Favoriti mart/april

S obzirom da se sakupilo nekih novih stvari koje najcesce koristim, mislim da je vrijeme za nove favorite :)
Nista spektakularno ali mozda da otkrijete nesto novo :)

Za pocetak sta sam koristila od preparative ...



  • Bioderma sebium H20 - Vec ste svi upoznati sa ovom micelarnom, moja je za kombinovanu do masnu kozu. Davno sam se vec odrekla baby maramica koje sam koristila za ciscenje sminke ali eto covjek uci dok je ziv, znam da nisu bas najbolja opcija za lice. Ostalo mi je jos nekih 150-200ml, i iduca na mom spisku je litarska ABC Derm koja kosta 110-120kn, pa cu nju potraziti jer se vise isplati. Na Sminkerici sam procitala da nema neke razlike u funkcionalnosti a ova jos izadje povoljnija. 
  • Garnier eye make up remover - njega koristim za skidanje sminke sa ociju, ne volim dvofazne skidace jer ne volim nista masnjikavo po licu pa je zato ovo moj izbor i jako sam zadovoljna. Prislonim vaticu na oko i sacekam malo i onda lagano skidam. Ostatak pokupim micelarnom kad skidam ostatak sminke sa lica. 
  • Cadeavera supersoft peeling - namijenjen je normalnoj i suhoj kozi a uzela sam ga greskom jer izgleda identicno kao i onaj za problematicnu kozu. Nisam se nimalo pokajala jer mi je i bolji od onog prvog kojeg sam koristila. Puno je blazi i kremastiji i piling cestice su mu manje i samim time vise mi godi kozi. 
  • Zelena glina - maska koju sam vec na sva zvona hvalila, smuckam je sama sebi, stavim otprilike kasikicu do dvije gline i malcice vode da se smjesa sjedini. Ostavim tako nekih sat-dva a onda nanesem na lice i drzim oko sat vremena. Dok se umivam, i ova glina ima efekat pilinga a nakon nje stavljam iscjedjen limun sto je i receno u upustvu. Preporucujem svima jer sluzi i za problematicnu kozu i za navodno ublazavanje bora :) Suhoj ne bih preporucila jer vama uklanjanje sebuma nije potrebno. Kada sam vrijedna i koristim je 2-3 puta sedmicno, koza mi se masti pa sigurno 50% manje. 
  • La roche posay effaclar duo - mi je i dalje omiljena krema za lice iako sam jos uvijek u potrazi za nekom hidratantnom. Ova krema mi umiruje poludjelu kozu lica tokom onih dana kad je najgore i fino mi suzava pore. Nanosim preko cijelog lica. Citala sam da je nekima prejaka ali meni odgovara kao nijedna.
  • Dermatol - prah iz gradske apoteke za isusivanje. Nemam puno sta da kazem o njemu, kad sam trazila bivacin, dali su mi ovo zeleno cudo koje nanosim samo na bubuljicu da je isusim posebno ako sam bila nestrpljiva i dirala je :$ :$ :$ Isusuje jako brzo! 




  • Loreal Studio Silk & Gloss - recenziran u prethodnom postu pa nema potrebe da i ovdje pisem o njemu, uglavnom nasao se medju favoritima! 
  • I love vanilla & ice cream losion za tijelo - jos uvijek ga trosim, stoji mi na stolicu pored kreveta i mazem njime najcesce ruke ali naravno i tijelo, mirise bas kako je i opisano u nazivu i meni je najdrazi iz ove I love kolekcije :) 
  • Dove natural touch dead sea minerals - vec treci ili cetvrti stick po redu, a sad sam ga jos i nasla na snizenju za 4,30KM u DM-u. Njezan, mirise blago ali nazalost kao i svaki stick ostavlja bijele tragove ako ne pazite pri oblacenju odjece. Bez obzira na to, meni je omiljeni. 
  • Palmolive dead sea minerals & aloe vera piling - ocito da mi se svidjaju minerali mrtvog mora :)) U zadnje vrijeme sam bila u potrazi za dobrim pilingom ali nisam nasla nijedan koji mi zamjenjuje ovaj pa sam ga kupila ponovo i to na snizenju za 5,50KM. Koristila sam ga prije onog I love ..pilinga ali ipak je bolji i od njega! Mirise na moooooooooore i savrseno pilinguje ( :) ) kozu i preporucujem svima. Samo idite njusnite i probajte da ne kupite :) 
  • Ovnak professionals cesalj za kosu - ovo je sve cime ja cesljam svoju kosu. Procitala sam kod nekih da misle da djevojke sa ravnom kosom cesljaju kosu staaaalno ali moram vas razuvjeriti, evo ja prva svoju kosu pocesljam samo kad se okupam dok je mokra i ne diram je vise :) tome i ovi siroki zubci da ne bih ostetila kosu dok je jos vlazna. 
Eh sad malo dekorative ... malo da spomenem ono sto nisam mozda u proslim favoritima mada se ja najcesce volim drzati istoga. U potrazi sam za puderom sa srednjim ili jakim prekrivanjem bez spf-a jer cu stavljati kao podlogu kremu sa faktorom 50 pa mi ne treba da mislim o tome da li se ponistavaju. BB kremu jos uvijek nisam nasla ali razmisljam o La roche posay.



Stila paleta sjenila i kremastog rumenila
Essence shimmer powder ili sto bi nasa teta sa pijace rekla - ajhalter! 
Maskare - Chanel le volume - cetkica mi odgovara, posebno sad kad se maskara malo osusila ali definitivno nikad ne bih dala tolike novce na maskaru koja je zamjenjiva nekom drogerijskom npr upravo ovom Masterpiece ili Masterpiece max.
Ruzevi - Maybelline Sweet pink i Pink huriccane I Astor red couture
Maybelline The eraser eye korektor - savrsen! Hvala na preporukama :)
Essence blond 04 olovka za obrve
Deborah shine tech gel like lak za nokte - veoma trajan, 6-7 dana! Nijansa 06 koja je zamijenila moj omiljeni Lorealov spicy orange
Manhattan mint nijansa :)) zacudjujuce dugo mi traje na noktima. Evo ga od petka samo okrnjen na kaziprstu ali za to krivim lomljiv nokat a ne njega :)
Chloe love - jos uvijek moj omiljeni parfem!

A kako je doslo toplije vrijeme tako sam i ja hodala skoro svaki dan i to puno puno kilometara :) uzivala sam u suncu pa se nadam da se ovo, za mene hladnije, vrijeme nece dugo zadrzati. Kada izletim iz kuce, ovo je bilo u mojoj torbici...


(New look torbica, Mona novcanik, Blistex, Maybelline sweet pink, maramice, mobitel i njegova Accessorize torbica... od nakita uvijek nosim svoj Fossil sat koji se slaze uz sve zbog svoje kombinacije boja, imala sam zlatni prsten koji sam "ukrala" od mame, za brzinsko vezanje kose imala sam Accessorize trakicu za kosu, i za zastitu od sunca Zara naocale)

Eto to je to, nadam se da vam se nesto od ovoga svidja i da cete isprobati.

Koliko cesto se mijenjaju vasi favoriti? Brzinom munje ili se volite drzati istih stvari?


You may also like

Broj komentara: 45:

  1. 'Ajhalter' Hahahahahhahaa.... E, baš si me nasmijala! Super blog, dobri i sadržajni postovi! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Al' ti trosis preparativu brzinom svetlosti :))
    A zasto ne uzmes neku finu hidrantnu kremu i puder sa visokim faktorom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi, bas sporo ide :)) Tako sam radila zimi, koristila sam vichy dermablend sa spf 35 :) sad cu ili bb kremu stavljat ili avene kremu faktor 50 sa puderom bez faktora, neki blazi od dermablenda.. aaali ga jos nisam nasla :)

      Izbriši
  3. Divan post uzivala sam citajuci o preparativi, volela bih da probam effaclar duo ali posto sam sad sva upaljena od onih uljanih seruma, ne smem.. A rekla si da tragas za hidratantnom kremom, jel si razmisljala o avene clean ac meni je to jedina krema koja mi je stvarno hidrirala lice, sve ostale su stajale na povrsini i matirale i cinile da izgledam bezveze..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i nisam bas, hvala ti na prijedlogu, malo cu se raspitati u vezi nje. Sad sam citala i moja koza nije suha i ispucala i iritirana ali definitivno je sklona aknama pa jedino mi u tom smislu mozda bude godila :) vazno je da pruza hidrataciju u sustini...

      Izbriši
  4. Bioderminu micelarnu obozavam i njom skidam svu sminku ukljucujuci i oci. Jedino ona moze lep oda mi skine Inglotov gel ajlajner da ne moram mnogo da trljam. Odlicna je. Meni je kao i uvek dekorativa ipak najzanimljiviji deo posta :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja cu eto sad pokusati da nadjem ovu ABC Derm od litar :) nikad dosta :))
      Eto od dekorative sam uspjela da izdvojim nesto sto najvise koristim a da, cini mi se, nisam u prethodnim favoritima pominjala :)

      Izbriši
  5. predivni favoriti :) volela bih da probam i love proizvode i ovaj maybelline eraser :)
    novcanik i torbica su ti prelepi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love proizvodi su dobri vise zbog mirisa nego zbog njege ali ih svejedno volim :) A maybelline eraser definitivno probaj, posebno ako imas problema sa podocnjacima..

      Izbriši
  6. voljela bi probati ove stvari...ali samo da kažem, torba ti je preslatka, a i novčanik, baš mi je slatka ta fotografija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, pokusala sam da ukljucim u sliku stvari koje su najcesce uz mene :)

      Izbriši
  7. Kad nađem favorita, držim ga se ka pijan plota. :D
    Garnier za skidanje šminje je odličan, koristila sam i rozi i zeleni mi je bija zadnji, kojeg mi je teta na aerodromu itnila u smeće. Bijač.
    Super su ti ove Zarine cvike, baš mi se sviđaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas je bijač!
      I ja se bas drzim nekih favorita... :)) Cvike su super, iako ih imam vise, najcesce uzmem ove, bas su cvrste otkako ih imam.

      Izbriši
  8. odlični su ti favoriti! ja sam almolive isto uzimal akad bi nestalo baleinog pilinga. ovo ostalo nemam. i ti imas mini torbicu ko i ja samo sto u moju stane upola manje stvari

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ovu moju torbicu bi se reklo da nista ne moze da stane u nju a ja svega potrpam :))

      Izbriši
  9. Divna ti je ova torbica sa mašnicom <3
    Ne menjam često favorite, kad mi se nešto svidi, držim ga se k'o pijan plota :-D
    Thermal Spa su mi omiljeni gelovi od svih Palmolive, a već neko vreme želim da probam neku od ovih I love... stvarčica.
    Za lice od ovoga nemam ništa pošto imam suvu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da smo ostavile komentare u isto vrijeme :)) nisam uopste znala za tu izreku a vec ste mi i ti i Maja napisale "drzim ga se kao pijan plota" :D
      Thermal spa bas pruzaju pravi spa ugodjaj, htjela bih probati i zeleni Palmolive ali ovaj put mi je trebao piling a zeleni je obicni gel za tusiranje.
      Nadam se da ti nije problematicno suha koza :) svaka ima svoje mane...

      Izbriši
  10. Super post i favoriti!!! Sad me jako zanima onaj piling...

    OdgovoriIzbriši
  11. Imaš pravo za ovaj češalj sa širokim zubcima, stvarno je super, imam ga i ja i kosa mi nakon češljanja izgleda super ravno, češljam je samo kad je mokra i vise nikako :) super favoriti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije vise ni potrebno :) najbolje se obezbjedit jednim ovakvim, naravno kome to tip kose dopusta ali ja mislim da moze i za ravnu i valovitu i kovrdzavu :)

      Izbriši
  12. Jako fini favoriti. Tu masku od gline i ja koristim i super mi je. Kad sam imala masnu kozu, bila mi je zakon.
    Palmolive gel mi je divan,tako je nekako morski :-)
    Divan ti je novcanik i sve ostalo sa te slike.Gdje kupujes Biodermu i LRP kod nas ili si uzela u HR?
    Sto ne pogledas ovaj novi Rimmel puder perfect match, sa plavim cepom, cini mi se da je nesto sto bi ti moglo odgovarati. Fino pokriva, ali nije maska, nije previse mat i gust,ali dobar je bas. Oko 17 km je, nije ni skup ko neki drugi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je odlicna ali naidje period kad je redovno koristim pa onda i kad zaboravim na nju i kad je koristim lice mi je bolje, da nije ovako kasno sad bih se natjerala da je idem pravit :D moram sutra!!!
      Palmolive bas mirise na more, uzivam dok se kupam njime :)
      Hvala za novcanik, to je poklon za diplomski :) Biodermu i LRP kupim kad god ugrabim priliku da idem u Osijek, to mi je najblize..

      A sto se pudera tice, mislim da on ima spf oko 15 ili 18 a razmisljam o onom Manhattan endless stay, sta mislis kakav je on? Pise da je bez ulja i da je nekomedogen, mozda njega..

      Izbriši
  13. Obožavam ovakve postove :)

    Jako lijep izbor i favoriti !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni su ovakvi najdrazi jer se najbrze moze napisati mini recenzija :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  14. Volim masovne postove ovog tipa :)
    I moj je češalj takav, ne iste marke, ali istog oblika skroz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas sam spomenula da je za svaki tip kose najidealniji izbor :)

      Izbriši
  15. Nominovana si :*
    http://tsworldofcolors.blogspot.com/2013/05/awards-prizes.html#more

    OdgovoriIzbriši
  16. Sad sam ljubomorna :) Sve je tako divno s ove zadnje fotkice - nisam još čula za Mona torbice i novčanike, neka neka dobra duša napiše da li ih ima naći i kod nas u Hrvatskoj :)
    I sve ostalo mi je divno. Garnier mi je jedini kojeg ne koristim, imala sam ovaj Grape water, jednostavno mi izbacuje po licu i sve sam bacila u smeće :/
    Kupila sam LRP Effaclar duo prije 12 dana, savršena mi je kao nijedna krema za lice, tako divno sužava pore, riješila me dijela komedona, prištići skoro da mi više niti ne izlaze, a to sve samo u 12 dana. Koža mi je nekako svijetlija i sjajnija :) Vidjeti ćemo kakva će se još pokazati, ali za sada sam pre-pre-prezadovoljna. Nanosim je samo navečer i nakon sat vremena nanesem hidratantnu kremu preko nje/serum, zavisi što moja koža treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam mislila da je Mona poznata u citavoj exYu :) http://www.facebook.com/modnakucamona?fref=ts Imas ih na fb pa vidi da li imaju prodavnice i po Hrvatskoj :)

      Ja ovaj Grape water koristim samo za oci, ne ide mi na ostatak lica i za to mi je dobar.
      Drago mi je za Duo, i meni je odlicna krema, mada tako je i meni u pocetku bila .. ali onda sam znala preskakat nanosenje, pa opet dodje pms pa poludi lice pa ga opet koristim. Samo ne pravi gresku i ne prekidaj kao ja :)

      Izbriši
  17. sadržaj torbice (i torbica) su ti preslatki ♥
    Bioderma mi postaje jedan od najdražih brandova definitivno i preporučam ti da probaš i ostatak Sebium linije, LRP Duo je za mene nula naspram Bioderma proizvoda :)

    Chloe ♥

    A ovaj češalj koristim za rasčešljavanje kose kad nanesem regenerator/masku i super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Morat cu da isprobam i Biodermu, mislila sam makar onu hidratantnu kremu jednu.. najgore je sto ih nemam u Bosni nego uvijek moram u Hrvatsku pa na brzinu birat koju da uzmem a bez testera :/

      I ja koristim kad nanesem regenerator, a i kasnije kad peskirom posusim kosu za prvo (i jedino) cesljanje :)

      Izbriši
    2. da, to je malo zeznuto što ne uspiješ ni isprobati prije :(
      ako ne ideš ubrzo u Hrvatsku, daj mi pošalji na mail adresu, pa da sredimo neke testere ;)

      ja za to prvo (i jedino) češljanje koristim macadamia no tangle i to je stvarno ljubav pregolema između nas :D

      Izbriši
    3. Trebala bih 18.og a evo vec cekam od Martine sa Dear Skin onu nagradu, a poslala je u ponedjeljak i jos nije dosla. Ne vjerujem ni da bi tvoje stiglo ranije. Ali htjela bih isprobat neke Biodermine kremice pa makar za iduci put kad budem isla. Zasad mi samo preporuci na sta da obratim paznju u apoteci pa mozda neku i uzmem..

      Izbriši
  18. Moram probati taj Maybellinov korektor, već sam na par mjesta vidjela kako ga hvale pa će onda valjda i mojim crnim podočnjacima odzvoniti :). Baš ti je slatka torbica i sat i naravno ruževi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam problema sa podocnjacima a ovo je spas :)) barem da se prekriju ako ih se ne mogu rijesit, jer su genetski, nisu od nespavanja :D

      Hvala ti :)

      Izbriši
  19. Hvala što si me podsetila na ovu kupku nivea, već duže razmatram koji piling da uzmem... Meni je uvek dekorativa najzanimljivija, patim kao patika za ovim sweet pink ružem... Baš su ti lepi favoriti i baš ih ima dosta :D Ja sam koristila glinu ranije ali mi bukne lice posle nje :( I tako... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis na Palmolive? Bunis me sad :D Odlican je, uzivat ces s njim :)

      Paaaa kupi sweet pinkic, bas je cute :)

      Ne mogu da vjerujem da ti je od gline buknulo lice :( ona je bas umirujuca .. ali eto koliko tipova koze, toliko i reakcija.

      I taaaako :D

      Izbriši
    2. Da, zbunila sam se :D
      Moraću da kupim, nema mi druge... Ili da nagovorim nekog da mi kupi :D
      Kiss i taaaaakoo :)))

      Izbriši
  20. Odlični favoriti! Garnierov tonik je meni jedan od najdražih ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prebrzo stisnula tipku :D .. budući da mi je garnierov tonik najdraži morat ću probati i ovaj skidač šminke jednom.

      Izbriši
    2. Meni je najbolji za skidanje sminke sa ociju, s obzirom da mu je uskoro kraj, vjerovatno cu opet da ga kupim :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...