Wishlist za proljece

Mi cure/zene uvijek nesto zelimo i zelimo......zato sjednite i uzivajte jer znam da i vi imate svoju wishlistu za ovo proljece :)
Nadam se da ce mi se bar polovina ovoga ostvariti vec ovog mjeseca ali "bum videli" :)

Za pocetak treba mi jedna fina proljetna obnova garderobe!! Volim da uzimam stvari koje su "klasicne" a pod tim mislim na stvari koje mogu da nosim barem 3-4 godine a da ne izgledam zastarjelo. :) Ne pratim svaki trend ali klasicne stvari koje su "u trendu" treba zgrabit ako se vidi da mogu da se nose duze vrijeme.


 Znam da cu opet da dosadjujem sa Zarom ali trenutno sam kod njih uskicala najljepsih modela obuce pa evo...
Trebaju mi jedne cizmice koje su slicne onima koje sam prije tri godine kupila u Zari ali mislim da umiru vec zadnju godinu pa je vrijeme da ih zamijenim. Znate ono kad se uhvatite za jedan par obuce i nosite ih pa skoro u svakom godisnjem dobu, kad god je to moguce? Takve su moje "plavice" kako ih zovem. Kratke su poput ovih ali tanjeg dzona, skroz ravnog. Ma najobicnije ali ih volim nenormalno. Sad se samo moram pomirit s tim da ne izgledaju lijepo zbog dotrajalosti ali ne znam kako cu ih bacit :D Ove su oko 80KM pa se nadam da ce ih krajem mjeseca u Osijeku jos uvijek imati u mom broju.




















Zelim jedne baletanke ali ne mogu rec da su mi neophodne jer mislim da cu svejedno da nosim svoje "zlatice" koje ne skidam. :)
Evo opcija za onakve kakve bih uzela... sve su iz Zare i kostaju oko 55KM sto uopste nije losa cijena ali zasad su mi prioritet ove cizmice gore :)


Sandalice nisu na odmet :P :))) Ali njih mozete da vidite u OVOM POSTU pa da ne postavljam ponovo iste sandalice, mada su postavili nove na stranicu pa ja jos uvijek isto izgledam kao i u oznacenom postu - zadnja slika :)))


Ehhh.... treba mi crna kozna jaknica koju zelim od jeseni ali druge stvari su naravno bile prece pa sam od tad kupila tri sakoa koje sam vise mogla da iskoristim za nosenje ispod kaputa. Imam crvenu i rozu a crna mi se poderala pa mi je to kao neka naznaka da kupim novu :P




Sto se ostalih sitnica tice to obicno grabim na snizenjima i znam jako dobro proci :) Kao npr prosli put onaj dzemper za 49kuna i sako za 59kuna :)) I te stvari ne planiram da kupim nego jednostavno ako naletim na njih po dobroj cijeni, tako ih i uzimam. 



Sto se tice preparative, htjela bih jednu dobru dnevnu hidratantnu kremu sa visokim spf za mjesovitu kozu. Uopste ne znam koja je to krema jos uvijek ali takvu je zamisljam :)) ako neko ima prijedloge neka baci neki :)

Ne znam da li da bb kremu ubrojim u preparativu il dekorativu ali ona koju sam ja zapikala i nadam se da ce bit moja vec ove sedmice dok je isprobam jeste.....

Da li je neka od vas koristila i imate li mozda spremljenu recenziju negdje ? Uradjenu ranije ili planiranu uskoro?

Evo nesto za kraj da budem bas bezobrazna pa pozelim jos i to :))) 

SAMSUNG GALAXY S II :D Nije los ovaj mobitel ali ovaj je puuuuuuuuno bolji :D

Parfeme jako sporo trosim a trenutno ih imam 4 (Chloe by Chloe, Chloe love, D&G The one, Kenzo amour floral) i ne znam kad cu ih stic sve potrosit ali ovaj Chanel Chance eau tendre mi je tiha patnja :) Jednom ce biti moj. Mozda ne ovog proljeca, mozda ne ove godine, ALI JEDNOM! :D

Svidja li vam se nesto sa moje wishliste i sta ste vi zamislili na svojoj ?? :))


You may also like

34 komentara:

  1. Imam taj Chanelov parfem, volela bih i ja tu BB kremu, ali se uzdržavam pošto mi stvarno, stvarno ne treba, a slatke su mi i te plavo-krem baletanke. Nemam neku prolećnu wish listu, kupiću svakako neke cipele u svetloj ili veseloj boji, naći će se tu i nekoliko majica, ali ništa određeno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam vidjela da je na snizenju pa da mi je da ulovim, sad il nikad :D A i ja tako nesto usput pokupujem ali ovo su stvari koje su mi dotrajale pa bih ih zamijenila, cizmice posebno :)

      Napravi mi oblak Chanel parfema i eto me da se provucem ispod :)) :*

      Izbriši
  2. Dilam BB kreme povoljno!! Zezam se, naravno :) Trenutno je Clinique mesec pa je sve na 40%
    Kad se spomene SPF, prvo mi na pamet padne Aven..njih nekako bas volim
    Nadjoh ovakve cizmice petrolejaste za 5 E i dok sam se vratila s' parama, oni ih prodali..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh ti se vratila nakon kratkog vremena a ja cekam kraj marta pa da odem do Osijeka do najblize Zare... jadnica se nadam da ce me cekat :/

      Izbriši
  3. Ja sam testirala Liolle tripe the solutions BB kremu a sad sam kupila i veliko pakovanje pa ću uskoro recenziju.
    Ne masti i super djeluje na bubuljice a SPF je 30 :) mana je što je moraš čekati jer je ima samo online, ako sam te zainteresovala, recenzija kroz dan - dva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi, jesi, samo pisi o toj... ovu sam probala, ev mi malo testera kod kuce pa i nisam vise preodusevljena al cu razmislit :)

      Izbriši
  4. Super ti je WL! I meni su balerinke preslatke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve baletankice su preslatke! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam i ja wish list, otkucala sam neki post, vjerovatno cu ga objaviti kasnije u martu, imam puno planiranih postova,a i nekih saradnji, pa sam ko usporen film. Meni treba svasta :-( kako sam na jesen srecom uzela crnu koznu poput te tvoje, sad trebam neku proljetnu pastelnu,a odlucila sam se ili na onu puderasto roza/boja koze,a bas sam danas ugledala i takve baletanke sa nekim zlatnim metalnim detaljima (jest da ne volim zlatno, al hajd)Vec sam uzela neke majicice u toj boji,a smeknula sam i jesnu predivnu torbu mint boje sto mi je super, jer ako si gledala kod mene na fb stranici, sva mi je odjeca u tim nekim mint/roza/koral bojama cim sunce grane.
    Ja danas opet dobila gomilu testera neke Eucerin hidratantne kreme Dermo Purifayer koja se koristi za opravak koze u terapiji bubuljica, pa posto znam da ti koristis dosta tih jacih stvari, mozda bi ti ova bila dobra-ima spf od 30, nema ulja, parfema i nije komedogena.Cak je i meni super, jer je sjajna hidratantna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti najbolje znas kakva meni treba :) moram pogledat tu Eucerin, bas takva mi treba ali nisam je primjetila nit vidjela da se prica o njoj.
      Nasla sam na netu evo neke ali nijedna nema spf :/ mozes li mi poslat link te na koju mislis? *

      Izbriši
  7. Sviđa mi se Chanel, koji je zaista prekrasan miris, dušu da za toplo vrime, BB krema jedva čekam post ako ju kupiš i mobitel je odličan, sad mi je ža šta ga nisam kupila, nego sam se odlučila za neki drugi koji me sve više i više živcira. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chanel stvarno ne smijem trazit dok ne potrosim ova cetiri :D to bi bilo bezobrazno :D BB kremu sam danas isla isprobat ali nisam vise toliko odusevljena ... uzela sam malo testera pa cu razmislit.

      Izbriši
  8. Eh, mi cure uvijek nešto želimo, to si dobro napisala :)
    I ja ću jednom isprobati ovu BB kremu. Chanel parfem je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nam dosta definitivno :)) i ovo je neka uza wish lista :D

      Izbriši
    2. Ova WL ti je još skromna - ja na svojoj redovito nešto iskrižam jer i sama znam da sam prekšila sve mjere :D

      Izbriši
  9. Sviđa mi se tvoja WL :) ja bih isto takvu kožnu jaknu i Chanel parfem <3 a moja lista nema kraja...

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti je WL! A baletankice su preslatke! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Fina wl, balentakice su mi preslatke i ja bih volela da uzmem tu Clinique BB kremu :)) a sto se tice kremice sa zf, mozes da trazis tester od Avene emluzije 30spf, pa da je koristis samo kad izlazis napolje (tako ja radim) i ima jos jedna njihova Hydrance optimale legere light 20spf, ona je bas kao dnevna hidratantna krema sa zf i nijedna nije komedogena :)

    Srecno u potrazi za kremom :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram bas bas dobru da odaberem. Nije mi zao dat vise novca, samo da mi odgovara :) :*

      Izbriši
  12. Baletankice su preslatke i ako ih inače ne nosim. Ovaj Chanel bi bio na mojoj wl ali za sestru jer joj je omiljeni parfem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne smijem ni pomislit da ga kupim trenutno :)))

      Izbriši
  13. i ja bi novi galaxy :D i chanel chance au tendre, vidim da imamo isti ukus za parfeme :)
    a i baletanke su mi divne :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Upravo si editiram WL, maloprije sam isprobala ovu BB kremu pa sam u traženju recenzija naletjela na ovaj post :) definitivno ju i ja uzimam kad bude neko sniženje u drogerijama. Kod nas u Hrvatskoj je oko 285kn stvarno mislim da su nabili cijenu.. što se tiče Chanel parfema, imam ga i ne sviđa mi se, nešto mrvićno sam ga koristila, mislim da ću ga staviti na blog sale jer mi je šteta da stoji..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet cu kakva je cijena pa ako budem mogla sad da odvojim mozda se i javim :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...