Deborah sjenila 03 Violet everywhere

Kao sto sam vise puta ponovila, ja inace nisam voljela da nanosim sjenila iz prostog razloga jer sam mislila da ne umijem, pa sam se drzala klasike. U mom slucaju je to dugo godina bio tus na gornjem kapku, i maskara takodjer na gornjem kapku jer mi tako oci nisu izgledale spustene i uske/male.

Prve boje sjenila sa kojima sam pocela bile su smedje, zlatne .. u sustini neke neutralne, kojima sam pokusavala praviti blazu varijantu smokey eyes. Onda sam kupila ovu Stila paleticu koju i nisam najljepse predstavila jer tad cak nisam koristila bazu. Eh kad sam tek bazu otkrila :D tad je sve ljepse islo. Sad stvarno pocinjem da uzivam u nanosenju sjenila, i dalje ne radim nista komplikovano i previse upadno.

Zadnje sjenilo u mojoj kolekciji je poklon moje prijateljice i drago mi je sto je odabrala bas ove nijanse jer da je uzela jos neko smedje, bilo bi previse gomilanja. :)

Radi se o Deborah kutijici sa 4 sjenila pod nazivom 03 Violet everywhere. Sadrzi 8 grama i kombinaciju mat i sjajnih sjenila. Ja ih nanosim essence cetkicom za sjenila, ne truse mi se dok ih nanosim, bez baze ih nisam isprobavala a sa bazom ne micu sa mjesta dok ih ja ne odlucim ukloniti :) Ja koristim Catrice bazu.

                                         (jesam, dirala sam sjenilo prije slikanja, neprofesionalna sam) :)

Svaka nijansa nema svoj naziv nego je samo na poledjini predstavljen prijedlog nacina nanosenja kojeg se ja i ne pridrzavam bas. :littlerebel:



Prvo sam slikala bez baze, iako, napominjem, ja ih ne nanosim bez Catrice baze. Naizgled je isto, manje intenzivno boje izgledaju, a ove dvije srednje boje brisu se bukvalno samo prstima dok sa bazom ne!


Onda sam stavila bazu i poslikala ponovo :) mislim da se vidi blaga razlika u intenzitetu boja a i nacinu na koji su prionule na kozu. Ne izgledaju mrljavo i onako kako sam ih nanijela, tako su ostale.
Znam da sad ispada da recenziram bazu :D ali sama sam se uvjerila kako nekim sjenilima (npr pomenuta Stila) treba dati sansu i sa bazom jer su bez nje skroz blaza.
Ovo govorim u slucaju da ima jos amatera poput mene koji je nisu koristili. :$ Ja sam uostalom zato pocela da citam blogove, kako bih otkrila neke nove stvari, jer da vi niste trubili o bazama, ja ih ne bih ni pogledala u drogerijama - apsolutno, ma ni škicnula! :D

Nisam ekspert u recenzijama sjenila jer sam nova u tome, ali evo samo da predstavim da imam novo koje veoma rado i cesto nanosim i preporucujem i vama. :)

Nosite li vi sjenila cesto i da li ste pocetnik ili ste se vec upraksale u tome? :)




You may also like

Broj komentara: 40:

  1. Imam ista ova Deborah i nijanse su starno super nosive :))) Ali bez baze ih nikad ne koristim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas je i za dan i za noc :) Nekad za dan stavim samo ovu skroz lijevu :) Baza je zakon! :)

      Izbriši
  2. Kupila sam ovu paleticu u kombinaciji 01 All Black, ponekad je koristim jer ima mat ugalj crnu senku, a dvoumila sam se i oko ove palete. Boja za highlight izgleda predivno, i da - uz bazu mnoogo bolje :) Koristim senke svakodnevno, vise volim neutralnije boje za svaki dan, a otkacene nijanse cuvam za pogodne prilike :) Super je recenzijica, svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam jednu crnu artdeco, predstavila sam je u novim stvarcicama dva posta prije ovog :) Fina je, nju kombinujem sa ovim nekim blazim :) Hvala ti :*

      Izbriši
  3. Imala sam ovu paleticu bas u tim bojama pre jedno godinu dana i onda mi je ispala i sve se raspalo i slomilo i morala sam da je bacim. A bas mi je bila fina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj zao mi je sto ti je ispala, meni je neki dan jedan highlighter ispao, znam kako je kad gledas rasuto :D

      Izbriši
  4. Nijanse su baš lijepe :) ja nemam ništa od Deborah kozmetike trenutno, nekoć davno u mojim prvim šminkerkim danim sam koristila njihova rumenila i sjenila, a sada kao da sam zaboravila na Deborah :( U zadnje vrijeme baš rijetko nosim sjenila, samo tuš i eventualno neki blagi smokey, jer sam zaluđena sa ruževima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam samo njihove lakove i sad ovo :) Ja sam prije stalno tus, sad pokusavam malo da promijenim :)

      Izbriši
  5. Boje su odlične, ali je pigmentacija bez baze blaaa... S bazom, definitivno nešto za mene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez baze je losa, posebno ove dvije srednje :/

      Izbriši
  6. Nikada nisam koristila Deborah senke, imam neka rumenila, i bas ih volim ;)
    Sto se senki za oci tice, volim boje na drugima, ali ja nisam navikla. Svakodnevno nosim senke, ali u nekim neutralnijim nijansama (UD, NAKED2).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam najvise za neutralne nijanse kako sam na pocetku i navela, ali i ovo nije toliko upadljivo pa mi je drago da imam i malo ljubicaste za promjenu :) a i nekad nanesem samo ovu prvu u kombinaciji sa nekim smedjim sjenilom :)

      Izbriši
  7. Boje su baš divne i imaš potpuno pravo - s bazom bolje izgledaju definitivno, pa to i ćoravi vidi :D
    Ajde, počela si skupljati sjenila, bravo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, jesam.. sjenila i ruzeve, uticaj blogova na mene :D moralo se i to jednom desiti :) ah, bila su to dobra vremena kad sam bila zadovoljna samo tusem, maskarom, puderom i rumenilom :D

      Izbriši
  8. Paleta je stvarno super, a bez baze ne pocinjem sminkanje. Inace sam jako dosadna sa svojim svakodnevnim look-om, neutralno nosim stalno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i kod mene se otprilike uvijek vrti jedno te isto, ovo je velika promjena za mene sto sam uopste uvela sjenila :D

      Izbriši
  9. Ove palete su odlične, već ti napisah pre :)
    Ja obavezno koristim bazu, već godinama (zapravo sam dugo koristila korektor u stiku, to sam videla na youtube-u), senke takođe, jer obožavam da "crtam" po licu, često se zanesem i pokajem što preterujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da mi je tvoje vjestine nanosenja sjenki, gdje bi mi bio kraj, maćkala bih se stalno :D a ovako sve nesto oprezno sa bojama i saranjem :))

      Izbriši
  10. kad bih radila post o svim svojim sjenilima za slikanje bi mi trebalo 2 dana... volim sjenila i nosim ih skoro svaki dan osim kad se šminkam za 5-10 min jer mi se ne da zezati sa blendanjem, tad stavim podlogu, korektor, malo tuša uz liniju trepavica da mi trepavice izgledaju gušće, maskaru i naravno obrve :D
    žao mi je što sad nemam više vremena za šminkanje (realno imala bih da se probudim u 6 i da se spremam za posao ali noooo) jer volim izvoditi svašta nešto sa sjenama, zabavno mi :DD volim i klasični smokey ali češće izvodim neke karafeke na očima sa dubinom i dužinom, volim kako igra sjena može skroz izobličiti oko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koja si ti sad? :P :D I sta si uradila sa Betmenke? :D
      Eh vjerujem da si ti strucna u tome pa ti nije problem da se zezas sa sjenkama :D ja to sve nesto na sigurno igram, da ne zeznem previse :D Moze se sa sjenkom dosta uraditi :) samo dok ja to sve savladam :)

      Izbriši
  11. Nanosim sjenila, uvik kad se šminkan, da setiram korektor ili bazu, ovisi šta stavim na kapke da ih neutraliziram. Nekad eksperimentiram, ali uglavnom samo neko neutralno sjenilo nabacim i tuš preko. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, mogu se neka blaza nanositi za dan, ja npr stavim ovo gore lijevo za dan, a ako hocu za navece, dodam i ove tamno ljubicaste, ove dvije mi uvijek ostanu neiskoristene :D

      Izbriši
  12. ja sam aze otkrila davno i stavrno su spas a prije sam se mučila stavljajući pudere i korektore. neka te nebude strah se igrat sa sjenilima,ti to mozes i samo polako. za sve nedoumice tu je svemogući youtube koji je prepun tutoriala a vrijedi pogledati lisu eldrige,camilu na eng.kanalu ,makeup geek,pixiwoo,carlibell55,laurenbeauty. imaju dosta tutoriala,vjerujem da ce ti bit od pomoći ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, radi tutoriala sam i pocela, trudim se :) prije nisam htjela ni da pokusam a vidi me sad, imam vise boja :D bit ce to ok, zasad ovako isprobavam, a dok ne savladam tamni smokey eye, necu smatrat da ista znam :D

      Izbriši
  13. Odlična izgleda pigmentiranost sa i bez baze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ova dva srednja i nisu tako jaka ali njih najmanje i koristim. Ova dva vanjska su ok bez baze ali nekako volim kad su "pricvrscena" :D

      Izbriši
  14. Volim ljubičaste nijanse, mada ih nisam stavila otkad je prošla zima, nemam pojma zašto.
    Nisam probala Deborah senke, ali sam već čula pohvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, a i uvedi ponovo ljubicastu :) fina nijasna i za dan i za noc :*

      Izbriši
  15. Baš mi se dopadaju ljubičaste nijanse. Imam braon oči,pa smatram da je to savršena kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje su crne ali najdraze su mi neke neutralne boje, ovo je prvi put da sam odmakla dalje od njih sa ljubicastom :) mada najcesce koristim ovu skroz lijevo i ovu skroz desno :)

      Izbriši
  16. nisam koristila ovu kolekciju njihovih senki ali boje bas lepo izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fine su, meni je najdraza ova lijeva jer moze i za dan :)

      Izbriši
  17. Nisu moje boje, ali mi se svejedno svijdaju. Moram bolje prouciti Deborah stalak kada se vratim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nas vecina Deborah nezasluzeno zaobilazi :) ja prva, priznajem! :D

      Izbriši
  18. super nijanse! a o deborah kozmetici je suvisno pricati ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posebno njihova rumenila, lakovi i sjenila :)

      Izbriši
  19. Divne boje, baš ovih dana tražim ovako neke :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...