Instapost #4

Promijenila sam pozadinsku sliku pa vas pozivam da zaplivate dok je napolju oluja. Kod mene jeste, nadam se da je kod vas ljepse vrijeme :) 

Nisam dugo postavila svoje slicice jer sam primjetila da najvise volite NEW IN'S, EMPTIES I FAVORITES (parlam engleski ko prava) .. ali ipak sam odlucila da postavim neke za svoju dusu :) pa ako vam se svide, dobro i jest' :P

                                         Leaving for work? But your job is taking care of me! :)

                                        Eeeee nekad sam ja i trenirala, malo sam se ulijenila :)

                             Ali sam se zato trpala tortillama... Boze moj, svako svoju ljubav ima :D

                                    Playing dress up begins at age five and never truly ends.

                                                    Prvi suncani dani prethodni mjesec

       Utakmica Bosna i Hercegovina - Grcka (sa clanom koji nedostaje), poluvrijeme

                                                           Daydreaming of Maldives :$

                                                          Spremanje za svaki izlazak...

                                                  ...dovede me da mislim ovako!


                              I onda dodju dani kad biram koji lak da stavim :) #firstworldproblems

                                               Opustanje uz prve jagode ove godine

                                   I onda navece oluja :( moj novi prijatelj i ja uhvaceni u oluji


To su moji bits&pieces zadnjih sedmica, najvise sam uzivala u suncanom vremenu :) nakratko sam osjetila ljeto s obzirom da su temperature bile i 30 stepeni :) ah, those were the days :)) 

:*


You may also like

Broj komentara: 50:

  1. Baš lep prikaz, ovo za tegiće mi je poznato, imam ovakve roze, napadala na njih prašina od neupotrebe.
    Imaš lepu jaknu, a i Pepeljuga je hit, kradem :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe ovi su iz teretane ali ne mogu se izvlacit, imam i ja svoja 2 crvena kod kuce i slabo su u upotrebi :D Hvala ti :))

      Izbriši
  2. Jao, vidi njega jadnicka, bez kisobrana :))
    Ako ti je do leta a ti dotrci do mene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako da nije :) ljeto bih podnosila svaki dan, a ovu grmljavinu, kisu i tmurno vrijeme nikako :(

      Izbriši
  3. predivan post, a tvoj novi prijatelj/supatnik na pljusku je predobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jado mali :) mada je hrabriji od mene, ranije je napustio skroviste :D

      Izbriši
  4. Super fotke

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične fotografije, a najljepša si ti i jagode na njima :D

    OdgovoriIzbriši
  6. super fotkice ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao ubi me ova tvoja pozadinska slika :D Mnooogo mi se ide na more :)
    Uh treba i ja da se nateram da vežbam. Super su ti slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene ubi, vjeruj mi :D samo bih uskocila :)
      Svi se trebamo kolektivno natjerati na vjezbanje :)) hvala :*

      Izbriši
  8. Draga, super fotke!! Zar i ti sanjaš o Maldivima? Kad bih barem tamo mogla otići na tjedan dana bila bih mirna cijeli život!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sanjarim stalno i gledam slike :$ raj na zemlji <3 bas.. saaaamo malo da to sve vidim i upijem. Ne mogu ni zamislit kakav je osjecaj, koliko je drugaciji zrak, drugacije sunce...

      Izbriši
    2. I miri i tišina, bez stresa...
      Jela si jagode sa šećerom - ja ih obožavam sa šlagom :)
      Super ti je kombinacija i preslatka si mi :D

      Izbriši
    3. I meni su drazi sa slagom ali izgleda da sam sezonu docekala nespremna :D mogla sam ih samo zasladit secerom :)

      Hvala ti :)

      A oticemo i mi pravnice nekad na Maldive :D :D nisam dzaba onolike knjizurine ucila :D

      Izbriši
    4. Hahaha, tako se i ja tješim. Daj Bože! :)

      Izbriši
    5. To mi je sastavni dio mastanja o Maldivima :D

      Izbriši
  9. E pa ja sam toliko prebukirana poslom i smorena da me jedino održava u normali saznanje da se u nardnomperiodu nazi re željno iščekivani i naravno zasluženi odmor. U svakom slučaju neću na Maldive, ali me neka grčka ostrva definitivno čekaju. I pas ti je divaaan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grcka ostrva su isto jako lijepa :) ja sam imala srecu da idem na Zakynthos i na onu famoznu Navajo plazu, i ljepse je nego na slikama :)
      Pesek nije moj, samo mi se pridruzio u sklonistu kad je naisla oluja :))

      Izbriši
    2. Ja obožavam pse. I divno se uklopio u cijelu priču. Ja sam bila u Grčkoj u paraliji i Asprovalti, a ove godine planiramo Lefkadu,pa ćemo se odveti i do Zakintosa...jedva čekam :)

      Izbriši
    3. Hjooooooj zavidim ti :) lijepo se provedi i uzivaj u svakom trenutku :) U suncu, moru, plazama, grckoj hrani i toplim nocima :)

      Izbriši
  10. Obožavam ovakve postove! Preslatka si u ovoj kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja volim ovakve postove vidjeti kod drugih :)

      Izbriši
  11. Sve mi se sviđa, naročitvo tvoja odevna kombinacija, baš je po mom ukusu. Ali ti je i novi prijatelj divan... I lakovi. I jagode. Sad mi se jedu tortilje. I jagode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmakni se od tortilla i niko nece stradati :D hvala :)))

      Izbriši
  12. Uuuuuuuu lakići, jagode, mačkaste naočale! Torrrrrrrtilje! Ja volim ovakve postove, čisto da malo svi skupa odmorimo od kozmetike :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, ko god ih postavi, uzivam u njima :)

      Izbriši
  13. Haha, što se tiče 'neimanja' robe za izlazak i kod mene uvijek ista stvar. :/ Ali ovo I'm going naked, LOL, sooooo me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A odjecu kupujem vise nego sminku, sve ti je jasno :D
      Dzaba uvijek na kraju zavrsi sa tim da cu gola ic jer nemam sta :D

      Izbriši
  14. napokon da i tebe malo vidimo! slika sa lakovima je odlična!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...