New pieces of happiness

ZA POCETAK SRETAN USKRS SVIMA KOJI SLAVE :)

Kako je ova zima odlucila da nece da ode, tako je i produzeno moje uveseljavanje mene sitnicama kako bi mi se razbistrili tmurni dani pa sam se castila nekim stvarcicama zadnjih mjesec dana :) Kako kazu - Zeljko Samardzic je izgleda stvarno zaustavio januar. Ali opet, i da je Sunce, nasla bih vec neki izgovor za kupovanje. Npr. lijep je dan, treba se izaci i prosetat barem do dm-a, pozdraviti proljecem oprastanjem se od novca :) Nije tesko biti mastovit :D

Retail therapy is shopping with the primary purpose of improving the buyer's mood or disposition. Often seen in people during periods of depression or transition, it is normally a short-lived habit. Items purchased during periods of retail therapy are sometimes referred to as "comfort buys".
Retail therapy was first used as a term in the 1980s with the first reference being this sentence in the Chicago Tribune of Christmas Eve 1986: "We've become a nation measuring out our lives in shopping bags and nursing our psychic ills through retail therapy." [1]

Kao sto vidite, terapija kupovinom postoji i vjerujem da je jeftinija nego da idem kod psihoterapeuta redovno :D Ovako povremeno kupim nesto i raspolozenje odmah bolje :) Terapeut zamijenjen kesama - na prilozenoj slici :D 



 Imam osjecaj da se svaki put sve vise pravdam kod ovakvih postova :) 

Pa da krenemo ... :) za pocetak malo zuckasto-mintastih stvari :)


Afrodita sampon od kamilice sa biotinom - odlucila sam da malo promijenim onaj od koprive, cisto da odmorim tjeme. Od onog bas "skripi" kad operem ali ovaj je fin, umirujuci :) Miris mu je jako ugodan.

Balea britvice - limited edition, 5KM a dodje ih 8, veoma isplativo... imaju Aloe veru iznad zileta.  

Manhattan lak za nokte - quick dry, nijansa 81C, bio je snizen na oko 2,50KM u dm-u pa sam ga uzela jer nisam mogla da pronadjem Essence this is what I mint! Kasnije sam ga nasla u CM-u ali nisam smjela sebi dopustit da uzmem jos jedan slicne nijanse jer jedan sigurno ne bih koristila. 

Nastavljamo sa malo Pink stvarima - (za Saru NYX) :D 
 

  Jos nesto za kosu - Avon Advance Techniques sprej za zastitu od toplote. Osim njegovog lijepog mirisa, ne znam koliko zapravo djeluje na to da mi stiti kosu. 

Accessorize trakica za kosu - Sigurno su ljepse i elegantnije od obicnih i cak i kad vam je malo prljava kosa a prerano je da je operete, samo stavite ovu trakicu i onda ni rep nece izgledati bezvezno. Ja imam jednu slicnu iz h&m-a ali ne obuhvata cijeli rep jer nije na zatvaranje, pa sam zato uradila popravni sa ovom. Kosta 8KM. Jako cvrsta - i trakica i ovaj ukrasni dio koji ide oko repa.  

Loreal Silk&Gloss - mlijeko za ravnanje kose. Ne znam koliko je dobro, kupila sam jer dobro mirise :)) 

Ovo ispod je pakovanje maramica kojima posusujem lice jer ste mi ukinule peskir! :D Dodje ih 150 za cini mi se 6-7kn :) ambalaza, ambalaza..... :) Ovo posljednje dvoje je iz Mullera. 


Ladičar za dio sminke ... steta sto nisu malo dublje i fali mi barem jos jedna ladica pa da mi sve stane sto koristim. 30kn

Fitness flasa za trening :) da, tjeram se! 20kn  Oboje kupljeno u Patku ili ti ga Jysku :))


Carapice za svaki dan :) H&M - 69kn :) Trenutno sam u sleepy sunday :D 

  
Sjecate li se ovakvih sandala iz Zare proslog ljeta ? :) Eh pa ja ih nadjoh iskopirane u Planet obuci :D za mozda trecinu Zarine cijene. A "plakala" sam za Zarinim jer ih nisam kupila. Ove su bile 169kn a Zarine oko 500kn tad. Inace sam krenula u potragu za proljetnim cizmicama a vratila se sandalama. Bravo ja! 

  
And last but not least :) Kupih ga i ja nakon duge potrage. Da ne pisem recenziju, imate jako dobre kod MAKEUP NER(e)DMake up Arene.
 Radi njih sam najvjerovatnije i krenula u potragu :) Mi ga u Tuzli nemamo, pitala sam ih ali nisam dobila objasnjenje ZASTO nego samo - nadamo se da ce ga biti i u Tuzli, do tad, imate ga u Banovicima. 
Ja sam svoj nasla u DM-u u Portanovi, Portanovoj. Kako se ovo mijenja kroz padeze? :D u Mulleru ga nisu imali, ni u DM-u u Avenue mall.. vec sam mislila da ga necu nac, aaaa onda samo jedna light nijansa ostala u zadnjem DM-u :) 60kn 

Eto tako.. nisam vise nista kupila :D 
Ako vas nesto posebno interesuje, pitajte :) Imate pozdrav od mene i mog novcanika :*     


You may also like

51 komentar:

  1. Sve je divno i krasno ali čarapice su - PRESLATKE :D!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam baš uzela ovu kutiju sa maramicama radi pakiranja. :D
    Čarapice su zakon, a taj korektor me počea već lagano proganjat. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja se bolje osjećam u shopping pa čak i ako nije vezano za kozmetiku. lijepo si se nakupovala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakva god se sitnica uzme bolje se osjeca :)))

      Izbriši
  4. divne stvarčice, a posebo mi se sviđa kutija maramica i čarapice ♥
    moram ići po njih :D
    a i mene ovaj korektor već lagano proganja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaa super da si pronašla korektor :))) Jesi ga isprobala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kazem ja tebi zainatila sam se da ga nadjem :)) jesam, sve je kako ste opisale, zato sam stavila vase recenzije :)

      Izbriši
  6. Čarapice preslatke, kao i sandalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su sandalice najbolje od svega ali vidim da carapice nose sve glasove od vas :D

      Izbriši
  7. Drago mi je da si se i ti dočepala korektora i da ti se sviđa .-)
    sviđa mi se i trakica za kosu, moram navratiti do accessorize ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo je trajala potraga ali tu je :) a trakicu imas i u srebrnoj boji :)

      Izbriši
  8. Ajmeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3 :) :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Mraaaaaaak!!!! Sviđa mi se ova terapija...

    OdgovoriIzbriši
  10. Super , super !!

    Ne znam što bih odvojila :)

    Korektor je super zaista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napokon sam ulovila i vidim koliko sam grijesila sto sam puderom prekrivala podocnjake :D sad sam sebi cudna ovako.. nekako svjezije izgledam :) kao da sam zapravo naspavana nekad u zivotu :P :D

      Izbriši
  11. Super su ladicice! Bravo za korektor, i ja ga volim, a svidjaju mi se i sandale i vesele carapice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ladicama samo mana sto nisu dublje ali stvarno nigdje ne mogu da nadjem drugacije :S

      Izbriši
  12. Čarapice pobedile!
    Imam i ja ovaj Avon sprej za zaštitu od toplote, nemam pojma deluje li (nešto mi se baš i ne čini tako)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne vjerujem da djeluje ali i on fino mirise :))

      Izbriši
  13. :) Baš ti hvala što si ove ružičaste stvarčice stavila za mene, mi lajk pink!! :D Dobro, to već znaš, ali slobodno me možeš zvati i Ružičasta :D
    Čarapice, ladice... savršeno! Super noviteti kod tebe, a nama se barem ne moraš opravdavati zašto nešto kupuješ, mislim da te ovdje svi razumijemo :) Uostalom, kada novce daš psihoterapeutu on je taj koji vjerojatno takvo nešto kupi tvojim novcima, dok ti ostaneš bez ičega. Tako da, shopping stvarno liječi :)
    Ovo za korektor potpisujem, ja sam obišla pola Splita i nisam ga našla, valjda ću nekada naići na njega :)

    Avon Advance Techniques sprej za zastitu od topline nemam, ali mi je na WL jer i njega želim probati. Kod mene si vidjela da koristim onaj got2br i moram ti stvarno reći da mi nekako pomaže jer kada peglam kosu (a peglam ju često) više mi nije toliko slamnata i suha kao nekada dok ga nisam koristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto i ti si ovdje razvukla jedno opravdanje za kupovinu, nisam jedina :D Sad mi krivo sto nisam taj got2be uzela, a dvoumila sam se izmedju njega i ovog loreal :S Morat cu iduci put...

      Izbriši
    2. kad ovaj potrošiš, dosta će ti trajati :)
      Ladičar za šminku je super - ja sam si nešto gledala na e-bayu :)

      Izbriši
    3. Ako nadjes na ebay-u neke dublje posalji mi link, molim te :)

      Izbriši
    4. Ma i ja ih tražim, ali ima nekih plićih od ovih tvojih i koštaju oko 200 kn... Nisam ni sama pametna, vidjet ću prvo što ima kod nas :) Ja sam prošle godine sebi kupila ovo (http://www.flickr.com/photos/avarine/5145739528/) u Ikee, pola mi unutra ne stane, ali dobro je poslužio :) Moram vidjeti da li Ikea ima nešto još bolje u ponudi :)

      Izbriši
    5. Eh da bar imam ikeu u blizini... :D cekam makar da se ona kod zagreba otvori pa cu odvojit dan da njuskam :))

      Izbriši
    6. Kada ta u Zg otvori, ja ću biti redoviti posjetitelj :D
      Btw, zaboravila sam ti napisati da si ti prekrasne cipelice :)

      Izbriši
    7. Hvaaaala :)) samo jedva cekam vrijeme za njih da dodje :D

      Izbriši
  14. Mene jako zanima odakle je ovaj ladičar, predobar je, još imam ljubičastu sobu, taman bi mi odgovarao :D nisi jedina koja troši i troši i čiji novčanik umire polako :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navela sam gore odakle je ladicar - Jysk :)) ah joj napune se pa se prazne, nemaju mira :D

      Izbriši
  15. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Carapice su mi bas slatke, taman da ti ulepsaju dane malo :D iii volela bih da probam taj cuveni maybelline korektro i izgleda zanimljivo ovo Loreal cudo, kakvo ti je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo me sad u jednima, fulam dane opasno ali oblacim kako mi se koja boja svidi :D

      Korektor je odlican, i preporucujem da uzmes!

      A ovo Loreal sam uzela prvenstveno zbog mirisa a zapravo je dobro :D Umiri kosu fino a sad ne znam kako djeluje kao zastita od toplote :)

      Izbriši
    2. ahahaha ma bas te briga :D

      kako je krenulo uzecu ga :)

      a ovo lorealovo cu bas pogledati jel ima kod nas uopste, izgleda mi zanimljivo, nista nisam koristila za zastitu od toplota, pa mozda bi to za pocetak i bilo dobro :)

      Izbriši
    3. Ja sam u Hrvatskoj uzela, kod nas nema :/ oni imaju Muller a mi nista :D

      Izbriši
  17. Znaci, jos jedna ljubiteljica slatkih carapica sam jaaaa :)))
    Super mi je citava kupnja a znas u cemu ja drzim sminku? U ledo plasticnim posudama za porodicne sladolede! Toliko mi se svega nagomilalo da se nisam nicega drugog niti pametnijeg sjetila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carapice su osvojile nagradu :D

      Ja pokusavam da se ogranicim na jedno mjesto drzanja i to da bude sto manje kako ne bih kupovala jos sminke a ti meni dajes ideje za dodatno :D Ne, ne i ne! :D

      Izbriši
  18. Hmm, zasto ja ovo vidim tek sad-nisu mi tvoji posotvi iskakali na blogeru,zadnji koji sam vidjela je onaj od 24 marta, i sad udjem maksuz nakon onih pitanja i vidim da si pisala, svasta..
    Fine stvarcice,podsjeti me da moram i ja sebi za rep uzeti tu neku finu metalnu kopcica gumicu da djeluje elegantnije.I fitnes flasicu za biciklo.
    Ti brijaci od Balee su mi super, budu mi mjesecima, skoro godinu dana(inace koristim epilator, britvice tu i tamo da suzbijem urastanje)
    Sandale su krasne, bas su sik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, zaboravila si me :D a gumicu mozes uzeti u accessorize a imas ih i u h&m, zavisi sta ti je blize da posjetis :) Sandale jedva cekam da obucem, dobro smo krenuli, presla sam u baletanke na bosu nogu :D

      Izbriši
  19. Cek jel ovaj ladicar kupljen u mullera ili jyska plizzzzzzzzzz odgovor

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...