If I were an animal, I would be....


Attention seeking cat! To sam ja :D

Slobodno preuzmite ovaj quick post i u videu pokazite kakvi biste vi bili da ste zivotinja :D

Mene je ova mackica toliko podsjetila na mene, da sam morala da ovo podijelim s vama :) :*


You may also like

Broj komentara: 30:

  1. Ajmee što je slatka! Super ideja za post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jooooj srce malo slatko :) hocu ja takvu macu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mace su najdivnija stvorenja na planeti!!! Ovakav je bio moj Mica :( Smrc...

    OdgovoriIzbriši
  4. jaaaj kako je slatka. Hahahha. Od umiljtosti je čak i ušice spustila

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahaha, ajme pronalazim se totalno! Ovako ja momka gnjavim :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve te razumijem, link je kod mog vec na zidu :D Usreci i ti svog hahaha :*

      Izbriši
    2. haha, vec jesam. Reakcija je bila-hahahahaha, pa ne virujem, ista ti! :D

      Izbriši
    3. hahah i kod mene, kaze ovo si tiiiiiiii :D

      Izbriši
  6. Diiivno, preslatka je s okicama velikim! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kjut!!! Moram se i ja negde pronaći :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko ih je, bit ce neka i za tebe garant :D

      Izbriši
  8. Uljepšala si mi večer :))

    Preslatko <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe drago mi je, mackica je pravo umiljata :D <3

      Izbriši
  9. Ahahaha, maca je luda! Meni se moj zeka podmeće pod noge kad idem po stanu, onda se propne i nasloni šape na moje noge (ali on to radi jer traži hranu, taj bi non-stop jeo). Ova mačka je još veći davež (ja obožavam da me životinje dave :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe i ja bih jednu daviteljicu, ako nista, vratilo bi mi se sto ja davim ljude isto ovako :D

      Izbriši
  10. Ajme micek mali kako je samo slatka, mala maza. Podsjeća me na mačka u čizmama ovako kad uspravno stane i traži da je se mazi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiiiiiisto kad hoce da bude umiljat :D ja bih jednog takvog :)

      Izbriši
  11. Hehehe, bila bi slatka i kao životinja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahha mislim da sam i ja također popute te mačke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam mladje dijete, navikla sam da zahtijevam paznju, vjerovatno si i ti :D

      Izbriši
  13. Ajme koja slatkica hehe, super ideja za post, možda ju i ja preuzmem kad uhvatim vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Stvarno je slatka, ko da joj odoli a da je ne mazi :))

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...