Liebster nagrada

Malo sam busy i bez inspiracije sta da pisem u zadnje vrijeme pa je ovo dobro doslo jer brzinski mogu nesto da naskrabam :))
Znate i same o cemu se radi, LIEBSTER AWARD... Meni su proslijedjene tri - od Sare NYX, LeClaire i Make up Obsessed :) Hvala vam na tome :)
Pravila su:
1.Svaki bloger trebao bi napisati 11 random činjenica o sebi (ja sam ovo djuture sa odgovorima stavila),
2. Svaki bloger trebao bi odgovoriti na pitanja koja mu je postavila osoba koja ga je nominovala,
3. Odaberi 11 blogera koje nominuješ i označi ih,
4. Idi na njihov blog i obavesti ih,
5. Ne označavaj istu osobu koja je i tebe označila.


Pitanja od Sare NYX :) 

1.Kada je započela tvoja ljubav prema kozmetici?
Mislim da je tek odskora, prije je bila neophodnost a sada nakon citanja blogova pretvara se u ljubav i zadovoljstvo biranja i nanosenja kozmetike :) 
2.Kako si došla na ideju pisanja beauty bloga i imaš li podršku u tome što radiš?
Pa pocela sam da "čačkam" o preparativi jer imam malih problema sa kozom lica, i tako naisla na neke blogove na koje sam htjela da se vratim i citam ih, pa sam ih komentarisala i na kraju kad sam vec otvorila racun, pocela da pisem i svoj jer sam se nadala da ce neko moje iskustvo da isto tako pomogne drugim djevojkama. 
3.Kada ideš u shopping kozmetike radiš li WL ili kupuješ sve s reda što ti se svidi/učini zanimljivim?
Obicno imam neki wishlist, ali nekim sitnicama u dm-u se jednostavno ne moze odoljeti :) 
4.Nabroji jednu stvar od kozmetike koju upravo sada želiš sebi priuštiti.
Eh pa sad bas jednu, Saro, ne pretjeruj, i ti ne bi mogla da izdvojis :P Ne znam, treba mi dosta toga, ali zelja mi je NAKED basics paleta i neki bronzer ili rumenilo ili paleta proizvoda od Too faces jer su slaaaatki :D i neki primer koji bi mi odgovarao a ne znam koji je to jos uvijek :) 
5.Kada uđeš u drogeriju/parfumeriju i vidiš da je izašla nova LE kolekcija nekog brenda, isprobaš li proizvod prije kupnje?
Zavisi koliko se nesto moze isprobati :) npr neke losione i gelove za tusiranje uvijek mogu da pomirisem na licu mjesta a sto se kozmetike tice, obicno neko objavi na blogu i prije nego sto uspijem sama da vidim, pa tako vidim dojmove. 
6.Koji je bio najbolji, a koji najgori "izgovor“ koji si dobila kada si pitala za neki tester da proizvod isprobaš kod kuće?
Nema ni najboljeg ni najgoreg, svi su isti i otrcani. Od toga da ih nemaju, da ih ne dobivaju uopste i sl. 
7.Voliš li ljeto, more, sunce, plažu i koristiš li spf zaštitu?
Ja sam najvjerovatnije osoba koja to vise voli od ikoga :P koristila sam uvijek ali nedovoljno, tek proslog ljeta sam se tome malo vise posvetila, a poslije citanja blogova, i zimi jako pazim na to! Ovo ljeto ima da se bijelim od zastite :P 
8.Koji kozmetički proizvod najviše voliš dobiti na poklon?
Najbolje je kad se dobije neka paleta sa vise proizvoda u jednom :) 
9.Kada ideš na put, što nosiš sa sobom od preparative, a što od dekorative?
Od preparative - gel za ciscenje lica,nesto za skidanje sminke, dnevnu kremu sa spf-om, i eventualno nesto za susenje bubuljica ako se koja po suncu usudi iskociti. Pazim da to bude nesto praskasto, i nista sa jakim sastojcima koji ne smiju da se koriste prilikom suncanja, mada ih ionako nanosim navece. Od dekorative - tecni puder, puder u kamenu, maskaru, bronzer, rumenilo, neki ruz, i sjenilo u neutralnim tonovima - smedje,zlatno i sl. Ne previse toga, ionako zaboravim na svo sminkanje tamo. Volim ponijeti puno sredstava za zastitu kose :) na to bas pazim!
10.Da li postoji neki brend preparative ili dekorative koji bi htjela probati, a nije ti dostupan?
Murad sve za lice :) od proizvoda za ciscenje, kreme za lice, zastitni faktori - sve :) A dekorativa - pa mozda vec sto sam rekla Too faced, Naked palete .. trenutno mi nista drugo ne pada na pamet :) 
11.Jesi li ruž ili sjajilo za usne tip?
Ruz :)  
Pitanja LeClaire : 
 1. Gde želiš da putuješ?
Zelim da proputujem svijet :)) bas sam onaj tip "da guzica vidi puta" pa makar i na jedan dan. Zelim da vidim sve vece gradove Evrope, dosta americkih i sveeee moguce egzoticne destinacije sa tirkiznim morem i bijelim plazama :) Ma gdje god, samo da nije opasno po zdravlje i zivot! :D
2. Šta si u horoskopu?
Lav :)
3. Šta najviše gledaš na TV-u?
Malo toga u zadnje vrijeme kad mi je sve na kompjuteru dostupno pa se vecinom zadubim u neke serije koje pustam tu.
4. Da li si jutarnja osoba tj. da li si vesela od samog jutra?
Nisam mrzovoljna uglavnom, zavisi od okolnosti heh, ali ne treba mi dugo da se razbudim. Raspolozena sam tek nakon dorucka, ako sam gladna, nije bitno koji je dio dana, ne pitajte nista!
5. Koliko jezika govoriš?
Pa engleski kao maternji, a njemacki i spanski veoma dobro razumijem.
6. Zašto si odlučila da bloguješ?
Evo copy paste odgovor iz pitanja kod Sare -
Pa pocela sam da "čačkam" o preparativi jer imam malih problema sa kozom lica, i tako naisla na neke blogove na koje sam htjela da se vratim i citam ih, pa sam ih komentarisala i na kraju kad sam vec otvorila racun, pocela da pisem i svoj jer sam se nadala da ce neko moje iskustvo da isto tako pomogne drugim djevojkama. 
7. Koji je tvoj omiljeni parfem?
Onaj koji imam Chloe Love a onaj koji zelim Chanel Chance eau tendre
8. Koja ti je omiljena mazalica za usne?
Blistex balzam za usne
9. Koja je prva stvar koju si kupila/dobila, a tiče se dekorativne kozmetike?
Nema sanse da se sjetim :) Mislim da su to bili neki Avon proizvodi.
10. Koji kozmetički proizvod očajnički želiš, a znaš da ga ne možeš imati?
Ma puno toga, necemo sad sanjarit :D depresija ce udarit :D
11. Koja ti je omiljena životinja?
Iz blizine ili daljine? :D Volim lavove, tigrove, pande i sl... ali znam da nisu tip kucnog ljubimca :P  
Pitanja Make up Obsessed:
 1. Omiljena pjesma?
Mijenja se s obzirom na priliku, raspolozenje....
2. Najdraža boja kad je u pitanju odjeća/kozmetika?
Crvena
3. Da imaš priliku upoznati i provesti dan s jednom slavnom ličnosti, tko bi to bio?
Mozda sa nekom urednicom modnih casopisa - Miroslava Duma, Christine Centenera, Viviana Volpicella :)
4. Kojih kozmetičkih proizvoda imaš najviše?
Joj imam osjecaj da su mi odgovori ultra mega giga dosadni ali nemam nijedan proizvod viska, ne volim da gomilam necega po dvoje, osim recimo ruzeva :)
5. Omiljeni preparativni i dekorativni brand?
Preparativa u zadnje vrijeme La roche posay, tu su negdje i Vichy, a od drogerijskih Nivea... Dekorativni - Vichy dermablend puder, Loreal lakovi, Burjois rumenilo, Max factor maskare... morala sam da razdvojim, svaki ima ponesto sto mi se svidja :)
6. Kako i gdje zamišljaš idealan odmor?
More i plaza, lijepo vrijeme, sa najdrazim <3
7. Bi li radije izašla van bez maskare ili bez rumenila?
Bez rumenila
8. Plavi ili tamni frajeri?
Taaaamni :)
9. Slatko ili slano?
Zacinjeno :D
10. Ljeto ili zima?
Ljeto 100%
11. U kojem bi gradu radije živjela - New York ili Los Angeles?
Los Angeles radi klime ali i New York bih rado "dozivjela" :) 

EDIT :)) http://beautyandbrains007hr.blogspot.com

1. Kako ste odabrali ime za blog i je li vam dugo trebalo?
U pitanju je moja omiljena cokolada Milka Noisette :)) 
2. Znaju li ljudi iz vaše blizine da pišete blog i ako da, što misle o tome?

Ne znaju, nisam htjela da sirim vijest, ovo pisem samo za sebe, a zapocela sam cisto radi razmjenjivanja savjeta. Nisam zainteresovana za neku veliku popularnost, veliki broj pratioca, jednostavno sam htjela da kazem sta mislim o nekim proizvodima i cuti sta drugi misle o njima i da tako pomognemo jedni drugima :) 
3. Imate li sugovornike koji dijele vašu ljubav prema kozmetici izvan blogosfere (preparativnoj ili dekorativnoj)?

Da, volim da pricam o tome sa prijateljicama, mada sam trenutno ja najvise obavjestena o svemu pa cesto pametujem o stvarima koje sam saznala :) 
4. Koji su vaši drugi interesi osim uživanja u svim beauty stvarčicama?

Trenutno sam dosta lijena, ali ako se u interese mogu uracunati gledanje serija, pracenje sporta na tv-u i uzivo, setnje, druzenje, povremeno teretana - onda to :) 
5. Idealan odmor? Skijanje ili lješkarenje na plaži?

Ma ljeeeto :D ne mora da bude ljeskarenje, rado cu i plivati, samo neka je mora i sunca :) 
6. Što morate učiniti za vrijeme života? Ali ono....baš moram probati?

Zelim da proputujem sto vise :) 
7. Zaželite li želju kada vidite da pada zvijezda ili se primite za gumb kada prođe dimnjačar?

Da, za svaki slucaj :) 
8. Jeste li uredni u smislu- sve po špagi, ili više volite kreativni nered?

Jako sam uredna i organizovana i imam blagi OCD (Opsessive compulsive disorder) sto se urednosti tice :) 
9. Vjerujete li u ljubav?

Ako u to ne vjerujem, ne vjerujem ni u sta :) najljepsa stvar ako je cista bez obzira prema kome je. 
10. Hoćete li pisati blog za deset godina?

Ne vjerujem, mada nikad se ne zna. Definitivno cu ih barem citati da otkrivam nove stvari :) 
11. Je li vas razveselila Liebster nagrada?

Pa da, osjecam se kao u osnovnoj dok sam odgovarala na pitanja u leksikonima :D 
A sada moja pitanja :)) 
1. Da li volis pjesaciti ili radije idete autobusom, taxijem, autom? 
2. Farbas li se? Ako da, koja je tvoja prirodna boja kose a koja farbana? 
3. Na skali od 1-10 koliko brines o unutrasnjem stanju organizma a koliko o svom vanjskom izgledu? 
4. Komad odjece/obuce kojeg ne mozes da se rijesis jer ti je drag pa makar se i unistio, koji je s tobom godinama? 
5.  Uspomena/dogadjaj/stvar iz djetinjstva koje se najradije sjecas? 
6. Gradski tip cure ili snalazljiva i u prirodi? Npr kampovanje? 
7.  Uredna ili neuredna? :) 
8. Proizvod preparative i dekorative koji si dosad kupila vise od jednom? 
9.  Najdraza nijansa ruza i laka za nokte? 
10. Grad u kojem bi htjela da zivis i jezik koji bi htjela da naucis
11. Najljepse i najruznije iskustvo? 
Ovo su moja pitanja.. eh sad, posto ne mogu nikako da upratim ko je dosad nominovan i ko je pisao pitanja, znam da krsim pravila ali zelim da mi svako od vas ko procita pitanja odgovori na njih ili u komentarima - ako je vec pisao ovakav post, ili kao poseban post :) Cisto da vas sve bolje upoznam :) 
Nadam se da cete uzivati dok odgovarate na njih, kao sto sam i ja uzivala odgovarajuci na vasa :)     
 


You may also like

43 komentara:

  1. Odlični odgovori :)

    Bome si imala što raditi,ja sam dobila samo jednom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvati to kao kompliment :D mozda mislimo da ti ne treba liebster promocija jer si vec postala najpoznatija blogerka :D :* Zato sam ti ja ostavila mogucnost da odgovoris na moja pitanja u komentarima jer si vec pisala ovakav blog medju prvima pa da se ne ponavljas sa istim postom :)))

      Izbriši
  2. Juhu, volim pitanja :D

    1.Obožavam pješačiti i kad god mogu obavljam sve pješice radije nego autom
    2.Farbam na žalost jer se vide sijede:( Prirodna mi je boja meda
    3. Hmmmm...nekad 10 a nekad 9:)
    4.Joj odvratna zelena piđama u kojoj izgledam kao skakavac a poklon od moje bake
    5.Jahanje Ponija
    6.Gradski tip definitivno
    7.Kako kad, u nečemu uredna ali u puno stvari neuredna do bola
    8.Preparativa:Eucerin Sun fluid , dekorativa: Shiseido SUN puder
    9. Što prirodnija to bolja :)
    10.L.A. i naravno, engleski
    11. najljepše iskustvo: postati tetka, najružnije: dobiti otkaz :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za odgovore :)) Slazemo se u puno toga vidim - npr za pjesacenje, i da smo gradski tip, mjesto za zivot je tu negdje, bar sto se klime tice .... :))

      Izbriši
  3. I ja sam te nominirala, ali sam sve objasnila. I moja su pravila puno manje striktna, odnosno nepostojeća. Shvati to kao zlatni sat za staž ;)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) drago mi je sto si me odabrala i tako fino opisala :) Editovat cu post sa odgovorima na tvoja pitanja :) :*

      Izbriši
  4. Super, super odgovori, bilo je baš zanimljivo čitati :D I ja bih živjela u L.A.-u, a NY bi voljela doživjeti i putovati, putovati... I vidjeti svijet, posebno me provlače egzotična mjesta u zadnje vrijeme jer obožavam ljeto, more i sunce :D

    Evo mojih odgovora na tvoja pitanja:
    1.Ja volim pješačiti mada moram priznati da nekada radije sjednem u auto zbog nedostatka vremena :D
    2.Farbam. Imam prirodnu smeđu kosu koja je za nijansu tamnija od moje sadašnje smeđe boje, a ljeti uzmem dvije nijanse svijetlije :)
    3. Uh. Zadnjih godina stvarno brinem o unutrašnjem stanju organizma, vodim računa o prehrani i vježbi. Što se tiče preparative i dekorative tek sam u zadnej vrijeme postala sdvjesna nekih štetnih sastojaka i trudim ih se izbjegavati koliko mogu. Kod preparative to još i uspijevam, ali sam slaba na dekorativu i nekada kupim nešto jer me privuklo, mada vidim da ima neka štetna svojstva :) A volim voditi i računa o vanjskom izgledu, znam sigurno da se nikada neću zapusiti :D
    4.Definitivno jedna pidžama koja je bila poklon od mog djeda koji je umro i samo stoji u ormaru mada je cijela iznošena :D
    5.Piknici i šetnje s roditeljima :)
    6. Aaa, definitivno gradski tip!! Ja volim buku, zvuk dječje igre, automobila i autobusa koji prolaze cestom, događanja u gradu... Nekada se zaželim mira i onda mi sve to skupa fali :D
    7.Uredna.
    8.Od preparative:EL night repair serum; a od dekorative Shiseido sun protection liquid foundation tekući puder.
    9. Što misliš? :D Ružićasta :D
    10.Pariz - francuski :) Obožavam taj grad i voljela bih jednom živjeti u njemu, ujutro otvoriti svoja vrata i izaći na ulicu, prošetati parkovima, centrom, obaviti shopping i vratiti se kući s baguettom pod rukom :)
    11.Uh, najljepše iskustvo mi je za sada bila udaja jer je taj dan zbilja bio poseban; a najgore iskustvo maltretiranje na poslu dok sam obavljala vježbenički - to nikome ne želim poželjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za odgovore :) Za deveto pitanje sam trebala da napisem - Sara ne treba da odgovara :D

      Mislim da nam je sve isto osim ovih nekih bas privatnih stvari kod tebe - pidzama, proizvodi koje posjedujes i volis i vjencanje :)) A hvala na prepadanju za pripravnicki, ja sam zavrsila i cekam svoj :D nadam se da nece bit grozan :D

      Izbriši
    2. Hahaha, zbilja si trebala to napisati jer sam više dosadna s tom ružičastom, čak me i mama počela čudno gledati :D A baš sam si jučer kupila ružičastu majicu i ruž,a i naručila sat s ebaya (isto ružičasti), LOL :D

      Moj iskreni savjet iz iskustva ti je ako imaš ocjene-odi stažirati u državnom odvjetništvu ili na sudu - kada položiš pravosudni uvijek te može čekati radno mjesto (ako imaš više od 71 bod) jer ionako primaju samo svoje vježbenike (logično, jer su ih obučavali za to). Ja sam stažirala u odvjetničkom uredu i makar sam sve tamo naučila, naći posao u državnom odvjetništvu čak i s mojim ocjenama i pohvalama (a bez veza) je koma i osuđen si na privatnike (mada je plaća veća, ali uvijek odrađuješ nečije zamjene i porodiljne)... Šta da ti kažem osim da je država u totalnoj komi :D

      Izbriši
    3. Eeeee ako je vasa drzava u komi, u cemu je nasa? :) Nemam uopste priliku da dobijem bilo kakav pripravnicki osim kad naleti neki slucajni projekat preko Vlade kantona, a i tu budu cak veze :) Skoro je bilo nesto preko biroa pa su i tu znali lagat i zaposljavat preko reda tako da.... nema neke prevelike nade, a vezu neku narocitu nemam. S kim god pokusas svi ti otvoreno kazu da cuvaju mjesto za rodbinu i blize prijatelje, a to su obicno ova djecica koja vec imaju sve obezbjedjeno pa ni ne uce a posao ih ceka po 5-10 godina dok zavrse a dotad sam ja tri pripravnicka mogla da uradim. Grozno!

      Izbriši
    4. Poznato, ali nemoj se bedirati - bitno da završiš pa će se već nešto otvoriti. Ja sam ti vječiti optimist :D

      Izbriši
    5. I ja sam :) bit ce nesto, nisam dzaba ucila :D

      Izbriši
  5. Ufffff.... A jesmo se iznagrađivali?! ;)

    Evo i mene da ti odgovorim.

    1. Volim pješačiti i činim to često jer imam pse i radim blizu kuće, ali kada sam u stisci s vremenom, lijepo je i sjesti u auto. Za autobusima, barem što se tiče gradskog prijevoza, nisam luda.

    2. Stavljam pramenove i preljev. Od malena sam bila plava, ali sada kada sam starija, kosa mi je počela tamniti, pa da vratim staru slavu ;), odlazim svojoj najdražoj frizerki. Jednostavno si tako izgledam svježije.

    3. 7 za unutarnji (prečesto posegnem za slatkišem), a 8 za vanjski (možda se s ovim moji ukućani ne bi složili, ali ja to gledam kroz duži period jer svi mi imamo neke svoje faze)

    4. Jedna moja stara ogromna majica kratkih rukava u kojoj često spavam. Ja je obožavam, a ljudi oko mene ne shvaćaju tu ljubav...

    5. Ja se rado sjećam djetinjstva u kompletu jer je bilo prekrasno! Hvala mami i tati na tome.

    6. Oboje. Cijeli život živim urbani život sa svim prednostima i manama koje nudi, ali sam godinama kampirala, a i danas se vikendom bacim na poljoprivredu. Volim prirodu. Ona mi često služi kao ispušni ventil i protuteža mojem totalno nepoljoprivrednom zanimanju.

    7. Zlatna sredina ;). Ajme što sam savršena... )) Uglavnom uredna, ali ne šizim ako mi nije sve po špagi.

    8. Preparativa- afrodita mlijeko za tijelo od grožđa, Bioderma Sensibio micelarna, Macadamia deep repair maska..., ma ima toga. Sad navodim samo najsvježije.

    Dekorativa- uglavnom maskare. Maybelline One by One. Essence I love extreme

    9. Ovisi o raspoloženju i dobu godine. Ruževi uglavnom neutralni, a lakovi svih boja. I to mislim DOSLOVNO svih boja!

    10. Živim u Zagrebu i volim tu živjeti. Moj Zagreb tak' imam te rad!
    Živjela sam i u Beču koji će mi uvijek biti posebno drag i blizak, ali sada da baš sanjam o preseljenju negdje opako, ne. Što se tiče jezika, ja ih obožavam i voljela bih ih znati što više. Ne mogu precizirati jer kada bih počela nabrajati, ne bih mogla stati.

    11. Najljepše iskustvo je moj život općenito. Ne mogu izdvojiti sve te dobre, drage i tople ljude koji me okružuju, a najružnije ne mogu navesti jer bih bila nezahvalna da se žalim na išta što me učinilo osobom kakva sam danas. Sve je to dio kruga i jedne cjeline, koja je mene do sada usrećivala.

    I to je to. To sam ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw, odgovori su ti odlični i u puno njih bih mogla stisnuti copy paste ;)

      Izbriši
    2. Hvala za odgovore :) Ja bih isto tako mogla da stisnem copy paste :)) samo sto ja npr ne volim kampovanja i sl .. mogu na dan-dva ali da nemam sve moguce sto mi treba za higijenu i uredjivanje - no, no! Pinceta, gelovi za ciscenje lica, kremice ... :D ma joj, zensko !

      Izbriši
  6. A znala sam da je Milka u pitanju :-D
    Svaka ti cast, sigurno je trebalo odvojiti masu vremena na odvovore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravih da kazem, i ja sam dobila ovu nagradu pa cu cim stignem odgovoriti.

      Izbriši
    2. Ubaci odgovore na moja pitanja, htjela bih da procitam :)) :*

      Izbriši
  7. Imaš Liebster Award od mene :* http://lipsticks-blade.blogspot.com/2013/04/liebster-awards.html

    odgovorit ću na tvoja pitanja večeras jer sad ne stignem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostavila sam odgovore :) i ja hocu tvoje da cujem :)

      Izbriši
    2. 1. Da li volis pjesaciti ili radije idete autobusom, taxijem, autom? Pješačiti.
      2. Farbas li se? Ako da, koja je tvoja prirodna boja kose a koja farbana? Ne, imam prirodnu smeđu kosu.
      3. Na skali od 1-10 koliko brines o unutrasnjem stanju organizma a koliko o svom vanjskom izgledu? Unutrašnji 7, vanjski 9.
      4. Komad odjece/obuce kojeg ne mozes da se rijesis jer ti je drag pa makar se i unistio, koji je s tobom godinama? Crveni baloner
      5. Uspomena/dogadjaj/stvar iz djetinjstva koje se najradije sjecas? Putovanja s obitelji :)
      6. Gradski tip cure ili snalazljiva i u prirodi? Npr kampovanje? Gradski tip koji se zna snaći u prirodi
      7. Uredna ili neuredna? :) Uredna, mrzim nered
      8. Proizvod preparative i dekorative koji si dosad kupila vise od jednom? Creme21 i Avon ruževi
      9. Najdraza nijansa ruza i laka za nokte? Rozne, koraljne...
      10. Grad u kojem bi htjela da zivis i jezik koji bi htjela da naucis? Španjolski, a grad NY
      11. Najljepse i najruznije iskustvo? Teško je izdvojiti :)

      Službeno:na 88 pitanja sam dosad odgovorila, haha xD

      Izbriši
    3. hahahaha hvala ti onda sto si i na moja odgovorila :)

      Izbriši
  8. 1. Volim da pesacim.
    2. Ne farbam se, ali imam pramencice, koji su za nijansu svetliji od moje boje.
    3. za spoljasnji 9, a za unutrasnji neka bude 7,8 slatkisima ni ja ne mogu odoleti :D
    4. Stari bakin dzemperic!
    5. Ja sam i dalje dete! :D Celo detinjstvo mi je bilo kao san, ali recimo da sam najvise volela bozis i novu godinu sa mamom, tatom, bratom, deda mrazom i poklonima, uvek je sve bilo nekako magicno!
    6. Snalazljiva u prirodi!
    7. Neuredna (tezi ka urednom :D )
    8. Skinoren, a za dekorativu ne znam..
    9. Maybelline karmin 2u1 Rode dust 185, kojeg nema kod nas :( , a lak FLormar 43
    10. London! Japanski :)
    11. Najlepse iskustvo, imam 2 sestre i brata i oni su nesto najlepse u mom zivotu, a najruznije neka bude, traumatican pad sa bicikle, vozila sam biciklu brzo sa bratom i krenula sam nekom precicom i isla previse brzo i zakocila prednjom kocnicom umesto zadnjom, preletela zajedno sa biciklom i umalo ostala bez zuba :D zavrsila sa usivanjem predela iznad usne, rascopanim nosem i rukom i to sve za moj rodjendan :DDDD

    Pitanja su bila odlicnaaa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) iznenadila si me sa japanskim :D i zao mi je zbog iskustva sa biciklom :/

      Izbriši
  9. ajme kako su ti sitna slova :( da su bar malo veća i razmak između pitanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Evo da se i ja upisem u leksikon :-)
    1. Iskreno, radije sjednem u auto,posebno kad je hladno ili prevruce, ali odradim i svoju dnevnu dozu pjesacenja :-)
    2. Ne farbam se, imam crnu kosu ili bas tamno smedju ako cu u detalje
    3. Unutrasnji 8, vanjski 9
    4. Auh, ja ti imam kucnu uniformu (kad sam sama hehe, inace se napirlitam u one sexy plisane) vrtim neke vrecaste dukseve i trenerke citavu vjecnost. Imam jednu maicu na koju moja mama stalno prevrce ocima i kaze da ce je spaliti u peci za centralno,jer je nosim od 3 srednje,a skontaj koliko sad imam godina, znam..uzas, al sta cu mora da je kvalitet, prati moje sirenje :-)
    5. Hmm,mozda kad sam dobila svog prvog psa, i ljetovanja sa porodicom
    6.Gradska cura,al snalazljiva u prirodi ako moram. Inace volim samo da se setkam po istoj:-)Vukli su me u kamp od malena,jeste bilo fino,al sad radije biram hotel i komfor:-)Pocele mi bube smetati
    7.Uredna,volim da je sve na svom mjestu i cisto
    8.Jedino sto mi pada na pamet je Max Factor Pan Stick korektor,zuto rosal labelo med i mlijeko i Niveini roll oni fresh i onaj prvi obicni.Eh da IEssence nadlak btgn
    9.Pinkicasto-ciklama,nude i koralne
    10.Voljela bih bas da zivim u Becu,a neki kraci period u NY cisto eto da vidim kako je tamo, a da naucim ukrajinski posto su mi odatle korjeni, a ne govorim ga.Bas volim da ucim jezike, znam engleski,njemacki, spanski, a tu i tamo razumijem italijanski i portugalski
    11.Najljepse iskustvo kad sam dobila sestru i brata jer su dosta mladji,a najruznije gubitak dvoje prijatelja(saob. nesrece)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da sam dosta slicna s tobom :) barem ovi odgovori i oni kod tebe :)

      Izbriši
  11. Evo i ja ću ti ovdje odgovoriti obzirom da sam post prije napisala :D
    1.Od svega ovog najviše volim autom, a najmanje busom. Pješice volim ako je sunčano :D
    2.Ne farbam kosu, a prirodna boja mi je tamnija smeđa.
    3.Hm, pa rekla bih da o unutrašnjem stanju brinem 9, a o vanjskom 7. :D U svakom slučaju poprilično brinem :D :D
    4.Moj prastari novčanik od kojeg se ne mogu odvojiti već godinama a u kritičnom je stanju.
    5.Proslave Božića i rođendana. To je uvijek bilo veselo.
    6.Uf, uglavnom gradski. U prirodi mogu sve dok nema naznaka kukaca ili gmizavaca.
    7.Uredna.
    8.Par Avene stvari (Gentle Gel Cleanser, njihove kreme za sunčanje, i termalna voda, te tekući i kompaktni puder i zeleni korektor), Maybelinov The Eraser, Rimmelov Lasting Finish, Artdeco kamuflaže, Balea gel za tuširanje i losion (onaj od badema), dezići Baleini, Aqua serum. Ima toga poprilično :D
    9.Ljubičasto crvena :D
    10.Grad Rim ili Prag, jezik talijanski i ruski.
    11.Najljepše-pa u zadnje vrijeme definitivno putovanje s dečkom u Italiju, a najružnije-gubitak osobe iz moje obitelji.

    :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog tebe je i kod mene Rim dosao visoko na listu gradova koje zelim da posjetim a prije ga uopste nije bilo :)

      Izbriši
  12. Cestitam, cestitam zeno od srca ti cestitam! I stvarno je zanimljivo citati sve odgovore, malo sam nosy I know :)) Ne zamjeri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi nosy :D htjela bih i tvoje odgovore :) nazalost nisam nikoga nominovala ali to je samo zato sto me interesuju svacija misljenja :) :*

      Izbriši
  13. Evo odgvora, dobro si me podsetila jer sam bila zaboravila na to :-)
    1. Najviše volim peške, nekad čak kad se vozim autobusom siđem stanicu-dve ranije i prošetam do kuće.
    2. Farbam se iz nedefinisane boje u smeđu.
    3. Možda 6 do 7, I za spoljašnji i za unutrašnji.
    4. Imam jedan ofucani beli džemper koji ne bacam jer sam u njemu upoznala svog budućeg muža. Više ga ne nosim, samo stoji u ormaru.
    5. Letovanja u BiH kod babe i dede.
    6. Voli prirodu, ali sam više gradski tip jer se bojim buba, zmija i sličnog.
    7. Umereno uredna.
    8. Bulgari Omnia parfem, Pupa maskara
    9. Koralni ruž. Lak hm, menja se, nekad je crveni, a nekad nežnoroze.
    10. Da živim npr. u Španiji. Volela bih da znam francuski, ali ga nikad nisam učila u školi.
    11. Ima mnogo lepih, ružna iskustva uglavnom zaboravljam. Sad mi na pamet pade kako me je, kad sam išla u srednju školu, u busu pipao neki odvratni starac, to mi je prvo palo na pamet, a da je ružno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj fuj za starca :/// hvala ti na odgovorima :)

      a sad te nista ne razumijem ovo za buduceg muza.. tad buduceg ili jos uvijek nisi udata? Koliko sam razumjela da jesi vec?

      Izbriši
  14. uh evo da me ne ubije :P

    1. Da li volis pjesaciti ili radije idete autobusom, taxijem, autom? ma kako kad, ako je lijepo vrijeme onda šetam, ako žurim idem taksijem, ako sam ok s vremenom idem komercijalom/tramvajem/trolom .
    2. Farbas li se? Ako da, koja je tvoja prirodna boja kose a koja farbana? farbala sam se u crveno i u plavo a sad sam vratila u svoju prirodnu boju tj neku malo tamniju smeđu. kad sam bila mala zvali su me snjeguljica jer sam imala tamnu kosu a svijetle oči i ten :D
    3. Na skali od 1-10 koliko brines o unutrasnjem stanju organizma a koliko o svom vanjskom izgledu? malo. :D jedem kad sam gladna onu hranu koja mi padne na pamet i svejedno mi je jel masno, začinjeno, slatko, slano... što se tiče hrane slabo brinem, mada često jedem voće i povrće i eto pijem multivitamnske tablete. al opet sam slim fit, 170cm i 50kg :D
    4. Komad odjece/obuce kojeg ne mozes da se rijesis jer ti je drag pa makar se i unistio, koji je s tobom godinama? hmm plava haljina koju čuvam za svoju djevojčicu kad je budem imala :D
    5. Uspomena/dogadjaj/stvar iz djetinjstva koje se najradije sjecas? kad sam bila dijete dana u drugom, trećem i četvrtom osnovne :D to je bilo ono nosiš onaj bedž dijete dana i niko ko ti aaaa :D
    6. Gradski tip cure ili snalazljiva i u prirodi? Npr kampovanje? ma snašla bih se i u njujorku a boga mi i u pendičićima xD
    7. Uredna ili neuredna? :) zavisi kako za šta :D ali većinom uredna
    8. Proizvod preparative i dekorative koji si dosad kupila vise od jednom? dekorativa - Lancome Hypnose maskara, Rimmel Exaggerate olovka za oči a od preparative avene termalna voda, essence rozi aceton...
    9. Najdraza nijansa ruza i laka za nokte? HG nude ruž je Oriflame Triple Core u nijansi Ravishing Rose, onako od malo dramatičnijih ruževa volim Illamasqua Eurydice, od tamnih Flormar L10 i Illamasqua Kontrol, a omiljeni crveni mi je Rimmel Kate Moss Lasting Finish nijansa je 11. što se tiče lakova... Deborah Shine Tech 56 njega sam kupila mali milion puta
    10. Grad u kojem bi htjela da zivis i jezik koji bi htjela da naucis? lijepo mi je u Sarajevu, samo kad bi se otvorila Sephora :PP a jezik bi bio francuski i njemački a voljela bih da živim na nekom imanju u francuskoj blizu mora, da ima vinograd i da je kuća totalno antique, možda neki dvorac ili tako nešto
    11. Najljepse i najruznije iskustvo? e ovo bi morala nadugo i naširoko a mrsko mi :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha zasticena si sad, bit ces dobro :D

      Hvala ti na odgovorima :)

      Izbriši
  15. eto i mene :D

    1. Volim ići pješke, ali zbog nedostatka vrimena, najčešće koristim auto, koje me dosta ulijenilo.
    2. Ne piturajen se više, nekad davno jesam i vjerojatno ću opet ubrzo, jer side vlasi izbijaju ka lude. :D

    3. Koliko brinem? Hmmm.. a, evo krenila san nešto bolje zadnja skoro 2 miseca. Moram zbog zdravlja. Sad pazim šta jedem, ostavila sam se jutarnje kave koja mi je bila ritual, izbacila 90% junk fooda i iako umiren od gladi svaku večer :D trudin se ne jest ništa dalje od 7 navečer. Nije mi to drago, ali mi je bitnije da se puno bolje osjećam.

    4. Ne mogu se sitit koji komad odjeće, a sigurno ga ima, jer imam dosta toga šta nisan tila bacat, a stoji u Splitu u podrumu. Da sad to sve otvorim, našla bi sigurno odgovor na tvoje pitanje.

    5. Uspomena bi možda bila kad su me mama i tata odveli prvi put u lunapark. To su bili lipi dani i toga se često sitim.

    6. Gradski tip.

    7. Uredna ili neuredna. Ja sam uredna, ali je kući više naizgled neuredna, nego uredna. Šta san i napisala na svom blogu, sve to zahvaljujući dječici. :)

    8. Bipa My face vodootporni odstranjivač šminke, I love extreme maskaru od Essence, Mullerove balznice za skidanje makeup (ne znan točno marku), Garnier Ultra Doux šampon i regenerator vanilija i papaja...

    9. hmmm.. MAC - Rebel definitivno, i boja laka Max Factor - Burgundy Crush

    10. Split trenutno... a, jezik bi volila njemački ili francuski, ne zato jer su mi dragi za čut, jer nisu :D nego su komplicirani, a to mi čak malo predstavlja izazov.

    11. hmmmm... bilo je i ovoga.. najlipše je sigurno kad san dicu rodila, a najružnije kad sam dvoje izgubila i kad sam oca izgubila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opet me ucis novim rijecima - piturajen :D hahahah

      Izbriši
  16. 1. Da li volis pjesaciti ili radije idete autobusom, taxijem, autom?
    - volim pješačiti, a imam i auto, mada u Zagrebu više idem pjehe, tramvajem i taksijem.
    2. Farbas li se? Ako da, koja je tvoja prirodna boja kose a koja farbana?
    Prirodna boja mi je pepeljasto plava, a bojam se u plavu.
    3. Na skali od 1-10 koliko brines o unutrasnjem stanju organizma a koliko o svom vanjskom izgledu?
    O unutaarnjem stanju se brinem pa sigurno za 8-9 (dosta pazim na zdravu prehranu, iako mi se zalomi ponekad da ručam komad torte), a vanjski izgled ovidi od dana do dana i od raspoloženja. Nekad sam 1, a nekad 10.
    4. Komad odjece/obuce kojeg ne mozes da se rijesis jer ti je drag pa makar se i unistio, koji je s tobom godinama?
    To su uglavnom haljine.
    5. Uspomena/dogadjaj/stvar iz djetinjstva koje se najradije sjecas?
    Teško mi je izdvojiti... :)
    6. Gradski tip cure ili snalazljiva i u prirodi? Npr kampovanje?
    Gradski tip.
    7. Uredna ili neuredna? :)
    Više neuredno uredna!
    8. Proizvod preparative i dekorative koji si dosad kupila vise od jednom?
    Uh, tooooooona toga, ne mogu niti nabrojit.
    9. Najdraza nijansa ruza i laka za nokte?
    Koraljna.
    10. Grad u kojem bi htjela da zivis i jezik koji bi htjela da naucis?
    Split je moj grad, a voljela bih usavršiti francuski.
    11. Najljepse i najruznije iskustvo?
    Ovo ne može stat u jednu rečenicu! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh lako bih i ja da sam iz Splita pa da mi je on najdrazi grad :P svi mi hocemo na more :D I kakva je to neuredna urednost? :D

      Izbriši
  17. 1. Da li volis pjesaciti ili radije idete autobusom, taxijem, autom?
    Volim da pešačim ali samo kad imam društvo, tad bih mogla ceo dan. Kad sam sama i najkraće relacije prelazim nekim prevoznim sredstvom :D
    2. Farbas li se? Ako da, koja je tvoja prirodna boja kose a koja farbana?
    Smeđa mi je prirodna i farbam se u smeđe :D Zato što sam jedno vreme bila platinasta plavuša, pa sad vraćam svoju prirodnu boju :)) Mada sam prilično osedela, iako nemam mnogo godina, pa moram da se farbam :(
    3. Na skali od 1-10 koliko brines o unutrasnjem stanju organizma a koliko o svom vanjskom izgledu?
    O unutrašnjam 2 o spoljašnjem 6.
    4. Komad odjece/obuce kojeg ne mozes da se rijesis jer ti je drag pa makar se i unistio, koji je s tobom godinama?
    Imala sam jedne čizme od prevrnute kože i jedva sam ih bacila! Ali se ne vezujem za stvari...
    5. Uspomena/dogadjaj/stvar iz djetinjstva koje se najradije sjecas?
    Najradije se sećam kako je deda nalazio razne načine da se zabavimo sestra i ja, da nam od vrata starog ormara napravi tablu, pa sam ja bila učiteljica, da nađe neki stari sto za piknik i sudove, pa sam "otvorila svoj hotel", pravio mi je mali razboj da pletem ćilim za Barbiku... Malo se rastužih jer je umro pre pola godine :(
    6. Gradski tip cure ili snalazljiva i u prirodi? Npr kampovanje?
    Snalažljiva svuda :D Samo ne u nehigijenskim uslovima, to preteško podnosim :)
    7. Uredna ili neuredna? :)
    Uredna!
    8. Proizvod preparative i dekorative koji si dosad kupila vise od jednom?
    Dosta toga... Nivea mleko za telo, šampon od koprive... L'oreal BB kremu, Garnier BB kremu, Stay Matte Rimmel puder u kamenu...
    9. Najdraza nijansa ruza i laka za nokte?
    Ne znam, mislim da je roze i jednog i drugog, a možda crvena, a možda i ljubičasta :D :D
    10. Grad u kojem bi htjela da zivis i jezik koji bi htjela da naucis?
    Ne znam, možda Novi Sad, ali meni je pre svega bitno da su ljudi koje volim oko mene, možemo i u pustinju, da su tamo oni, tamo bih volela da živim. :D Volela bih Romski (ciganski) da znam, baš. Ali i druge jezike, pošto mi je deda rekao da vrediš koliko jezika znaš :)
    11. Najljepse i najruznije iskustvo?
    Za sada je poseta Kosovu od pre neku godinu ujedno i najlepše i najružnije iskustvo koje sam imala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam snalazljiva svugdje samo neka je higijena moguca :))
      Zao mi je za djeda :/ i pametno je rekao za jezike, i ja zelim da ih znam sto vise mogu!

      Izbriši
    2. Šta da se radi, takav je život! Ali bitno da takvi ljudi kad odu, ostanu ti lepe uspomene :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...