio vrlo jednostavan bez ikakvih ukrasa, samo materijal koji pada.E,sad, kako kod nas bas nije obicaj kad se vec jednom udajes(posebno ako je bilo i u crkvi)i imas veliku svadbu, opet pravit svadbu i pojavit se u vjencanici, tu pricu sam zavrsila. Ali kad se ponovo budem udavala svakako ce biti proslava za uzi krug i udacu se u nekoj bijeloj/ bez haljini,ali vise seksi, mozda nekoj modernoj korzet haljini, pripijenoj do koljena sa cipkom i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zamislila sam sve u glavi kako si slikovito docarala :D i svidja mi se ta opcija za buduce vjencanje :)

      Izbriši
  12. Prva je divna... Ja sam vise ljubitelj haljina sa punom suknjom. A la princess look :)
    Mada su i ove sve prelepe....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja nesto ne volim te princess, kod koga god na slikama gledam to kad se slikaju sa zvanicama a i sa mladozenjom, kao da su svi skriveni iza te suknje. :))
      A i visoka sam pa mislim da bi na moju gradju najvise pristajala ova mermaid.

      Izbriši
  13. Slike 8,9,10,11.Udala bi se samo da pronosam takve haljine haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas :D dodje mi da idem po salonima i isprobavam :)))

      Izbriši
  14. Meni se najvise dopada 7 i 11, mada su sve lepe svaka na svoj nacin :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lipe su vjenčanice, ja ih volin gledat, ali sebe nisan nikad mogla zamislit u niti jednoj, pa se nisan ni udala u vjenčanici.
    Mislim...haljinu san imala, ali vjenčanicu ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najvaznije je taj dan nositi nesto u cemu se lijepo osjecamo tako da ako si se ti odlucila za haljinu i ako si u njoj bila opustena onda nije moglo bit boljeg izbora od toga :)

      Izbriši
  16. Ja sam više za princess haljine, velikeee, pufnaste, glitteraste ...a grrh :D vjenčanicu znam kakvu ću, fali mi mladoženja :P

    E jedino što ću na tu veliku, pufnastu, što kaže moja drugarica kilometar tila zaliven kantom šljokica, upotpuniti bijelim, isto tako šljokičastim starkama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tiha su mi patnja Pnina Tornai vjenčanice, Dior i Versace glittera i prejerivanja <3

      Morala sam ti doći pokazati ovo
      http://img2.bdbphotos.com/images/orig/u/1/u13cpwakeya4awe3.jpg
      i ovo
      http://pics.boards.weddingbee.com/136462.Pnina-Tornai-Ball-Gown-5165-RRR-White-.jpg.resize

      i ovo
      http://107.21.226.138/dresses/media/BAhbB1sHOgZmSSIyMjAxMi8xMS8wNi8xN18yN181Nl84MV9TUzEzRExSX1Rvcm5haV8yMzMuanBnBjoGRVRbCDoGcDoKdGh1bWJJIgwzNjB4NDUwBjsGRg/SS13DLR_Tornai_233.jpg

      i ovo http://www.365dresses.org/bmz_cache/3/3a81953bdf7117b946a57e6122e13f51.image.466x700.jpg
      Hahhaha :D i sve su Pnina <3

      Izbriši
    2. Ova prva nesto nece da se otvori, pise forbiden :D

      Vidim da nisam jedina sto sanjari o savrsenoj vjencanici :D hajd, cure... sta ces :D

      Izbriši
  17. Uuu diiivan izvor. Obozavam mermaid haljine.. :)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasne haljine!! Jednog dana, kad i ako ću se udavati, ću se dobro namučiti u odabiru. Ove su sve prekrasne a opet bih htjela biti princeza taj dan, kad bih inače imala priliku nositi pufnastu haljinu? A opet su mi te pufnaste so old i svi ih imaju. Tako da, dobro da se ne udajem skoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah joj ti bas nisi ni blizu odluke hehehe :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...