Favoriti januar/februar

Ne mogu da se ogranicim na jedan mjesec jer tu je negdje svo to koristenje. S obzirom da su mi zadnji favoriti bili 6.1., neka ovi budu nastavak na njih :)

Sto se preparative tice, o cemu sam vec pisala ovdje. tu su La roche posay pjenasti gel za ciscenje lica i La roche posay Effaclar duo. Koristim ih vec mjesec dana i nastavit cu. Nije mi apsolutno cisto lice a i svejedno za sve promjene treba cekati oko 3 mjeseca pa tako cu i ja. Lice je u svakom slucaju mirnije nego sto je bilo, nadam se da ce tako i ostati do ljeta kad ce mi se i ove sporoblijedece flekice nestat. Jedina brzinska promjena koju sam primjetila jeste da mi se lice ne masti vise toliko a to je pretpostavljam zbog Effaclar duo kreme koja mi bas vidljivo suzi pore i zagladi kozu. Gel dosta isusi lice pa njega koristim sa pauzicama. Ili navece gel a ujutro Oriflame micelarnu ili sapun od maka i cimeta.
Pored toga koristim jos Cadeavera piling, ponekad klindamicin losion, Balea 3u1 piling/masku sa vocnim kiselinama i benzaknen gel kad se pojavi akna da je bukvalno ubije :)
EDIT: Post sam pripremila prije nego sam uzela Bioderminu micelarnu pa samo jos da dodam da i nju koristim za sveee :) skidanje sminke, ciscenje lica a i hidrataciju ako osjetim zatezanje nakon La roche posay gela.Maskaru skidam garnier malim zelenim skidacem :)




 Sto se makeup-a tice, on je vecinom isti osim sto se sad pokusavam vise truditi da koristim sjenila :)
Kao podlogu koristim Effaclar duo, nakon toga Vichy dermablend o kojem sam govorila ovdje :) .
Setujem Rimmel stay matte puderom u kamenu u Transparent nijansi. Koristim Max factor bronzer, Burjois rumenilo, Rimmel tus za oci, maskare kombinujem jer jos nemam omiljenu a na ocima su mi obicno neka neutralna i smedja sjenila. Ruz koji najcesce stavim, obavezno preko balzama, je Maybelline sweet pink. Novo otkrice mi je Essence olovka za obrve koju definitivno preporucujem, a pisala sam o njoj ranije ovdje.


Moj omiljeni parfem je ostao Chloe love <3 :) Ostale parfeme sam stavila na pauzu jer su mi nekako skroz ljetni ili proljetni osim D&G The one ali njega samo ponekad stavim jer mi je jak. Lak koji sam najcesce imala na noktima je Loreal color riche rebel blue.


Krema za ruke koja mi je oporavila kozu nakon suhog perioda je Cera di cupra, a kozu tijela Bubchen baby ulje. S obzirom da ono nema nikakav poseban miris, kad se malo upije, namazem i I love vannila and ice cream losion za tijelo :)


Najcesce sam nosila svoju veliku Asos pismo torbu, ususkavala se u pernatu Zara jaknu, i nimalo uzivala u zimi.


                                                


You may also like

24 komentara:

  1. Tašnica mi se baš sviđa! :D Da li je ''I love...'' losion hidratantan ili ga samo koristiš radi mirisa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tasnici kuću mogu da ponesem :D Ne mogu bas da tvrdim da je jako hidratantan. Ako nemas nekih vecih problema sa suhocom koze onda ce ti biti sasvim dovoljan. Ali ako ti je suha koza ne vjerujem da ce ispuniti ocekivanja. Ja sam imala sad period kad mi se koza osusila pa sam ga kombinovala sa baby uljem, prije toga bio mi je ok.

      Izbriši
    2. Hahaha, ženska torba je rupa bez dna. Ipak ću probati nešto drugo od tog brenda... :*

      Izbriši
    3. Nema sta ne ide sa mnom, posebno kad ovu ponesem :D

      Izbriši
  2. Ima ovde puno divnih stvari :))
    Samo da ti prijavim da posle dvomesecnog koriscenja Avene K gela fleke ubrzano nestaju..valjda mu je trebala cesca upotreba od 2 puta nedeljno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2 mjeseca je previse za cekati s obzirom da mi crvena flekica od akne nestane za mjesec dana sama od sebe :D

      Izbriši
  3. Puno divnih stvari kod tebe, a ja uvijek volim pogledati tuđe favorite :) Chloe love i signature - dva najljepša parfema koja sam pomirisala u zadnje vrijeme :) Imam D&G The one (i Rose the one) i baš su mi onako malo jači, ja ih koristim na jesen :) Jako mi se dopada torbica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam the one obicni, i meni je malo jaci i dovoljan je jedan spric-spric a osjeti se puno i dugo. Hvala :) torbica je za sve i svasta :D

      Izbriši
  4. e baš mi je drago što ti je lice u boljem stanju, držim palčeve da LRP odradi posao do kraja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kuc kuc, samo nek ne ide na gore, izgurat cu do ljeta :D

      Izbriši
  5. E mene zanima kako izgleda da tvoja Zara jaknaaaaaaa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto bas to samo ne bil kontrirala? :D Velika pernata prljavo bijela sa kapuljacom i ima da se veze oko struka a ide do ispod guze :D

      Izbriši
  6. Chloe :D:D:D omiljeni parfem :D:D:D a zaintrigirala si me sa ovim bezaknen gelom ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooj nemoj ti benzaknen :D ako ti je Duo bio jak, gdje ces ovo stavljat? :D Ovo samo za jako izdrzljive :D

      Izbriši
  7. Imam isto Bourjois rumenilo :) predivna mi je ta torbica sa Asosa. I ja jedva čekam ljeto, ali vani i dalje snijeg :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tuga me uhvati kad pogledam kroz prozor :/

      Izbriši
  8. Super favoriti!
    Citala sam citam i dalje toliko dobrih stvari o LRP effaclar duo, moram ga nekad probati :D
    Nisam videla bezaknen (kako se vec pise :)) ovde u Beogradu, a volela bih da ga probam za ciljano uklanjanje bubuljica..
    Drago mi je sto situacija sa licem ide na bolje :)
    Preslatko mi je rumenilo, i volela bih da procitam recenziju o Vichyjevom puderu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora i kod vas da bude samo je pod drugim nazivom, trazi samo kremu sa benzoil peroksidom. Mozda je kod vas aknefug oxid wash, ili je u Hrvatskoj, nisam sigurna.

      A za puder sam ostavila put do linka gore gdje pise za njega pa na rijec OVDJE :) pa pogledaj... Meni je odlican, kupujem ga i preporucujem svima :)

      Izbriši
    2. http://noisettecorner.blogspot.com/2012/12/vichy-dermablend.html

      Izbriši
    3. E hvala, ne znam kako nisam primatila, sad cu procitati.

      Kod nas ima aknefug oxid wash i imam ga, ali suspenziju, ne znam da li postoji u vidu kreme, ali provericu :)

      Izbriši
    4. Trebalo bi da bude, nemoj po nazivu trazit nego tako po sastavu :)

      Izbriši
  9. Chloe <3 I ja jedva cekam leto, ne mogu vise ovaj sneg :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas! Ne izlazi mi se iz kuce kad je ovako :( a moram!

      Izbriši
  10. wow! that's a whole lot of cool beauty products! xx A.
    http://allegrabj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...