Pupa PALETTE A' PORTER

Post pravim cisto da se pohvalim da sam i ja nekad u zivotu nesto osvojila :D 

Zahvaljujuci Aleksandri sa bloga http://dressnread.blogspot.com/ koja je organizovala giveaway u cast prvog rodjendana svog bloga, osvojila sam divnu Pupinu paletu koja sadrzi 4 sjenila za oci, 4 sjajila za usne, jednu maskaru, jedno rumenilo, aplikator za nanosenje sjenila i ogledalce. Jos samo puder fali pa da bude kompletna paletica za jedno dnevno sminkanje :)
Kako sam mogla da vidim na Pupa stranici, ja sam dobila kombinaciju boja BON-TON koja je za djevojke smedje ili crne kose. Postoji jos jedna kombinacija za djevojke svjetle kose pod nazivom FASHION COLORS.
Skroz slatka, kompaktna paletica, u crvenoj boji plasticne ambalaze moze lako da se smjesti u svaki neseser.

Evo malo slicica da vam slikovito pokazem sta sadrzi :)





Jos jednom hvala Aleksandri :) <3 ...mozete pohrlit sad na njen blog jer je spominjala da je ovo prvi od mnogih giveaway-a :)


You may also like

21 komentar:

  1. Vrlo lijepo. Drago mi je da ti se jednom posrećilo.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestitam! :) Divan poklon, ali eto jedino što ja lično ne volim su kremasti i puderasti proizvodi u istoj paleti, ali konju se u zube ne gleda, tako da sve je super! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sjajeve generalno slabo koristim tako da cu samo sjenila i rumenilo ali u svakom slucaju paletica odlicna :)

      Izbriši
  3. Aaa sretnice, cestitam :-)
    I ja sam ucestvovala, ali eto meni sipak :-)
    Ja sad tek kontam, kako ja uopste nigdje da upratim kad objavljuju te rezultate, al opet redovno provjeravam mail, pa valjda bih skontala da mi neko nesto dodijeli :-)
    Nikad nisam nista dobila na nagradama,odoh sutra kupiti grebu, ne bi li me jednom sunce ogrijalo hahaha
    Svidja mi rumenilo u paletici, a i sva je slatka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je javljeno na mail hahah obavjestio bi te vec neko :D ja sam grebu kupila dan kad ce mi Aleksandra javit da sam osvojila paletu i naravno nisam nista dobila i rekla ma naravno, kad sam ja ista osvojila :) i dodjem kuci i voilaaa :))

      Izbriši
  4. Super poklon, čestitam :) Imam sličnu paleticu od PUpe koju sam dobila za rođendan, boje su zemljano-neutralne i na naslovnici mi je geisha :) Odlična paletica za put - imaš sve u jednoj paletici i ne moraš nositi tisuću proizvoda koje ti inače stoje u kupaoni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa bas je fina i kompaktna :) zato kazem samo jos neki puder fali i tu je sve za dnevno sminjanje :)

      Izbriši
  5. Cestitam na poklonu, bas mi je drago sto si ga osvojila! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo bi super i da napišeš koju rečenicu o paleti nakon što je isprobaš, možda i staviš neki look napravljen sa njom, swatcheve...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu hocu :) ovo je bio brzinski sa slikama da se pohvalim da sam osvojila nagradu :D a ujedno se i zahvalim Aleksandri :)

      Izbriši
  7. imam i ja pupa plaetu sa više sjenila a boje su indentične mojima. nikako uhvatit realne boje sjenila pa stavit na blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je tesko.. ni blic ni prirodno svjetlo ne daju pravu boju sjenila :S

      Izbriši
  8. Svaka cast na osvajanju paletice predivna je!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...