Instapost #5

Drage moje blogodrugarice :) u proteklih nekoliko mjeseci sam se uvjerila koliko je lijepo pobjeći u ovaj svijet gdje su se rodila divna poznanstva, a kako vidim kod nekih i prijateljstva "uživo".

Imala sam priliku da "popričam" putem maila s nekim djevojkama s kojima sam podijelila neka privatna iskustva, a i one sa mnom. Random.org mi je bio prijatelj dva puta kada sam osvojila fine nagradice, ali ipak su mi draži bili pokloni djevojaka koje se same jave nesebično da nešto za mene nabave i pošalju. Zapravo, tek jedan poklon od drage Nives sam dobila, ali dvije drage blogerke su se javile također da učine isto (bilo kao uslugu ili kao poklon), iako uopšte nisu morale da se zamučavaju. Prati me vas 114 a imam skoro 25 000 pregleda. Nekima to nije veliki broj, ali meni jeste i hvala vam na tome.
Juni mi je prvenstveno bio lijep mjesec baš zbog tih mailova koje smo razmijenile, jer sam uvidjela kako prijatelja/poznanika, pa čak i "na daljinu" nikada nije dosta, posebno kada vas nekada iznevjere oni iz vaše okoline. A iskustava sam imala, nebrojenih...

Drugi razlog zašto mi je juni bio divan, jeste što je napokon stiglo ljeto. Početak juna ne tako divan, ali onda vrućine koje ja volim, manje slojeva odjeće, sandalice, napolju nije tmurno, osjećam se zdravije, itd. :) Ova prethodna sedmica ipak hladnija ali podnošljivo, nadam se boljem vremenu.

Izvinjavam se na dugom uvodu. Ko želi, pročitat će kao uvijek, a ko neće, slijede sličice.

Prva slika koju ću da stavim je paketić sa testerima od Nives koje je išla tražiti za mene po apotekama, pomno odabrani za moj tip kože. Na slici nedostaje lak za nokte kojeg sam odmah namazala i spakovala u kutijicu sa lakovima pa sam zaboravila da ga slikam :)


Hvala ti, Nives, još jednom! Ali draže mi je što si se ti obradovala mom poklonu, dan mi je već ljepši zbog toga.


Evo dokle je stigla moja prirodna boja kose, kao što sam rekla, odlučila sam se za ovu jeftinu verziju ombre kose bez farbanja nego samo puštam svoju da izraste. Donji dio su pramenovi, pa farba, pa preliv :D Slika je stara nekih mjesec dana. Moram obnoviti post sa njegom kose.


 Dvije sličice koje prikazuju moje stanje kad sam gladna. Neko nervozan u pms-u, a neko kad je gladan. (A neko se rodio nervozan). Svako svoje ima. :)

 Samim time, jedna slika hrane... Moj omiljeni ručak tokom ljeta. Lagan za napraviti a i lagan za stomak. Piletinu sam pržila na foliji na ringli bez ulja :) malo sam samo marinirala u maslinovom ulju i zacinima, i isjeckala salate pored i to je to.

Malo kolača za one koji više vole slatka jela. Slikano u Osijeku, Portanova, Waldinger lounge bar ako koga interesuje da posjeti :) Ja se uvijek odlučim za Strauss kocku... (dole desno).

Jedna luda voćkica :) Zeko Jagodić :)

Drugarica me domaćinski dočekala u subotu navečer ali mi vino nije "sjelo" :D Nedjelja zbog toga - nepostojeća! :D



 Tri sličice uhvaćene onih nekoliko toplih dana :) Gornje dvije na Panonskom jezeru, a zadnja na rijeci Krivaji.

 Kako je došlo ljeto, tako i veselije boje na noktima. Nekoliko puta sam hvalila ovaj lak i ovu nijansu. Loreal color riche perle de jade 602.

 Zalutala maca koja bi se mazila.... Znala je i koga da nađe. Objašnjenje OVDJE

 Svježe mirišljave ruže iz vrta, kakve najviše volim :) Kupovne su nekako previše plastične a i ne mirišu kao ove.

 Sandalice ste već vidjele :) Ovo je period kada su nošene po kući jer je napolju bilo hladno :$

To je otprilike to :)

Uživajte u ljetu ;) <3




You may also like

Broj komentara: 55:

  1. Prijatelji su uvijek dobrodošli pa nema veze što su virtuelni. Lijepo je počelo ljeto,samo nastavi u tom duhu. Uživaj :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se :) posebno oni koji su vrijedni da ih tako nazivamo :) I ti uzivaj u svom ljetu, vidim da se spremaju super putovanja :*

      Izbriši
  2. Super sličice, sad sam gladna iii nervozna hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kosa ti je prelijepa, kao i ove cipelice nisam ih upratila do sad:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ćao ćao :D deder mi šibni link instagrama da te zapratim :DD evo i tebi moj pa me zaprati dzcosovic_
    vidim bilo se na krivaji, nije ni tebi loše... :P dobar ti ombre, dobri ti nokti, dobro ti na krivaji... ma ja..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapracena si :D
      Eto hvala :D vidis da sam vazda kraj vode neke cim sunce izadje... A ti ne pricaj o noktima :D kad smo kod toga, dugo ih nisi malo predstavila pa da govorim masala :D :* Idi sta nalakiraj al ostavi makar jedan nokat bez sljokica za mene :D

      Izbriši
    2. eno uđi na blog pa vidi, ja maloprije post objavila a tebe nema da komentarišeš. ti voliš svog momka pa ne smiješ da gledaš kako se ja hvalim što mi dragi kupuje OPI i MAC :p

      Izbriši
    3. hahahahah ma bjezi ba sve sljokice :D oni ostali su skroz sareni pa se mozda provukla koja sljokica a da ja ne vidim :D
      Jedino sam ljubomorna sto si kinder jaje dobila i to dva, al sam ponosna sto si oba pojela jer ne pise ono na njemackom :D

      Izbriši
  5. Fine slicice. Mislim da smo svi za ovo vrijeme blogovanja stekli neke virtuelne, a i neke manje virtuelne nove prijatelje i to je divno. Zanimljivo i koliko ponekad vise mozes podijeliti u mailu sa nekim koga nikad nisi sreo uzivo nego mozda nekim stvarnim prijateljem :-)
    Kosa ti izgleda kao da si namjerno izvlacila ombre, super :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, u svakom slucaju valja se kopati dok se dodje do onih pravih prijatelja, kako virtuelnih tako i pravih.
      Hvala ti, nekako je radi preliva i farbe ispala tako kao da ima neki prirodni prelaz i bas sam zadovoljna. :*

      Izbriši
  6. Šta da ti kažem osim da sam se preporodila otkad pišem bjuti blog. Kako sam iz Splita došla u Zagreb, svi prijatelji su mi doli i užasno mi fale. Bila sam poprilično usamljena i pisanje bloga me baš podiglo. Upoznala sam puno divnih ljudi i iz Splita i iz Zagreba, iz Bosne, iz Srbije... Ma zakon, presritna sam! :D I ti si mi zakon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu mislit kako je tek tesko kad se preselis u novu sredinu, i kad ostavis more :o :D
      Drago mi je zbog tebe, Lenka, sto si nasla zanimaciju i nesto pozitivno, i kod mene je slicna stvar.

      I ti meni, Kiticeva Lenkooooo :D <3

      Izbriši
    2. a daj poslušaj Zvonka Bogdana, to je za odvalit od smija!!! Tera Lenka jao, jao, jaooooo!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=gq0t60OdCIk

      Ali ipak, moj osobni favorit je http://www.youtube.com/watch?v=CC1zqdet6dg i to samo zbog refrena kojeg su mi neke moje stare ljubavi pivale.
      Ah... Šta reći? :gledam u daljinu: ;)

      Izbriši
    3. Hahahahah tera Lenka jao jao... stani Lenka prodaj mi zelenka hahahahahahahah :D Zamisljam u glavi Bogdana kako ganja neku Lenku :D A Lenka nece pa nece :D

      Al pazi ovaj komentar: miroslavpr1 prije 2 god.
      ijaooooo.....ko se uz ovo bar jedared nije napio,nema šta da kaže!!!!

      Ja se nisam nikad napila uz ovo pa nemam sta da kazem, jbg :D


      A tu Balasevicevu naravno znam :) i cak mi je jedna od drazih njegovih mada ne znam vise koja mi je najdraza, ima ih tolikooooooooo :D

      Izbriši
    4. Ajme legenda si! <3 D
      Idem i ja čitat komentare!!! :))))))

      Izbriši
  7. Ma ne pratim te na Instagramu, ne volim tvoje slike hrane :D.
    Sad bez sale, kosa je predobra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ti, ja i tvoji macori se pratimo na instagramu :D
      Idem da jedem sad, inace.... dosta sam samu sebe izazivala svojim slikama :D

      Izbriši
  8. Super sličice, jako ukusne :D
    Lepa ti je kosa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Kosa ti je predivna, jel prirodno tako kovčava na kraju? Što bih ja da moja nije ovako prokleto ravna :) I sad sam nervozna i moram ići nešto pojesti :D ali ja sam onaj tip koji je rođen nervozan :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja kosa je dosta ... prilagodljiva :D Daleko od toga da je operem i da tako stoji ali dok je jos vlazna uzmem prstima i uvijem taj donji dio i one tako ostanu i dok se osuse. Ako mi se srednji dio napuse od vlage, samo njega malo izravnam peglom :)
      Nadam se da se nisi prejela dok me nije bilo da te sprijecim :D

      Izbriši
    2. E pa onda imaš odličnu kosu :) Moja je ravna, teško ju uvijem, odnosno, kad ju uvijem vrlo brzo mi spadnu kovrče :( I naravno da sam se najela, jedem kao da se želim udebljati :D čekam one temperature od 40 stupnjeva kad ne mogu jesti od vrućine, to mi je najbolja dijeta :))

      Izbriši
    3. hahaha bas, tad zaboravim i da sam gladna :D

      Izbriši
  10. Haha, neko se nervozan rodio :D Ja isto spadam u ove gladne-nervozne, mene pms i ne opere toliko koliko glad ili umor, ili neko glup, ili naporan haha, ju gat d point ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto sve od nabrojanog i mene nervira :D pms skoro pa nista, ni ne osjetim ja to ali brate kad ti dodje neko glup, ili kad nema hrane onda kada treba da je bude... bjezite! :D

      Izbriši
  11. Ja još nisam proučavala što je Instagram, ali uživala sam u ovim fotkama i postu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aplikacija na mobitelu na kojoj napravis svoj profil i postavljas samo slike koje mozes malo da obradis sa finim filterima :)

      Izbriši
  12. nemam instagram =( , ali fine slicice, hrana posebno, =) , i ja jednom mjesecno imam te napade gladi, i ne mogu izdrzati ni minut bez hrane, i idem svako malo u trgovinu, ali sad sam kuci, uvijek ima nesto fino, tako da se ne sikiram, a ta jagoda je presmijesna hahaha =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti navali na hranu, ne smeta :D ako nista makar na ludu jagodu :D

      Izbriši
  13. hoću te ja pratiti na instagramu :/

    nema na čemu još jednom draga, hvala tebi na iznenađenju, baš si mi uljepšala jučerašnji dan i početak tjedna <3

    slike su ti divne, hranaaaaaaa, kosa ti je divna, a u cipelice sam se zaljubila <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Imaš divnu kosu, bre!
    Super su ti i ovi nekozmetički postovi :-*

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš ti je bio lijep mjesec :D
    Imamo isti lak za nokte, obožavam ljeti tu nijansu!
    O cipelicama neću pričati, baš sam ljubomorko :P Ma sigurna sam da ih ima i kod nas, vidjela sam takve bež i plave, ali meni se baš dopadaju crne (imam već tri para crnih, ali crnih nikad dosta) :D
    I Nives je jedno divno biće, kao i ti :) Nevjerojatno je da nakon toliko godina zapravo shvatiš kako malo poznaješ ljude koje znaš cijeli život i kako te nekada više mogu razumjeti ljudi koje nikada nisi osobno vidio, ali ste "kliknuli" :D
    Ajme, zar si i ti nervozna dok si gladna?! Ja sam u stanju nekoga ubiti kad me glad uhvati, ne funkcioniram dok nešto ne prigrizem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cipele su sad snizene, znam da ih imaju jos u zelenoj mint nijansi, oko 45 eura su a jedne slicne su 35 eura pa trci opet do splita kad legne plata :))

      Ja sam "kliknula" sa vas nekoliko djevojaka i zbog toga mi nikad nece biti zao sto se bavim ovim :)

      Jesam, i ja sam nervozna bez obroka :D uopste mi se ne prica, ne mogu da razmisljam :D vidim, ima vas jos :D :**

      Izbriši
  16. sandalice su baš lijepe...kosu ne vidim baš najbolje, ali ne izgleda loše.

    lak mi se jako sviđa.

    I ja volim ruže iz vrta:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. sandalice <3 <3 a zbog hrane sam ogladnjela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama sebi to radim svaki put kad gledam ove slike hrane :D

      Izbriši
  18. Predivne fotke :D joooj, nikako da odem u taj Waldinger na kolače :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moras, makar da probas ovaj koji i ja uzimam :*

      Izbriši
  19. Super slicice, nekako uvek ogladnim od ovakvih postova! :)

    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja budem gladna cim se vratim kad neko ostavi komentar :))

      Izbriši
  20. Divne sličice i divni testeri :D Jagodica je baš slatka :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Imam iste cipelice i totalno sam luda za njima!
    Sad cu da te potrazim na insta :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ogladnela sam posle ovih slicica :)
    Bas su lepe sandale :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...