Razbila sam kasicu ;)

Ovaj put neću da se pravdam što sam se potrošila :)) Štedila sam u svoju kasicu kao malo dijete i počastila se nekim sitnicama, a neke sam i dobila...

Da ne dužim....


Kako sam potrošila svoju Biodermu sebium micelarnu, a čitala sam o ovoj litarskoj, ipak sam se odlučila za nju jer je isplativije a po recenzijama je ista. Dakle, ovo je verzija za bebe iz linije Bioderma ABC Derm :) Ja sam uspjela da njom do sada skinem šminku nekoliko puta i slažem se s tim. Šminku uklanja podjednako dobro, i ostavlja kožu u jednakom stanju kao i moja Bioderma sebium. Jedino što mogu da primjetim jeste da se razlikuju po mirisu, mada nije neki koji mi smeta. Koštala je 113kn (oko 30KM ili 15 eura, mjenjačnica Noisette, vama na usluzi :D).

Potrosila sam i La roche posay Effaclar duo kremu i kako mi se pokazala kao odgovarajuća za moje lice, nabavila sam još jednu. Pomirila sam se s tim da ne mogu potpuno da se riješim svojih "problemčića" na licu, ali barem mogu da ih držim pod kontrolom i da ih umirim koliko god je to moguće. Ova kremica mi to najbolje radi. (105kn)

Na preporuku Snow, potražila sam i ovu Himalaya antiseptic kremicu. Napravljena je od 100% biljnih aktivnih sastojaka. Koristi se u tretmanu posjekotina, opekotina, osipa, čireva i gljivičnih oboljenja kože. Nije testirana na životinjama. Snow je ovdje spomenula kako je njoj pomogla pa sam se zato bacila u testiranje jer ne znam ruke držat mirno pa čim se nađem pred ogledalom, diram lice. I know, I know, it's wrong! (2,15KM - oko 1euro)



Naravno da sam kupila i nešto da njegujem kosu. :)

Ova Balea dvominutna kura od kokosa (i još nečega na njemačkom :D) mi je već jednom omekšavala kosu i to je još jedan proizvod u nizu koji ponavljam. Izgleda da volim da se držim provjerenog :) Što se tiče njege, meni je super, a za one koji ne vole miris kokosa, neka je obiđu jer ostane dugo u kosi. (3,45KM)

Gliss Schwarzkopf regenerator u spreju koji se ne ispire sam već imala, samo ne mogu da se sjetim je li to baš ovaj ili je bio čak Lorealov isto žuti :D Bilo kako bilo, koristila sam ga jedno ljeto na moru, i to onda kada sam imala pramenove i spaljenu kosu od njih, pa nisam htjela da dodatno oštetim. Dovoljno je da kažem da sam se vratila sa ljepšom i mekšom kosom nego kad sam otišla. Nisam sigurna da ću ga koristiti poslije svakog pranja kose, ali na sunčanju sigurno. Možda ponekad za stilizovanje valovite kose, bez korištenja pjene. Fino miriše pa da baš vidim koliko ću se iskontrolisati da ne pršćem previše :) (na akciji 5,50KM)

Više se i ne sjećam kod koje blogerke sam pročitala o ovom hladnom cijeđenom kokosovom ulju jer ga tražim već dugo. Nisam imala priliku da ga isprobam na kosi nešto previše ali jesam ga malčice stavila po vrhovima na repu i fiiiiino jeeee :) Jedva čekam da ga baš isprobam i vidim kako mi štiti vrhove. Piše i da štiti od sunčeve svjetlosti i do 20%, da se može koristiti na koži da bi je omekšalo i da se može koristiti za oralnu upotrebu. Možda bacim i kakve piletine po njemu :D (100ml - 7,20KM)


Onda me danas obradovao paketić La roche posay koji sam osvojila tako što sam skupljala kodove sa njihovih proizvoda. Nekad ranije sam upisala dva koda i ostavila svoje utisce o proizvodima, poslala mailove prijateljima da se priključe na stranicu i zaboravila na to jer mi je falio još jedan kod. Ali su u međuvremenu promijenili pravila pa je bilo dovoljno samo dva koda. Mail da sam osvojila nagradu dobila sam prije mjesec dana ali paketić nije stizao. Malo sam im prigovorila za to na njihovoj stranici i danas mi je stigao.
U paketu sam dobila Effaclar mat kremu, termalnu vodu i toleriane teint puder koji mi je nažalost pretaman. Nisam sigurna da ću dostići tu boju i sa sunčanjem. Jedino da prespavam koji dan na Suncu. :)

Kaže čiko iz DHL-a da je bio na mojoj adresi ali da u toj zgradi ne živi niko sa prezimenom Noisette :D Iako se na stranici LRP upisivalo ime i prezime, morao se upisati i nadimak a moj je uvijek pored imena i to kao prezime :) Oni su zabunom stavili to prezime. Francuskinja nisam ljudi, samo volim tu čokoladu :D Jednom su mi iz New Orleansa i Haitija poslali poziv na Facebook-u da dodjem na okupljanje svih ljudi sa prezimenom Noisette :D A oni svi crni... eh da sam im se pojavila ovako bijela kao izrod iz loze :D 



Dok je mamu i mene danas uhvatila kiša, ušle smo u DM i ovaj Deborah bronzer mi je skliznuo u korpu. Nisam ja kriva! Iako uglavljen na svoje mjesto, nije mi jasno otkud da sam ga uzela :P Ima sitne šljokice i jedva čekam da ga koristim :) Mislim da je iz nove kolekcije. (4,95g - 18KM ili ako volite ono njihovo 17,95KM) :)

Missylin mono sjenilo - nisam sigurna za naziv nijanse ali jedino što piše iza je Ombretto i još nešto na 4 jezika pa pretpostavljam da je to to :)) Sadrži 3grama i kupljen kod drage tete sa pijace za jednu čitavu markicu :) Nisam ništa više uzela kod nje da ne budete previše ljubomorne jer mi imamo tetu :)

  • Osim kupovine, saznala sam da nam stiže Flormar kozmetika u Omegu zbog čega mi je baš drago jer vidim po vašim recenzijama da imaju super proizvoda po niskim cijenama. Već je postavljen štand ali bez kozmetike i bez ikoga da mi da neku informaciju o tome kad se otvara. Nema veze, važno je da dolazi. :)
  To je to :) Nadam se da cu uskoro do Osijeka na ona sniženja pa da će biti i nešto od odjeće jer realno na to potrošim više novca i više me usrećuje. Ali, vjerujem da se sve manje-više znamo obući, i to sve zavisi od nečijeg ličnog stila pa mi se nikad nije dalo predstavljati kombinacije na blogu, iako neke fashion blogove volim povremeno da pogledam. O koži i proizvodima ipak ima dosta da se nauči i otkrije, pa sam zbog toga otišla u ovom smjeru. Da čitam vaše blogove a i da na svom ukažem na svoje probleme pa da mi kažete u čemu griješim, što mi je u početku mnogo, mnogo pomoglo. Ne znam da sam se ikad pokajala što sam kupila nešto od odjeće i obuće, ali što se proizvoda za lice tiče, definitivno jesam. U zadnje vrijeme rijetko jer sam dosta naučila iz vaših iskustava a i savjeta. Moj novčanik i ja vam se zahvaljujemo :))

Kao i uvijek, ako želite recenziju za neki od proizvoda, nije mi problem da napišem o tome opširnije.

Ljubim vas <3


You may also like

Broj komentara: 58:

  1. Bas si se lepo pocastila :) Svaka cast!!!
    Koliko hvalite Effaclar Duo, moracu i ja da je isprobam :) Nista mi drugo ne preostaje :P :D
    Uzivaj u novitetima, draga :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa sigurno u svojoj liniji imaju nesto i za tvoju kozu, meni odgovaraju ovi za problematicnu. Uzivam, uzivam :) :*

      Izbriši
  2. Super je sve:) Ja koristim hladno cijeđeno kokosovo ulje, tako što ga stavim na suhu kosu prije pranja i držim tako sat-dva prije pranja. Meni je baš pomoglo pored ostalih stvari koje koristim, napokon mi je kosa mekana i sjaji se a takva nije bila godinama. Možeš i da ga staviš mrvicu na suhe vrhove nakon pranja.
    Zavidim na LRP i jedva čekam kad ću u Hrvatsku:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat cu i tako ali bas ga malo ima :D zao mi da ga puno potrosim odjednom hehe :) Nisam uspjela da nadjem vecu teglicu, i za ovu sam se pomucila dok sam je nasla...

      LRP i ja nabavljam u Hrvatskoj, nigdje u BiH ih nema nazalost, ni njih ni Bioderme :/

      Izbriši
  3. Lepo si se ponovila :) Bronzer je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos ga nisam isprobala na licu, ali po testeru iz DM-a mi je djelovao super :)

      Izbriši
  4. Meni je ta kremica odlicna protiv ujeda komaraca i zbilja mi je jeste bila sanirala problem kad sam napravila neku infekciju pipkanjem po licu.Svidja mi se Deborah bronzer,bas sam ih nedavno gledala u DM-u mada mi tako nesto nije potrebno, jedva trosim i one sto imam :-)Da li se ipak umijes nakon micelarne ili ne? Znam da nije predvidjeno, ali ipak. Ja nekako nisam pobornik tih micelarnih ma koliko se o njima pricalo. Ok, za oci, ali mislim da nisu pogodne za nekog sa problematicnim lice-po meni nista bez umivanja i vode. :-)Gdje su to na akciji Gliss prskalice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja imam jedan ali mislim da je vrijeme i da ga promijenim, imam ga sigurno vec godinu i po a i ovaj ima vise sljokica :))

      Umijem se itekako :D Micelarnom skidam sminku jer mi se pokazala kao puno bolje rjesenje nego maramice za ciscenje lica, a nakon toga se umijem Effaclar gelom a nekad i pilingom. Ne mogu ni ja da to ostavim na kozi, cak mi je tesko koristiti i tonik jer ne volim da mi nesto stoji na kozi. Krema naravno jedina ali ona se svakako upije :))

      Gliss je na akciji u Bingu :) Bas nisu skupe sad :)

      Izbriši
    2. p.s. Za micelarnu ne vazi bas pravilo da nije predvidjeno da se umije poslije nje, nego je navedeno samo da nije potrebno ispirati vodom. Sto znaci da se moze, po zelji.

      Izbriši
  5. Super stvari si kupila :) bas si me podsjetila na ovaj schwarzkopf regenerator u spreju, imala sam ih nekoliko a sad ga vec dugo nisam kupila.
    P.S. Sutra idem u shopping ( u Osijeku) nadam se da cu naci neke slatke stvarcice na snizenju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam ga zaboravila neko vrijeme :)

      Javi kakvo je stanje u Osijeku i je li se sve rasprodalo vec :D Ja mislim da ce me pustos zateci kad dodjem :D

      Izbriši
  6. Super stvarcice! :)) Ta Bioderma izgleda bas primamljivo, steta sto je nema u Srbiji.
    Jel ti pomaze LRP Effeclar Duo? Meni je ona ocistila levi obraz a za desni koji je bio problematicniji mi je pomogao benzoil peroksid i klindasol..Sad jos da se resim flekica i bicu mirna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis Bioderma uopste ili ova abc derm linija? Koliko znam imate ih u Srbiji, samo sto je puuuno skuplje nego u Hrvatskoj.
      Pomaze mi Duo, godi mi kozi i na fin nacin umiri kozu. Benzoil peroksid pokusavam da izbjegavam, zamijenila sam ga uljem cajevca. Sta je klindasol?

      Izbriši
    2. Ima Bioderma ali samo Sebium i Sensibio od 500 ml, ovu nisam videla:) Da, citala sam da je cajevac podjednako dobar a Klindasol gel je za isusivanje..Trebalo bi da ima u svim apotekama.
      Mislim da bi cajevac i Klindasol bili dobitna kombinacija,bas cu da potrazim cajevac i da probam.:))

      Izbriši
    3. Klindasol je klindamicin ili... ? Koji je sastojak glavni u klindasolu?

      Izbriši
    4. Stasa imas ovo biodermino u lilly-u.

      Izbriši
  7. Ma neka si se ti meni počastila, k vragu i kasica i pare! :D
    Mene najviše zanimaju proizvodi za kosu, čekat ću detaljnije recenzije.
    A na kokosovom ulju možeš pržit, kuvat, peć... Šta god! I to ti je jedino ulje na kojem možeš ponavljat zagrijavanje masu puta jer nema kancerogene spojeve (ma ne znam ti objasnit, daj guglaj! hahaha).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tako je, Lenkice, jednom se zivi :D :D

      Pisat cu najvjerovatnije o kokosu :) a cuj ti nje kako sve zna :D ne treba meni google, imam tebe :D Super, ima da pukne neka piletina i povrce u woku na ovom kokosu, pa da vidim smiju li i najbolji kuhari u dvoboj sa mnom :D :**

      Izbriši
    2. To, to! A bude li dobro ispalo, stavi nam recept!!! :D

      Izbriši
  8. Super kupovina i parice potrosene u dobre proizvode ;)gdje si uzela kokosovo ulje,trazim ga i ja? pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam odakle si, ali imas ga u marketima i bio prodavnicama. Ja sam svoj kupila u Bingu :)

      Izbriši
    2. Iz Tuzle sam,e super da ima u Bingu,planiram da ga koristim za kozu i kosu pa cemo vidjet da li djeluje...Hvalaaa :)

      Izbriši
    3. Onda onaj na Sjenjaku, u malim ga nisam nasla :) Nema na cemu :)

      Izbriši
  9. Ma ti si jedno zlo, nista ne stedis, niiiiiiista. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amaaaaaaaaaa stedila sam :D dosao je kraj kasici, otvorena je tek kao konzerva sto je uspjeh jer sam prije tu sicu ostavljala u posudice i novcanike pa krala kad mi zatreba :D Sad ne mogu uzet nista dok ne odlucim da je rasturim :D

      Izbriši
  10. divno si se ponovila, ja ne znam štedjeti, tako da podržavam ovo :D

    Misslyn za 1 KM, life's not fair :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo kao sto sam rekla gore, kasica je metalna i do novca se moze doci samo ako se otvori kao konzerva :D Tu ubacujem ovu siću pa otvorim kad dodje skoooro do kraja, nisam bas toliko strpljiva :D

      Ma morate nam doci kod tete, sigurna sam da cete joj sve pokupovat :D

      Izbriši
  11. Ahahhaha, jadni poštar, čuj niko se ne preziva Noisette. Moraćeš u opštinu da zvanično promeniš tj. dodaš to prezime :-D
    Lepe si stvari kupila, naročito me mame ovi kokosi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah ispravio je na moje prezime ali stvarno ne znam sto su poslali na Noisette :D

      Evo jedan kokos sam upravo koristila kao kuru a drugim trenutno maćkam vrhove :)) prefino mirise, ljeto u tubici i teglici :) :*

      Izbriši
  12. ma krasni noviteti! vredno si stedela i isplatilo ti se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, neka me neko pohvali sto znam da stedim :D :*

      Izbriši
  13. Bas si se lepo pocastila! Odlicni noviteti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) ako te nesto posebno interesuje, mogu recenzirati :)

      Izbriši
  14. Pa ovo je sjajno ! Neka si je razbila,sve mi se svidja .

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo si se ponovila, baš! Ja ne mogu moje kokosovo da koristim oralno, jer sam gurala prste unutra :D A što se bronzera tiče, imala sam jedan deborah, sličan, trajao je čitavu večnost i bio je odličan, tako da je odlično što ti je skliznuo u korpu, nećeš se pokajati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah evo ja se opirem jos uvijek ali tako ce da zavrsi :D ako nista, kupit cu jos jedno za kuhinju :))
      Evo i ja se nadam da ce biti dobar, nisam jos imala priliku da ga isprobam na licu, veceras cu :) :** Ma korpe su nekakve magnetne, same vuku u sebe proizvode, nije do mene :D (a ambalaza je od plastike :P )

      Izbriši
  16. Pa nek si je vala i razbila, ja sam u ovim slikama uzivala a mogu tek da zamislim kako je tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Oooo, samo ti skupljaj i ponovno razbij kasicu jer su ti noviteti super :)
    LRP Effaclar duo koristim i odlična mi je - drži sve pod kontrolom. Iako moram da kažem da od onog Lilith sapuna nikada nisam imala gore lice u životu, čak ni tijekom puberteta - imala sam jedno vrijeme gnojne akne, potkožne ćireve-a ja inače imam čisto lice i ovo mi je baš bio šok - koristila sam ga i dalje ali samo je neprestano poticao izbacivanje novih akni i ćireva pa sam odustala od njega, užas živi... a miteseri i dalje stoje na mjestu - kod mene očito nije upalio i sada mi je žao... Ali Caudalie piling za lice, Avene recovery krema i LRP Effaclar duo su me doslovice spasili u samo tjedan dana tako da mi se lice kako-tako vraća u normalu...ali više nije čisto kakvo je nekada bilo - ima tu još prištića i potrkožnih gamadi za proći, da ne spominjemo zatvorene komedeone kojih imam više nego ikada prije i moram ih se riješiti iza ljeta jer ako sada krenem stiskati napraviti ću si još veći nered na licu...Sorry na ovako dugom komentaru, znam da te zanimao taj sapun i da smo pričale o njemu, pa kada si već spomenula LRP eto da ti kažem par riječi : Uglavnom, LRP Effaclar duo mi je spas!!

    Hahaha, a baš si me nasmijala s ovim prezimenima - izrod :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooooj ne mogu da vjerujem da je tako djelovao :// mada pise kao par dana izbacuje a onda je ok, izgleda da nekome napravi vise stete nego koristi. LRP duo mi je najbolja krema dosad. Nista meni nece u potpunosti ocistiti lice, zapravo sprijeciti izlazenje novih bubuljica ali makar imam nesto sto ih smiri i rijesi najbezbolnije i sa najmanje stete :)
      Prezime znas pravo ali eto iz La roche posay-a su me pocastili novim. :D

      Izbriši
    2. Hahaha :)
      Ma ja ga koristim ujutro i navečer otkako sam ga kupila - samo mi je gore, a boljitak ne vidim pa sam prije 7 dana odustala od njega jer ako nije pomogao u više od mjesec dana... Ne znam...

      Izbriši
    3. Definitivno, vrijeme mu je za kraj :D Hvala sto si me obavijestila, mislila sam da je neki cudotvoran sapun po komentarima :)

      Izbriši
    4. Zavisi kako kome - meni nije pomogao niti malo :(
      Sa svakim novim danom bih vidjela najmanje dva nova gnojna prišta/akni/potrkožnih/što sve ne, dok stari ne bi uopće prolazili niti se smanjivali... Bolje da ti ne govorim kakvo mi je lice bilo... U jednom trenutku je sve to bilo toliko crveno, upaljeno u flekama, a istovremeno je zatezalo, gulilo se i pucalo - peklo me do zla Boga. Srećom LRP effaclar duo mi je pomogao kao i Avene recovery krema, more mi je isušilo te gamadi i evo se već oporavljam :)

      Izbriši
    5. Bas se svi problemi lica sjatili na tebe :/ Zao mi je, ali uvijek imamo Duo da malo popravi situaciju. Ako si dirala lice i hoces da sto prije prodje, meni je super ova Himalaya antiseptic kremica, bas lijepo zagladi kozu :)

      Izbriši
  18. Molim recenziju Effaclar Matt kreme :D i super ti je naslov posta, haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit ce, bit ce :) pripremit cu recenzije za sve ovo od La roche posay-a :) Zasad mi je dobra i odgovara mi...

      Izbriši
  19. Bravo! Odlicni noviteti! I neka si je razbila :-DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo joj je vrijeme iako nisam sacekala da se citava napuni :D Hvala :))

      Izbriši
  20. Jao, super je ovo za prezime :))))
    Neka si ti potrošila, piši o svemu, a posebno o LRP proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu, pripremam vec za sve dok malo istestiram :)

      Izbriši
  21. Stvarno ne znam kako sam uspela da previdim ovaj post!! Effaclar Duo sam uzela iz radoznalosti i nekih mesec dana je koristim i lice nikad lepše (čak bolje nego sa skinorenom, što je bilo nemoguće :D ) Bronzer mi je divan,kao i senkica.. Odlična kupovina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar i kod mene, Duo mi najvise odgovara. Izadju one ponekad jos uvijek ali ova krema ih najbrze dovede u red :)
      Bronzer stvarno jeste dobar, preporucujem ti :)

      Izbriši
  22. super stvari :D ja imam bioderma mlijeko za lice i odlicnooo je :D ti bar stedis, ja sam samo rastrosna..bez stednje :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah ehhh moram da ustedim da bih bila rastrosna :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...