Stila Merry & Bright

Kao sto sam najavila ponegdje, ja cu se pokusati nauciti sminkat hahah :D Ozbiljno, sjenilo sam izbjegavala da stavljam jer smatram da ne znam, pa bolje samo da tus nosim nego jos i to :)
Ako sam i stavljala, to se svodilo na neki najjednostavniji, u mojoj izvedbi, smedji smokey-eyes :)
Jednostavno su mi te nijanse najljepse, pored mozda neke tamno ljubicaste/trule visnje/bordo :D

Eh sad u svrhu tog mog navikavanja stavljanja sjenila makar za izlaske, narucila sam i ovu paleticu sa Asosa :) Ne, uopste nisam pala na ambalazu, zasto to mislite?? :)


Dakle, radi se o Stila paleti pod nazivom merry&bright. U njoj dobijete 6 nijansi sjenila, bas onakvih po mom ukusu :) pored toga jos i kremasto rumenilo, mada po teksturi moze se koristiti i kao sjaj za usne, tj ruz. I ubacili su jos jedno malo sjajilo za usne u finoj nijansi. Kao sto vidite, postavili su i ogledalce i kratke upute za nas neuke kako nanijeti sjenilo :))



Na ovoj se cini mi se najvjerodostojnije vide boje.

Gore u sredini -1. CHILL ... nadesno 2. GLISTEN 3. JOYFUL 4.EBONY 5.BUTTERSCOTCH 6.MOLASSES


Tri nijasne su mat, a tri sa malim shimmerom.


Kao sto vidite, odnosno ne vidite :D nijansa chill se uopste ne vidi :) 2.Glisten, 3.joyfull i 5.butterscotch su sa shimmerom a ostale mat.
A sad slika bez blica....



Na ovoj se malo bolje vidi chill a i 5.butterscotch je vjerodostojnija, vuce malo na tamnoljubicasto ili bordo. Sto se ove nijanse tice, uvijek sam muskarac pa ne znam procijenit :)

Sjaj za usne....


Cheek cream....


To je to, dok se vi hvalite sa Naked i Mua, ja cu da se ucim na ovome :D

Paletica je kostala oko 6eura :) poprilicno jeftino a izgleda da sam dobro "ugrabila" jer vidim da ih vise nemaju na stranici.


You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Ja sam očekivala malo bolju pigmentaciju, ali s obzirom na cenu svašta se dobije u paleti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ocima zapravo i nije losa s obzirom da sam stavila bazu, ovdje su bez baze ali tad ju nisam imala pa nisam ni poslikala s njom ali stvarno je ok s obzirom na cijenu. :)

      Izbriši
  2. Jako lijepa paleta...baš nekako romantična zapravo :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je krasna paletica, već sam ju viđala :) Ja sam pala na one ljetne boje "Living the life in Laguna" palete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nju vidjela ali vjerujem da je slatka kao i ova :D

      Izbriši
  4. Jao, što je lepa, kad je zatvorena liči na neku knjigu :-) Verovatno je bolje što nisu jake boje tj. za one koji se tek uče (zamisli nešto zabrljaš pa ti treba ceo dan da skineš)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E upravo! Bas radi toga... Sinoc sam stavljala glisten i butterscotch i ispalo je super :)

      Izbriši
  5. paletica je prekrasna,od svih boja vjerovatno bi koristila 3 boje sa desne strane dok druge nebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je i butterscotch draga i bas se lijepo sa glistenom uklopi :)

      Izbriši
  6. Lepa je. Moram da se slozim da bi ja volela malo bolju pigmentaciju ali za tu cenu je sasvim ok. Boje su bas lepe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa bazom su jako dobre, barem dovoljno intenzivne za mene jer necu da napravim nered na ocima pa da se jos to i vidi. Dobra je strana i sto se ne truse. Dok sam stavljala kistom, nista nije palo ispod ociju :)

      Izbriši
  7. To je stvarno OK iznos za sve što si dobila. Sjenila su mi lijepa, ali na swatchu malo nedovoljno pigmentirana, ali me zanima sjajilo i ovo rumenilo koje mi se čini mrak! Iako ti ne vjerujem da se ne znaš našminkati, želim ti da uživaš u kreiranju novih izgleda.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ucim, ucim i nije lose :) kao sto sam gore pomenula, stavila sam ih sa bazom kasnije na oci pa su bila bolja :)

      Izbriši
  8. gledala sam ovu paletu na asosu, no nekako sam se suzdržala jer imam tih boja :)
    no prelijepa mi je :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...