L'oreal Studio Silk&Gloss

Ne znam koliko ste uspjeli da upratite iz new in's koje predstavim, ali ja puno volim da tetosim kosu. Zadnje sto sam kupila bila je ova krema za sjajnu i glatku kosu od Loreala, kupljena u Mulleru.



Sta nas prevod kaze - Krema za ravnanje kose koja sadrzi mikrovlakna. Proizvod ravna kosu pramen po pramen i stiti je od isusenja i topline fena ili glacala za kosu. Rezultat: Ravna i sjajna kosa do 24 sata.
Savjeti za styling - 1. Upotreba na suhoj kosi - Uzmite kolicinu proizvoda velicine ljesnjaka, a za dugu kosu kolicinu velicine 2 ljesnjaka. Proizvod rastrljati medju dlanovima, te nanijeti na kosu cijelom duzinom, ali izostaviti korijen. 2. Susenje i ravnjanje - Kosu osusiti fenom, a zatim ju izravnati glacalom za kosu ( No S**t, Sherlock?) Pardon my French :D :D :D

Bez obzira na njihov bezvezni prevod i na ovo sto tvrde, meni je ovo postao jedan od drazih proizvoda za kosu koje sam isprobala, a isprobala sam ih puno :) Tekstura je u obliku lagane kreme bijele boje, ali vise mi vuce na neki serum nego na kremu.





Sadrzi 200ml, platila sam ga oko 30kn, ne sjecam se trenutno cijene ali nije vise od toga.

Ne mogu da tvrdim da mi ravna kosu jer mi je kosa uvijek frizzy jer je dosta tretirana, barem ovaj donji dio, ali mogu samo da kazem da mi je na dodir meksa i njeznija, sto mi je vise nego dovoljno. Ako uzmem da je peglam poslije, lakse je raditi s njom. Ima odlican miris koji ostane neko vrijeme na kosi, ali me tjera da puno diram kosu i prebacujem je okolo samo da bi me zapahnuo sto je lose po kosu, znam :) tako je mastim.

Ja ovu kremu nanosim na mokru kosu a upije se veoma brzo, ne ostavlja nikakvu masnocu ni tezinu na kosi, zbog cega bih pozelila da ga bacim u kantu kao dosta proizvoda koji su tako neslavno zavrsili.

Ako zelite da vam kosa bude njeznija i meksa na dodir jer vam balzam ne radi dovoljno za vas, onda vam preporucujem ovu kremu. Ja ne znam da li cu iduci put da kupim bas ovu kremu jer volim da isprobavam nove stvari, a prosli put sam se dvoumila izmedju ove i Got2be styling kreme, pa mislim da cu nju da kupim iduci put (a ima i preporuku Sare NYX pa bas zelim da vidim kakva je).
Kada uporedim te dvije, znat cu cemu da se vratim :)) Sporo se trosi pa ne znam kad ce to da bude, ali nesto mi govori da nece ni docekati kraj a da cu kupiti i tu Got2be :$ :$

U svakom slucaju, ako naidjete na ovaj proizvod, nek sklizne u korpu i pravite se kao da ne znate sta se desilo ;)


You may also like

31 komentar:

  1. Mislim da je Beyonce reklamirala ovo, a možda i nije. Ako ti kažeš da ovo "radi", moraću da kupim :) Samo dok potrošim moje Balea od manga. A ako budeš pre moje kupovine recenzirala got2be i budeš rekla da je bolji, onda ću njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja i Beyonce inace sve isto koristimo, nemoj da te cudi uopste :D jaranice dvije stare, ja joj posudila :D
      Kod Sare NYX imas taj got2be recenziran cini mi se, kod nje sam vidjela. Meni je stvarno lijepo, i fino mirissssseeee :)

      Izbriši
    2. Znam, baš ona pomenu na koncertu da će da svrati kod tebe na kafu posle :D
      Videću šta mi je dostupno :)

      Izbriši
  2. Ovo je definitivno nešto što meni treba! Baš me zanimalo da li masti kosu, ali si mi odgovorila na to pitanje :D Kupujem ako je uočim na policama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne masti, pokusala sam da pokazem teksturu sto je najblize moguce, bas je lagano, samo naravno nemoj da pretjeras sa kolicinom, ja stavim malo vise nego velicina badema a manja nego velicina oraha hahaha :D a kosa mi je duga :) stavljam od pola kosa ka dole :)
      Imas u Mulleru, u DM-u nisam vidjela.

      Izbriši
  3. Vjerujem da je ovo dobar proizvod jer u zadnje vrijeme sve od L'Oreala meni bude sjajno ... no ja nemam kosu za ovaj proizvod pa preskačem ;D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je Loreal malo poradio na proizvodima za kosu, meni su prije bili dosta tezi nego sad.. ali tvoja kosa je svejedno ravna i tanka koliko sam mogla da primjetim pa ti ovo nije ni potrebno. Ja volim da stavim ovako nesto da mi je malo umiri jer je frizzy od pola ka dole :)) muku mucim :)

      Izbriši
  4. Ako zaista ne masti kosu,odmah mi je primamljivo, no moja kosa je tanka i ravna pa ne znam što bih ravnala s njom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda najvjerovatnije ni tebi ne treba toliko, ali da mirise, mirise... :)

      Izbriši
  5. Očito L'Oreal u posljednje vrijeme marljivo radi jer sam i ja bila zadovoljna nekim proizvodima. Ipak, ja imam ravnu, ravnu kosu tako da ovaj put imam opravdani izostanak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne treba ti, nije zahtjevna, moja se mora smirivat opasno :D

      Izbriši
  6. Hm, nemamo sličan tip kose, ali serum/krema mi sasvim ok zvuči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hoce li se javiti ijedna sa frizzy kosom :D sve ste sa ravnom :)) blago vama :D

      Izbriši
  7. bas zanimljivo zvuci :) moracu da bacim pogled sledeci put u dmu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reci mi da ti imas problema sa frizzy kosom, sve mi se ravnokose javljaju hahaha

      Izbriši
  8. Moja kosa je ravna da ravnija ne može biti, nema potrebe ni da se feniram, mada probala bih ovo pošto čini kosu mekšom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos jedna sa ravnom heheh :) ja izgleda jedina sa problemima :) Ma uvijek mozees radi mirisa ili radi omeksavanja kose..

      Izbriši
  9. Baš ću je probati jer inače koristim ulja za kosu ali nikad nisam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni od ulja odgovara samo Avon serum za vrhove, ali samo ga stavim na zadnja 2-3 cm kose tako da mi i ne stigne otezati kosu :)

      Izbriši
  10. Hahahahah, da, neka slučajno upadne u košaricu :D Meni ovo ne treba jer imam ravnu kosu, i ne volim ju peglati, ali super recenzija i još sam se i nasmijala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel moguce da se sve javljaju sa ravnom kosom :D :D
      Pa da, tako meni uvijek slucajno upadne :P ja kupujem stvari ne svojom voljom :D

      Izbriši
  11. ja imam ravnu kosu, dobro nije bas ravna onako talasasto ravna :D i probala sam davno nesto na ovu foru od Nivee i nije mi bilo nesto, ali ovo mi primamljivo zvuci..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slabi su mi Niveini proizvodi za kosu, zasad su mi najbolji Niveini pa cak i neka Baleina ulja i serumi, posebno onaj serum za formiranje lokni, cini mi se narandzasto pakovanje...

      Izbriši
  12. nije za moj tip kose al dobro je znati

    OdgovoriIzbriši
  13. Koliko divnih favorita, mnoge i dijelimo ;D!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja imam kovrčavu kosu i kada je peglam ne sviđa mi se donji dio jer je neako bujan.Jučer sam bila kod frizerke i kosa mi je tako lijepa, mekana i ravna....Joj da barem uvijek mi je takva. Zato me zanima da li bi mi taj proizod pomogao da mi kosa bude ravna i dva,tri dana...Jer kada mene frizerka fenira meni ta kosa bude ravna nekoliko dana da mrzim dan kada ću je morati oprati......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napokon neko sa istim problemom kao kod mene, sve mi se javljaju sa ravnom kosom heheh :) Meni umiri bas taj donji dio koji mi je bujan jer je tretiran, ne izravna ga nego ga ucini meksim i manje bujnim heh. Ja obicno nakon sto ovo stavim, samo malo predjem peglom od pola kose na dole, i onda stoji tako. Ali nema sanse da mogu samo stavit ovo i ocekivat da mi se kosa izravna, takav proizvod mislim i da ne postoji.

      Izbriši
  15. Draga ja imam valovitu kosu niti ravna niti kovrcava ali opet vise kovrcava i kada je gladim,gladim izgleda polu-ravna ali kada prebacim unutarnji dio kose cickavo uhh ja ne bi peglu, je li ravna i bez pegele i naravno koliko? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo uglavnom pomaze u tome da stiti kozu od toplote pegle i fena, ali ako samo stavis kremu i pustis da se sama osusi, bojim se da ce ti biti kao i inace, samo mirisljivija :))

      Izbriši
    2. Ovo uglavnom pomaze u tome da stiti kozu od toplote pegle i fena, ali ako samo stavis kremu i pustis da se sama osusi, bojim se da ce ti biti kao i inace, samo mirisljivija :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...