La roche posay effaclar mat

Drage moje, ovih dana sam uzela sebi malo odmora i iskreno nisam imala volje da uključujem laptop uopšte. Jučer sam pregledala vaše postove koje ste pisale 4 dana unazad a danas je već vrijeme da se i ja aktiviram sa pisanjem. Još jedan razlog za to je jedna fina stvar koja je pokrenuta za ovu našu malu zajednicu, a to je Beauty mahala preko koje će se možda sve ovo dići na viši nivo. Sad samo čekamo ponude sa svih strana :P

Kao što već znate, ranije sam skupljanjem bodova osvojila La roche posay paketić koji je sadržavao Termalnu vodu, matirajucu kremu i puder. Već sam započela recenziju sa termalnom vodom o kojoj ste čitale ranije NA OVOM LINKU.  
Moram da dodam u vezi termalne vode da mi je pomogla u ovim danima sunčanja. Koristila sam zaštitni faktor ali bez obzira na to, na temperaturi od 37 stepeni, tesko je da vam se makar ramena ne zacrvene. Poprskala sam je uveče i ujutro se već smirilo. To mi se dosad nije dešavalo, jer ako i budem crvena, umiri se za barem dva dana a nikako preko noći. I dalje termalna voda nije nešto što moram da imam tokom cijele godine ali definitivno je preporucujem svakom za ljeto!

Danas na redu za recenziju jeste matirajuća krema - LA ROCHE POSAY EFFACLAR MAT.


Krema je namijenjena hidrataciji, regulaciji sebuma i sjaja i sužavanju pora. Ko ne bi prihvatio sve ono što nudi?
Krema sadrži sebulyse, novi aktivni sastojak koji regulira sebum, s jačim djelovanjem od cinka, odabran zbog njegove sposobnosti da sprječava nastajanje sebuma na izvoru.

Krema dolazi u "pljosnatoj" tubici, sadrži 40ml i ne sadrži parabene. Kao i svi La roche posay proizvodi koji se ne ispiraju, sadrži termalnu vodu za smirenje kože. Nije komedogena.

Na prvi dodir sa samom kutijicom i tubom, osjetite da su htjeli da ostave dojam matiranja. Za razliku od njihovih drugih krema, kao što je sveprisutna i opštepoznata Effaclar duo, ovo pakovanje nije sjajno nego ima baš taj mat osjećaj što mi je baš fin detalj.


Navedeno je da korištenjem kreme ujutro i naveče, koža treba da je zaglađenija, pore bi trebale da budu zategnute i ne bi trebalo da se luči toliko sebuma.
Ja kremu nisam koristila naveče, nego kao bazu za šminku, za što je također navedeno da je odlična u tu svrhu. Tako da će recenzija ići najviše u tom smjeru.
Ujutro je ne nanosim, jer ako neću izlaziti nigdje u ovom sunčanom razdoblju, iskoristim priliku da stavim effaclar duo kremu. Naveče također stavljam effaclar duo, tako da je jedina namjena za šta mi je preostala jeste kao matirajuća baza za šminku.


Dovoljno je skroz malo kreme da se razmaže po licu. Za razliku od toga koliko matirajuće djeluje ambalaža, kada stavljate kremu na lice, ne osjećate odmah tu gustinu i mat efekat. Tekstura je zapravo slična onoj od effaclar dua, vodenasta, lagana i lako razmaziva. To se promijeni nakon što se krema upije u kožu što je jako kratko. Tada se vidi i pomalo osjeti taj matirajući efekat. To mi je plus jer obično ne odvajam sat vremena za šminkanje, pa što prije mi se upije krema, prije ću započeti sa nanošenjem pudera i ostaloga.
Ostavlja lijep osjećaj na koži, ne izaziva mi crvenilo nego ga čak i umiri. Pore suzi u tom trenutku, kao i većina matirajućih krema ali ja ne vjerujem u kremu koja će mi na duge staze držati pore suženima i izmijeniti "reljef" moje kože. Ali, u ovom slučaju, koristeći je kao podlogu za šminku koja će mi na licu biti u prosjeku 3-4 sata, pokazala se kao dobra. Nisam sigurna koliko duže bi izdržala ali za moje trenutne potrebe mi odgovara.


Ne masti mi se koža tako brzo kao kada koristim neku drugu kremu kao podlogu ali ne vjerujem da ima dugotrajni učinak. Ali moja koža je mješovita, tj. masna na t-zonama ali čini mi se zbog nedovoljne hidratacije kada sama mora proizvoditi svoj sebum. Posebno u ovo doba godine, prosto se moramo znojiti a to se vidi i na našoj koži. Važno je koristiti što lakšu šminku, manje proizvoda koji sadrže ulje i koliko-toliko ćemo svesti masni sjaj na koži na minimum. Za ostale popravke, tu su puderi u kamenu (ja koristim Rimmel stay matt koji preporučujem svima), i papirići za blotanje koji se sada mogu naći svugdje.

Cijena kreme je oko 115kn ili 30KM.

Moja ocjena od 1-10 bi joj bila negdje između 6 i 7 jer vjerujem da postoji i bolja ali isto tako znam da je za nekoliko stepenica iznad drogerijskih krema za matiranje, posebno jer ne ostavlja težinu na koži a ipak je oko 4 sata drži prvenstveno hidriranom, a onda i matiranom. 

Da li ste koristile ovu kremu ili neku drugu matirajuću kremu? Koju preporučujete? 




You may also like

Broj komentara: 19:

  1. mislim da sam probala ovu kremu...nije mi se činila nešto posebno,ali ja sam to uzimala kad sam imala neke probleme sa kožom vezane uz zdravlje pa mi ništa nije odgovaralo...trebala bi probati sada kad mi je koža u nekom normalnom stanju da bih mogla procjeniti.

    dobra recenzija:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači ovo bih mogla uvrstiti u svoju kolekciju. Nikako da nađem neku dobru kremu za mješvitu/masnu kožu. :( Ljeti se caklim kao sijalica :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeti se svi caklimo sto od stalnog stanja koze, sto zbog znojenja tako da je sve dobrodoslo za pomoc :)

      Izbriši
  3. Nisam probala ovu kremu, zvuči ok, mada najbolja krema za matiranje koju sam ja imala je Murad Oil control mattifyer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je Muradova puno bolja ali nazalost nije mi ni dostupna a i trenutno malo preskupa da se navucem na nju :))

      Izbriši
  4. Imam Effaclar Duo, i ovu već neko vrijeme želim probati :) Pratim vas sad svih na Beauty Mahali, super stvar :) Nešto kao naš Croatian Beauty Blogs ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovu nikako da probam. Meni je najdraža Bioderma Pore Refiner. Iako je zapravo namijenjena za sužavanje pora, mene jako dobro matira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to je u sustini sto sve one rade, stegnu pore, malo ih zaglade i sprijece izlucivanje sebuma...

      Izbriši
  6. Ja ću samo spomenuti da sam preponosna na vas drage moje Bosanke i na vašu Mahalu! Samo naprid!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. baš zvuči obećavajuće, verovatno ću probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da odgovara svakom tipu koze jer iako je matirajuca, cak ni suhu nece dodatno isusiti jer je ujedno i hidratantna.

      Izbriši
  8. Nisam isprobala ovu kremu iako imam Effaclar liniju u vidu za jesen/zimu :D. Sad što god da stavim na lice čini mi se da ne matira dovoljno :D uostalom kako bi i moglo kad mi sunce piči direkt u facu? mora se istopit! :D
    Voljela bi probati effaclar duo ali bojim se eruptivnih reakcija na licu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni duo uopste nije izbacivao nista, cak mi je lijepo umirio neke potkozne akne .. mislim da je jedna od rijetkih krema za akne i necistu kozu koja ne djeluje tako da izbaci sve sto moze ispod povrsine :D

      Izbriši
  9. Ja nemam problema s masnom kožom ni s proširenim porama, ali imam pokoju poru koja je vidljivija i isto tako ne vjerujem da će ti bilo koja krema rješiti taj problem na duge staze. Zapravo,s ve što sam ja do sada probala imalo je samo trenutan efekt zamaskiranja pora :/
    Ali eto, dobro je znati da postoje kreme koje mogu matirati jer su vam spas :)
    LRP mi je kao brend odličan, imaju stvarno super kremice i ostatak proizvoda :D
    Ovu kremicu nisam probala, ali mi je zato Effaclar duo zakon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja to mislim, dovoljno neka malo zamaskira i zagladi i uspori taj proces a ja znam kakvo je stanje moje koze, to sve mora da ide svojim prirodnim procesom :) Pokusavam da je nahranim sto vise drugim hidratantnim kremama pa da joj nista ne fali :) LRP je stvarno odlican, zao mi je sto mi nisi pri ruci nego ih moram nabavljati samo kad odem do HR :) tj, EU sad :D

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Ako ti po opisu odgovara, definitivno probaj :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...