Još jedan post o Maybelline color tattoo sjenkama

Vjerovatno su vam se već popele na glavu recenzije o njima ali i ja moram da budem jedna u nizu koja će da ih pohvali. Stvarno se ne razumijem nešto naročito u dekorativu, posebno u sjenke za oči, osim onoga da li su mi trajne i da li se truse, ali za ovo ne moram da budem expert i kazem da su odlične!


Otkako sam počela da nanosim sjenke na oči, (prije sam nosila samo tuš i maskaru), imala sam samo one klasične i većinom su to bile palete približnih nijansi koje su neutralne i za svaku noć. Onda su se pojavile ove kremaste Maybelline color tattoo sjenke za oči. Prvo sam čitala recenzije dok kod nas još nisu ni došle a čim su stigle, opet sam uzela boju koju najviše koristim a to je smeđa. Nijansa koju ja imam je ON AND ON BRONZE. Dakle, smeđa sa shimmerom, tj. bronzana.

Sadrže 4 grama, koštaju 10-11KM i dolaze u maloj staklenoj teglici.



Ove sjenke možete da koristite i kao bazu za npr. neki smokey eye look. Ja sam ih koristila uz više tamnijih nijansi i savršeno ide uz svaku od njih. Ako ste lijeni i ne tako vješti kao ja, uvijek možete da ih na brzinu stavite preko cijelog kapka i malo izblendate prstom i voila. Možda se sad profesionalne šminkerke snebivaju na ovo, ali nijansa je neutralna i makar nećete izgledati kao cirkus a dodat ćete malo dubine oku. Posebno lijepo izgleda sada kada se malo dobije preplanuli ten.
Ja ih nanosim pljosnatim kistom čvrste dlake iz Ecotools seta.

Dugotrajne su, lako se razmazuju po kapku ali naravno da ni ja nisam isprobala da li traju 24 sata. Samo znam da se ne skidaju tako lako jer kada sam ih testirala u dm-u, pokušala sam da skinem sa ruke onom njihovom papirnom maramicom, ali nije išlo, čak je teško išlo i sa vlažnim maramicama, što govori o njihovoj dugotrajnosti. Uveče ih skidam Bourjois skidačem za oči ili Bioderma micelarnom i tada sa blaznicom ide poprilično lako.

                        Iako nema neke posebne razlike, pokušala sam da uslikam sa bazom i bez.
                                                     Gore bez baze, a dole sa bazom.

Ja sam prezadovoljna iako nemam još neke kremaste sjenke da ih uporedim s njima ali prve pa dobre! :D Sta da se radi? :) Imala sam sreće ali to dugujem vašim recenzijama.

Moja recenzija nije rekla ništa novo što vi već niste, tu je samo da nagovori one preostale među vama koje se još nisu odlučile za svoju nijansu. Moju preporuku imaju :)

Imate li vi svoju Maybelline color tattoo teglicu, u kojoj nijansi? Zadovoljne ste? Jesam li nekoga nagovorila? :)


You may also like

Broj komentara: 35:

  1. Post o tako dobrom sjenilo nikako ne može biti dosadan ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadala sam se da cete svi tako misliti a vidim dole po komentarima da ima jos cura koje ga nemaju pa tako da im treba jos jedno nagovaranje :D

      Izbriši
  2. Ovu i onu rozikastu (Golden rose valjda :D) sam obecala sebi za sledeci polozen ispit, jedva cekam naredni utorak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se svidja ta rozica :) Zelim ti svu srecu na ispitu a nagradi se obavezno! :*

      Izbriši
  3. Sve ste me nagovorile. Jedva čekam platu i hitam pravo u kupovinu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi jeeee :) obavezno makar jednu nijansu! :*

      Izbriši
  4. Nisam nešto zagrizla za ova sjenila. Ne znam zašto. Možda pokleknem. Tko zna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije valjda? :)) Sigurno ima nijansa i za tebe jer su jako dobra :*

      Izbriši
  5. Jos uvek nisam probala ove senke, ali ih svi toliko hvale da jednostavno moram da kupim jednu u skorije vreme ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moras, moras, moras :) meni je ova najdraza ali htjela bih jos koju :) :*

      Izbriši
  6. Mnogo lepa nijansa :) Nisam probala ove senke ali planiram :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoces, imaju finih nijansi pa nadji jednu za sebe, isplati ih se imati :*

      Izbriši
  7. Nego šta nego iman ;)
    Metallic pomegranate, tough as taupe, immortal cacharol. Obožavam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Znaš sve kakvo je stanje kod mene i kakvi su mi planovi :D
    Ako budeš kupovala još koju, zaobiđi ljubičastu.
    A mislim da preteruješ oko svog neznanja vezanog za šminkanje, do sad si sigurno uvežbala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cula sam da je losa ljubicasta :/ ma eto jesam se uvjezbala ali da me ne prozivaju profesionalne sminkerke sa: Sta ova prica? :D ...da ne bude da pametujem, odmah se ogradim :D

      Izbriši
  9. Ova sjenila zaslužuju puno recenzija i pohvala !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, iako ih imam, uvijek otvorim recenzije za njih jer mi je drago da se nesto ne hvali bez razloga :*

      Izbriši
  10. Ja sad definitivno moram kupiti barem jedno ovo sjenilo :) ne znam jesu li kod nas u Kozmu još na popustu, zato ih i nisam uzela nedavno, jer sam planirala ići u Kozmo pa ih uzeti na popustu ali nikako da to napravim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, kod nas jos nijednom nisu bili na popustu, nadam se da ce ih dm stavit na makar nekih 30% nize pa da zgrabim jos jedno :) zasad mi se ne zuri, ali htjela bih jos :)) :*

      Izbriši
  11. Cini mi se kao da je bez baze hladnija nijansa, ili je moj monitor danas u ratu sa bojama :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo je malcice intenzivnije sa bazom ali meni i dalje ne pravi neku razliku znatnu :)

      Izbriši
  12. Već sam na drugom blogu komentarisala da moram da ih probam, ali nisam imala vremena da hodam po parfimerijama, sutra idem da kupim krajnje je vrijeme:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste! Nadam se da smo te nagovorile :)) ova je divna ali sigurna sam da ces ti izabrati po svom ukusu jednu :)

      Izbriši
  13. a daaaaj, sad mi i ova nijansa treba :D
    sve su mi super, jedino ljubičastom nikako nisam zadovoljna :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba itekako! :D Cula sam da ljubicasta iz nekog razloga nije dobra :*

      Izbriši
    2. ljubičasta je grozna, očajno pigmentirana. ima swatch kod mene, očajna je, a u teglici tako lijepa boja, šteta :(

      Izbriši
  14. Ja još nemam ni jednu :P
    Ali od svih swatcheva što sam gledala, ova koju ti imaš mi je najljepša - definitivno moja boja i taman sada za ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije valjda da nemas? :o :P :D
      Nabavi, nabavi :) i meni je ova prvi izbor, ostale mogu da sacekaju, a mozda izbace i jos nijansi, vidjela sam zapravo da postoje, samo pogodi sta? Kod nas ih neeeemaaa :) :*

      Izbriši
  15. Postovi o super proizvodima nikad nisu dosadni :D meni su ova sjenila odlicna, a namjeravam uskoro nabavit jos nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jos ne znam koju cu ali znam da ljubicastu necu :)

      Izbriši
  16. Imam, imam :D :D :D. Odlicna je, meni najlepsa boja :)!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...