Christine Centenera

SRETAN 8.MART SVIM LJEPOTICAMA BLOGERKAMA :) Zelim vam puno preparative i dekorative i da vas momci tetose danas i jos 364 dana u godini ;) <3

U tom duhu jedna dama danas na mom blogu :)
Urednica australskog Harper's Bazaara, Christine Centenera je djevojka koju sam otkrila prije nekih 5-6 mjeseci. Do tad sam bila opsjednuta Miroslavom Dumom, koja mi je naravno jos uvijek predivna mala slatkica na kojoj sve odlicno stoji :) Pored njih dvije tu je jos i Olivia Palermo, mada je ona too preppy za moj ukus. Da ne pametujem, evo nekih njenih kombinacija........
Prvo slika sa Miroslavom Dumom za one koji nju ne znaju...(desno)

Evo malo Christine ...
















You may also like

Broj komentara: 14:

  1. Sretan ti Dan žena!!! Fotke su jako dobre, a žena vrlo šik. Čisto dobijem volju, želju i inspiraciju da se uredim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) nadam se da si ga lijepo provela :)

      Ma bas je sik a sve opet u jednostavnim bojama :)

      Izbriši
  2. Sretan ti 8. Mart :-)
    Slike su super, sjajne kombinacije, a i ja volim Miroslavu. Samo ja se bas ne opterecujem modom i modnim blogovima, mislim...kako bih se ja samo oblacila da mi na raspolaganju stoji tolika lova kao vecini tih vodecih modnih ikona i blogerki...auuh :-) I ovako sa prosjecnim sredstvima, mislim da imam neki svoj stil i ne podlijezem nicemu.Doduse moram priznati za odjecu trosim puuuno vise nego za sminku.Generalno muka mi je od toga sto kod nas danas, ako neko ima tu i tu torbu, tu i tu krpicu iz Zare, ovog ili onog, i to profura neka blogerka, poslije par dana eto svake cure u gradu koja iole ima love ili priliku da ode negdje kupiti te neke stvari, eto je, klon je rodjen. Meni je muka koliko u mom gradu ima cura koje bezocno kopiraju svaku stvarcicu koju ugledaju npr. kod Zorane ili Tamare (znas sigurno na koje blogerke mislim)Evo jedna se ovo dana ne vadi iz onih neonskih kapica, meni je to prosto tragikomicno, toliki nedostatak vlastitog stila, a doskora hodale u maxericama i helankama 24 h dnevno :-P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja trosim vise na odjecu nego na sminku ali otkako sam pocela citat blogove dajem bogme i na to :/ niste mi to morale uradit ali eto sta je tu je :) makar sam naucila dosta o kozi i kupujem proizvode za koje smatram da ce mi bas uradit neko poboljsanje na njoj.

      Ne pricaj nista za Zoranu .. ona i njene bose noge u martu, nabacivanje "spojivog sa nespojivim" sto bi njene pratiteljke rekle a u sustini samo previse gledaju Sopingoholicarke na pinku :)
      Tamara mi je draga jer promice zdrav zivot, kilazu, njegovanu kozu i obrazovanje. U Zorani ne vidim nista na sto bi se djecica trebala ugledat, a budimo realni, tog uzrasta su joj fanovi :)

      Sto se tice njihovih kombinacija, to i jeste upravo to, imaju para pa nabacaju svasta samo da ispod napisu kojeg je brenda il ono njeno: Nisu mi udobne stikle, obucem ih samo da se slikam a kupila sam ih zato sto su mi lepe! Idi tamoooo ... :D ispraznost i povrsnost A klase :)

      Izbriši
    2. I meni je bolja Tamara,i bliza mom stilu oblacenja, Zoranu sam pocela pratiti jos dok je bila u Americi i bila normalne kilaze i zenstvenijeg stila, mada ima ona meni dobrih kombinacija i sad, a na te licne preserancije se ne obazirem. Zapravo nije stvar u blogerkama, one su cure koje i imaju para, i putuju i vide svijeta, to je jednostavno njihov stil zivota. Ali ove nase gradske skorojevicke/klinke koje su u stanju ne jesti ili se slihtati(da se ne izrazim gore) zadnjem mamlazu da bi sebi kupile/ili im kupili neku ispraznu krpicu koju su vidjele tamo kod nekoga, e to je problem.

      Izbriši
    3. Pa bas, a najtuznije mi je opet kad vidim da joj se javljaju da pitaju kako da postignu njenu kilazu pa ona kaze jede jednom dnevno :o i kaze da ne vjezba jer joj je mrsko. Mozes li gori savjet dat djeci? :S

      Izbriši
  3. Jako lijepa čestitka povodom Dana žena :) nepoznata mi je ta žena, ali ima dobar ukus :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nadam se da ce nam se svima zelje ostvarit ;))

      Izbriši
  4. Malo kasnim, ali srecan i tebi dan zena! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne slike i ona zelena haljina na prvoj je mrak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suknja na Miri? Da, prelijepa i super uklopljena :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...