Kantica

Ovako se ja pripremam za post ovog tipa :)


Salim se, nemam uopste toliko potrosenih proizvoda :D i necu dijeliti na dva posta kao Magdalena (da, izricito te imenujem!:D), citajte sve odjednom, bas me briga :P

Evo malo slicica sretne skupine koja je maturirala u mom neseseru i na mojim policama :)



Odakle poceti sa ovakvom hrpicom? :) Neka ide random, sta ugledam :)

  1. Afrodita sampon od kamilice - fini blagi sampon koji koristim kada hocu da odmorim od Afrodita sampona od koprive. Ima ugodan miris, nije mi izazvao perut a niti dodatno mascenje, lijepo se ispire i ostavlja mi kosu koliko-toliko umirenom. 
  2. Schauma regenerator za tanku, suhu i bezivotnu kosu - Nisam odusevljena, balzam kao balzam, posluzi fino za rascesljavanje ali ne pruza mi neku narocitu njegu niti mi ozivljava taj donji suhi tretirani dio kose. Mozda previse ocekujem, mozda se taj donji dio vise ne moze popraviti :D it's gone, dead, and I should just deal with it :) Mogu jedino da kazem da mi nije dodatno otezavao kosu sto mu je plus, jer mi dosta regeneratora uradi bas to. (Npr. Syoss regeneratori)
  3. I love vanilla&ice cream piling za tijelo - Dobar piling ali nije mi dovoljno dobar kao onaj Palmolive sa mineralima mrtvog mora. Ovog nekako moram da uzmem u ruku vise ako hocu da uradim piling cijelog tijela, dok je sa Palmolive pilingom to lakse i ljepse se rasporedjuje, ako mogu tako da kazem. :) Miris nije bas najbolji, ne ide mi toliko na vaniliju i sladoled kao losion iz iste linije. Njega je ostalo jos malo, ali nije bio spreman za slikanje. :D Ne bih ga kupila ponovo. Uzela sam ga svejedno na snizenju jer sam htjela samo da isprobam kad su tek stigli u CM. Odnos cijene i kvalitete i nije neki. Mogu se bolji pilinzi naci za mnogo manje novca.
  4. Balea young gel za tusiranje - potrosila sam dva ova samo iz razloga sto sam ih dobila zajedno u jednom neseseru. Nista narocito, fino mirise ali ja preferiram osvjezavajuce mirise kad su u pitanju tusiralice. Ovaj kao da spusta pritisak :D ko voli takve, neka isproba. Nekako je klizav, ne zapjeni mi se fino, kao neki jeftini tecni sapuni za ruke. Ne bih ga uzela ponovo, idem u potragu za novim. Ali s obzirom na cijenu, ko ih moze kriviti. Ambalaza je barem slatka :) 
  5. Afrodita akne stop pjena - ovo je prvi put da koristim Afroditinu drogerijsku pjenu, prije sam uzimala one salonske AHA pjene ali ne sjecam se da su mi ni one radile nesto posebno. Ovu sam uzela na snizenju za nekih 5KM. Nije mi uradio nikakvu promjenu sto se akni tice, nije nesto cemu se okrenem kada hocu temeljito ciscenje ali za jutarnje umivanje mi je godila s obzirom da trebam samo ono malo sebuma da uklonim. Koristila sam je i za skidanje sminke sa ociju i tu bih je ja uzela za njenu primarnu funkciju, vise nego za ciscenje lica. Blaga ja za prelazenje preko trepavica kada ostane malo maskare. Ne znam da li cu je ponovo kupiti, ali neku pjenu hocu, mozda Niveinu ili Himalaya pjenu. 
  6. Garnier essentials eye make up remover - vjerovatno vas je vecina ovo vec isprobala, meni odgovara, ne skida sminku ekspresno, ali ako neko ima neki skidac koji jednim potezom skine maskaru, neka mi ga prijavi! Blago za oci, prislonim, drzim par sekundi i onda lagano skidam. Najvjerovatnije ga kupujem ponovo, osim ako mi neko ne potvrdi da je OVAJ skidac bolji. Molim vas kliknite i ako ste koristile oba, uporedite mi nakratko. Znaci nije u pitanju onaj dvofazni plavi skidac, nego mali od 150ml. 
  7. Vichy dermablend - moj omiljeni puder, to je vec potrosena druga tubica, treca je vec kupljena. Recenziju mozete da procitate ovdje - klik, klik, klik :)
  8. Rimmel stay matte puder u kamenu - to je jos jedan od mojih favorita duze vrijeme. Ja koristim onaj u nijansi transparent. Lijepo mi matira lice bez da ostavlja brasnast osjecaj kao sto mi to radi Max factor puffić :D Ko je u potrazi za dobrim puderom u kamenu, moja preporuka definitivno je ovaj! 
  9. Astor sjenke u smedjim tonovima bacam iako nisu skroz potrosene jer ih imam vec predugo pa necu da riskiram jer proizvod ide oko ociju. To su bile prve boje koje sam stavljala na oci a sad vec prosirujem raspon i kolicinu sjenki pa su mi ove skroz bespotrebne. 
  10. Balea okoloocna krema za normalnu kozu - Nju sam kupila kada sam vidjela da svi trube o okoloocnim kremama. Ne primjetim nikakve bore, osim sitnih ispod oka ali ne znam, oduvijek su tu, valjda mi je tako oko postavljeno :D U svakom slucaju, da ne bih riskirala da mi se osusi to podrucje, zasad koristim samo obicne kremice poput ove kako bih odlozila i taj neizbjezni problem, a kasnije cu se pozabavit malo boljim. 
  11. Balea never ending story balzam za usne - Njega sam dobila zajedno sa pomenutim Balea young gelom za tusiranje u neseseru. Dobar balzam a sam kosta oko 2KM. Moje usne nisu narocito zahtjevne, osim ako se nekad uslijed vjetra osuse. Ostatak godine koristim bilo sta preventivno. OVDJE mozete da vidite moje mazalice za usne :)
  12. Avon sredstvo za brzo susenje laka - Ne susi nesto narocito brze lak ako nanesem, i to sam vec davno primjetila pa ga nisam ni koristila. Ali sad sam se zeznula i nasla ponovo i nanijela i dobila baloncice po noktima. Big no-no, letis u kantu!!! :) 
Dok nisam zaboravila.. naravno da sam ispostovala jednu prehladu kad je zahladnilo, ah tim virusima ne mozete pobjeci :) Dobro, razbolila sam se prije nego je zahladnilo. Dobro, popila sam hladan đus brzo. Dobro, ja sam kriva ako navaljujete! Ali ova hladnoca ne pomaze!


Eto to je to.. sad se izvinjavam, moram da bacim smece...


Nadam se da ste uzivale... sad mi sve recite da sam zasluzila da kupim sebi nove proizvode jer sam bila vrijedna :D :D :D

:* :* :*


You may also like

51 komentar:

  1. Vredna, nego sta! :)) OVAJ skidac nije nista bolji od zelenog..meni su cak opadale trepavice od plavog a i onaj dvofazni mi je ostao u u zasnom secanju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh hvala ti, ni meni se nije svidjao plavi dvofazni, mislila sam da je ovaj plavi mali bolji, vjerovatno cu uzet onda ponovo zeleni :*

      Izbriši
  2. Ahahahahahah animacije su sjaajne :D Ne koristim nista od ovih proizvoda, zakacih se pre neki dan za Rimmel Stay Matte, ali mi je tester delovao brasnjavo :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa s obzirom da su proizvodi dokrajceni, morala sam da uvedem malo zivota u post pomocu animacija :D
      Meni je Rimmel najmanje brasnjast od svih heh :)

      Izbriši
  3. I mene uvek nasmeješ, luda si skroz :-D
    Ni meni Shauma nije nešto, pa ne kupujem. Afrodita šampon imam, lep je, a i inače volim maltene sve njihove stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heh drago mi je :*
      I meni Afrodita dosta godi, nisam imala lose iskustvo ni sa jednim njihovim proizvodom :)

      Izbriši
  4. Ajme koliko proizvoda. Ja ću tek uskoro napisati prvi empties post. Zaintrigirala si me jako sa ovim Afrodita šamponima. Baš ću obratiti pažnju na njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas su isplativi a dobri, izmjenjala sam sve drogerijske i ove kupujem stalno u zadnje vrijeme...

      Izbriši
  5. svaka cast na potrosenom :) nazalost nisam probala nista od ovih proizvoda :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baci se makar na one koji su dobili pozitivnu mini recenziju :)

      Izbriši
  6. Hehhe, kako su super animacije :D Lijepo si se istrošila, sad trk u shopping :)Moram probati taj Afroditin šampon od kamilice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve se nesto suzdrzavam od kupovine, u proslim novitetima je otislo puno na odjecu :)

      Izbriši
  7. Idem i ja po jedan Afroditin šampon ... svi ih hvale :/ !

    Vrlo vrijedno skupljene potrošene stvarčice i vrlo vrijedno napisan post ;D!

    OdgovoriIzbriši
  8. Gifovi, hahahahaha :D i ja imam afroditinu pjenu i nisam primjetila neke promjene na kozi korištenjem. :/ no dobro :D
    ja nemam toliko potrošenih stvari, vrijeme je da počenm intezivno trosit zalihe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa bas ne radi nikakvu posebnu promjenu na kozi, ok ocisti ali nista spektakularno, jedini plus joj je sto je blaga prema kozi.
      Trosi zalihe, meni je ovakav post motivacija da nesto trosim kako bih mogla da uslikam :)

      Izbriši
  9. Hahahaha, uvijek se odvalim kod tebe :D
    I super si stvari potrošila :D
    Ovu Baleinu kupku mademoiselle tražim ne znam otkada, ali ima bit da sam zakasnila jer sam obišla jedno 10 dm dućana i nisam ju našla. I skorz sam zaboravila na svoje muke i na nju, kad me onda ti opet podsjetila :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah sredila sam se da bacim smece :D
      Ne znam, meni nije nesto fantasticna :) ja volim osvjezavajuce mirise a ona je malo umirujuca, ako volis takve, onda opet idi trazi :D

      Izbriši
    2. Mislim da je odavno kod nas otišla jer sam čitala da je dio prošlogodišnje kolekcije :/ A akoj e umirujuća, onda OK, nisam ništa propustila :D

      Izbriši
  10. Hahaha pokidala sam se animacijama :)
    Pa nisi baš malo proizvoda potrošila, pravac u šoping :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jel' tako da sam zasluzila i nesto novo?? :))

      Izbriši
  11. Upravo potrosih ovakav Schaumin sampon, na mene nikakav utisak nije ostavio osim to da mirise prelepo :D Imam zelju da isprobam Afrodita penu za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ovaj na mene nije ostavio nikakav utisak :/ A afrodita pjena je bas onako fina i blaga ali povremeno ces morat ispilingirat lice kad hoces da si sigurna da je bas cisto, ali za jutarnje umivanje je savrsena, nista jace nije ni potrebno :*

      Izbriši
  12. Imala sam Garnierovo mlijeko za skidanje šminke (skoro identično pakiranje kao ovo koje si stavila u link) i bio je bogovski za šminku na očima. Maskaru je trebalo samo 'pritisnuti' i obrisati s oka i sve bi otišlo, jedva čekam da ga ponovno kupim. Za ovaj koji imaš ne znam, nisam probala ali sjećam se da mi je to mlijeko bilo bogovsko. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nekako mlijeka nisu godina, skroz mi samo razmeljaju sminku :( ovo garnierovo mi je, pored micelarnih, najbolje :) Ma nista, najvjerovatnije njega uzimam ponovo :*

      Izbriši
  13. Jel' to jako čudno što se ja veselim tvojim kanticama? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, uopste :D i ja se radujem tudjim novitetima, favoritima i potrosenim stvarima :) toliko toga na jednom mjestu :*

      Izbriši
  14. Piling za telo i taj rimelov puder planiram da probam. Taj garnierov skidac nisam probala ali mahom ljudi kazu da je ok. Ako nisi probala bioderminu micelarnu, probaj. Ona skoro sve skida u 2 poteza osim gel lajnera koje skida u 4:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam micelarnu ali moja je sebium, tj. za masnu kozu, pa ne znam koliko mi je pametno oko ociju sa njom, da mi ne isusi, zato uvijek imam neko posebno sredstvo za skidanje sminke sa ociju a onda ostatak skinem micelarnom.
      Ovaj piling za tijelo nema od mene neku narocitu preporuku, radije uzmi onaj Palmolive spa sa mineralima mrtvog mora, neces se pokajati, predstavila sam ga u prethodnim novotarijama :)
      Rimmel stay matte definitivno ima moju preporuku :*

      Izbriši
  15. Hahaha... Bas si me nasmejala ;)
    Da, definitivno si zasluzila da kupis nove proizvode ;D
    Imam i obozavam Rimmel Stay Matte!!! Definitivno jedan od najboljih drogerijskih matirajucih pudera ;)
    Zelim da probam taj I love... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ces probati nesto od I love.. uzmi mozda putere ili losione, duze ce se zadrzati miris :) Ne znam kakvi su ostali pilinzi, ali ovaj miris i nije bas taj opisani, u losionu se to vise osjeti :) :*

      Izbriši
  16. Definitivno jesi zasluzila da kupis nove proizvode,pogotovo zbog senki ,koje se jakoooooo sporo trose!!!!!! SVAKA CAST!!!!! Samo moram da kazem da se ne slazem sa tobom shto se tice Avon-ovog spreja za brzo susenje laka,meni skroz deluje i nikad nije pravio mehurice,sta vise,da nije njega,nikad ne bih imala savrseno nalakirane noktice ,jer nemam strpljenja da sacekam da se potpuno osuse,ovaj malisa mi jako pomaze!!!! :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije susio ali tek sad kad je ostario pravio je mjehurice, pa sam ga zato bacila, a prije nisam imala problema sa baloncicima :D

      Izbriši
  17. Odlican post, ja se psihicki pripremam za skupljanje tog smeca i pisanje o istom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupljaj, skupljaj, veca je motivacija da se nesto potrosi kad znas da te ceka ovakav post :)

      Izbriši
  18. Evo i Magdalene, gore prozvane i navedene :D I ja o bo ža vam Rimmel, već četvrti zaredom koristim. A za skidač oko očiju ne mogu da ti kažem, uzmi bre L'oreal dvofazni, nemoj zezati, nije masan. Ja sad isprobala Seche Vite, stvarno dobro suši i nokti izgledaju sjajno i lepo, preporučujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ih koji ti je sad seche vite :D nemam ti ja svega ovdje :D
      A sta ja znam za taj dvofazni, onaj garnierov mi nije godio, sve mislim da ce mi napravit masnocu neku oko ociju ali valjda je i bolje da hidrira tako nego da susi necim drugim, uzet cu u razmatranje :D

      Izbriši
    2. Ma potraži, malo čudo je, stvarno! Naći ćeš ga negde gde se prodaje China Glaze, bar je kod nas tako...
      Ne masti, kad ti kažem! Probaj!

      Izbriši
    3. Kod nas se ne prodaje China Glaze...nigdje! :D

      Izbriši
    4. Koji smor... Dođi onda kod nas, da kupiš :)))

      Izbriši
  19. hahahahha genijalne su mi prva i zadnje dvi slike.. hahhahaha... ja sam užasno spora u trošenju kozmetike, u biti jedino gelove za tuširanje i losione trošin :D ovo ostalo jako sporo. Neće kod mene empties post tako brzo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Motivisi se empties postom da trosis proizvode :)) :*

      Izbriši
  20. Zaslužila si nove stvarčice :)))

    meni je ova Afroditina pjena bila super, dobro je skidala šminku i čistila lice. Imam i ja svoju za empties post :)
    Pošto je povučena iz prodaje, moram vidjeti imaju li u novoj liniji nešto tako, a do tad koristim Himalaya i L'Occitane pjenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, povucena je iz prodaje ali ja nesto mislim da je ona linija young ista samo druga ambalaza. Ja jos razmisljam koju da kupim umjesto nje, do tad cistim lice LRP gelom :) Ne znam, Niveine pjene su neki hvalili, Himalayu takodjer, za l'occitane ne znam jer mi nije dostupna u mom gradu. Smislit cu vec nesto, zasluzila sam nove stvarcice :P

      Izbriši
    2. meni je Afroditina bila bolja od himalaye iako je i ona dobra :)
      Baš me zanima što ćeš odabrati :)

      Izbriši
  21. ahahah, slatko sam se nasmejala na gifove!!!!
    super i bila si vredna i zaslužuješ da obnoviš
    kozmetiku!
    ja sam koristila svojevremeno ovaj rimmel kameni,
    ali mi je u jednom trenutku postao prilično brašnjav,
    pa sam ga penzionisala i okrenula se drugim kamenim.
    preporučujem ti maybelline dream mat, ako nisi probala do sad
    jer je jako dobar :)
    ovu balea okoloočnu koristim sad i baš je fina.

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni je ok, koristim transparent nijansu, a sto se kamenih tice, imala sam samo jos max factorov a on mi se nije svidjao. Malo cu pogledat taj maybelline u dm-u kad budem :) :*

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...