Moje mazalice i ruževi

Ja ne mogu da se pohvalim bogatom kolekcijom ruzeva i balzama za usne ali zasad imam sasvim dovoljan broj s obzirom na to koliko cesto ih nosim :) Moje usne su dvije linije pa stavila ruz ili ne, ne primjeti se toliko :P Mozda pretjerujem ali eto to je jedan od razloga zasto nikad nisam toliko obracala paznju na ruzeve. Moram da priznam da je to u zadnje vrijeme puno cesce pa sam zato odlucila da predstavim ono sto koristim a nesto i da preporucim :) Imala sam ja jos njih ali tri ruza sam proslijedila mami bas iz tog razloga sto ne volim da gomilam stvari i da drzim nesto sto ne koristim. Ona, kao i ja, voli te nijanse "boje mesa" pa su sretno udomljeni u njenom neseseru.

Sto se tice balzama za usne, tu su sljedeci....


Balea sensitive za suhe usne - Najklasicniji balzam koji svaki brend izbaci, medjutim meni ovaj nije nista posebno. Ako ga nanesem kada izlazim negdje vani, cini mi se da ucini vise stete nego dobra. Ja ga stavim da mi se usne ne bi isusile, a on meni sasusi usne pa moram da saniram posljedice :) Tako da ga sad drzim uz krevet i stavim ga u tankom sloju kad idem da spavam, ako mi ne treba posebna njega.

Balea never ending story - Ovaj balzam sam kupila vec dvaput, s tim da sam ga drugi put dobila  kao gratis u jednom neseseru sa gelovima i mrezicom za tusiranje. Nisam se bunila jer za razliku od prvog Baleinog, on mi ne pravi nikakvu stetu ali ni ne pruza neku specijalnu njegu. Dobar je za neku prevenciju uglavnom. Pakovanje mu je slatko, pa priznajem da sam ga mozda radi toga kupila :)

Mehlem iz gradskog labaratorija - ne znam koliko ovo mogu da ubrojim u samo mazalicu za usne jer stvarno ima siroku namjenu (koristi se kod ozljeda koze, svih vrsta rana, smirivanje povrsinskih upala, prosirenih vena, upaljenih vena, cireva na kozi, opekotina, kontuzija, podljeva, oteklina, ekcema, kao i za njegu grube ispucale koze i koze osjetljive na hladnocu). Njega proizvodi konkretno Galenski labaratorij Tuzle pa ne znam koliko je dostupan dalje, ali u te svrhe mozete da koristite sve mehleme i dobro sluze svrsi. Ovaj je cini mi se od nevena i meksi je dosta od npr svima poznatog Zagrebackog melema. Njega stavljam najcesce zimi ali obicno dok sam u kuci da saniram te posljedice sasusivanja usana.

Oriflame tender care almond protecting balm - Ovo mi je jako dobar balzam ali ne mogu dovoljno naglasiti koliko mu je neprakticno pakovanje nazalost :( Mislim da je dostupan u Oriflame-u otkako znam za Oriflame :) Samo sto su sad dodali okuse cokolade, tresnje i karamele. Fino omeksa usne i stvarno ga volim ali cesto ga preskocim jer moram da razmisljam kako cu se napatit dok ga nanesem bilo cime.

Blistex classic lip care - ovo mi je odskora omiljeni balzam i mislim da ce to biti jedan od onih koji se ponavljaju! Ne znam kakvi su ostali ali ja sam se odlucila za klasicni a vidjela sam da ima i neki obojeni. Mirise prelijepo i ne znam je li normalno ali i ukus mu je odlican :D Ne jedem ga ali kad ga stavim dodje mi da se oblizujem stalno :D Pise da stiti od sunca ali nije nikakav faktor naveden.

Sundance winter combi spf 50 - Ovo ubrajam u balzam iako je kombinacija sa kremom, kao neko dzepno pakovanje :) Ovaj gore kruti dio koristim kao balzam i prezadovoljna sam, fino zagladi usne i cesto ga stavljam, mada mi je u zadnje vrijeme zamijenjen blistexom. Bas sam se fokusirala na ove faktore i trubim svima okolo da trebaju da ih nose. Ja sam ih prije nanosila samo na plazi, a ako sam ih imala u puderima nekad, nisam obracala paznju toliko na to. Ali saaaaad - sad sam opsjednuta! :D

A sto se tice ruzeva koje koristim, tu su ovi sa slike...



Maybelline color sensational 165 Pink Hurricane
Maybelline color sensational 132 Sweet Pink 

S obzirom da se radi o istima, a vecina vas ih vec ima, znate o kakvim se ruzevima radi. Moja oba su roze nijanse i imaju sitne sljokice, pa cini mi se da zbog njih nisu tako trajni i malo sasusuju usne ali ja ih ipak volim. Oni su kremasti ali ako ih ne brisem pa popravljam, sasusit ce se. Meni te sitnice ne smetaju, vise volim da me momak ljubi svako malo nego da imam ruz na usnama pa ne smeta ako on to obrise, samo sto je malo smijesno kad te svjetlucave cestice ostanu njemu na usnama :)

Manhattan 43G X-treme last & Intense red - Ovaj ruz sam vidjela kod drugarice i ukralaaaa :) Rekla sam da mi se svidja jedan izlazak i ona je samo rekla da ga zadrzim :) Pise da je intense red ali ja bih ga vise ubrojala u neku narandzasto crvenu. Nije toliko trajan, ali kao sto sam rekla, ako moram da popravim ruz, meni to ne smeta. A i ne skinuli se s obzirom koliko pricam :P

Astor diamond lipstick 103 - ruz koji sam kupila kod tebe prije nekog vremena i bio mi je omiljeni za izlazak dok nisam skoro kupila drugi Astorov tako da ovaj diamond necu puno predstavljati jer ga rijedje stavljam otkako imam Red couture. On je i tamniji od svog nasljednika :)

Astor shine deluxe 017 Cheers - njemu je mozda i vrijeme da se baci :D koliko koristim ruzeve, nijedan nece dozivjeti kraj :) Ili ih bacim, ili proslijedim mami.

Astor Rouge couture 205 Red couture - smanjuje mi se opis svakog prethodnog za po par recenica jer sam jedva cekala da dodjem do ovog zadnjeg i da kazem da je on naaajtrajniji ruz kojeg sam ikad imala, a i moja najdraza nijansa ruza za nocni izlazak. Kada se kaze da je ruz izdrzao 4 sata, to vjerovatno i nije puno, ali kada kazem da ovaj ruz izdrzi 4 sata nocnog izlaska kad ja blebecem, pijem vinček, i jedem neke grickalice, a on ne makne s mjesta, popravljanje mu nije ni potrebno, eh onda mozda i imam vasu paznju. Ja ne znam gdje moze da se kupe Astorovi ruzevi, ali ja ga imam zahvaljujuci nasoj teti sa Hametove pijace :D Tako da ne znam kome ga preporucujem osim Jasmini (Make up Arena), posebno jer vidim kolika je ona ljubiteljica ruzeva. Nisam gledala koje jos nijanse imaju ali iduci put cu da potrazim.

                                                              Slikano uz blic

                                                  Na dnevnom svjetlu - blago osuncani :D

Eto to je to, iscrpan post s obzirom na to koliko malo mazalica i ruzeva imam i izvinjavam se ako sam vas smorila ali nadam se da ste procitale pojedinacne mini recenzije, jer mozda vas to uvjeri da nesto od ovoga kupite ili ne kupite. Tome recenzije i sluze valjda :)

Imate li neki od ovih balzama ili ruzeva i koji su vam zapali za oko? 



You may also like

Broj komentara: 37:

  1. Uh ova tri najtamnija ruza su mi extra! Inace nedavno sam otkrila parfimeriju koja drzo Astor. Htedoh da te pitamjesi li ikada koristila njihove pudere i sta mislis o njima? Inace ovu mazalicu iz Oriflame-a sam bas sad narucila, neka limitirana sa mirisom kokosa, jedva cekam da je dobijem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su tamni najdrazi za nocne izlaske :) ovaj zadnji astorov stvarno..nema mu ravnog! :)
      Nisam koristila Astor pudere, malo mi je koza izbirljiva pa najcesce uzimam one iz apoteke. Dosta sam eksperimentisala u srednjoj pa je to rezultiralo problemima na kozi sad :)

      Ma ove Oriflame mazalice su super, samo sto su eto neprakticni za nanosenje...

      Izbriši
  2. Joj kako divne mazalice <3

    nisam sigurna da li Astor ima kod nas ?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno nisam sigurna, ja ga ni ovdje ne nadjem po drogerijama, prije je bio u Didacu koji je kod nas zatvoren a sad ne znam gdje se jos moze kupiti osim kod nase tete sa pijace koja to donese iz Njemacke :D

      Izbriši
  3. Nisam nešto luda za mazalicama za usne, ali ovaj "ćupić", kako ga zovu, iz Oriflame-a je odličan, istog trenutka "popravi" stanje na usnama, ali i na nekim drugim suvim i ispucalim delovima, a u pravu si za pakovanje, jeste totalno nepraktično, moram da kopam po njemu da bih mogla da ga koristim. Što se ruževa tiče, MAnh. i Astor nisam do sada koristila, a baš mi je zapala za oko ova bordo nijansa... Ne znam da li ih kod mene u gradu prodaju, ne verujem, pa ću možda uzeti Golden Rose, ima sličnu nijansu. Ove Maybelline baš volim, imam 3 nijanse i zadovoljna sam! Ovi tvoji su mnogo lepi, mogla bih Sweet Pink uzeti. Izvini na dugom komentaru, ali morala sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da trenutno popravi stanje, steta za pakovanje ali nekako ga caprcnem :D
      Ovaj zadnji Astorov je najtrajniji, ako nadjes taj ruz, obavezno uzmi! Ne izvinjavaj mi se na dugom komentaru, vise volim takve, nego ono dvije-rijeci-nisam-ni-procitala-ali-misli-da-jesam komentar :D

      Izbriši
    2. Raspitaću se da li se to kad nas prodaje...
      Ok, dobro je, bilo me malo sramota što sam se raspisala :)

      Izbriši
  4. Obožavam ovakve postove :D meni je najljepši ovaj Manhattan ruž :) imam smeđi iz te linije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, bas je divan, nisam ga bez razloga uzela od drugarice :D :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Zadnji Astorov je najbolji :) Manhattan je samo jedan, mislis na Maybelline? :))

      Izbriši
  6. Manhattan - predivna nijansa :D!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iako su moje boje većinom te nijanse boje mesa, ovaj Manhattan mi je predivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi bi prvi i treci odgovarali i ova tri sto sam dala mami :D mada ih kradem :D

      Izbriši
  8. A ja sam izgleda jedino žensko koje nikad ne maže usne ni labelom ni melemima .. Jedino ako sam ono ness bolesna pa se suše usne . Super mi je " sweet pink " ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam ni ja do skoro eto i onda ih pocela kupovat :D Labela jesam uvijek a ruzeve tek od ere blogovanja :D

      Izbriši
  9. imas lepu kolekciju i labela i karmina, mnogo su lepi ovi maybelline :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesi a velika im je paleta boja, sigurno mozes i za sebe da nadjes nijansu :)

      Izbriši
  10. Mnogo su ti lepe nijanse ovih maybelline...
    Inace kolekcija ti je jako lepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skromna ali ovo je sve sto koristim pa da ne pretjerujem :) Hvala ti :)

      Izbriši
  11. Od svih tih mazalica koristila sam jedino Blistex i on mi se baš sviđa.
    Nemam nijedan Astor ruž, ma nemam ni jedan njihov proizvod zapravo, mogu se ponegde kupiti, ali treba tražiti i otići baš po njih pa preskočih. Lepe nijanse ovih Maybellina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Blistex mi je bas dobar, mislim da ce mi bas brzo trebati jos jedan koliko ga mackam :))

      Izbriši
  12. Imaš jednu dobru kolekciju ruževa, sve su nijanse različite (ja imam nekih koji su sličnih nijansi) i bolje da ne gomilaš!
    A što se tiče mazalica, najbolje je klasično plavo labelo kad usne treba njegovati. Ali ja sam kupila Balein vazelin pa s njim namažem usne prije spavanja, i ruke i stopala. E to se stvarno isplati kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, i vazelin je jako dobar za takve stvari. Meni je trenutno najbolji ovaj klasicni Blistex, labela su me malo razocarala, ako mislimo na ono Labello kao brend :)

      Ma pokusavam da ih imam sto manje pa cim vidim da neki ne koristim, rijesim ga se na ovaj ili onaj nacin :) mislim da je sasvim dovoljno :)

      Izbriši
  13. Baš ti je lijepa kolekcija, ni ja nemam puno više ruževa od tebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je li moguce da postoji jos jedna blogerka sa malo ruzeva? :P
      Sigurna sam da se i kod tebe negdje drugo onda "preljevaju" proizvodi, ako to vec nisu ruzevi :D negdje mora biti visak :))

      Izbriši
    2. Višak je u sjajilima za usne, tek sam prije godinu dana počela kupovati ruževe. Imam skromnu kolekciju :)

      Izbriši
  14. bas fina kolekcija :) karmini su jako lepi :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Totalno te razumijem sto si od jaranice "ukrala" ruz jer je divan! Stvarno mi odlicno izgleda i dobro je pigmentiran. A evo mene sa tralalalala jednom nagradicom za tebe :)))

    http://meteobeauty.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award-no4-comes-close-to.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde sto sam ga ja trazila a jos me vise iznenadilo sto je rekla pa eto uzmi ga :D Evo evo dolazim da vidim sta je u pitanju :))

      Izbriši
  16. uu koliki post! imam ja jednu mazalicu ali ljena sam da mazem usne. astor kod nas nema i prvi put cujem za njih. blago vama i tetama na pjaci,da bar kod nas tako ima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prije samo labela nosila ali navuku ove blogerke covjeka na sve :D teta je zakon!

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...