ZARA SHOE WISHLIST

Malo sanjarenja nikome nece naskoditi............................ :) 
Kick back and enjoy :)














 Ovako se osjecam.....



You may also like

Broj komentara: 29:

  1. sve su mi lijepe (ove prve posebno) samo su mi druge i treće totalno bezveze. nešto ne volim ovakav tip sandala. i da, i ja se osjećam isto ko ti :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam meni nesto pravo fino izgledaju na nozi, posebno jer je moja tanka pa taj kajsic na zglobu to navodno vizuelno prosiri jer skrati nogu :) Uglavnom... drooool :D

      Izbriši
    2. O Betmenko, Betmenko, slobodno ostavi druge i trece za moi :))
      Imam takvo stopalo da mi taj model stoji fakin dobro ..i da strcim iz mase :))))))))))))))))

      Izbriši
  2. Ah, prelepe, pogotovo mi se svidjaju baletankice sa kaisicem, kao i crvene sandalice! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prelijepe su im ove nove, da mi je makar jedne i dusa bi mi se smirila :D

      Izbriši
  3. Da ne verujes, ali nisam nikad imala cipele iz Zare, nekako mi nijedne nisu bile udobne kad sam ih probala i plus su mi cene uglavnom preterane za ono sta se dobije. Svidjaju mi se sandale sa zlatastim kaisicem, a lepe su i nude baletanke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jesam jedne cizmice proljetne koje nosim evo vec cetvrtu godinu i stvarno ne znam kako cu ih baciti :( najudobnija stvar ikad! Nosila sam ih bukvalno u svim godisnjim dobima :) zimi kad nije mokro, mada me je znala kisa uhvatit u njima i dodje mi da placem. I imam jedne sandalice od prosle godine, bež naprijed a nazad narandzaste i peta im je crna, i one su bas bas udobne, zato mislim da bi mogla ulovit jos koje... tj, dream on! :D

      Izbriši
  4. One tirkizne su mi predobree :D nemam nijedne njihove cipele, nisam iskreno ni gledala ih tamo. A najbolja mi je slika na kraju, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma moze se naci, evo ove poneke ravne nisu skupe, po oko 25-30 eura, a te tirkizne su...uh...lijepo oko srca kad vidim :D

      Izbriši
  5. ajme neznam koje su ljepse... koje ces si kupiti?

    OdgovoriIzbriši
  6. E, točno tako se i ja osjećam!! Meni su favorit druge i treće - a da li ću ih naći u prodavaonici, sumnjam. Definitivno nikome ne škodi sanjariti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Druge i trece su bas onako i povoljne, ja sam mislila jedne od njih ako se nakanim iskesirat :D Bas su mi super i nekako cini mi se da cu ih uvijek moci nosit, da su klasika :)

      Izbriši
  7. Meni su sve prelepe... Ne znam koje bih pre zelela da imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto takoooo :) bas im je super ova kolekcija!

      Izbriši
  8. Sandalice sa 6-e i 7-e slike su mi zanimljive,mada ne vjerujem da bi ih ikad nosila i da li bi mi stojale uopće.A one crvene i zelene štikle su mi drama,ali nažalost ne znam hodat` u njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seste su ravne a sedme na stiklu. Crvene i zelene bas predobre! Ja sam danas otisla u Osijek s namjerom da kupim ove crne sa metalnim dijelom na stikli ali od svih ovih koje sam stavila njih nije bilo. One su mi na stranici bile najpovoljnije a i najvise bih iskoristila ali eto..doci ce i one nekad :)))

      Izbriši
  9. Jao jao jao.. sline mi cure.. :) A sigurno još ljepše izgledaju na nozi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo.Možeš li mi, molim te samo napisati u kojoj tačno apoteci kupuješ Benzaknen, kremu protiv akni i koliko košta :) Hvala unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoju kupila u apoteci Ibn sina a bila je 7-8KM, stvarno se ne sjecam tacno ali nije 100% vise od toga :)

      Izbriši
    2. Nema na cemu, samo dobro iscitaj upute! Nemoj blizu oko ociju, zna skliznut npr dok spavas pa mozes imati problema.

      Izbriši
  11. Ma mislila sam je nanositi samo na aknu, nisam mislila na cijelo lice budući da je jaka. I hvala ti još jednom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, samo na aknu ali eto ja sam se jednom zeznula pa stavila na jednu koju sam imala negdje izmedju dvije obrve :D i to i bi...... :)

      Izbriši
  12. I meni se sviđaju one nude balerinke sa zlatnim remenčićem. Neke od njih sam već vidjela u Zari,ali ove balerinke još ne. Mislim da bi mi mogle završiti u ormaru za cipele.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam njih vidjela ali nisam samo ove druge po redu a one su mi najdraze i najklasicnije a i najjeftinije koje bih mogla uzeti. Te ravne su oko 500kn cini mi se :o Cekat cu snizenje, ako ostanu, dobro i jest hehe

      Izbriši
  13. Zara i H&M su mi omiljene radnje! Defitnitvno bih uzela sve sto si napomenula, i defitinivo izgledam kao coveculjak sa zadnje slike sad! :D
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zara mi ima malo kvalitetnije stvari od h&m-a cini mi se, posebno posebno posebno obucu! :) Dosta cipela u h&m-u mi je tako cudnog oblika i ruzni su šavovi. A i meni svaki put neko kad ostavi komentar ja ponovo pregledam sve cipele i uvijek zavrsim ko covjeculjak :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...