Essence olovka za obrve

Quick post :)

Samo da prijavim da sam kupila olovku za obrve. Dosad sam za popunjavanje obrva koristila sjenilo i kosi kist ali sad vidim koja je razlika izmedju sjenila i nečega što je zapravo namijenjeno upravo za to - olovke za obrve :)




Nijansa koju sam ja uzela je blonde 04. Vidjela sam još dvije. Obje su tamnije od ove. Iako sam prirodno smeđa, ova nijansa mi više odgovara nego bilo koja tamnija, ne želim da mi se obrve baš toliko ističu nego samo da mi naprave koliko-toliko proporcionalan izgled lica.
Za razliku od sjenila, ne razmazuje se, logično :) Možete prstom prelaziti preko nacrtanog dijela ali linija se neće pomjeriti s mjesta, možda samo izblijediti ali nikako otići sa strane. Kosta samo neke tri markice tako da se to usput na putu do kase može naći u vašoj korpici :)

Evo kako izgleda nijansa na prirodnoj svjetlosti.


Šta vi koristite za popunjavanje obrva? I koju pincetu preporučujete? Moja se poprilično utupila već :)


You may also like

24 komentara:

  1. Ja koristim Essence Brow set i nisam baš oduševljena. Nikada nisam koristila olovku za popunjavanje, nekako me strah da će mi obrve izgledati previše voskasto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi, pokusaj sa ovom skroz svijetlom, i ja sam se iznenadila .. ja doduse popunim samo unutrasnje dijelove jer su mi tu rijedje obrve, i skroz fino izgleda :) a lice puno proporcionalnije. Gdje mi je to bilo u srednjoj kad sam pretjerala sa cupkanjem? :))

      Izbriši
    2. Mislim da smo sve krive po pitanju preterano očupanih obrva. :)

      Izbriši
    3. Ali ja ih nisam pretjerano stanjila nego ovaj dio unutrasnji mi je bio vise pocupan, izgledalo mi je ko da su mi oci vise rasirene nego sto jesu. Sto je jos gore, desna je bila vise od lijeve hahahaha :D Na slikama sebi sad djelujem kao da mi je jedno oko tuznije i vise zabrinuto od drugog. Srecom pa tih slika nema puno u javnosti :D

      Izbriši
  2. Ne koristim ništa. Imala sam jednu olovku za obrve u životu, ali nisam znala šta da radim s njom. Žao mi je što nemam strpljenja da naučim da je koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo kupila i nanijela :) nema tu neke prakse, ja imam svoje obrve, samo sam ih malo popunila :) Ova nijansa je super za to ako neces previse da se istice nego samo malcice da ih ispuni gdje su rijetke.

      Izbriši
  3. Moja omiljena olovka, jel znaš da je teta na pijaci prodaje za cijelu 1 km? ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoooj otkad ja nisam posjetila te tete :)) cega sam sve kod njih znala uzet. Bas moram! Neka si me napomenula, mozda odem cak sutra :)

      Izbriši
  4. O pa cestitam na prvoj olovci :) Ja sam muku mucila sa pronalazenjem odgovarajuce boje za senke i olovke za obrve, obicno previse vuku na braon, a meni treba sivkasti ton, zato mi Essence set ne odgovara. Sada imam svoju dragu Artdeco olovku broj 6, a imam i najnoviji Sephorin set senki, savrsene su nijanse, a tu je i vosak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh hvala, bas sam jako zadovoljna i iznenadilo me sto mi od prve odgovara boja i sve, bas fino samo malo dodam da mi obrve izgledaju priblizno isto :) Htjela bih probat te setove za obrve sa voskom.

      Izbriši
  5. Ja ovu olovku koristim već duže vrijeme. Ne ovu nijansu, malo tamniju :) I moram ti reći da sam baš zadovoljna. TAkođe imam od Essence-a i sjenilo za obrve u dvije nijanse. Njega češće koristim od olovke, jer sam nekako navikla na njega. Istina je da je olovka bolje jer se ne razmazuje, ali navika je čudo. Što se tiče pincete, iskreno nemam neki pametan predlog. MAda sam vidjela među Avonovim stvarima jednu koja se činila ok, ali je nisam koristila. Moja još radi :)

    Veliki poljubac :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dosad sjenilo, ali prebacujem naviku na ovo, bas mi se jako svidja :) Sad krece potraga za dobrom, jakom i ostrom pincetom. Poljubac nazad :*

      Izbriši
  6. Čula sam za Essence olovke za obrve, frendica ju hvali na sva usta, a ja je još nisam kupila :( Izgleda da moram nabaviti jednu :)
    Inače koristim i sjenila i olovke za obrve, moj favorit do sada je Kanebo Sensai olovka, ta se drži cijeli dan - super je što ne moraš kupovati cijelu olovku kada je potrošiš već samo refil koji je duplo jeftiniji:)
    Uvijek sam u potrazi za novim stvarima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ti se isplati kupiti da isprobas pa makar i propalo, nije neka investicija. Meni se pokazala kao dobra. Najbolje je cini mi se kupiti ovu boju, pa nadogradjivat malo ako si tamnija jer kad je malo jace pritisnem bude tamnija. Osim ako si crna heh, tad definitivno kupi tamniju :) Ja sam najobicnija smedja a i obrve su mi tamnije ali eto ova godi :)

      Izbriši
    2. haha, nisam crna, nešto između smeđe i svijetlo smeđe. Olovka je već na wish listi od tvog posta :)

      Izbriši
    3. Da nadopunim svoj komentar - ne znam zašto mi je trebalo TOLIKO DUGO da ju kupim, ali sam ju jučer kupila i savršena je! Taman nijansa za mene i najbolja olovka koju sam do sada imala za smiješnih 13,99 kn. :)

      Izbriši
    4. Joj bas mi je drago da ti odgovara s obzirom da sam ti je toliko nahvalila :D bas - za smijesnih ... :)) I meni je nijansa odlicna!

      Izbriši
  7. Koristila sam tu olovku, samo u tamnijoj nijansi :) Godinama sam bila vjerna samo olovkama, ali meni su sjenila zapravo postala puno bolja kad sam ih isprobala. Ali dobro, ukusi se razlikuju :) Trenutno imam MUA set, a pinceta je iz Avona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam jednostavno koristila sjenilo nedovoljno dobre kvalitete pretpostavljam ali sluzili su svrsi dok nisam kupila olovku :) sad mi je aktuelna ona .. Moram nac tu pincetu iz avona ako je bas dobra?

      Izbriši
  8. Iz Avona olovka za obrve, nije skupa, a jako mi se svidjela. Ima takođe jako dobar češljić, dosta bolji od ove. Preporučujem. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Cim zavrsim s ovom pogledat cu,hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. This looks like a great product but I use powder for my brows. I think it gives me a more natural look and there are so many more shades than I can find in pencil form :D.

    www.101FashionStreet.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Deluje super ova olovka... Mada meni bi vise odgovarala neka sivkasta :/
    Mada moram priznati da uglavnom koristim senke za obrve, vise mi se svidja efekat, nekako je neznije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije sam i ja sjenkama ali mislim da mi se brze razmrljaju ili samo ispare :)) I ja sam vise ka sivkastom ali stvarno mi ova odgovara, trebala sam slikati na ocima :/

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...