La roche posay Termalna voda

Kao što ste mogli da vidite u zadnjem postu sa novim proizvodima, dobila sam paketić koji sam osvojila na službenoj stranici La roche posay. Bilo je potrebno da upišem kodove sa dva proizvoda, ostavim svoje iskustvo koje sam imala korištenjem njihovih proizvoda i da pozovem prijatelje da se pridruže stranici.
Nagrada je bila La roche posay termalna voda, Effaclar mat krema za matiranje i Toleraine teint puder.


Danas na redu za predstavljanje je La roche posay termalna voda.



Legenda kaže da je izvor te izuzetne termalne vode u La Roche-Posayu otkrioBertrand Du Guesclin, vrhovni zapovjednik francuske vojske u doba Karla V. Kada se krajem četrnaestog stoljeća vraćao iz Španjolske, zaustavio se uz izvor kako bi utažio žeđ. Njegov konj, koji je imao ekcem, skočio je u vodu i kada je isplivao, otkrili su da se njegova koža izliječila. Tako je započela legendarna priča o izvorskoj vodi, kojoj nema premca i u koju su vjerovali još francuski kraljevi i Napoleon Bonaparte.
Termalna voda La Roche-Posay izuzetno je složena i jedinstvena voda s terapeutskim djelovanjem.Nastaje iz kišnice, profiltrirane kroz guste kredne stijene koje su prirodne rezerve selena, a upravo ju bogatstvo selenom čini dragocjenom.Ovaj oligoelement u tragovima je prirodni antioksidans koji štiti stanice od oksidacijskog stresa, spriječava prerano starenje kože i pomaže u liječenju brojnih dermatoloških nepravilnosti i bolesti. 

  Umiruje osjetljivu kožu, nadraženu zbog vanjskih čimbenika (sunce, dermatološka liječenja itd.) i pomaže kod usporavanja starenja kože.

Vjerujem da vas većina već ima jednu termalnu vodu kod kuće. Moja prva termalna voda bila je ona od Avene. Odmah sam kupila onu od 300ml :) Moram da kažem da meni nije previše bila potrebna za smirivanje nadražene kože i mislim da je namijenjena za druge probleme. Tako da sam termalnu vodu na kraju koristila samo kao osvježenje tokom vrućine za šta je također namijenjena.
Kako sam bila pametna na sunčanju, nisam dobila opekotine pa moja prošla termalna voda nije bila upotrijebljena u tu svrhu. Međutim, mama je malo pretjerala pa je pocrvenila na gornjem dijelu leđa i nakon prskanja, smirilo joj je kožu momentalno. Naravno, crvenilo je koliko-toliko ostalo, ali koža više nije bila bolna i osjetljiva na dodir.

Kod mene termalna voda nije imala pretjeranu upotrebu, pa sam zato odlučila da je više i ne kupujem ali onda mi je stigla ova La roche posay i pokazala se boljom. Prvenstveno zbog raspršivača koji je puno bolji nego kod Avene termalne vode. Također, nekoliko puta nakon prskanja Avene termalne vode po licu, kada se osušila, osjetila sam blago zatezanje kože. Nisam sigurna da baš tako treba da bude. Od La roche posay to nisam osjetila. Više izađe iz prskalice i dovoljno je manje vodice.



Iako je recenzija trebala da bude u vezi samo La roche posay termalne vode, morala je otići u tom smjeru da je poredim sa onom Avene koju imam.

Sve u svemu, ovom termalnom vodom sam zadovoljnija nego onom od Avene. Ali i dalje ne vjerujem da je to proizvod koji mi je prijeko potreban i na koji ću u budućnosti trošiti novac. Ovo je dobro došlo i ima preporuke od mene za one koji vole ovaj tip proizvoda, ali ne vjerujem da ću ponovo kupiti.
Ako opet stigne neki poklončić, neće mi smetati da iskoristim :D

Ako sam uspjela dobro da iskopam informaciju o cijeni ove termalne vode, onda evo... :) Mi nemamo La roche posay u BiH, pa cu cijene napisati u kunama koje sam pronašla na netu, ispravite me ako griješim.
- 300 ml: 89,60 kn
- 150 ml; 49,90 kn (nisam našla drugu cijenu osim ove, ali navedeno je da je akcijska gdje god sam provjerila)
- 50 ml: 28,00 kn



 Koristite li vi termalne vode bilo kojeg proizvođača i smatrate li da su obavezne u vašoj rutini njege kože?


You may also like

Broj komentara: 36:

  1. Kako divan paketić!! Koristim njihovu i Avene termalnu i obe su mi odlične, znaš da volim i ovaj puder.. Baš me zanimaju tvoji utisci o puderu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam stavila puder na ruku da ga uporedim sa mojim Vichy dermablendom, skoro pa da su identicni po teksturi i prekrivanju samo sto sam nazalost dobila pretamnu nijansu pa se nadam da cu ga stici iskoristiti ovo ljeto ako se uspijem dobro osuncati :) Koja je nijansa kod tebe? Ja sam dobila 13. Nazalost, to nisam mogla da odaberem ali sta da se radi :) Steta, puder mi djeluje bas super!

      Izbriši
    2. Moja je isto 13, ali meni odgovara.. Baš šteta za nijansu, možda da pomešaš sa dermablendom? Drago mi je što čujem da je identičan po teksturi sa Vichy-jevim! :)

      Izbriši
    3. Razmisljam o tome, pomjesat cu ga sigurno :) uglavnom kao puder je dobar, samo ja trebam da dobijem malo boje :D

      Izbriši
  2. Jedva cekam utiske o sledeca dva proiuzvoda. Bas sam gledala pre neki dan i izgleda da u Srbiji ne postoji Effaclar Mat :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi uopste nemamo La roche posay hehe :) Pripremam recenziju i za njih, puder mi je trenutno pretaman ali kremica je u fazi testiranja i vec vise puta upotrebljena. Na prvu mi je dobra, ali moram malo izdetaljisati :))

      Izbriši
  3. Od svih termalnih voda koje sam probala, ova mi je najviše legla !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zasad mogu da je uporedim sa Avene termalnom vodom i od nje mi je bolja :)

      Izbriši
  4. Nisam probala nijednu, nekako nemam predstavu za sta bih je koristila. Ne znam da li se prska i kad sam nasminkana ili ne, ja retko kag izgorim, nemam problema sa kozom, jedino da je kupim iz ciste radoznalosti a to mi je vec bacanje para, pogotovo sto nijedna od ovih vodica nije nesto jeftina... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kupila cisto da isprobam ovu od Avene jer sam mislila da ce nekako famozno da mi smiri lice nakon sto ga nekontrolisano diram :D ali nije... nisam htjela da kupujem drugu, ova je dosla kao poklon, bolja je ali ipak necu kupiti trecu :) One od 50ml su oko 8KM pa ako te interesuje, makar isprobaj.

      Izbriši
  5. Ne koristim, imam Avene i zaobilazim je, nemam naviku, baš sam prosta :D Mogla bih početi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto, kao sto vidis iz recenzije, ni meni nije potrebna :)

      Izbriši
    2. Bolje da kupiš još koju Color tattoo senku za te pare. A mislim da je to čisto pomodarstvo, ali reko' da ne tavori ova moja kad je već imam.

      Izbriši
    3. Pa eto i ja sam prvu isprobala cisto da vidim kakva je fama oko termalne vode. Onda je ova stigla kao pokloncic i hajde moze se iskoristiti za osvjezavanje ali inace mi nema neku posebnu funkciju. Mozda neke djevojke sa jako suhom kozom sklonom crvenilu mogu iz nje izvuci neko dobro ali meni nije toliko bitna :)

      Izbriši
  6. Koristim Vichy vec duze vreme. Kad je potrosim, planiram da probam LRP jer je uglavnom hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bolja ova od one Avene-ove, a Vichy nisam probala :)

      Izbriši
  7. Kupila sam ju i ja mada je moj favorit Vichy termalna ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto jos jednog glasa za Vichy, nju jos nisam probala :)

      Izbriši
  8. Meni jednom cure iz apoteke dale neku termalnu vodu (nemam pooojma čiju) i jednostavno nisam znala šta s njom. Predugo mi je stala na polici, nisam je koristila i ko zna di je sad?! Mislim, virujem da je okej za alergije ili kad izgoriš na suncu, al eto, meni nikad nije tribalo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni, vjeruj mi. Zgodna je samo za osvjezenje, na suncanju sam se pazila ali mami je pomogla. Ne znam, ja definitivno mogu bez nje. :)

      Izbriši
  9. Ja koristim Avene za smirivanje crvenila i super mi je ali moracu da probam i ovu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova mi je bolja od Avene, probaj :) ljepsi je rasprsivac nekako i bolje mi sjedne na licu. Ona od Avene mi cak i zategne lice kad se malo osusi.

      Izbriši
  10. Ja vec duze vrijeme trazim La Roche Posay u nasim apotekama nadajuci se da je brend dosao na trziste,medjutim,kod nas u Bosni ga nema, a strah me da porucujem preko neta kreme. I koristim Avene termalnu vodu i takodje mi malo zategne lice ;/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi, kod nas ni LRP a ni Bioderma nisu stigli i ko zna kad ce i da li ce im podici cijene kao u Srbiji. (Za poredjenje Bioderma 500ml - 95kn, a u Srbiji duplo manje 250ml 1500din) Znaci u Hrvatskoj ova od pola litra jeftinija nego ova od 250ml u Srbiji. Nada se i kad dodju, da nam nece biti visoke cijene.

      Izbriši
  11. Ja sam ostala vjerna Avene termalnoj vodi, ali iskrena moram biti da želim probati i LRP - sve njihove stvari su mi do sada bile odlične licu :)
    Super mi je tvoja recenzija, posebno me se dojmila uvodna priča :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je termalna voda nesto sto volis da koristis, onda ti preporucujem ovu LRP, meni je bolja od Avene.:) Ako je konjku oporavila, i nasu ce kožu :D

      Izbriši
    2. Hahaha, ajde onda ću je kupiti sljedeći put kada odem do ljekarne :D

      Izbriši
  12. superiska zvuci i sad ne mogu da odlucim izmedju ove i vichy :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh nju ti jos nisam isprobala pa da uporedim ali evo ova ima preporuke :))

      Izbriši
  13. Moja Avene polako je pri kraju, tako da svakako kupujem :) bar ovu malu od 50 ml :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja sam koristila Avene i Vichy i onu Balea, Avene mi se pokazala kao najbolja a i drugarica me počastila za rođendan zalihama. Volim to mati u kupatilu, dobro mi dođe za različite stvari... šprickam na lice ako sam se čapkala, nakon neke maske, kad je vruće. Špricam se i nakon brijanja po različitim dijelovima tijela :P uglavnom, volim, ali najčešće od Avene uzimam onu srednju bocu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto meni u sustini samo za osvjezenje a i poslije jezera da umiri kozu :) Ali nije mi nesto neophodno..

      Izbriši
  15. Ja već duže vrijeme hoću Avene da uzmem, ali nikako da dođe na red. Imam onu Balea, ali mislim da nije termalna. Svakako dobro dođe za rashlađivanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram i ja kupit tu Baleu da imam jednu koju ne stedim :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...