Instapost #3

                                             What(WHO)makes me happy during the winter
                                          
                                                          Nails time with my little friend
                                                          Carries diaries - Candace Bushnell
                                                               #bowling @osijek
                               Najljepsi kolac na svijetu - Strauss kocka - Lounge bar Waldinger @Osijek
                                                           Smile! ..it's almost spring :)
                                                    ...koja po redu tura supica ove zime :(
                                                                       my pillow :)
                                                          Najbolji snack :D keks i mlijeko <3


Mojih novih 10 bits&pieces sa instagrama :)


You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Hihi, preslatke fotkice! Jel pratis Carrie Diaries? Ja sam pocela da gledam, ali nesto mislim da nece dugo potrajati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim, iako je previse tinejdzerska ali kad sam krenula, nastavljam :) I ja mislim da nece bas neki ogromni uspjeh dozivjet i snimat se u vise sezona.
      U nedostatku neke serije koja ce me odusevit, ovu pustim sebi svakog utorka ili srijede, kad stignem. :*

      Izbriši
  2. Sjajan post...a onaj kolač zaista iszgleda kao najbolji na svijetu ;).

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Supica <3 Ja ovih dana Plazmu sa ukusom lesnika i mleko satiremmm :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post ;) Čitala sam knjigu o Carriinim dnevnicima, ali seriju još nisam pogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Šibni mi na mail gdje gledaš Carrie :D


    maya_pixy@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Znači, svaki put kad idem u Os u Portanovu, planiram otući u Waldinger i zaboravim na kraju. I sad sam gladna. A seriju i ja gledam i čitala sam knjigu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala bi otic u Waldinger samo radi ovog kolaca :))

      Izbriši
  7. Pa dobro zasto mi to radis. Prvo mi pokazes kolac, a onda spominjes i keks i mlijeko? :-)
    Znas li ti da je sad 1.10 i da ja sad iz ovih stopa moram ici umrviti Zlatka keks u mlijeko, a osvanuci garant kilu deblja:-)
    I gdje su tebi gfc pratioci, faceboook, gdje ti je to sve nestalo sa bloga ili samo ja ne vidim?

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...