Wishlist

Dugo nisam sanjarila, a s obzirom da mi je ponestalo ideja o čemu da pišem, uvijek se mogu okrenuti svojoj mašti. :) Ne bih da miješam wishlist i to buy list, čisto iz razloga da se ovdje ne bi našle stvari poput acetona, šampona i sl. :) Ovo je mala lista nekih nedokučivih, a nekih  i dokučivih proizvoda i stvarčica zbog kojih moram da se odričem trošenja da bih došla do njih. Ili čisto ako neko do mog rođendana njušne po blogu pa da ima ideju šta da mi kupi :P

Za pocetak cu krenuti od proizvoda za kozu...

 
Collistar sredstvo za brzo tamnjenje

Ovo čudo sam imala priliku da isprobam na ekskurziji na Zakintos i mislim da mi je miris jos ostao registrovan u nosu. :) Sluzi za brzo tamnjenje, tekstura kao neka gusta marmelada i stvarno koži tokom sunčanja daje neku ljepšu preplanulost. Još od tad sanjam da će mi ovo neko kupiti a ja i kad skupim novac, dajem ga na cipele ili slično :)) 


La roche posay invisible nutritive oil spf 50+

S obzirom da sam se opskrbila zaštitnom kremom za lice, a to je Avene reflexe solaire o kojoj sam pricala (klik, klik, klik na recenziju), u potrazi sam za zaštitnim faktorom za tijelo. Kako mi je obično mrsko da nanosim losion, koji je još pritom u bočici bez pumpice, uvijek ću se radije odlučiti za ulje. Malo sam pregledala šta nude naši dragi apotekari i od mnogobrojnih ponuda, odlučila sam se za ovo hranjivo ulje. Tačno ono što sam i zamislila u glavi. :) Narandžasto, narandžasto...baš ljetne boje! 

Što se tiče kose, znate da volim preparate za kosu, i rado ih kupujem, i kupujem, i kupujem prije nego potrošim zalihe :) 

                                                         Got2b smooth and chic anti-frizz lotion
                                                         Got2b beach girl texturizing salt spray

Saro, izvini, prepoznat ćeš svoju sliku koju sam ti ukrala ali ovo je jedina na kojoj su oba proizvoda koje želim. Još uvijek mi nisi javila dojmove za ovaj Beach girl, ali ja imam osjećaj da je to dobro :D Moja kosa je valovita, posebno donji tretirani dio, do pola glave je ok. :) Tako da mislim da bi mi za smirivanje kose dobro došao ovaj anti-frizz, a kada želim da istaknem blage lokne, pomogao bi mi ovaj salt spray. Želim ih! :) 


Benefit bronzer and highlighter

Eh ovo je jedna od onih nedokučivih stvarčica :) Barem dok se ne zaposlim... Jesam li spomenula da se plašim svog ponašanja kada budem imala platu? :) Sviđa mi se ovaj način nanošenja a i njihova pakovanja su preslatka. Ah, someday... :)

                                                           Mua undress me 2 paleta

Da ne bi i ovo bilo nedokučivo, odlučila sam se da na wishlist ide Mua undress me 2 paleta :) Vjerujem da ima dosta razlike koje vješte šminkerice vide, ali ja nisam jedna od njih, pa bih se zadovoljila i ovom Mua paletom.

                                                           Neke Zarine torbice i cipelice :))


Ne znam koliko se moglo primjetiti iz prethodnih lista želja ali Zara mi je omiljeni brend, a da mi je koliko-toliko prihvatljiv. :) Za bolje raspoloženje volim da parim oči na njihovoj stranici jer uvijek nađem nešto što mi se sviđa i najpribližniji su nečemu što volim da nosim. Najmanje kičast brend koji mi je dostupan! Imaju elegantne stvari a da pritom ne izgledam kao tetkica :) Dosta klasičnih stvari koje mogu dugi niz godina da se nose ... Evo jedan kolaž torbica i cipelica koje sam usput odabrala, naravno ima ih puno više :)


                                                              Samsung galaxy s3 mini

Evo još ovo i neću više ništa :) Moj mobitel mi je već dosadio, nema dovoljno memorije, stalno moram nešto da brišem a i slike nisu nešto. Hoću neki sa prednjom kamerom, npr. ovaj s3 mini :)

I ZA KRAJ - ŽELIM DA NAPOKON MAJKA PRIRODA DOĐE SEBI! JA NE MOGU VIŠE DA PODNESEM OVU KIŠU, DOĐE MI DA SJEDNEM I PLAČEM OD MUKE! LJETNO SAM DIJETE I SMETAJU MI KIŠA I HLADNOĆA ČAK ONDA KAD KALENDARSKI TREBAJU DA BUDU A TEK OVAKO KAD MI SE ODUZIMA MOJE LJETO! DOSTA VIŠE!
ISPOD MOŽETE DA POTPIŠETE PETICIJU ZA VRAĆANJE MAJKE PRIRODE NA PRAVI PUT! :))

:* <3


You may also like

53 komentara:

  1. Ma evo sunca danas! I sutra će navodno biti jako toplo. :)
    Dobra ti je wishlista, ja bih isto neku marmeladu za tamnjenje. Inače sam Casper, the friendly ghost, pa mi je želja ovo ljeto barem MALO boje uhvatiti :)
    I ova Sarina fotka *.* i ta dva proizvoda! i ja čekam Saru da napiše neke dojmove, pa ću onda vidjeti hoću li kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene kisaaaaa :((( ja ovo ne mogu da podnesem vise! Nije mi dobrooooooo :D
      Joj marmeladica je tako lijepa, unutra je gusto i smedje i dugo treba da se potrosi, a tek kako mirise, mmmm :)
      I ja sam trenutno bjelica, nadam se da ce bit neke boje za nas ovog ljeta :*

      Izbriši
  2. Ovo cudo bronzer-highlighter je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, ne znam da li uopste ima u prodaji jos uvijek, samo znam da mi je skupo :D

      Izbriši
  3. Svi imamo neke nedokučive želje i željice, ali dobro je sanjariti,vjeruj da se snovi ostvaruju, a pozitivna energija privlači lijepe stvari.;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozitivna sam, pozitivna sam, pozitivna saaaam.. (sad zamisljam kako mi ove stvarcice padaju s neba u sobu) :)))

      Izbriši
  4. I ja mrzim kišu i nestrpljivo čekam leto. Gde si bila na Zakintosu? (mi smo u Laganasu), znam da nema veze s temom, ali eto, imamo nešto zajedničko :-D
    A Zarine cipelke, pa ja bih sve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila u Laganasu, hotel Alexandar, bas za tebe :)) http://www.hotelalexander.gr/en/

      Zarine cipelke, koje prije odabrat? :)) :*

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Uzas vrijeme, kad sam objavila post padala je kisa a sad sija sunce. Do kad ovako planira?? :D

      Izbriši
  6. Zelim i ja taj Benefit bronzer-highlighter :) Sjajno izgleda!
    Takodje, zelim i tu plavu Zarinu torbu od prevrnute koze!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ona najdraza od "ponudjenih" a da je i pristupacna, oko 50KM je cini mi se...

      Izbriši
  7. Odlična WL :D Got2b anti frizz lotion je stvarno odlican i prefino mirišiiiiii. Ja se ne veselim ljetu, mrzim znojenje na +35 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj radije cu se znojiti na 35 i hodati u laganijoj odjeci nego ovako moram da se obucem i za kisu i za sunce, i onda se oznojim a ako skinem jaknu propuse me :D eto, nagovorila sam se! Ne diraj mi ljeto :D
      Got2be ce doci na red, samo je pitanje vremena :) :*

      Izbriši
  8. Presmesna mi je slika za taj bronzer/hajlajter gde kaze now you're sexy... :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, samo udjes u taj film :D odjednom si sexy, samo se prašneš :D

      Izbriši
  9. Nije ti loša ta tvoja wish lista :D

    Imala sam ovaj Benefit proizvod, ako te tješi, pokvario mi se za par mjeseci a i nije ništa posebno :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooj hvala, reci mi to i za ostale proizvode da ih ne zelim vise :D :D samo mi kvari iluzije :D :*

      Izbriši
  10. Moja wishlista je skromna :D vidiš, dala si mi ideju za post, kontam da i ja nešto tako uradim ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jeste skromnija od moje, moze se pokupovat ali samo da poredas prioritete :) Ovo kod mene je pola sanjarenje :D

      Izbriši
  11. Lijepa ti je WL. Zastala sam najduže kod cipelica i svi i jedna mi je lijepa. Mislim da bi sve kupila. :)) Bolje investiraj u pravu Naked plaetu. Nećeš požaliti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno jednog dana hocu, sad bez ikakvih svojih primanja mogu samo zamjenu da priustim :)
      Cipelice suuuu.... koje prve odabrat? :)

      Izbriši
    2. Probala sam ih kada sam uzimala one crne i malo stiscu naprijed :/ ali visina pete je ok, mozda da sam samo probala broj vece, mozda bi mi odgovarale. Ali gotovo sad, obezbjedila sam se sandalama :D ne smijeeeeeeem! :D

      Izbriši
    3. Ni ja, ali mi vrag ne da mira jer su mi predivne!!! Uh!!

      Izbriši
  12. Super WL, pa skromna si, šta hoćeš :) Joj i ja se sve bojim na što će mi ići plaće jednog dana.. Što je najžalosnije, sad ja tu mislim da ću moći trošiti plaću na kozmetiku/oblekicu, a vjerojatno baš i neću. Pa ću biti jako nesretna i proklinjat ću život i studiranje i sve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka ja dobijem kakav poslic pa cu ja lako rasporedit sta cu kupovat a sta ne :D ne brinem se ja za to :D a i nisam bas skromna zasad :D

      Izbriši
  13. Draga, e pa super je tvoja WL :)
    Što se tiče Got2b smooth & chic - već sam ti sve rekla, meni je super za kosu - lijepo je omekša, nije težak i ne zamasti ju, a nekako je baš lepršava.
    Što se tiče ovog drugog, koristila sam ga do sada samo jedan put jer čekam ljeto da uđe u stalnu upotrebu. Inače volim ravnu kosu i stalno je peglam, ljeti se nakako malo više opustim i imam luđe frizure pa čekam da vidim ovaj beach sprej u pravom sjaju. Koristila sam ga samo jednom pa ti mogu reći samo dojmove od tog jednog puta - nije mi se svidio :/ Nekako mi je baš isušio kosu i bila je baš suha na dodir, kao slama. A i nije mi ni stvorio lokne male sirene. Moguće da ga zavolim za par tjedana kada počne ovo pravo ljetno vrijeme, možda mi tada bude bolji jer ga ne mogu suditi na temelju jedne probe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci unutra je nesto poput laka za kosu i da se uzme lomit kosa pod rukama kao kad ih pjenom treba pravit? :/ Ajoooj, jel makar lijepo mirise da ga koristim za plazu kad ne znam sta cu sa kose a hocu da je fina? :D

      Izbriši
    2. Super miriše :D Nije poput laka, tekući i mrvicu je ljepljiv. Nanosi se na mokru kosu i onda se kosa zgužva da se stvore kovrče, ali na meni ne djeluje :/ Svi repovi koje imam na kosi mi strše prema van i baš mi je dosta isušilo kosu (iako sam prethodno stavila DIY masku na nju i ovaj Got2b losion), bila je kao slama, čak mi ni morska sol tako ne isuši kosu :/
      Čekam da malo zatopli pa da ga opet počnem koristiti nakon plaže, možda mi bude bolji :)

      Izbriši
    3. Steta :/ nadji nam nesto za beach hair a da ne susi kosu :) ja vise volim kad mi je leprsava kosa i njezna kad prolazim rukom kroz nju... Tebi su u HR dostupni ti proizvodi. Ti isprobas. Ja dodjem kupit. :D

      Izbriši
    4. :) Gledala sam baš zadnji puta u Mullera, uopće nisam vidjela na policama ovaj beach sprej, dok je ovog drugog bilo u dm.-u.
      Pretpostavljam da imate dm, potraži na njihovim policama, sigurna sam da ga mora biti :)
      Čula sam da je za beach hair dobar od Fekkaija sprej za kosu, ali nisam vidjela da ga ima uzeti na Jagodici (i nisam ga probala) :)

      Izbriši
    5. U dm-u nemamo got2be :( ali nadam se da ce doci... Njega bih bas probala a za beach hair cu nastavit da trazim :*

      Izbriši
  14. Umeš ti da fantaziraš, umeš :)
    Ja se ne usuđujem ni da sastavim listu želja, kozmetika je poslednja stvar na koju trenutno smem da trošim pare :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah.. ni ja necu trositi na pola od ovoga, samo mastam :D slobodno sastavi, htjela bih da vidim :)

      Izbriši
  15. Divna lista, puno finih stvari. I ne znam zasto mene blogger vise ne obavjestava o tvojim novim postovima, a pratim te. Uopste mi ne izlaze tamo na onom zidu sa najnovijim objavljenim postovima.
    Najvise mi se svidjaju stvari iz Zare, moram uskoro u ZG,pa vidjeti da uzmem te sandale sa tankim kasicem naprijed,ali one bijele-jeste da mi sestra kaze da su neudobne kao djavo,ali ipak ih zelim :-)Inace nabavila sam zelene tj. mint kao one tvoje crne, ta sestra mi donjela iz BG, bas me iznenadila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam isti problem sa blogom Meteo beauty, uopste ne znam u cemu je problem, sad kod nje moram "rucno" da ulazim :D Zao mi je, ali ne znam kako da popravim taj problem :/ ako saznas, javi mi.
      Joj sestra te je bas usrecila, jel tako kako su dobre? :) I svidja mi se sto imaju na gleznju pozadi podrsku pa se ne klima noga, bas jako obaviju stopalo. A isprobala sam i ove plave sa metalnom petom ali prejak je kajsic naprijed, nekako stisne skroz iznad prstiju...steta :/

      Izbriši
  16. skromno zelim sve isto sto i ti sem got2be antifriza jer ga vec imam :) prekrasno mirise i dosta solidno neguje kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo cujem pohvale na racun antifriza :) morat cu ga nabavit :)

      Izbriši
  17. divna wishlista, nadam se da će se što više toga naći kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Neka ti se bar pola ovih stavki nadje u beauty kutku sto pree :)
    Kada bih ja napravila wl, ne bih je ni za 3 zivota priustila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah... i za ovo sve ce uslijedit alternative :D :*

      Izbriši
  19. polovinu stvari hocu i ja! :D

    ali onu prvu collistar kremicu bih taaako volela da probam... jednog dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala srecu samo da je probam ali mi je toliko ostala u sjecanju da jos uvijek imam zelju da je imam ali 60KM mi je puno za mazalicu tog tipa, mozda se jednog dana pocastim :) :*

      Izbriši
  20. i ja se bojim sebe kad jednog dana budem primala platu :D
    a rekla sam da prvo mamu vodim na frizuru i u soping.
    hocu i ja naked i 1 i 2. i mobitel. uvijek neke cigle nosam. slike grozno mutne. i slaba sam na zarine cipele ali se tjesim da su neudobne ( vecina njihovih stvarno i jest neudobna).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja bih mamu fino pocastila :)
      Sto se Zarine obuce tice, ja imam jedne cizmice koje ne skidam vec duze od tri godine i mislim da cu ih nositi dok se ne raspadnu :D
      Imam i dvoje sandale na petu i zao mi je sto ti moram reci ali udobnije ne posjedujem. Uopste me nisu nazuljale :$ a inace imam problema sa zuljevima. Ne mogu te utjesit :D

      Izbriši
  21. Divne su ti zelje i od srca se nadam da ce se ispunit:) Nego, imam pitanje, kako se koristi ova Collistar marmelada, prije sredstva za suncanje, poslije? Cula sam za to, ali eto to ne znam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona nema zastitni faktor pa bih rekla da se koristi ili kada se vec dobije boje pa da samo nadogradis ili preko zastitnog faktora da ti ubrza tamnjenje. Ali miriseeeeeeeee.... :D

      Izbriši
  22. Imala sam lijevi got2be, bio je dobar za prije feniranja, kosa je bila puno mekanija i nekako glatka.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...