Pojačivači raspoloženja :)

Ovog puta nije velika kupovina jer sam malo švorčić ali meni su ove skromne stvarcice pružale sreću pa da ih podijelim s vama... :)


Kao što vidite, nabavila sam sebi zaštitnog faktora i moram reći da već fali po pola bočice iz svakog jer sam bila aktivna na našem jezeru... klik ovdje, klik ovdje, klik ovdje, i klik ovdje (malo reklame) :D



Garnier ambre solaire clear protect spf 50 :) pršćem, vrijedna sam! Nisam izgorila nimalo! :D

A kako volim da dobijem boje, kupila sam i Garnier ulje za brze tamnjenje. Njega nanosim nakon zaštitnog faktora ali zasad samo na noge i stomak.

Da ne mislite da sam zaboravila na zaštitu lica, to je bilo u starim novitetima a radi se o Avene reflexe solaire kremici za lice i sada kada sam je isprobala u punoj snazi, mogu samo da ponovim da sam prezadovoljna. Za one koji nisu procitali o njoj, recenziju sam ranije radila, možete kliknuti OVDJE! 



Za skidanje šminke sa očiju kupila sam Bourjois skidač sa zelenim čajem i drago mi je što nisam pogriješila, baš je blago i čak bolje od mog ranijeg Garnierevog malog zelenog skidača.

Gratis uz njega dobila sam Bourjois uljni aceton. Zapravo sam po njega i došla a eto otišla sa dva proizvoda. Dobre strane su mu te da mi njeguje kožicu oko noktiju i nokte, i ima ugodan miris, barem ugodniji od onih standardnih na koje se redovno zakašljem kad ih otvorim. Loša strana je ta što se radi o spužvici u koju stavite nokat i tako skidate lak. Samo sto nokat izađe kao da sam kopala rudnik jer se sav lak uvuče pod nokte. Ne znam kako je ovo praktično. :/ I sad svaki lak trebam da skidam u istoj rupici?? :D I don't think so. Ono sto sam uspjela da prebacim u drugu bočicu, jesam... a ostalo cu da iscjedim kad zafali acetona. Ne bih nešto ovakvo kupila da sam bolje gledala :)


Naravno da sam kupila i jedno Maybelline color tattoo sjenilo jer trubite o njima :) Moja nijansa je On and on Bronze. Njih nisam sanjala kao onaj Shiseido puder o kojem sve pričate ali eto...

Kad smo kod tog sna, kod Lenke sam napisala u komentarima a i ovdje moram javno da vam ispričam :)) 
Inače, sanjam vam ja da sam isprobala taj puder na ruci, i kako mi je nakon njega čitava ruka izgledala fotošopirano koliko je on dobar i kako zagladi kožu i ostavi čisto savršenstvo. I u snu sam išla gradom i pokazivala ljudima kako je divan i da svi trebaju da ga kupe :D Saberi se, djevojko! :D

Loreal color riche lakovi su bili sniženi pa sam uzela dva. Ponovila sam nijansu Perle de jade koju sam čitavo prošlo ljeto koristila i kupila jos jedan pod nazivom Marie Antoinette. Kao da su im promijenili formulu.... Za perle de jade mi je prošle godine bio dovoljan bukvalno jedan prelaz a sad mi trebaju dva. Znam, nije drastično, ali opet osjeti se razlika. U svakom slučaju, i dalje su trajni kao i dosad. Od petka su mi na rukama i nogama a kao što sam rekla bila sam na jezeru i još su tu kao i prvog dana.
Što se Marie Antoinette tiče, također trajan, ali tri premaza, smor!


Oriflame very me primer - nije nešto! Ne služi svrsi. Idemo dalje! :D

Ecotools kistovi koje sam naručila nakon što je Maja postavila link za njih u OVOM POSTU.
Njima sam zadovoljna ali ne mogu uraditi poređenje sa puno drugih kistova s obzirom da mi kolekcija nije velika. :)

To je otprilike to :)

Ja se ovih dana odmaram od ovog neuspjelog proljeća, ljeto je itekako uspješno :)


I evo mog pokušaja da budem umjetnik uslijed dosade! :)

Šaljem vam pozdrave i poljupce iz tople Tuzle, ja ovih dana radim na sunčanju svog bijelog tijela ali vas čitam :) Ako nekad ne prokomentarišem, to je samo zato jer me omamilo Sunce :)

<3 <3 <3

Kako vi provodite ove lijepe tople dane?


You may also like

Broj komentara: 56:

  1. I sama ovih dana razmišljam o stvarima za sunčanj i šta mi sve treba za more,iako idem tek krajem avgusta :). Jedva čekam platu da pokupujem te stvarčice kao i color tattoo jer svi samo o njemu pričaju. Eco tools imam dvije varijante i sjajne su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozes uvijek do nas da navratis na kupanje :) a zastitni faktor ti makar treba za lice :* Color tattoo su odlicni, ja bih kupila jos jedno :)

      Izbriši
  2. Volim tvoj stil pisanja :)))))
    Super ti je tunikica, a i jezero jako lepo izgleda. I meni su ta Lorealova sredstva jedna od omiljenih, baš kao i Ecotools setić. Tople dane provodim isto kao i hladne - idem na posao i jurim tamo-vamo u pokušaju da organizujem znaš već šta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Dodji pa da te vodim na jezero :) malo za vikend odmori od posla :))) :*

      Izbriši
  3. Kupila si odlicne pojačivače raspolozenja! :D :D
    Krasni su mi Loreal lakove, da si preskocila Maybelline color tattoos naljutila bi se :PP. Imam isti set kistica s ebaya i odlican je stvarno. Cijena je smijesna a jako su dobri. Sluze me vec duze vrijeme i nije otpala nijedna dlačica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu losi :) uvesele curu :D
      Color tattoos mi prave problem jedino sto ne znam koji jos da uzmem :)
      I meni su odlicni, bas nijedna dlacica da otpadne ni nakon pranja :)

      Izbriši
  4. Svidjaju mi se boje lakova za nokte:) Takodje kupila si bas set cetkica koji ja merkam da kupim preko neta, jer bih volela da imam tu malu cetkicu za oci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi, meni bas odgovaraju a vidim i ostalima... U linku kod Maje na blogu imas sellera, prejeftini su :)

      Izbriši
  5. Tek sam nedavno otkrila kako su ovi L'oreal lakovi dobri a tek ovo preslatko pakiranje :D ... ove dvije nijanse su mi divne i dodane na WL-u!

    Uživaj u suncu, jer znam da ja hoću ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu, a boje su bas ljetne, posebno Perle de jade :)

      Izbriši
  6. Kupam se u znoju, tako provodin dane! ;)
    Ovi L'oreal lakovi imaju super boja, ali meni su se nakon 2,3 korištenja skroz zgusnuli. :/
    Ali zato obožavam njihov gold carat TC.
    Hvala šta si me spomenila! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh pa sto si pobjegla s mora? :D Sad si mogla da se kupas u moru a ne u znoju :D
      Stvarno? Meni bas fino traju, nisu mi zgusnuti :/ Vise njih ili samo jedna nijansa?
      :*

      Izbriši
  7. Bila sam prije mjesec dana kod vas na jezeru, i odusevila se iako nije bila pocela sezona. Ono vam je kao malo more:) Jesi li probala Color Tattoo i čime ga misliš nanositi, mene baš privlače ali nikako nisam vješta sa takvim sjenama, jedino bih mogla prstima:/
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidja, dodji da se brcnes i dok je sezona :))

      Color tattoo nanosim jednim od ecotools kistica koji je zapravo namijenjen za korektor, cini mi se. Pljosnat je, gust i glatke teksture tako da mi samo klizi po kapku. Ovaj on and on bronze nanosim preko cijelog kapka i onda preko njega ako hocu nesto tamnije po pregibu ovim drugim kistom za blendanje.

      Ovaj set stvarno nije skup - 8KM :) a dobijes 4 odlicna kista, stvarno ga preporucujem a vidim gore i u komentarima da nisam jedina :)

      Izbriši
    2. Prodato:) Samo da skontam hocu li ga kupiti u DM-u ili da narucim sa iHerbs:)

      Izbriši
    3. U dm-u je ecobella i skuplji su, ja sam svoj narucila sa ebay-a, gore sam ostavila link Majinog posta na kojem sam i ja saznala za njih pa kod nje imas link :) Isplatnije je a dosta su dobri!
      Na iHerbs ne znam koliko su ali vjerujem skuplji. Ova 4 zajedno na ebay-u su 8KM. :*

      Izbriši
  8. Meni bi ovo sve baaš pojačalo raspoloženje :)) A umreh od smeha na san, imala sam i ja sličnih... Mukice, baš smo se zanele :D :D
    Imam on and on bronze, super je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. San je.... da se zapitam! :D Smijala sam se samoj sebi ujutro :D
      Hoces li se zaustavit samo na on and on bronze ili... ? :)))

      Izbriši
    2. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419602_649072641785839_50224349_n.jpg
      Ovo su moje color tattoo :)
      Htela sam da kupim i Rose Gold ili kako se već zove, ali je previše zlatna, a već imam 2 koje vuku na gold :D
      Taupe mi se mnogo dopada, možda nju uzmem. Volela bih neku mat...

      Izbriši
    3. Sad sam se sjetila da si pisala da ti se svidja rose gold ali je previse zlatna a imas takvih :D a taupe je mat samo eto ako ti boja odgovara .. Ja se nadam da ce da ubace jos boja ali ne previse kricavih, pa da tad proberem jos nesto :)

      Izbriši
  9. Heh ona voli svog momka :))) super stvarčice, slazem se za ovaj oriflame primer, ja imam studio artist al izgleda ista stvar je i ovaj very me nista niscim :( Mene mame ovi ecotools kistovi uhh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najvise! :D
      Da, izgleda da moramo dalje traziti primere :) losi su im...

      A ecotools preko ovog linka da narucis uopste nisu skupi, ova 4 su 8KM :)

      Izbriši
  10. A kraljice!!! :D Još se smijem tvome snu! :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam pod utiscima sta mi je palo na pamet :D ali kad bi bio takav puder koji nas fotosopira.... :D

      Izbriši
  11. Hahaha, ne znam što prvo da iskomentiram - tebe koja VOLIŠ svog momka makar ti je ovaj nogometaš uz bok :P; novu lepršavu majicu iz H&Ma, novitete... ili jezero :D Čekaj da te ja zatrpam fotkama plaže i mora, slobodna ćeš biti da dođeš k meni na ljetovanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka nogometasa, da ih je tri, ja imam svoju ljubav :D <3

      Joj zatrpaj me molim te, zeljna sam mora, i ne govori dvaput da dodjem :D :*

      Izbriši
  12. Fina brojka noviteta, kako da ti ne poprave raspolozenje :D! Imam isto color tattoo u ovoj nijansi i bas sam zadovoljna :), verujem da ces i ti :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sitnice me najlakse usrece :)
      Bas sam zadovoljna, razmisljam da li da uzmem jos neku nijansu, zasad mi se roza svidja ::*

      Izbriši
  13. Ustedjela si mi pare za ovaj prajmer very me, taman sam se spremala da ga narucim

    OdgovoriIzbriši
  14. ja bih došla u tz al nemam kod koga biti, drugarice mi se razbježale :( jedino u srebrenik da idem hahaha. ali ne xDD
    a na panonskim bih samo tražila my hot crushes jer ja ne volim svog momka, meni se on samo sviđa :PP
    i umalo da zaboravim, sa tim acetonom ne trebaš ići gore dolje i simulirati znamo-već-šta nego kad ubaciš idi lijevo desno i polahko :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja te mogu primit na dan, al na noc te nemam gdje smjestit, ionako dijelim sobu sa sestrom :D Pito me Pjana sta ima u Srebreniku, reko de ba utorak je, sta ti je :D

      Ma nacemo ti momka ovdje ba, ima na izvoz za Sarajevo :)

      Znam ba za aceton, nisam nista demonstrirala :D ali kad stavim jedan prst pa vrtim, dok stavim iduci, vec pokupi sa strane i udje pod nokat, jos sam neki plavi skidala :/

      Izbriši
    2. hahah instaliraćemo onaj krevet na napuhavanje ili neki debeli jorgan na pod stavit da mi ne bude tvrdo :p
      a kakav srebrenik kakvi bakrači ništa to ne valja. imala je beba momka u srebreniku, znam ja sve :PP
      imam jednog na kojeg se ložim, dobar ko dobar dan samo smotan bože sačuvaj xDD

      Izbriši
    3. Ma na kojeg si to smotanka bacila oko? :D Iz TZ jel? :D joj kako je toplo, mozemo vala obje na balkonu spavat :D

      Izbriši
    4. Ma jedan mawi, studira pravo :D
      možemo vala, ja sam sinoć na balkonu spavala hahaha. samo napravim baldahin od one mrežice za komarce i lijepo spavam napolju.

      Izbriši
  15. Hej draga beauty department jesi me nasmijala sa onim sanjanjem.... ali fakat je puder takav kakvim si ga sanjala haha.... nego hoćeš da ti pripremim jedan tester pa da ga probaš prije nego se odlučiš na kupnju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh takvog ga i zamisljam nakon vasih recenzija... A hvala ti za tester ali znam jednu djevojku iz parfimerije pa mogu od nje trazit, tako mi je dala i clinique bb kremu u posudicu prije nego sam htjela kupit ali sam se nesto osula :( pa jos razmisljam je li od kreme ili mi je samo bio los mjesec heh. Mislila sam da joj trazim i ovaj puder da vidim opravdava li povjerenje :*

      Izbriši
  16. super pojacivaci raspolozenja :D
    a ismijala sam se za prijateljicu :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mala je luda, dvaput sam se dosad nasla s njom i oba izlaska su bila sa dogodovstinama :)) :*

      Izbriši
  17. ma san ti je super!! Ja ti nudila da se sve udruzimo i uzmemo ti ga , ali ti neces ...a puder je stvarno extra!! Za ostale favorite--imam iste lakove i meni se cini isto da su nesto menjali..Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh ma kakvi, ima vaznijih stvari od pudera za mene :)) ali hvala ti <3
      Malo su ih promijenili, po ovom perle de jade vidim... a i primjetila sam da je na nekim lakovima naljepnica loreal na nekim je utisnuto/izrezbareno...

      Izbriši
  18. Je l' ovaj Bourjois skidač laka može brzo da skine i one svetlucave lakove?
    A sa Marie Antoinette se i ja mučim, tri sloja je stvarno smor. Mada mi lepo izgleda na noktima, onako diskretno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam sljokicaste lakove jer ih uvijek tesko skinem pa zato ti ne mogu ni reci tacno :)

      Da, lijep je na noktima, ali ocekivala sam da ce makar 2 biti dovoljna. :*

      Izbriši
  19. Imam ovaj ecotools set i fora mi je. Takodjer imam i ovaj bez Loreal lakic i odlican je. Ostalo nemam, ali osjetim miris ljeta i kremica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prenosim ljetnu euforiju :))) <3 ovo garnier ulje je posebno mirisljavo!

      Izbriši
  20. Draga moja, super stvarčice, imam ih većinu i baš sam zadovoljna :D ah, neka nam je i to ljeto došlo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se :) Uzivam u ljetu, mada je sad zahladnilo :(

      Izbriši
  21. Ovi prekrasni lakovi za nokte superturbo podižu raspoloženje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno! Perle de jade je prezivio citavu proslu sedmicu a evo sada sam ga i promijenila malo :) Mislim da ce ponovo da bude moj glavni za ljeto :*

      Izbriši
  22. aaa slikala si se sa Pjanicem :D moje drugarice i ja (citaj kukavice) nismo smjele :/
    ranije kad sam posjecivala tvoj blog nisam znala da si iz tz, sad znam! :D super :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jesmo, sta nas briga :D eto vidis gore cak smo kasnije i propricali :) Ja sam tebe vidjela taj dan na tusevima, prepoznala sam te jer si ti ipak vise svojih slika stavljala na blog nego ja, ja se tek sad opustam :) :*

      Izbriši
  23. Odlične stvarčiće jako mi se sviđaju l'oreal lakovi

    OdgovoriIzbriši
  24. Divni noviteti :) Sve mi se jako dopada,a posebno lakovi :)
    A tvoj san...hahahaha :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...