New in zadnjih sedmica :)

Malo novih stvarčica usputne kupovine za poboljšanje mog raspoloženja tokom zime... nema ništa bolje! Krenula sam i da malo treniram, bilo je u planu i ranije ali mi je ona alergija poremetila sve..Nema veze, krećem ponovo.


Nove, veoma jeftine četke za moju kosu. Ovnak professional iz CM-a česalj za raščešljavanje i široka četka. Oko 5KM  zajedno. Česalj je 1,40 a četka oko 3,50 cini mi se. Trenutno su im neke četke snižene.


 Nesto za moje noktiće :) Smrdi užasno, tj. kao klasični skidac laka s noktiju ali ja sam navikla na onaj Essence sa kokosom pa mi je svaki drugi grozan. Zato sreca njegova pa je jako praktican s obzirom da na vrhu ima pumpicu pa samo na nju prislonite vaticu i "ispumpate" sebi koliko zelite acetona. Kosta 3KM.


Jos nesto za moje noktice, Eveline lakovi za nokte - jedan lak sam kupila u dm-u pa produzila u cm i ovaj drugi neutralni vidjela pored kase i kupim i njega :$ Znaaaaaam ja zasto vi stavljate te sitne stvarcice kraj kase, ali nazalost ni to ne mora znacit da im mogu odoliti. -.-
Ovakve trepavice sam trazila jer sam nekako uvjerena da ce mi biti lakse nanijeti njih nego one kompletne :) Nemam mirnu ruku i nemam mirno oko. Ako uspijem umirit ruku onda oko nesto trza :)) Ove Catrice su u tri razlicite velicine, ima malo ljepilo iza pa cu pokusati. Ako se dobro sjecam, bile su 5,80KM u cm-u.


Essence (prejeftini) kist za nanosenje sjenila. Pojma nemam kakav je, ali vjerovatno ste dosad upoznate da sam jako losa u nanosenju bilo cega na svoje oci pa tako da ga ne mogu uporediti ni s nekim drugim jer to ne radim cesto pa nisam ulagala ni u jedan drugi. Nadam se da ce me dobro posluziti za moju poduku nanosenja sjenila :D pomocu tutoriala na youtube i vasih tutoriala. Kosta 2,80KM. Na noktima na slici mi je Eveline lak sa prethodne slike.


Essence bijeli kajal i Oriflame pure skin hide&treat sa salicilnom kiselinom. Pa sad da mi prekriva i ne prekriva. Ali stavim ga ispod pudera ako imam neke bubuljice da mi prvo ide ta salicilna pa puder. Mozda zalijeci, ko zna :)


Koza mi se bas isusila u zadnje vrijeme, posebno onu sedmicu kozne alergije kad se nisam usudila mazati nista po njoj da ne bih pogorsala stanje nekim sastojkom. Tako da sam sad uzela nesto sto znam da ce mi 100% oporaviti kozu. Koristila sam prije Johnsons ulje i Becutan ulje, pa sam se ovaj put odlucila za Bubchen (sa umlautom :D). Vec vidim da mi se kozi vraca gipkost :)) Kosta oko 4,20 u dm-u.


 Koza ruku mi se takodjer osusila pa sam morala da uzmem neku masniju kremu za razliku ovih obicnih koje imam a samo sluze da fino mirisu :)) Ova Cera di Cupra mi je bas super, sadrzi pcelinji vosak i ulja,brzo se upije i ne ostavlja mastan trag a koza ostane bas njezna. Bila je oko 3,50KM.


Oooonda sam ponovo otisla u Osijek ... :) Napokon sam nabavila Bioderma micelarnu :) Tek sam pocela da je koristim ali odgovara itekako :) Uzela sam pakovanje od 500ml za 95kn, jer se tako na vecu kolicinu bolje prodje. Mislim da nema potrebe da pisem vise jer ste sve vec dosta upoznate s njom, na vase "nagovore" sam i kupila.


Kupila sam i dzemper u Bershki za 49kn :o i Sakoic u Anne christine za 59kn. Oboje po jedno ostalo i oboje u mom broju, oboje protkani sparkly koncem - ne znam koliko se vidi na slici.. a ja nisam vjerovala da sam tako sretna. Moja nafaka, sto bi se reklo ... :)

To je otprilike to! Kao i uvijek, nadam se da ste se i vi potrosile so I can feel better about myself :D ..da nisam jedina! 


You may also like

Broj komentara: 40:

  1. E bas javi da li si uspela da stavis ove pojedinacne trepavice. Ja sam ih kupila ali nema sanse da se zalepe i da se lepo fiksiraju. Ja one cele inace lepo stavljam ali sam htela da probam ove pojedinacne kao blazu varijantu da ih nosim cesce. Ali sanse nema da se lepo nameste. Ako uspes javi kako si uspela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posto sam post napisala prije vikenda evo mogu i da ti odgovorim :D Stavljala sam ih u petak ali nisam pretjerivala. Stavila sam po tri na svako oko, i to od svake velicine po jednu. Onu najvecu sam stavila u krajnji dio oka s vanjske strane, pa srednju, pa najmanju. Zalijepile su se odmah. Malo sam samo vrh umocila u ljepilo i drzala bukvalno nekih 5 sekundi i ostale su na mjestu. Samo ih naravno trebas okrenuti u pravom smjeru :D Vec iduce minute sam krenula da nanosim maskaru i nisu se ni pomjerile. Izgledalo je taman dovoljno dodanih trepavica, jer nisam htjela nesto WOW previse nego samo malo da poveca postojece iako su moje poprilicno duge. Navece sam ih samo odlijepila i bacila ali mogu se cak ponovo iskoristit sto cu sljedeci put da uradim. Sad mi se nije dalo spremat ih jer sam kasno dosla.

      Izbriši
  2. Ooo, lijepa kupovina :) Posebno me nasmijao ovaj zadnji komentar "so I can feel better" ha ha :) Draga, trošimo mi svakodnevno, samo toga ponekada nismo svjesni, ne trebaš osjećati grižnju savjesti :) Koliko sam puta rekla da mi je ove zime novčanik pod ključem? A svako malo nešto naručim s ebaya ili odem do dm.-a :)

    Btw, imam isti ovaj češalj za kosu na prvoj fotki, onaj plosnati i super mi je :)
    Ove Catrice umjetne trpavice sam htjela kuptiti, ali onda mi je rodica (s kojom se često nađem pa u hodu recenziramo proizvode) rekla da su dobre, ali da se namučila dok ih je stavila, svaku posebno (na kraju sam zbog nedostatka strpljenja odustala od njihove kupnje). Nadam se da imaš strpljenja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo bas sam gore odgovorila, nisu mi nimalo problem napravile, ni pri stavljanju ni skidanju. Zacas su se zalijepile i dobro je izgledalo, naravno posebno s maskarom preko :)

      Ah volim cut kad svi trose :D ja se bas grizem, mada sam u Osijeku predobro prosla! Ali nakupi se tih sitnica :)))

      Izbriši
    2. To je super, možda ih na kraju i ja kupim pa da sama isprobam kako stoje :)

      Izbriši
    3. Ne kostaju puno za testiranje, i ja sam zato uzela a ispostavise se dobre :)

      Izbriši
  3. Ja sam bila dobra pa sam samo "neophodnosti" kupovala..i jednu suknju koja nije bila neophodna ali mi se bas dopala :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Na osnovu onog što viđam po blogovima, vi u BiH imate mnooogo bolji izbor u DM-u nego mi i uvek kupite nešto što onda poželim i ja. I meni sve treba, haha.
    Vidim da sam našla nekog ko, kao i ja, ima nemirnu ruku i nema strpljenja za šminkanje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja evo tek nakon ovih blogova pokusavam da se natjeram na sminkanje ociju ali ne zna se sta je gore, nemirna ruka ili nemirno oko :D Vazi, javim ti, nadam se da ce brzo stic, jedva cekam ako ces iskreno :))

      Izbriši
  5. Da ne zaboravim, poslala sam ti onaj giveaway preporučeno, nadam se da ga neće previše istumbati na carini. Javi kad ti stigne da znam da je sve ok!

    OdgovoriIzbriši
  6. Essence cetka za senku je odlicna,ja sam odusevljena sto tako jeftina cetkica odlicno kupi senku i isto tako je i nanosi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam priliku u medjuvremenu da je isprobam i nije losa ali opet kazem ja nemam s cim uporedit pa... :D ali meni je skroz ok :)

      Izbriši
  7. Ja imam sve essence cetkice za oci i super su za cenu koju imaju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. meni je ova essence plosnata užasna :( dok su mi one za smoky eyes koje meni više služe kao pencil brush super. ali to je i do mene malo jer sam se razmazila sa sigmom i MAC-om. mogu ti preporučiti Ovnak kistove, plosnati i kosi, meni jedni od najboljih na planeti. a koštaju 1.80KM, ili 2KM nisam sigurna. ovih plosnatih ovnakovih imam bar petnestak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat cu pogledat malo bolje te ovnakove onda jer sam jednom gledala onu kao kabuki njihovu i krisom izvadila dok me nisu gledale prodavacice da opipam jel mekana i uzas mi nesto bila pa vise nisam htjela gledat ostalo :/

      Izbriši
  9. Mmmmmmmm.... Lijepo si šopingirala,a i ja s tobom pasem oči, a nisam potrošila ni kune ;)... Onaj odstranjivač laka sam i sama kupila, ali ne i probala. I mene je privuklo pakiranje...

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Fino si ti kupovala :) Lep mi je taj sakoic i stvarno jeftin.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prejeftin..a bio 379kn. Trazila sam felere ali ih nema,bas sam se usrecila hehe.

      Izbriši
  11. Imam essence kist i baš sam kupila isti odstranjivač laka :) Lijepo si se ti nakupovala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jesam, ali nije sve u istom danu hehe :)) nakupljala par sedmica :D

      Izbriši
  12. Dodat ću te u svoju listu blogova, ne koristim baš google + ;) Btw, sviđa mi se taj kist, i cijena a čini mi se da je i dobar. I baš dobar shopping :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, i ja tako radim. A imala sam priliku da koristim kist i skroz mi je ok :))

      Izbriši
  13. Bankrotiraćeš :P i mrzim te zbog Bioderme :( ja ne znam samo kako ja to u Austriji i ne potraži ?! Svašta ... ja našla magičnu formulu za lice ( bila ona magična ili ne ) tako da se, Bogu hvala, ona potkožna čudovita ne pojavljuju, neki sitni komedončići al' ih uspješno rješavam :D


    Kistom vjerujem da si zadovoljna, za te pare je prefenomenalan ! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi vidi Maja ziva haha. Hajd ne bi te ubilo da kazes tu magicnu formulu :)))

      Izbriši
  14. Opet ja :) Mozes li mi, molim te reci ima li slucajno neka apoteka u Tuzli testere za Vichy pudere, voljela bih probati Dermablend, ali se bojim kupiti bez testera ili bar da isprobam na ruci jer su meni neki puderi i najsvjetlijih nijansi tamni :)Bila sam u par apoteka i nigdje nema testera ni za Vichy ni za Avene pudere. Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi :( skroz su losi, vjecno se zalim na to sto su skrti sa testerima :/ Ja sam ostavila recenziju za Vichy dermablend, ne znam jesi li vidjela, kod mene je 25nude. Svjetla sam al ga uspijem iznijet citavu zimu, ipak je za nijansu tamniji nego sto meni treba.
      http://missundaztoodslittlethings.blogspot.com/2013/01/vichy-dermablend-15-opal.html

      Evo ti kod Maje recenzija za svjetliju pa mozda ti ona odgovara, ne mozes bit svjetlija od toga :))
      Za Avene ne znam sto se tecnih pudera tice, imam jedan kompaktni ali on mi vise sluzi kao korektor zbog teksture.

      Valjda sam pomogla :)

      Izbriši
    2. Citala sam tvoju recenziju za puder pa me zainteresovao :) Meni rijetko koji puder u najsvjetlijoj nijansi odgovara. A ako i uspijem naci nijansu, onda mu je prekrivanje uzasno. A ja sam danas skontala kad sam pregledala tvoje stare postove da ja tebe znam iz vidjenja jer smo isle u srednju skolu zajedno. Inace nikad ne komentarisem po blogovima niti bilo koga sta pitam, jedino sam tebe pitala i ispade da smo poznanice pa mi drago :)Hvala ti jos jednom, pogledacu recenziju.

      Izbriši
    3. Meni ovaj super prekriva ali na neke oziljke samo utapkam jos malo, ali razlika od drugih pudera jest sto mi nakon ovog ne ostane drugacija boja kad dva sloja na jedno mjesto stavim.

      A jesmo li? Ista generacija? da te nadjem u almanahu heheh :)

      Izbriši
  15. Ma ja se dvoumim izmedju kompaktnog Avene pudera i ovog Dermablend, s tim sto sam Avene imala priliku probati na licu i on mi kol'ko tol'ko odgovara. Zato bih voljela da isprobam i Dermablend da ne kupujem na srecu. A nemoj, molim te samo potezati za almanahom, grozim se svoje slike u njemu :) Uglavnom, hvala ti i ja cu tebe opet pitati kad me bude nesto zanimalo jer si iz Tuzle pa mi je lakse tako, odmah znam sta je gdje dostupno, a sta ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam stvarno, bas su losi sto se testera tice, ja nikad nisam mogla isprobat tako :S idi u ibn sina i reci da si jako zainteresovana za kupovinu samo se dvoumis oko nijanse, nek je izvuku odakle god. Imas i na slatini i na brcanskoj u super bloku cure iz nase generacije pa nadam se da ce ti jedna pomoci.
      A ako jesi u mom almanahu ima da te iskopam, da znam s kim pricam barem :) ili me nadji na fb pa slobodno pitaj kad god sta treba, i ja sam poprilicno dosadna svima kad trebam nesto za lice da kupim i da se odlucim :)

      Izbriši
    2. Pitala sam ja u tim apotekama, imam dvije drugarice u tim apotekama, ali nemaju testere. Moj dragi :) je predstavnik za Avene tako da ja imam sve testere, samo nemam za pudere jer za Avene pudere nema testera, prije je valjda bilo, sad nema :( Drago mi je onda ako te mogu pitati i ubuduce, nisam na Facebook-u pa cu te ovdje ispitivati :)

      Izbriši
    3. I ja mislim da je prije bilo od Avene jer mi je moja dermatologinja, ako sam dobro rekla :D, rekla da trazim u apoteci, kaze ona je imala ali joj je nestalo, podijelila :/ i ja sam onda tako bez isprobavanja uzela ovaj kompaktni avene ali previse svijetlu nijansu. Sad ga koristim kao korektor ispod ovog Vichyja.

      Ako slucajno ides do Hrvatske, tamo su velikodusniji s testerima :)

      Ma vazi, ako mogu da pomognem, tu sam :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...