Dotakli smo dnoooo... :)

Svidjeli su mi se ovakvi postovi kod vas pa sam odlucila i ja malo po kuci skupljat smece da bih predstavila ono sto sam uspjesno potrosila i malo oslobodila police :) (mada su vec dosad popunjene drugim stvarima :)
Pa evo malo moje hrpice :)


Malo potrosenih cistacica ... Oriflame micelarna...zamijenjena Bioderminom koja je puno bolja mada i ova je dobro radila za svoju dnevnicu :)

Avene cleanence gel - ovo cudo nikad da se potrosi :/ dva mjeseca mi je "pri kraju" i napokon mu je kraj. Koristila sam ga u zadnje vrijeme samo ujutro jer je zamijenjen La roche posay gelom, a sad je njegova jutarnja upotreba zamijenjena Afrodita pjenom.

Garnier 2in1 make up remover - znam da sam citala da vam se nekima svidja ali meni je jednostavno premastan i mrzim to ulje na svojoj kozi :/ Zamijenjen je Garnier malim zelenim skidacem za oci i pomenutom Biodermom.


Toni&guy balzam bacen u kantu nakon duuuugog razvlacenja :) mirise predivno pa je sluzio "za posebne prilike" :) jednostavno mi ga je bilo zao potrosit pa sam ga stednjikavo trosila. Ali bez obzira koliko malo stavim, miris ostaje i ostaje i ostaje a moja kosa je smirena i njezna, sto je meni sa frizzy kosom veoooma bitno!

Ovaj Avon advanced techniques serum ne moram ni da pominjem koja mi je po redu bocica, vec je zamijenjen novom, za njega uvijek imam zalihe :)


Afrodita sampon od koprive - da, jos uvijek ima mjehurica u njemu, pokusala sam da ga ocistim fino ali mi se nije dalo jos cekat i da se osusi :D Ovo mi je dosad druga potrosena litarska boca ovog sampona, on je jedini koji mi ne masti i dodatno otezava kosu ali se bojim da ce mi ga se kosa zasitit a sta cu onda? :) Imate li neki slican za preporucit? Da li je neko isprobao Afroditin od cesnjaka? On me nesto privlaci :)

Cadeavera piling za mjesovitu, masnu i necistu kozu sa cinkom i salicilnom kiselinom. Potrosen i zamijenjen pogresnim :) Nisam gledala kad sam zadnji put bila u Osijeku i samo vidim ovo zeleno pakovanje i pokupim ono za osjetljivu i suhu kozu, ooopsich :) Taj novi je kremast sa sitnim zrncima i mirisom marelice. Povremeno cu ga koristit, lijepo mirise pa mi je zao da ga bacim.

Balea 3 u 1 cistac, piling i maska - Ja ovo sredstvo koristim samo kao masku, ali je tesko izbjeci kad se ispire da ne posluzi kao piling odnoso cistac :) Sadrzi vocne kiseline i namjenjen je za mjesovitu kozu. Mislim da kosta nekih 5KM. Meni je trajao dosta dugo mada sam usporila koristenje bas radi ove zadnje maske na slici.

Zelena glina - Maska za koju se morate pomuciti pa je smuckati sami :) Ja sam svoju nabavila u apoteci za 5,40KM, vec sam kupila novu nakon sto sam ovu potrosila. Dobijete prah u papirnoj vrecici koju sipate u posudu koja ne smije biti metalna, i dodate malo vode i promjesate kasikicom koja isto tako ne smije biti metalna. Ja koristim staklenu posudu i plasticnu kasiku. Ostavite tu smjesu da se sjedini nekih sat vremena, i nanosite na lice. Ona stoji dok se ne osusi ili duze. Ja drzim 45 min do sat vremena i prepadam sve okolo :) Nakon toga stavim limuna po licu, kojeg mozete i samog stavljati. Ja sam cula da izbjeljuje crvenilo i oziljke a ako sebi nisam umislila, meni ih je uklonio bolje nego bilo kakve kremice pa cak i benzoil peroksid.


 Za kraj iako nemaju veze jedno sa drugim - Klindamicin losion kupljen u apoteci - antibiotik za ublazavanje upalnih procesa na kozi, naravno, mislim na akne .... i Alverde maskara all in one za osjetljive oci. Jos uvijek imam onu Rimmel novu, ali mi ne odgovara pa mislim da mi slijedi kupovina neke iduce :/

Pored ovoga bacila sam svoj veoma drag lak Loreal color riche Perle de jade ali sam ga zaboravila uslikat.Radi se o ovom koji sam koristila kao podlogu...


Cekam da ponovo snize Lorealove lakove na oko 6KM kad ih i uzimam :) Pri kraju mi je i Spicy orange a ne znam koja mi je draza od te dvije nijanse pa ne znam za koju cu se odlucit. Ne smijem bit bezobrazna prema svom novcaniku i uzeti obje :D

Nadam se vec tradicionalno mjesecnom putovanju do Osijeka kad mislim uzeti ponesto novo da popunim prazninu u srcu za ovim bacenim i potrosenim stvarima :P




You may also like

Broj komentara: 27:

  1. ahahahaha naziv mi je presmesan! :D Bas me zanima, taj piling za masnu i problematicnu kozu, iskoristila sam par testera Avene cleanance gel i dobar mi je bio.. Noktici su ti prediiivni..

    Super si stvarcice potrosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije los nimalo, eto ja sam imala finu namjeru da ga ponovo kupim ali brzina je ucinila svoje :D Bas mi je zao jer mi se svidio. A i nije bio skup, oko 11kn cini mi se sto je mozda 2,5KM, stoooo je dalje oko 1,50 euro a vidim da pises ekavicom pa dalje pretvori u dinare :D Evo me ko mjenjacnica u malom :D

      Da, cleanance je bio dobar ali meni cesto stvari koje dugo gledam u kupatilu dosade pa mi dodje da isprobavam nesto novo. Sad koristim La roche posay liniju ..dok ne dosadi naravno :)

      Izbriši
    2. ahahahaha hvala ti menjacnice mala :) znaci negde oko 200 din sto je stvarno presmesno, ali da li je to moguce naci u Srbijici :D

      ista prica sa mnom i meni neki proizvodi brzo dosade pa menjam :D

      Izbriši
    3. Mislim da izadje 150 dinara ali eto tu je to :) Ne vjerujem da ima jer je to Muller.. ustvari ne znam imate li vi Muller ? Mi u Bosni nemamo nazalost a imaju baaas super stvari za nac a cula sam da im je skroz druge kvalitete sminka nego u dm-u i cm-u, tj bolja!

      Izbriši
    4. Ma nema nazalost, valjda ce biti nekad :)

      Izbriši
  2. Hahaha sam naslov je urnebes! :) Koliko je kostao TOmi&Guy ili kako vec? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toni&Guy... ja sam ga uzela davno u Kozmu u Hrvatskoj ali ga vise izgleda ne drze, nisam nasla kad sam zadnji put bila. Ali potrazi, mozda ima. Znam da se moze naruciti sa ebay-a ali je skuplji. Ovaj sam platila oko 59kn tad.

      Izbriši
  3. Kako je lijepo vidjeti prazne ambalaže ;))

    Ja se ne sjećam kad sam nešto potrošila, imam previše toga otvorenog pa nikako nešto iskasapiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javljam se da kasapim sta god imas :D Meni je tesko dugo nesto gledat nepotroseno i rijetko gomilam ali eto ovo blogovanje promijeni covjeka :D :D

      Izbriši
  4. Uuu, baš je lijepo vidjeti prazne amabalaže :D A s ovim nazivom si me baš nasmijala, već sam zamislila ove bočice kako pijane plešu i pjevaju "dotakli smo dnoooo", LOL :)
    Zainteresirala me ova zelena glina, baš ću vidjeti što se kod nas nudi u prodaji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha i ja ih tako zamisljam - dotakli smoooooo dno zivotaaaa :D

      A pokusaj po apotekama, trebali bi da imaju makar drugog proizvodjaca :)

      Izbriši
  5. Volim postove sa praznim ambalažama :)
    vidim i ti voliš zelenu glinu, super, stvarno je dobra :) Ne slažemo se oko Garnierovog skidača, meni je on drag, zapravo jedan od dražih iz tog cenovnog ranga kada treba skinuti neku težu šminku sa očiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo od mene prvi takve vrste jer su mi se tudji svidjeli :)

      Glina je odlicna!

      A ja sam ovaj Garnierov zamjenila malim zelenim, jer ne volim ove uljane. Nije on lose skidao ali meni su oci poslije crvene kao da mi udje tog ulja u oci pa sam ga jedva cekala potrosit ...

      Izbriši
  6. Kakav ti je Klindamicin losion? Mislila sam ga kupiti ali ne znam baš jer imam osjetljivu kožu (koja je i masna -.-).
    I isušuje li ova zelena glina jako? Koliko često ju koristiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas li akne? Jer on sluzi u sustini da njih umiruje. Klindamicin je antibiotik koji smiruje te upalne procese akni. Ako imas, uzmi i samo natapkaj te dijelove gdje inace imas izbijanja akni. Imas jos jednu verziju - klindamicin mikstura. Ona je onako neke kreč teksture :) pa stavis navece isto konkretno na aknu i to bi trebalo da smiri upalu i isusi aknu. Ja cu iduci put tu miksturu da kupim, jer mi se cini da je bolja od samog losiona, on je inace providan, a ta mikstura je bijela.

      Zelena glina meni ne isusuje ali mi matira kozu. Naravno poslije nje stavim limuna a kad njega nakon nekog vremena isperem, stavim hidratantnu kremu pa nisam imala problem sa isusivanjem. I ti mozes tako da uradis. Isplatnija je za koristiti od onih vec napravljenih maski iz drogerija, rok trajanja nema, a pravis sama sebi kolicinu koju hoces. Koristim sad svaki drugi ili treci dan.

      Izbriši
    2. Hvala na opširnom odgovoru :)
      Baš one prave akne nemam, ali imam par sitnih potkožnih koje se niti ne vide dok ih ja ne sredim, jel. U pms-u mi izbiju 2-3 prištića, pa bih losion možda više koristila za njih. Btw, koliko je bočica od 100 ml?

      Glinu ću kupiti pošto nije skupa, a vrijedi je probati jer imam masnu kožu.

      Izbriši
    3. Ja isto dobijem potkozne u pms-u, nekoliko njih ali se mucim sa crvenilom koje ostane nakon njih :/ zasad mi je za njih najvise pomogla glina u kombinaciji sa limunom nakon te maske. Ovu bocicu sam platila cini mi se 6-7KM. Mixtura je u jednoj apoteci 5KM. Ne znam odakle si, ali potrazi po apotekama, ima ih svaka, oni prave svoje te muckalice :)

      Izbriši
  7. Ma ja obožavam svaki posjet tvom blogu... Oduševljava me ona slika djevojke pred ogledalom! Baš je nekako životna (pod uvjetom da si u vlasništvu tako lijepe i velike kupaone).
    Mene je totalno zainteresirala ova zelena glina. Probat ću je potražiti u našim apotekama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rekla sam da pripremam i ja i skupljam smece :D Iduci je new in..da balansiram hahah :D Nesto bacim, nesto kupim :D
      A slika nije moja ali bas bih se najradije ovako spremala :D Zamisli da se dvije prijateljice ovako naklate pred ogledalo i spremaju se za izlazak uz koktelcice :))

      A glinu svima preporucujem :) vidi po apotekama.

      Izbriši
  8. Hahah naslov meje odusevio! :)
    Ja sam do sada koristila Oriflame serum za kosu ali bih mogla da isprobam i ovaj Avonov,cisto malo da promenim...:)
    Ova balea maska je super povoljna pa cu je verovatno kupiti iako imam cec tih pilinga-maski prepuno kupatilo...:)
    Super post ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nije dosta, znam i sama, ali ja evo baaas pokusavam da smanjim :) Da koristim jednu stvar za jedno, a ne da imam tri pa da ne znam sta cu prije da koristim.

      Preporucujem ovaj avonov, ja ga koristim vec vise puta, za vrhove je odlican. Kad se osisas i samo njega poslije pranja stavljas, za tri mjeseca neces ni primjetit ispucale vrhove. Ja uvijek kad dodjem da sisam vrhove kazu mi da uopste nema potrebe i odsjeku cm - posebno moja frizerka koja mi uopste ne dopusta da sjecem vise :$

      Izbriši
  9. Lepo si ih iscedila, svaka čast :D Moraću da probam ovaj Toni&Guy pošto i ja imam problema s neposlušnom kosom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam gdje se mogu kupiti .. neki su spominjali sajam kozmetike a nemam pojma jel to u Hrvatskoj il Srbiji. Znam da ga ja dugo nigdje nisam vidjela :(

      Izbriši
  10. Puno si ti toga potrošila :D nemam ništa od navedenog, ali ima Avon tretman za vrhove s marokanskim arganovim uljem i sasvim je okej :) Kod mene se nije puno toga trošilo u zadnje vrijeme, čudno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja taj sa arganovim ali mi je bolji ovaj zeleni koji sam ponovo kupila. Taj sa arganovim sporije trosim a i za drugaciju mi je namjenu. Njega stavim po mokroj kosi a ovaj po posusenoj i samo na vrhove. Trosi, trosi :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...