Potrebne i nepotrebne novotarije :) (New in's)

Ako sam dobro primjetila, najpopularniji postovi kod svih blogerki su Novosti, Favoriti i Potroseni proizvodi a i meni su nekako najdrazi jer u jednom postu mogu da na brzinu kazem ponesto o nekim proizvodima bez da pravim zasebnu, jako kratku, recenziju za njih. Ne volim nadugo i nasiroko neke proizvode da predstavljam jer onda pocnem da objasnjavam stvari koje uopste nisu bitne :)
(Pa znate nalazi se u tubici, do proizvoda mozete doci ako lagano odvrnete proizvod, font kojim je pisana deklaracija na proizvodu je Times New Roman - dobro pretjerala sam za ovo zadnje :D ali shvatate poentu).

Mene licno najvise raduju moje novosti jer su jel.. moje :D Salim se, vase su mi jednako drage jer puno toga otkrijem kod vas sto rezultira mojim novostima :) kao sto sam napisala neke potrebne, neke ne toliko ali neka se kupuje :D kad je bal nek je maskenbal :D

Pa da krenemo....


  • Deborah sjenila - 03 Violet everywhere. Fine boje, vec ih nosim cesto, a ko me prati zna da se tek ucim nanositi sjenila i navikavam se da su mi na ocima. Prije sam bila samo tus-maskara-tip-djevojke :) Spremam recenziju pa ne bih puno o njima sad.

  • Deborah 7 days long lak za nokte - fina ljetna narandzasta nijasna :) kuckam vam sa njim na noktima.

  • Avene Reflexe Solaire SPF 50 + - Ovo slatko pakovanje kreme sa UV zastitom za lice mi je vec priraslo srcu i ne kajem se nimalo sto sam ga uzela naslijepo bez testera. Ima 30 ml i kostalo je 18,30 u apoteci. Nekomedogeno i hipoalergeno i godi osjetljivoj kozi. I za njega imam recenziju pa samo recite sta zelite prije - sjenila ili kremu :)

  • Rimmel stay matte kompaktni puder - vec mi je treci po redu u nijansi transparent i nijednu drugu ne mogu zamisliti koliko god potamnila tokom ljeta. Onaj max factorov zabetonira a ovaj je nekako laksi. Sad sam ga ulovila na snizenju od 5,50KM i mislim da traje do juna to snizenje u DM-u. Inace je 7,10 pa se bas isplati.

  • Palmolive piling - vec sam ga predstavila u favoritima i ponovo vam ga preporucujem! Kad god se zazelite mora, samo se odete istusirat njime i ako ste kao ja, da vam mirisi vracaju sjecanja ili "bacaju" na neka mjesta, onda ce vas ovaj sigurno odvesti do mora ;) Uzela sam ga na snizenju u DM-u za 5,50 a inace je oko 7KM. Fina usteda kao i kod Rimmelovog pudera u kamenu.

  • Balea regenerator za kosu od kofeina - ne mogu reci da mi je neka fantazija ali skroz ok balzam za kosu. Mislila sam da je bolji od one Balea kokos kure ali nije. Iduci put cu ponovo nju da uzmem.

  • Dove stick sa mineralima mrtvog mora - i njega sam predstavila u favoritima pa je naravno ponovo tu u novoj kupovini :)

  • Dove pure & sensitive sapun - uvijek me privuce kada pise da je hipoalergeno i bez parabena :D Ponekad se ujutro umijem njime ako mi koza ne zahtjeva neku jacu umivalicu, ili tokom dana ako mi se lice zamastilo ili oznojilo.

Onda mi je stigla nagrada od Martine sa Dear skin :)  
  • Kerastase nutritive zastitna krema za kosu od toplote ( pretpostavljam da si vidjela da volim da tetosim kosu :D ),  
  • Mini essie lak (don't sweater it) - nijansu nisi bolje mogla da pogodis, kao da si me prisluskivala neki dan. Drugarica mi je jednom kupila ovu nijansu pa sam joj trazila da uzme opet ako naleti :) i
  • Bourjois sjajilo za usne koje mirise tako da bih ga prije pojela nego uspjela odrzati na usnama. 


  • Vichy dermablend - Puder koji kupujem vec treci put i vjerovatno dok ga bude.. jedino ako mi se nekim cudom lice potpuno ne ocisti pa mi bude trebalo slabije prekrivanje. Recenziju sam uradila vec ranije a mozete je pogledati ako kliknete ovdje :)

  • Afrodita sampon od koprive u koji cu da ulijem ove.... 
  • kapi od koprive i malo pantenola. Prosli sampon koji sam kupila bio je Afroditin od kamilice a sad se vracam ponovo na ovaj i mislim da je bolje da ih smjenjujem da mi se tjeme ne bi zasitilo jednog.

  • Ulje cajevca protiv akni - dugo vec hocu da ga isprobam ali stalno zaboravim.. S obzirom da sam svasta stavljala na lice ne bih li se zauvijek rijesila aknica, nije na odmet da isprobam i ovo :)

  • Artdeco sjenka - 204 - trenutno je snizenje u cm-u pa jedna kosta oko 5,50KM, vjerovatno cu se vratiti po bar jos jednu... Evo jos jedna slicica sjenke jer ovdje se ni ne vidi pored ovih, za nju, dzinovskih proizvoda :D neosuncana i osuncana :))


Onda sam otisla u Osijek gdje inace kupujem odjecu s obzirom da ovdje nemam gdje :) Otkako nam je propao Azel sto se prijasnjeg dobrog izbora tice, uvijek se to svede na posjete Osijeku... bili su to dobri dani, Zara po rekordno niskim cijenama :D

Ja inace trosim puno vise na odjecu nego na preparativu i dekorativu i tako je bilo i ovaj put ...

Eeeeeeee kad sam ja mastala o ovim Zarinim sandalicama .. jos u ovom postu kad su tek dosle, samo sto su mi draze bile zelene ali kad sam dosla do toga koje da uzmem, izbor je pao na klasicnu crnu :)
Peachy pantolice iz New yorkera :) strechy, ljetne i jako udobne .. jedva cekam da ih nosim :)

Ovo je H&M spavacica :) ombre pink sa Snoopy-jem :) Happy day, happy any day :))


I nesto za plazu ako nekim slucajem odem na more :P ako ne, uvijek su tu jezera i bazeni :) Tunikica je od finog prozracnog pamuka, malo providna, veoma lagana i namijenjena da se nosi preko kupaceg :) tj providna je :)

Eto to je moja kupovina zadnjih nekoliko sedmica :) Sta vam se svidja, sta vam se ne svidja, sta vas interesuje?

:* :* :* :* :* 




You may also like

72 komentara:

  1. Ove Zarine sandale, san snova, samo sam ja htjela zelenu boju, ali nije više bilo mog broja kmeee :( Cula sam dosta pohvala za ovaj Afroditin šampon od koprive i mogla bih ga probati iako nemam masnu kosu. Imam njihov gel za tuširanje od lavande i jako sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i zelene ali crne mogu lakse ukombinovat uz bilo koju haljinu, zelene tek uz ponesto pa bi mi bio bacen novac, da mi je da ih iskoristim :)

      Sampon je odlican, ni moja kosa nije toliko masna, perem kosu dvaput sedmicno .. ali mijenjam njega i onaj od kamilice. Jedna boca ovoga i jedna od kamilice, da odmaram tjeme :)

      Izbriši
  2. Divne su sandale, i farmerke i Snupi majica <3
    Baš me zanima ovaj Balea kofein balzam, znači prosečan je, je l'?
    Imam ovoliko pakovanje Afrodita šampona (samo je moj od kokosa) i traje mi STO GODINA :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snoopy je spavacica i jos je ljepsa kad se cijela prikaze ali eto ovako sam uslikala, donji dio je jos jaca pink :)
      Nista posebno nije, ima puno boljih balzama....

      Meni bi trajao sto godina da ga koristim sama :D a koriste ga mama i sestra sa mnom tako da bude oko mjesec dana ili malcice duze :)

      Izbriši
  3. Štikle su aaaaaaaaaaaa! Imam ovakav sličan Balea regenerator i jako sam zadovoljna. Sa ovim Afrodita šamponom si me vratila nekoliko godina unatrag kad ga je moja baka kupovala. Morala bi ga i ja probati. kažu da su ti najbolji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stikle su za spavat u njima dok ih ne obucem :P :D Meni nije nesto ovaj regenerator, najbolja mi je ona Balea kokos kura :)

      Probaj sampon, ja stalno smjenjujem njega i onaj od kamilice :)

      Izbriši
  4. Zatvoren Azel? Pa gdje ja živim pa to ne znam :-( znači sad bukvalno više nemamo gdje kupovati osim u new yorkeru....šta god nam treba moramo ili u Osijek ili u Sarajevo.. užas :-(

    uglavno da se vratim temi, odlični noviteti ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj moja greska :D moram ovo ispravit, nije zatvoren nego je meni kao zatvoren s obzirom da zadnjih nekoliko mjeseci kad sam usla nije bilo nista novo nego uvijek neke stare stvari, a rijetko od njih sta da je Zarino.. uglavnom, meni nista dovoljno lijepo da bih nosila :))

      Hvala :)

      Izbriši
    2. znači ne dobijaj više Zaru? uuuužas...... ma i oni će brzo propasti ako nemaju zatu....

      Izbriši
    3. Ma kakvi, zabranila Zara otkako su dosli na nase trziste tj u Mostar. Znalo je dolazit i Bershkine odjece, kozne jaknice skoro pa iz nove kolekcije bile i sad nista :/ A kakvih sam se stvari tu znala nakupovat..... i to za male pare!

      Izbriši
    4. i ja isto.... baš sam se razočarala sada.... nisam dugo išla kod njih kako sam bila trudna, ali baš sam planirala uskoro ići dok još malo sredim liniju... sad više nemam želju :-( sve mi se čini da ću spucati u osijek....

      Izbriši
    5. Ima stvari ali je slabo, npr Tommy Hilfiger od prije sto godina :) sve nekako sto se ne moze ni nosit vise, ja sam prestala i da ulazim...
      Osijek je idealan, posebno kad su snizenja :)

      Izbriši
  5. Sandale su savrsene!!! Koristim trenutno taj Dove dezodorans, i super mi je :) Takodje, obozavam Rimmel Stay Matte :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su dva proizvoda kojima sam se vec vise puta vratila :) hvala ti :)

      Izbriši
  6. I ja sam sebi jučer svašta nakupovala, ali preparative za kosu. Od dekorative se odmaram do daljnjeg (ko bi reko da ću ja ovo da kažem) jer sam skontala da i pored prodanih 70% šminke imam zaliha za 3 života pa sam se smirila i kupujem preparativu i lakove za nokte :P da sa pohvalim još da sam kupila China Glaze lak za 6 maraka na Danima ljepote...
    Joj ja sam kupila u azelu onom kod džamije kad se ide na korzo jedan super zarin sako za 15 KM. ostao zadnji logično u mom dječijem broju (tad mi bude drago što nosim 34/36 xD) kod nas u Sa azel nije toliko bljeee, nađe se zanimljivih stvari. samo da ti kažem da se u HARIS EXPORT preselilo boga oca dobrih stvari (orsay, lindex, zara, tom tailor) makar kod nas, samo što nema mojih dječijih brojeva al vi normalne žene bi vjerovatno našle svašta dobrog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kome si ti prodavala kozmetiku a da se meni nisi javila, sunce ti kalajisano?? :D

      Izbriši
    2. Pa mozes odmorit ako imas dosta toga :D
      Moram do Harisa, nisam prije imala srece s tim pa sam prestala da ulazim ali morat cu skicnut kad budem u gradu, barem nekoliko puta dok ne ugrabim kakve srece :D
      haahha joj mi normalne zene :D i ja sam 36 .. i 34 je normalno, posebno ako si malcice niza :)

      Izbriši
    3. gdje je haris u tz? ja kao da sam s marsa pala, van svaki zbivanja :-)

      Izbriši
    4. hahaha opravdano je, imas dvoje djece :D a haris ti je na trgu, u barok zgradi .. lijevo od svih kafića heh :)

      Izbriši
    5. Ja sam metar i sedamdeset a nosim 34/36 pa kontaj onda kako mi je veselo, isto hodajuća munara :P još nosim i dječiji broj obuće (36/37)

      @Make Up Ner(e)d - šta ću kad nisam znala da hoćeš, ova cura što sam joj prodala je uzela cijeli kit skupa sa koferom

      Izbriši
    6. btw pohiti sa ovom avene, ostajem bez voljene eucerinove al ova avene mi je 14 markica jeftinija pa da vidim valjal :D za 14 maraka mogu kupiti 14 lakova za nokte, nije to malo hahaha

      Izbriši
    7. A ma nemoj me zezat? Pa svašta meni treba još za moj kit, nisam znala da prodaješ :( Šmrc :(
      Jesi ti prestala šminkati ili si se samo rješavala nepotrebnog i imaš li još viškova? :D

      Izbriši
    8. I ja sam visoka i mrsava ali eto ko popravila sam se malo pa nosim 36, cak nekad 38 :D
      Uskoro cu postavit Avene kremicu :)

      Naplatit cu vam impulse za ovaj razgovor :D

      Izbriši
  7. Predivni noviteti, te štikle su mi MRAK, gledala sam ih, probala ali još nisam odlučila iskeširati za njih, sve kontam sačekat ću sniženja (jer nosim 36,37 pa uvijek nađem obuću na sniženjima)

    Od kozmetičkih noviteta mi se svašta sviđa, a najviše se veselim recenziji Avene kreme sa faktorom.

    Btw.tko je proizvođač ovog tvog ulja čajevca? Ja kupila neko žnj proizvođača pa sam skeptična prema njemu totalno, ali nigdje nisam našla nikakvo drugo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebiiiii,uvijek sam zavidila tim brojevima bas radi snizenja :) koliko si ti to visoka, ili imas iznenadjujuce malo stopalo? :D Na slikama ne djelujes nisko pa mi cudno :D

      Avene ceka objavu :) a kod mene je neka cydonia gracanica :) nije neko wow, ali je australski cajevac navodno :)

      Izbriši
    2. 170 sam visoka, ja uvijek govorim-ja narasla a stopalo nije od 6. osnovne :D

      A u mene Made in Široki Brijeg, LOL :D

      Izbriši
    3. hahah imas srece zbog stopala onda :D samo grabis sve po snizenjima :))
      Ako mi se ovo moje ulje pokaze ko dobro, saljem ti ga :)

      Izbriši
  8. Opa, kupovalo se! Odlično je sve, sandalice su seeeeeksi ;) a od svega me najviše zanima recenzija Avene kreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandalice su san <3 :) ici ce uskoro Avene kremica, uglavnom pozitivna je recenzija :)

      Izbriši
  9. Sveee mi se sviđa. Iako obožavam dekrativu (i te deborah senke obožavam, imam drugu kombinaciju boja), ove sandale i tunika su mi nekako hit posta :)) A pre neki dan sam uzela isti lak, samo u drugoj nijansi :) A imam i istu artdeco senku. I rimmel puder, koji obožavam i uvek ga kupujem (ja koristim tamniji, mama translucent). Kapi od koprive pijem, ne stavljam u šampon. I tako... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja samo gledam u ove sandale, zaboravila sam sta sam ostalo kupila.. da nisam postepeno pripremala post, ne bih znala sta mi je jos novo :D
      Svaaaasta nesto imas isto :D

      Ti si me inspirisala da uzmem jednu skroz tamnu sminku, u onom videu sa look-om Kim Kardashian gdje ucis djecicu da budu ko ona, sram te bilo :P :P :D

      Nisam sigurna da bih mogla da pijem kapi od koprive, mozel caj? :D

      Izbriši
    2. I ja bih ih samo gledala da imam :D Mada, ovih dana planiram i ja kupovinu, pa će možda i mene nešto fascinirati :))
      Ako hoćeš da stvarno budeš u fazonu, moraš ne samo tako da se šminkaš, ne... Nego sve... Da imaš snimak koji nije za dečicu, da se udaš i budeš u braku manje od jednog godišnjeg doba, da ti svi frajeri budu ili crnci ili delimično crnci, da imaš bebu sa drugim frajerom, dok se još nisi razvela od prethodnog muža... :D Ipak ta tamna šminka sa sobom povlači mnogo obaveza :D :D :D
      Može i čaj. Ja sam prvo pila kapi same (30 kapljica dnevno) i osećala sam se kao Asteriks kad popije onaj napitak. Posle mi je majka rekla da to treba da se razblaži u vodi :D :D :D :D :D

      Izbriši
    3. Kupi njih, kupi njih, ooodlicne su i imaju u nekoj zelenkastoj boji :)

      A evo bacam se na poso, samo malo je ona ipak u prednosti, na ovim prostorima nema toliko crnaca :D Moze li neki bjelac posluzit za brak od 70 dana? :D

      hahahaha tvoje tajno oruzje :D nastavi pit tako, budi mali buntovnik :D

      Izbriši
    4. Ali meni treba nešto zlatno-beež :))
      Može, ali neki egzotični belac (šta god to bilo), za toliko ću ti progledati kroz prste :D
      Verovatno to pridodaje mojoj blesavosti :D

      Izbriši
    5. Ma ima gujinih ociju po prodavnicama, naci ce se nesto i zlatno-bež :D samo treba paaaaaaara :D
      Pa i kod Kim je onaj od 70 dana nekakav egzoticni bijelac cini mi se :D latinos neki :D To bi po mojoj definiciji bili egzoticni bijelci :D

      Izbriši
    6. Nadam se... Moram izdvojiti pare, pošto mi je to za kumstvo, moram da sijam :))
      Mislim da je bio pola beo pola od roditelja crnca :)
      Može i latino, ali ne znam broje li se oni u bele :D :D :D

      Izbriši
    7. Uuuu cestitam onda :D ako je kumstvo, raspistolji se i na sebe koliko na mladence :D

      Moguce, suspicious mu je koza a cak su mu oci malo sitne, skoro pa da je i zut :D
      Joj price kod nas hahahaha :D razvezale o mnogo bitnoj prici :D

      Izbriši
    8. Završavamo ovo neobavezno ćaskanje :)))
      Kiss kiss

      Izbriši
    9. Neka smo se iscaskale :) treba ovaj blogger uvesti neku chat opciju :D

      Izbriši
  10. Dopadaju mi se sijenke, volim ove boje, kupku sam koristila i savršena je, nekako svježa. Imala sam i ovu maskaru, ali sandale su predobre, kao i snupi :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjezina je bas opis za taj piling :) Za maskaru ne znam na koju mislis jer ja nisam kupila nijednu heh :D
      Sandale su najbolje od svega!

      Izbriši
  11. Ajme, noviteta kod tebe!!! Oči mi ispadoše, samo da znaš :P
    Spa gel za tuširanje je i meni već dulje vrijeme u kupaonici :D
    I čestitam na nagradi od Martine, predivna je (i nagrada i ona) :)
    Zarine cipelice su strava!! Me likey!! Nisam ih vidjela tu kod nas u Splitu, ali zato sam kupila neku Zara majičicu, torbu i Bershka sandale, također crne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto i ti si se nakupovala :D hocu da to sve skockas u new in post pa da vidim o kojim se stvarcicama tacno radi, ne sumnjam da su i bolje od mojih.. I meni kod tebe ispadaju oci na dekorativi :D
      I hvala, hvala hvala :))) :*

      Izbriši
    2. Hahaha, ići će uz post "svibanj u slikama" za koji dan :) Moram prvo fotkati sve prije nego ponovno počnem raditi i izgubim se među ovim turistima koji samo hrle u grad (nemam pojma odakle više dolaze) :D

      Izbriši
    3. To vi ne volite nas turiste??? :D sad se otkrila ta tajna! :D Ti si u Splitu? Moji prijatelji imaju nekog dole pa stalno idu, i ja bih doslaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D ali necu kad nas ne volite :D

      Izbriši
  12. Najvise me zanima Avene kremica. Cekam recenziju. Vichy puder moram da kupim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svima preporucujem ovaj puder kome treba malo bolje prekrivanje i ko ima problematicno lice :) Avene recenzija uskoro, do kraja sedmice :)

      Izbriši
  13. Sve mi se svidja, posebno sandale i hlace te fine peachy boje :-)
    Vidim poslusala si me za cajevac, ma probaj, skoditi nece moze samo mozda pomoci, meni sigurno pomogne za one sitne smarajuce bubuljicice u pms-u.
    Eh, i kod nas kako u Azelu nema Zare ja slabo i zalazim, sve mi izgleda nekako ko second hand, s tim da rado svratim i tamo da se razumijemo, i nadjem stvari koje su nove novcate ili bolje ocuvane nego te sad u Azelu.
    Ja sam srednja cura, 1.68 ali imam malu nogu, 36. Jednom sam cak i u Cicibanu kupila baletanke :-D
    To Rimmel u dm-vidim na akciji je ,kontala i ja sebi uzeti jedan, onaj 05

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, redovno stavljam cajevac po uputi :)) nije los, bolje to nego peroksid :))

      Blago tebi, to je meni odlicna visina za curu .. ja nisam tolika razlika od tebe, 5cm, ali kad sam na stiklama sa 173cm, ne volim toliko u visine da idem.. ali volim stikle, sta da se radi :D

      Meni je ovo Rimmel super, pa probaj.. znam da si tamnija pa ces vjerovatno naci nijansu, kod nas su razgrabili ove svjetlije :)

      Izbriši
  14. Super noviteti, al mene kao veliku ljubiteljicu cipela, najviše raduju ove sandale! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene, i mene :D jedva cekam da ih obucem :D

      Izbriši
  15. Odličan naslov, kod mene uvijek nekim čudom bude više nepotrebnih, a stvarno ne znam kako :D Lijepo si se ponovila, jako me zanima kako lak izgleda na noktima. A sandale su me toootalno kupile, kladim se da još stoput bolje izgledaju na nozi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh vala koristim sve od ovoga :D rijetko sta sto mi nije bilo potrebno.. ma da iskoristim samo ove cipele, bit ce dobra kupovina hehe.. Jesu, ljepse su na nogama :))) A lak je odlican, cak spremam neki post u vezi lakova koje imam a koje mi traju po 6-7 dana sto je opet puno :) Jedan od njih je i ovaj Deborah!

      Izbriši
  16. Odlični noviteti ali sandalice aaaaa preeelepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) a sandalice su i meni najdraze od svega :)))

      Izbriši
  17. Like... A cipele su bolesno dobre... Moj način da kažem da mi se sviđaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hm moracu da isprobam ovaj rimelov puder... Dosta ljudi ga preporucuje :)
    Cipele su SAVRSENE! ii lak mi se mnogomnogo svidja, prelepa,letnja boja!
    Ja takodje obozavam ovaj piling Palmolive, bukvalno me u sekundi prebaci u neko toplo mesto i na more :))
    Super post,
    kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno isprobaj, i od mene ima preporuku.. puno bolji od npr max factorovog puff-a :D
      Ovo vrijeme me sprijecava da nosim stikle pa ih nosim po kuci :D
      Palmolive je bas neki morski piling, razumijem da ima minerale mrtvog mora ali i drugi koji imaju ne mirisu tako dobro :) :*

      Izbriši
  19. lijepe stvarčice...divne su ove sandale iz zare.

    OdgovoriIzbriši
  20. sviđaju mi se hlače i štikle ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos uvijek prasina ide po njima dok sunce ne dodje :))

      Izbriši
  21. zanima me gdje si kupila ovo ulje cajevca protiv akni, citala sam dosta o njemu i borim se dugo sa aknama tako da bih bila voljna probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mogu da se kupe u svim apotekama, ne vjerujem da je vise od 5KM. Nadam se da ce ti pomoci :) ne vjerujem da lijeci potpuno da vise ne izlaze, ali meni fino umiri bubuljicu i sasusi bez ostecivanja koze kao sto mi je to radio npr.benzoil peroksid..

      Izbriši
  22. Prelijepi noviteti <3
    Sve mi se jako sviđa a posebno sandale i sjenila :)

    Drago mi je da ti se paketić dopao, istina, čitala sam po tvom blogu što bi ti se moglo najviše svidjeti i drago mi je da sam pogodila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) sandale su pobjednice posta :D ovdje se vidi na sta mi najvise novca ode :D za cipele ne zalim!

      :* :* uh kad bih jos imala srece i na ovoj nagradi ali sumnjam :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...